Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2007 11:20 - Падналият не се настъпва
Автор: benra Категория: Забавление   
Прочетен: 5217 Коментари: 37 Гласове:
0

Последна промяна: 22.11.2007 15:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Когато имам възможност гледам "Господари на ефира". Предаване, което ме кара да се усмихвам, релаксиращо.Усмихват ме не толкова  показаните гафове, макар някои от тях да са си не за усмивка ,а за лудешки смях, усмихва ме остроумието на водещите. Рачков и Зуека, Рачков и Вальо Танев, в по-далечното минало-леко тъжният хумор на Малин Кръстев, Мъйнов.А бе-все брилянтни комици. Адреналинките не ме впечатляват-все пак жена съм.
   Когато ,преди години,  започнаха да нищят в предаването наболели теми го приех с аплодисменти.Пък и Дейвид го правеше някак си по-така. Наистина темите  бяха злободневни и важни. Напоследък обаче има някои ,изсмукани от пръстите.А и да си призная - "приятно ми е Мавриков" не ми е баш приятен. Леко шутовски ми идва с навика си да повтаря един и същи въпрос, поглеждайки към мен, зрителя, и почти намигвайки ми- а, а ,драги зрителю, я виж къф резил.Особено в случаите, в които резилът е доста неясен и неизяснен. Но ги разбирам - рубриката трябва да се поддържа, защото има и теми, които наистина са в десятката. Нищо,че понякога се припокриват с "Темата на Нова". Няма лошо. Имат попадения.Пък и не е лесно да се прави ежедневно предаване -хем пълно, хем забавно,хем гледаемо.
  Вчера вечерта беше от вечерите, в които имах възможност да се насладя на хумора на господарите.Малко в крачка, но ако не гледах всичко, то слушах със сигурност. Още от анонса бях разбрала, че ще се връчва поредния Златен скункс и то не на кой да е , а на великия "гафаджия"-Николай Колев.Ранните ми спомени от господин Колев са детско-юношески.Тогава бе един доста стабилен новинар, водещ на новините. Не съм имала кой знае какво отношение към него, все пак-кое дете гледа новини?! Към вчерашна дата Николай Колев е попадал в зрителското ми полезрение, единствено чрез господарите.И винаги, да си призная, като съм го гледала съм изпитвала някаква тъга. Тъга, че един достоен професионален път вместо да завърши с градация, завършва с присмех. Няма спор - гафове твореше и то какви - кога неволни, кога волни, кога плод на лошата материална база на телевизията, чието лице беше.Но снощното връчване на така "престижната "гаф-награда, или по-скоро опитите да бъде връчена, ме накараха да осъзная,че човещината е по-ценна от смеха, от рейтинга, от каквото и да е. Има моменти, в които просто трябва да спреш. Не беше никак смешно! Да гониш един човек, който едва ли не ти се моли да го оставиш на мира, който ти казва, че с твоя помощ е на улицата, свален от екран, без работа, осмян, обруган.Чиято кариера е вече минало, тъжно и грозно развило се минало...Да, някои хора заслужават резила им да ги срине!Много имена, подвизаващи се по върховете на държавата и общественото пространство заслужават тази участ, но не им се случва.Случва се на такива леко остарели и очукани, бойни кучета, като Николай Колев, който с много тъга се опитваше да се спаси от поредния резил, да спаси това, което е останало от професионалното му и лично достойнство. Загасих телевизора, стана ми гадно. Човекът е паднал, нужно ли е да бъде настъпван?


Тагове:   настъпва,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nakom - публиката оформя шоуто
22.11.2007 11:42
а на магърдич заимстваните шоута винаги са били или плоски и пародийни, или опорочени в последствие.
цитирай
2. benra - зрителят
22.11.2007 11:44
има нужда от пародийност.Има нужда и от елементарност. Но едно е да минаваш границата, когато ти позволяват-ББ и ОИр там участниците са наясно в какво точно се забъркват - друго е да да ти се молят и ти да продължиш.Човещината е по-важна, обикновената, житейската. Стана ми грозно.
