1.
eien -
И също така -
10.12.2007 16:20
Заблудите на знанието са като мъглата на разсъмване.
Теоретично винаги сме наясно с нещата, с удоволствие даваме съвети, но когато стане въпрос за нас...оплитаме се /в същност визирам не Вас, не Ви познавам/. Поздрави!
цитирай
2.
benra -
о не,
10.12.2007 16:23
не го приемам лично.Аз просто си разсъждавам..в никакъв случай не давам съвети, това са едни размисли просто. Ще съм доволна ако всъщност не съм права, както и нямам против да дискутираме.На мнение съм,че човешките отношения не търпят дефинитивност
цитирай
3.
venercheto -
о, да, така е, elen...
10.12.2007 16:28
да не говорим, че може добре да съзнаваме колко пoгрешно е поведението ни, и в същото време да сме безсилни да го променим трайно. така е, защото всичко опирало до семейството и емоционалната интелигентност: каквито взаимоотношения си гледал вкъщи, такива изграждаш и ти самия. малко са хората, които успяват с терапия и много книжки да прекъснат дяволския кръг.
венерчето
цитирай
4.
zharko -
Формула няма и трудно ще има..
10.12.2007 17:22
в това е магията на заедността...
Може би се получава, когато 1+1 =1, а това равенство се постига, ако всеки приема, харесва другия такъв какъвто е, не се опитва да го променя, натяква да стане негов образ и подобие...
Лесно, ясно, но...
Колко малко е нужно, а колко много, за да разберем това....
Поздрави!!!
цитирай
5.
benra -
zharko,
10.12.2007 17:28
наистина змучи фасулски лесно:-))Поздрави и на теб!
цитирай
6.
nakom -
;-)
10.12.2007 18:37
робите и плебеите създават тираните.Тези които си знаят цената на свободата не могат да бъдат пречупени.А който се разглежда като стока за взимане, спечелване и купуване, единственото на което може да се надява е да се продаде по-скъпо.
цитирай
7.
injnina -
Правилно мислиш!
10.12.2007 18:46
Точно това се получава на практика!
тези жени запълват емоционални празноти! Не мислиш ли? Така, че имат свое оправдание!!!
Поздрави!
цитирай
8.
anabel4o -
Много си права. Имам приятелка, на ...
10.12.2007 18:47
Много си права. Имам приятелка, на която обяснявам, че й се случва точно това, но не вярва, или поне не й се иска! Ще се усети тя, но ще мине доста време... :(
А иначе много добре си описала мене и Нея с:
Той 4- артистичен, перко, несериозен
Тя 4– леконравна, самоуверена, кухоглава
:)))) Поздрави!
цитирай
9.
akasha85 -
едното за сметка на другото.......
10.12.2007 19:27
взаимоотношенията са трудна работа, колко невъзможно изглежда 1+1=1 .............трудно постижимо, или ако е постижимо е за сметка на едното 1, т.е. някоя от двете единици трябва да изгуби стойността си, за да се запази равенството...........не мислите ли че е така.........простата формула го доказва, иначе след равенството щяхме да имаме двойка????????
цитирай
Интересни разсъждения , със сигурност точни в цялостността си, но ако не примеме че мъжът nе e табула раса, и че започвайки една връзка има вече изградена същнсот, възпитание и култура ,която е в съчетание с това което търси... може и от там да тръгва всичко, какво се търси ,сред това кеото се предлага..
цитирай
11.
анонимен -
др.Георгиев
10.12.2007 20:54
Диагноза-незадоволена.И всички другарки по надолу.Иначе от къде ищах за тея квалификации!
цитирай
12.
анонимен -
Вития казва така:
10.12.2007 21:15
"То мерак да има, одеало не требва" и още (с извинение): "Чужда путка кокали нема"
цитирай
13.
jesusbg -
Много добър, направо прекрасен анализ,
10.12.2007 21:27
и то точно на място. За съжаление тези неща и пак и пак ще се повтарят
цитирай
14.
annanik -
Много удачна схемичка :)
Е, човек ...
10.12.2007 22:32
Много удачна схемичка :)
Е, човек никога не може тотално да се впише в каквато и да било графа, но закономерности винаги има. Иначе нямаше да я има тази наистина очевадна класификация :)
nakom, превъзходен коментар !
