Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2009 16:22 - Нещата, които харесвам
Автор: benra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1405 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 07.05.2009 16:35


        Търкулна се топката и спря до крака ми. Преди да я препратя и аз нанякъде сядам на нея и добивам един върло замислен вид.
Уж е много лесно да напишеш нещата, които харесваш, а замислиш ли се, мислите те връхлитат в образи, емоции и спомени и чак се пренасяш в някакъв свят, който е изграден изцяло по модела на мечтите ти.

УСМИВКАТА - не случайно е първото, което се втурва в представата ми. Тя обновява,  тя окрилява, тя разкрасява. Една подарена усмивка може като с магическа пръчка да изтрие сълзите ти, може да ти върне вярата, може да те накара да видиш света различен

СЛЪНЦЕТО - лъчите му ме докосват и сякаш придават нов смисъл на самата мен. Обожавам го. Слънцето е моят оптимизъм, то ме зарежда

МОРЕТО - една вълна докосва босия ми крак и блещукащите песъчинки се отъркват в бялата й пяна, отдават й се. Затварям очи и го чувам как ми говори, разказва ми истории, разказва ми спомени, разказва ми бъдеще.

ПЪТУВАНЕТО - ...и музика звучи и вятърът развява косите ми, а картините покрай мен се сменят и попивам красотааа. Много обичам да пътувам.Когато ми предстои пътуване,независимо на кратко или далечно разстояние, на непознато или поцнато място, изпитвам едно радостно вълнение. Да се докосна до непознати култури, да попивам с цялото си същество тяхната енергия - това ме прави наистина щастлива

ПРИЯТЕЛИТЕ - те са неизменна част от АЗ. Всъщност АЗ без тях е нищо.

СЕМЕЙНИТЕ СЪБИРАНИЯ - харесвам тази глъч на близки хора, общото суетена, разговорите до болка познати, изреченията, чиито край знаеш и въпреки всичко изслушваш с усмивка, любовта в очите

ФОТОАПАРАТЪТ МИ - той запечатва всичките моменти на радост. Усмивките, слънцето, цветята, семейните събиравия, пътуванията. Той помни и разказва в образи.

СПАГЕТИ - обичам не само да ги ям, но и да ги приготвям. Болонезе, карбонара, морски дарове - няма значение, обожавам ги

ФРАПЕ - може ли слънце и море без фрапе? Понякога му слагам топка сметанов сладолед и става божествено

сладолед ЕСКИМО - освен, че е запазил вкуса на детството, той по необикновен начин ме свързва с дъщеря ми, защото и двете го харесваме

 

Хм...десет...не може да са само десет, десет не стигат, нещата, които харесвам са безброй - песента на щуреца над притихналото малко селце, бабата с шарена забрадка, която ме пита чия съм, детето с боси крака, което тича из локвите, образувани от летния дъжд, дънките, в които се чувствам себе си, ароматът на прясно окосена трева, ромола на планинското поточе, добрата дума, подарена без причина, щастието в очите на любимите хора,хубавата книга, виненото дантелено потниче, свекърва ми, която е най-страхотния човек на света, петък вечер, джин с тоник и малко лимон, да ме болят краката от танци, мислите, споделени виртуално, възможността да се сетя колко много неща харесвам.

Инициатива подета от  princess и топка, подадена от dorichela

Аз,на свой ред, предизвиквам : doriana, nelka,vitaldesire,ledzeppelin



Тагове:   Нещата,


Гласувай:
0



1. dorichela - :)
07.05.2009 16:25
Браво бенра, хитрушо, добавила си си и другите любими неща след поста, аз не се сетих а се мъчих да ги синтезирам до 10.. Ама така е, който има акъл и му идва на време... :):):) Браво, браво! Напиши ти кой предизвикваш! :)
цитирай
2. princesss - Няма ограничение, момичета. Пи...
07.05.2009 16:28
Няма ограничение, момичета.
Пишете колкото ви душа иска.
цитирай
3. benra - princess,
07.05.2009 16:32
страхотна идея. Поздрави!
цитирай
4. doriana - Бени, аз отговорих на предизвик...
07.05.2009 17:50
Бени, аз отговорих на предизвикателството!!!
дай някакъв нишан на кого сега да пращам призив за "предай нататък"?
цитирай
5. lubara - Поздрави!
07.05.2009 18:40
Е, че то и аз ги обичам много тези неща. Е, предпочитам риба пред спагети. Особено ако е на морския бряг с бутилка бяло вино, след като съм се борил с вълните!
Е, и с нещо друго след морето.
цитирай
6. kasnaprolet9999 - Поздрави и от мен,
11.05.2009 10:43
ти си едно малко слънчице. Обичам всичко, което си написала и още много други неща, обичам да съм сред гората или полето и да бера лечебни билки. Обичам да ги правя лекове от тях и да помагам на близки и познати, изпаднали в нужда. Обичам движението, хубавата песен, интересни книги, добрите хора и т.н.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4392563
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031