цитирай
3. maymi - Познавам Ники Колев
22.11.2007 11:46
Абсолютно съхранен и адекватен журналист е. С много опит, широка култура и познания. Нали знаеш, че подобно предаване може както да издигне незаслужено някого, така и да смачка друг. Въпрос на изваждане от контекст и, в случая, набелязване на жертва.
Всъщност, в някои учебници по журналистика ги има така наречените "задължителни гафове" за водещия. За да усети зрителя, че предаването е на живо, да се скъси дистанцията, да се изведат човешките планове на "далечния и високия" човек в ефир....
Има много смешни и жалки неща в ефира. Те обаче се ползват с комфорт пред мониторинга на "Господари на ефира", причините са ясни......
Не е гот, аршина е различен, а и е тъпо...
цитирай
4. ledzeppelin - съвсем правилно..
22.11.2007 11:46
..харесва ми това,което си написалa.човек трябва да знае кога да спре.
цитирай
5. nakom - ха - човещина, къде я
22.11.2007 11:47
няма човещина вече.Има пари и секс както каза Томас.В тяхно име - всичко се приема.Точно на арменеца предаванията са прочути до няма къде с долните си изпълнения и плоски пародии.Все едно гледам долен цирк
цитирай
6. benra - maymi,
22.11.2007 11:47
нямам удомолствието да познавам господин Колев, но вярвам,че това, което казваш е така. Аз споделих усещането за гавра, което ме натъжи дълббоко.
цитирай
7. estrella - Съгласна съм,
22.11.2007 11:47
бенра. И на мен ми стана неприятно. Наистина понякога прекаляват, като снощи например.
цитирай
8. анонимен - Чувство за мярка и такт
22.11.2007 11:54
В такива случаи баба ми казваше:"На умряло куче нож вади"
Николай Колев ми е съгражданин и го помня още като млад говорител в бившето студио на БНТ във В.Търново.Беше млад,спретнат,симпатичен и кариерата му тръгна и стигна до БНТ,Сф.При връщанията му в Търново поддържаше старите си приятелства и не виреше нос.За него хората казваха,че е много добър и етичен,на мравката път прави.Добре,че съм пропуснала това предаване с връчването на наградата,благодарение на която е станал безработен,защото наистина е тъжно.От една страна личната съдба на този човек,от друга страна съдбите на онези,които гледат и с поведението си им изграждаш модел за подражание,т.е.възпитаваш.
цитирай
9. thomas - Отвратително беше...
22.11.2007 11:55
Но пък все се надявам, че един ден и Магърдич някой ще го мачка така - все ще се намери за какво. Колкото до Мавриков - той е Николай Колев на Господарите, но не го осъзнава. Елементарно псе, насъсквано от господаря си, което се гордее колко хубаво може да лае и как като захапе, може дълго да не пуска. Жалко, че с такива прояви се съсипва труда на сценаристи и водещи, а и водещите също преминават постепенно от "тъжния хумор на Малин Кръстев" и безспорния талант на Зуека към далеч по-безлични имена (кои по-прости от тях двамата, кои просто по-малко смешни)...
цитирай
10. анонимен - Шоу...
22.11.2007 12:02
Като всяко нещо, чиято основна цел е да изстиска пари и опорочения хумор е отвратителна гледка. Евалла ти за постинга!!!
цитирай
11. theoldben - benra,
22.11.2007 12:34
И аз гледах предаването и напълно съм съгласен с теб. Поздрави!
цитирай
12. ivpetrova - мда,
22.11.2007 12:58
наистина се оля Мавриков.
Нямаше нужда да го гони и да се опитва да му го завре в раницата - това беше вече грозно.