цитирай
15.
enjoy6 -
Уважавайки
10.12.2007 22:49
човека до нас уважаваме и себе си, това мисля важи и за двата пола.
Поздрави за добрия пост!
цитирай
16.
benra -
Здравейте, на всички!
11.12.2007 09:31
nakom, кратко, точно, ясно!-поздрави!
injnina, абсолютно съм съгласна за емоционалните празноти.Също така мисля,че е плод на грешно доказвана любов.
anabel4о, всяка прилика с действителни лица е и случайна и неслучайна:-)))
akasha, да, еднаквостите трудно се привличат. А взаимоотношенията между хората наистина са най-простото и същевременно най-сложно нещо.
bale, меракът е голяма работа!
jesusbg, благодаря!
anni, графите са схематични, хубаво е да се излиза от тях:-)))
enjoy6, самоуважението е толкова важно,колкото и уважението, да!Благодаря!Поздрави и на теб!
цитирай
17.
rotazia -
А в какво превръщат мъжете силни...
11.12.2007 09:33
А в какво превръщат мъжете си силните/не тиранки/,устремените, оправните,талантливите и верни жени ?
цитирай
18.
jesusbg -
отговор до rotazia
11.12.2007 09:58
В уверени и успяли индивиди. (Макар че тук вече зависи и от мъжа дали ще почне да завижда, или ще се възползва от този дар господен)
цитирай
19.
benra -
rotazia,
11.12.2007 11:09
вероятно постът ми звучи като-точка, казах, но вярвай ми-само си разсъждавам по конкретната тема :-)))Умните жени, според мен, създават успели мъже. А кои са умните жени?ПАк според мен-това са тези, които се харесват достатъчно много, за да знаят как и достатъчно умерено,за да знаят докъде:-)Поздрави!
цитирай
20.
rotazia -
Много малко от мъжете, които имат ...
11.12.2007 11:21
Много малко от мъжете , които имат съдбовния късмет да живеят с такива жени се превръщат в уверени успяли индивиди . По-скоро увеличават броя на децата в къщата и започват да дават на останалите уроци по мързел и безотговорност !
Успоредно с това придобиват болезнени комплекси и работят по въпроса как да смачкат розата ,с риск да се лишат от една красива ,прохладна и сигурна сянка . И накрая някои от тях изгарят под лъчите на слънцето ,при това съвсем съзнателно . Не е лесно на такива жени, защото са сами .
цитирай
21.
rotazia -
Всичко е строго индивидуално, даже ...
11.12.2007 11:40
Всичко е строго индивидуално , даже жената да прелива от умението да дозира всяка своя стъпка и постъпка ,избора в какво да се превърне самия мъж е негов , не мислиш ли, Бенра? Така както има силни и успели жени ,има и такива мъже ,които без помоща на умната до тях сами се справят и са гордостта на близките си .
цитирай
22.
benra -
да,rotazia,
11.12.2007 11:49
напълно съгласна съм,че всичко е строго индивидуално.Аз затова и така започнах поста,че всичко е условно, а конкретиката си зависи до конкретните идндивиди.Има мъже, които успяват въпреки жените си,има жени, които се провалят поради мъжете си.Ситуации-бол. Истина е, обаче, че когато в лицето на човека до себе си усещаме сила и подкрепа, нещата тогава най-малкото се случват по-приятно.
цитирай
23.
nakom -
ротация
11.12.2007 12:02
тия жени които ги изброяваш, са се научили как да си избират мъж който да не ги мачка.ТЕ не бъркат оргазма с истинската любов и не кръщават сина си на хуя на мъжа си.Те нямат нужда и начин да бъдат мачкани.Всички които са мачкани не влизат в изброените от теб категории.Те са просто поредните изтривалки на мъжки патъци, с претенции че са личност.
цитирай
24.
rotazia -
Ах, тая сляпа неделя, дето не я сл...
11.12.2007 12:11
Ах , тая сляпа неделя , дето не я сложихме в сметката , тя е виновна , бе хора , и колкото и да умуваме и да се правим на интересни , съдбата е жестока !
