Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2008 11:01 - за едно друго Порто
Автор: benra Категория: Забавление   
Прочетен: 1629 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 08.01.2008 15:38


   След толкова много празнуване и пируване снощи реших да се интелектуализирам.Ама не съвсем, само малко,леекинко, постепенно интелектуализиране, не шоково. Вероятно по-доброто решение би било за целта да хвана някое книжле, ама на -пустия му навик ме озова пред тивито, а пустото дистанционно - на НОВА. А бе къде се беше загубил този човек Ники Кънчев?Мислех си,че са нафталинизирали и него и всичките предавания от сорта - познай идиотския въпрос и не стани богат, обаче снощи бях опровергана. "Стани Богат" се европеизирало, демек - вдигнало келепира на 200 000лв., а жокерите -на цели 4. Дори втората сигурна сума вдигнали на 5000лв.Като видях тая работа се обнадеждих.Викам си-може пък и въпросите да са станали различни от "Как се плетат вълнени чорапи?"-
а. на една кука
бе. на обръч
це.бод зад игла
де.не се плетат, демоде са
Споделяла съм ви, че трудно се задържам на едно място, пък и подобни интелектуализирания не изискват гледане и едно слушане стига. Та щъкам си из нас, усилила Ники-то ,така че да е чуваем в радиус от 500 метра поне, отговарям механично на някакви въпросчета за стотина левчета, радвам си се,че не съм излязла от форма и по едно време чувам, че някакъв учител сяда на стола. Заинтригува ме.Дет се вика-вчера стачкуваха, днес разкриват потенциал пред нацията. Уважавам го аз това съсловие и уважението ми ме посади на диванчето. Той ,учителят, един такъв-хуморист, закача Никито, заканва му се да му гепи 200-та бона и после да ги сподели с публиката.Печен тип, ларж, даскал. Докарваше го малко на Остин Пауърс. И Кънчев го забеляза и отбеляза. Въобще тръгна му играта на човека лежерно. Отговори на два въпроса, ама без запъване, после леко се запъна за първата сигурна сума.Не че не беше сигурен, ама знаете го Кънчев, умее да те обезсигури.Нейсе, жокерът фифти фифти си свършИ работата и скочихме на следващия въпрос.Аз вече се бях вживяла и следващият въпрос ми дойде баш тамън.Футболен. Ще перифразирам, щото нещо паметта ми напоследък е леко нестабилна.Та въпросът звучи горе-долу така - ?В кое футболно първенство "Порто" може да загуби от ФК"Хайдут"?
а. първенството на Португалия
бе.Шампионска лига
Це.не помня
де.А лига на Монтана
Много го разбирам аз футбола, ей! и тутакси заковах  гръмко - БЕ!Креснах направо, щот го гледам даскала нещо на разсъждения го удари - "Порто" бил от Португалия ама нямало как в тамошното първенство да срещне "Хайдут" щото "Хайдут" няма работа в Португалия..Онзи разсъждава, а аз скандирам - Бе,БЕ,бе
По едно време идва мъжа ми да ме пита -какво искам от него та съм се разкрещяла така.Не съм ли знаела,че е със слушалки, излагала съм го пред комшиите
Викам му- не бе мило, не викам на тебе бе, на оня,даскала викам -БЕ
Спасихме семейното недоразумение.
Човекът от стола вероятно получи моите сигнали и реши да пита публиката. В крайна сметка нали пари й беше обещал.57% от публиката заложиха на моето БЕ и в крайна сметка-отговор потърсен, отговор приет! Даскалът каза БЕ и изгоря.Той изгоря, аз онемях, Кънчевият се наду кат пуек.
 Какво се оказва-в нашето родно БЕ,ВЕ,Це,ДЕ-зонално първенство било модерно отборите да се кръщават на световни футболни сили.Та тово "Порто" от въпроса не било португезкото Порто, а било Монтанското-"Порто" скоби (Портитовци).А "Хайдут"-а нямал нищо общо с Кулския "ХАйдук", а бил отбор на село Ерден, пак монтанско.
  До тук добре.
Обаче имам едно питане към господин Ники Кънчев и екип - от де знаете Вий, как може да сте сигурни, че онова, ориджинъл Порто-то един ден няма да се окаже изправено пред нашия Ерденски Хайдут на терена на Щампионската лига???От де може да сте сигурни,че тези Ерденски юнаци няма да бъдат закупени от някой супермултимилиардер, който да ги направи Европейска сензация и като такава да сразят онова портужезкото Порто???И от къде, (щото нали въпросът е хипотетичен) накъде Кънчев и екип са убедени,че тези два монтански, нашенски, светли отбора няма един ден да ни прозлавят по шампионскоевропейските полета?Ммм, Кънчев и екип-питам ви!!!Том въпрос нещо май , а..а...
Намирисва. Признайте си,че нещо формулировката ви издъни!
Аз на мястото на даскала...щях да ви поканя на портО с адвоката ми, ако ме бяхте изпортили така гадно.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. maev - то не е късно...
08.01.2008 14:01
но за даскала си беше непростимо...