цитирай
13. smile4tonight - Мавриков
22.11.2007 13:10
още от началото някак си не ми е особено...на сърце да го кажем.. А и самите Господари някак си станаха прекалено жлъчни може би.. И някак си наханото гонене с микрофон... Не го прави за първи път.. Помня и Герелов бе "подкрепен" със същото "внимание и дръжелюбен хУмУр".. Казват, че интереса клати феса...Сещам се и за друг гаф на Господарите, лично аз бих им връчила едно скунксче... На едни наградки преди време..Водеха си нашите хора някак си криво-ляво сполучливо и бум! Ни в клин, ни в ръкав, ни във връзка със събитието - пушъчен изстрел с/у конкурентите БНТ, за голям брой създадени гафове.. малко конфузно се получи, необоснова,непрофесионално и...Аммм, то си беше цяла Одисея, а камъчетата останаха в тяхната градинка..Хачо Бояджиев малко май им беше поухладил страстите.. Да живее лелеяният консенсус м/у медиите и журналистическия такт..
цитирай
14. benra - ...
22.11.2007 13:15
smile4tonight, и аз помня въпросните награди.Тогава си беше чист техен гаф-нито му беше времето, нито мястото.
цитирай
15. alisa - снощи не го гледах,
22.11.2007 14:14
Но всеки път, когато са връчвали наградата по този начин, независимо на кого, ми е ставало гадно. Естествено, че ако му я пратят по пощата, няма да има сеир, но пък би трябвало да измислят по-достоен начин от този да ги преследват по официални церемонии и да ги злепоставят пред маса хора. Като толерантен човек смятам, че не греши само този, който не работи!
А на господарите предлагам да канят официално в студиото, където с усмивка и шега да съобщят, че са тазгодишните носители на престижното отличие и че би трябвало да се радват, че са обект на наблюдение професионалисти например.
Маса психолози, специалисти по всичко, а няма кой да направи трезва преценка - само комерсиална!
цитирай
16. benra - не знам
22.11.2007 14:16
защо, но ми се струва,че този ефект е нарочно търсен.Т.е.- ефектът на неприятната изненада.Сеирът е цел.
цитирай
17. анонимен - скъпи приятели
22.11.2007 14:26
предаването трябва да се казва "скъпи приятели", тази фраза се повтаря през 20 сек и вече леко ми се догади от нея, едва ли цялата аудитория на предаването се състои от приятели на водещите, аз примерно не съм. има по-подходящи обръщения.
цитирай
18. анонимен - стана ми много неприятно, когато ...
22.11.2007 14:52
стана ми много неприятно, когато Дейвид изчезна от екрана и на негово място се появи Мавриков. Явно е имало защо. Мавриков малко ми напомня за слона в стъкларския магазин. Снощното наистина беше много грозно и обидно. Лошото е, че не му е за пръв път.
цитирай
19. анонимен - ot tez mizerni politici ni6to ne ...
22.11.2007 15:00
ot tez mizerni politici ni6to ne stava
q gi gleite tuk kfo pravqt samo :
http://s5.bg.bitefight.org/c.php?uid=16242
цитирай
20. val92 - Гадно беше, наистина...
22.11.2007 15:12
В един момент си помислих, какво бих сторила на мястото на Николай Колев. Повярвайте, не ми минаха никакви благи мисли...За да се справиш обаче с такова преминаване на мярката, трябва просто да не ти се случи. Всяка реакция би била неуместна.
цитирай
21. diesirae - Имам честта...
22.11.2007 15:14
Имам честта да познавам г-н Колев (по случайност) и смятам, че е един чудесен човек. Бил съм много малък да го помня от националния ефир, нито пък съм го гледал много другаде (извън "Господарите" разбира се), но като човек е много симпатичен. Умее да се надсмива над себе си и над иронията във света. Поздрави за постинга.

И ако позволите да добавя..., изразът май идва от една Езопова басня за умиращият лъв, който когато се разболял и тръгнал да умира страхливите животни наритали . За лъва това било двойна смърт.
цитирай
22. thomas - Всъщност снощи по-скоро му изписаха вежди...
22.11.2007 15:25
Ако някой до снощи си е мислел, че Николай Колев е един жалък смешник, който друго освен да говори глупости, просто не може да прави, то снощи нещата се обърнаха в негова полза, а пък Мавриков нанесе непоправими щети върху рубриката, която води, че и върху цялото предаване.