цитирай
25.
benra -
днес
11.12.2007 15:04
преди години узаконих сляпата си неделя.Хубаво е след време,когато се замислиш, дали си направил правилния избор да можеш да си отговориш,без колебание-да.Да.Съдбата често си я правим сами.Тя ни задава посоката, ние решаваме дали да тръгнем
цитирай
26.
divini -
Честито
11.12.2007 20:28
за днес!!! Само красиви неща за цялото семейство:))
цитирай
27.
eien -
"Загубата на самоуважение е първата крачка , която правим по пътя в изгубването на чуждото уважение."
12.12.2007 05:52
Небето обича теб и другите с еднаква обич, затова с обичта и респекта, които питаеш към себе си, обичай и уважавай другите - summum bonum на земното оцеляване.
# summum bonum - най-висше благо
цитирай
28.
gothic -
Прочетох много внимателно и поста и ...
12.12.2007 11:23
Прочетох много внимателно и поста и коментарите и в мен се зароди въпрос. А в какво превръщат жените толерантните мъже?
цитирай
29.
strianakiev -
Предлагам Ви съвременнен коментар..
12.12.2007 14:58
http://www.kabbalah.info/bulg/academy/mod/book/view.php?id=286#maj_jena
цитирай
30.
angelova -
В подкрепа на установената закономерност...
12.12.2007 17:29
Бенра, съгласна съм с установената закономерност...
Това е толкова безконечна тема. Смятам, че човек трябва да вярва в себе си и да не е единствено в услуга на другия. Не казвам нещо ново, но смятам, че самоуважаващата се личност е винаги различна.
А, относно въпросът на gothic също може да се говори много, но той ми подсказа и един от отговорите -основното в отношенията на двата пола е толерансът.
цитирай
31.
benra -
angelova!
12.12.2007 17:31
така си е-темата е безконечна
аз подходих към въпросът на gothic с усмивка, надявам се да не съм го обидила:-)))
Поздрави!
цитирай
32.
gothic -
Не, защо да си ме обидила :) А толе...
12.12.2007 17:35
Не, защо да си ме обидила :) А толеранса-всичко е въпрос на възпитание. Защото познавам немалко жени, които, като усетят джентълменско отношение и започват да мислят, че човека до/срещу тях е "мека Мария" и започват натиск. Това вече не е толерантно...
цитирай
33.
benra -
gothic,
12.12.2007 17:38
съвършено си прав.Аз залагам на толеранса и взаимното отстъпване.Идеални хора няма, но пък една връзка се прави от двама -т.е. за да е хармонична, готина и удовлетворяваща е нужен толеранс и разбиране от двете страни.
цитирай
34.
eliza -
:(
12.12.2007 22:17
тъпи мъже! Жената обича, грижи се за него, дава всичко от себе си, а той я пренебрегва и доминира! Ако трябва да се търсят виновни, то според мене вината е у Нея-тя го е направила такъв. И у него също може да се потърси, че е допуснал тя да стане такава.
цитирай
35.
benra -
грешката
13.12.2007 15:33
мисля, винаги е у двамата...Един мой познат казва-който си избере ролята на жертва рискува да се превърне в истинска жертва...на себе си.
цитирай
36.
gothic -
Елиза,
14.12.2007 18:05
като са тъпи мъжете, какво правите при тях? А и нещо напоследък май "даващите" жени дават преди всичко на себе си...Модела "Секса и града" кипи с пълна сила, а пък после-"ах" и "ох".
цитирай
37.
jesusbg -
Eлиза,
14.12.2007 19:11
а кой я е карал да остане точно с този тип, а не с добрия, но заради това неинтересен мъж, за когото не една и две жени са ревали, след като са го изпуснали?! Изборът все пак е личен!!!
цитирай
38.
анонимен -
здравейте! четох коментарите ви. в ...
03.01.2008 13:06
здравейте! четох коментарите ви. в мамента съм в положението на такава съпруга, която след 15 години брак осъзнава че не може да понася самодоволството на успелия си съпруг. правих всичко за него, каквото поиска, а той ставаше все по- недоволен. накрая ми каза, че живея с него заради парите.сега съм решила да не правя компромиси със себе си и да не отстъпвам.надявам се да не е твърде късно за това, но дори и да се разделим не мисля да отстъпвам
цитирай
39.
benra -
анонимен,
03.01.2008 13:38
една жена трябва да отстоява себе си!Успех!
цитирай