Някак си искаше ми се го чуя да разсъждава.
Защото шоуто се прави именно от едно даскалско разсъждаване.
Имал съм даскали, които правеха наистина шоу от разсъжденията си... И беше страхотно!



Както и въпросът за кралство Чамла - толкова ли не можа един на вид интелигентен мъж,да направи асоциация с чам и Чамкория...
и с турския език - ами звучало му индийски...
цитирай
2. benra - Айде де,
08.01.2008 14:06
и аз това се почудих за Чамла.Преди да спрад да излъчват предаването, ми правеше мпечатление колко много падна нивото му.Вероятно се изчерпаха интересните, знаещи и мислещи хора, които имат желание да участват в подобна игра. Канеха се разни популярни и псевдопопулярни персони,задаваха се някакви идиотски въпроси...А иначе самото предаване има потенциал и те кара да си размърдаш возъка и да бръкнеш в запасите обща култура и конкретни знания.
За даскала снощи-тоя,футболният, въпрос беше зададен абсолятно некоректно.Защото беше в сферата на хипотетичните вероятности, а знаем,че хипотетично е възмогно дори Файдут да бие Челси...примерно, и то в Шампионската лига.Някога..във времето, в неизмеримото и неопределено време.
цитирай
3. buboleche - хахаха
08.01.2008 14:45
нали знаеш Гацо бацов как казва ,че може да ги бият - на еденые и пиеные могат. :)))) А иначе - наистина - много измислен въпрос.
цитирай
4. martoudi - и аз щях да пиша за това но се отказах
08.01.2008 15:28
голяма простотия беше защото и двата отбора бяха изписани на кирилица. От къде по точно да се сети човека за монтана в нашия квартал в неделя се рита и неформално отбора се казва Къркандел-юнайтед, но едвали някой го знае
цитирай
5. benra - аз и друго си мислех
08.01.2008 15:34
Порто ,това нашенското не се казва само Порто, ами Порто(Портитовци), тъй че въпросът е зададен некоректно и неточно и съответно е въпрос,който може да има повече от един отговор, предвид съвпадението на имената.В Кипър преди години имаше подобен случай-зле формулиран въпрос с двояк отговор и отпадналата състезателка ги съди, осъди и беше допусната до преиграване, като й зачетоха отговора за верен.
цитирай
6. maev - бенра
08.01.2008 15:51
все пак това е шоу...

нека не забравяме кое е гениалното в него - това че в него се допуска за участие "най-бързия"... а не най- умния

Представи си едно шоу за вдигане на тежести, до което се допуска за участие най бързия на 3000метра дистанция - предстови си ги онези хилавите етиопци...

Можем да си гледаме Минута е много - въпросите там са по-умни... На мен ми харесва. Но това шоу не е популярно, няма такъв интерес - не заради наградите...
цитирай
7. benra - maev,
08.01.2008 15:54
прав си що се отнася до типа на шоуто, но аз просто споделям нещото, което преди време го направи скучно за мен-поредиците от предавания с не най-бързи, а просто с поканени гости.И тъй като те,обикновено,бяха с благотворителна цел, то и въпросите бяха съобразени с това.

Шоу е да, но ми се струва коректно задаваните въпроси да бъдет обмисляни малко по-прецизно, за да не се получава двоякост.
цитирай
8. анонимен - Ами това е все едно въпросът &quo...
06.02.2008 20:04
Ами това е все едно въпросът "На кой континент ще се озове човек, ако хване самолет от София и кацне в Рио де Жанейро" да е некоректен, защото, разбирате ли, след няколко милиона години Рио изобщо няма да е в Южна Америка, ами ще се пада някъде около Аляска. Порто (Портитовци) и ХайдуК (Ерден) И двете събития са долу-горе сходни като обозримост
цитирай
9. анонимен - Да не говорим, че е адски вероятно и ...
06.02.2008 20:11
Да не говорим, че е адски вероятно и България да стане португалска колония и да играят Ерден и Портитовци в португалската лига. Умната девойка дори е забравила този възможен отговор, който е също така свръхнекоректен.
Let's keep it real, dudes
цитирай
10. анонимен - Не го е забравила, виноват! Но си е ...
06.02.2008 20:13
Не го е забравила, виноват!
Но си е все така вероятен :)
цитирай
11. анонимен - И последно вече наистина :)) За да ...
06.02.2008 20:21
И последно вече наистина :))
За да не си помислиш, че съм Кънчев или някой дето работи в СБ. Всеки прави малки грешки, никой не е машина. Ти самата имаш continuity error - в началото на поста си си пуснала Кънчев таа че да се чува на 500 метра, а към края вече си на слушалки и крещиш бе, бе. Не бъди толкова взискателен съдник, след като самата ти издишаш
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4426910
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930