цитирай
23. benra - thomas,
22.11.2007 15:27
така е, но нали се сещаш,че това снощи не беше директно..значи много глави са изумували да ни го пуснат и на никоя не й е грумнало,че не бива.
цитирай
24. sehera - не харесвам предаването още от с...
22.11.2007 15:52
не харесвам предаването още от самото му появяване. не е съвместимо с отношението ми към забава. наистина.
цитирай
25. candysays - И аз съм съгласна с теб, benra..
22.11.2007 18:48
Човечността е по-важна от всичко друго! Не бива да се захвърля настрана, като ненужна дреха, само заради "рейтинга"..
цитирай
26. анонимен - Току-що им изпратих линк на поста ти
22.11.2007 19:57
на "гениите" от това изключително неприятно ми предаване. Отдавна не ги гледам и въобще не съжалявам. След снощният им "подвиг" (за който разбрах от поста ти) пък въобще няма и да се сетя за тях! За тях си сигурно са герои! За мен са жалки и малки човечета!

Поздрави за поста, benra!
Галя.
цитирай
27. анонимен - Винаги съм бил скептично настроен
22.11.2007 21:44
към "господарите" но това с Ники Колев наистина е гавра от най долна проба.Поздрави и от мен Benra!
Чичо Том
цитирай
28. benra - Галя,
23.11.2007 15:41
едва ли поста им ще впечатли сценаристите или продуцентите-Водещите-може би.
Благодаря
Благодаря и на теб,анонимен 29
цитирай
29. akasha85 - гледам и не вярвам на ушите си..:)
23.11.2007 15:52
гледах връчването на Скункса и наистина загубиха границата на приличието............... едно подобно предаване чрез хумора си трябв ада е градивно, а не унижава хората...........Наистина много съм се смяла на гафовете на Колев, но в крайна сметка човекът се опитваше да си върши работата, а тази наглост на Мавриков дойде в повече..........чак ми стана жал за човечеца
цитирай
30. mitchell - чудесно казано
23.11.2007 16:48
благодаря
цитирай
31. benra - mitchell,
23.11.2007 16:52
аз благодаря
цитирай
32. tsbotev - Аз също познавам Николай.
23.11.2007 18:48
Той наистина е ерудиран и етичен човек. И много толерантен. Това, което се случи снощи приличаше на някаква наказателна акция. Умишлена. Глупава и нелепа. Да досаждаш на един очевидно притеснен от ситуацията човек. Да се опитваш да го досмажеш.
При тази ситуация, ако телевизията държи на реномето си, трябва да спре "Господари на ефира". За да се разбере, че във всичко трябва да има мярка. И че не всичко е позволено, когато притежаваш най-силните оръжия - микрофон и камера.

цитирай
33. photography - да,
24.11.2007 00:57
всичко си има мярка. А човещината за съжаление е вече рядкост. В случая е по- важен кариеризмът, парите и зрелището.
Относно шоуто, то си е по лиценз (предполагам, ако ли не, е плагиатствано) от италианско такова. Както много други в Бг (само кулинарните им програми на обед не сме заимствали, да не дава господ). Тук също им раздават от тези награди, но някак си са по на място. Поне тези, които аз съм гледала.
Поздрави за поста...
цитирай
34. bloghead - NTV sux
24.11.2007 08:52
Нова са много слаби, новини, reality shows и всякакви подобни. Sux man, яко sux!
цитирай
35. eldorado07 - Г-н Мавриков ако се погледне в ог...
24.11.2007 11:15
Г-н Мавриков ако се погледне в огледалото, би трябвало веднага след това да се хвърли в някоя дълбока пропаст...
цитирай
36. watchtowerman - Ръфат човек,
24.11.2007 17:13
който знаят, че няма Закрила
цитирай
37. анонимен - На президента или на бат Бойко
25.11.2007 10:25
да вземат да връчат наградата си!?
Тогаз наистина ще падне голям смях.
Как мислите,а?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4425026
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930