Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2011 12:24 - Да плащаш или да не плащаш - това е въпросът
Автор: benra Категория: Забавление   
Прочетен: 1707 Коментари: 5 Гласове:
17

Последна промяна: 11.11.2011 12:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
- Радиаторът отдолу ми е студен, а Спиро ми вика да съм си духала, той така навремето в Сибир - духал, духал и...декември станал май. Какво ще каже Бетовен като му чукам симфонията с тия премръзнали ръце, какво?!?! - нежното сопрано на Спиридонова преминава във фалцет, а яркочервеният й маникюр леко насинва . Малко ми е досадно, ама нали съм любезна, спирам да я изслушам, една етажна собственост делим все пак.А и по-интересно ми се вижда от джангъра дето ми вдига всеки ден на пияното - там тарадаааааам..там там...изкуство било..дрън дрън - жив джангър, не е като да ти извие глас Гергана или пък Ивана.
- Са-ни - ра-Не - провиква се Генко от балкона - Са-ни-ра-Не, Спиридонова!
- Бе кво саниране, бе , трябва да й продухат тръбите - обажда се Васа под него - затлачили са й се и  не циркулира. Ти, Спиридонова, бъркаш с тоя Бетовен, тоя от духови не разбира! ВзЕми Гошето - спец е по тия работи - и тръбите ще ти продуха и радиатора ще ти стопли, ако трябва и топломерите ш’ти премонтира. Гарантирам!
- Топломери - не!Топлофикация-вън!Аз пари за саниране не давам! – изскача Спиро от мазето, нахлупил ушанка над носа и размахващ двуцефка в лявата ръка. Едно време баба ми с кал и говна санираше колибата на село и Аз съм българче наизуст знаехме, десет километра пеша го рицитирахме, през Сибир та чак до Камбоджа! И топлина имаше, ви казвам, топлина в най-хубавия смисъл на думата. А вие сега-лигавщини - не сте нито немци, нито поне малко германици…
- Аз лично съм творец – обажда се с достойнство Спиридонова
- Като си творец , кецове имаш ли, а??? – парирам я аз.като ми се бара толкова творец, да я видим
- Кецове…нямам (знаех си, между впрочем, това нейното никва култура не е) …но мога да свиря "Missa Solemnis" отзад напред на две ръце.
image

- А, точно така – права си, Спиридонова – Солена й мизата на Топлофикация – включва се в разговора Пешо кръчмаря – с две ръце грабят гадовете . Мошеници ви казвам. Е например - оня ден ми звънят и една с мазен глас, като от гореща линия, ми вика  “Добър ден, господине, обаждаме се  от топлинното ви счетоводство, моля продиктувайте шестте числа, които виждате на екрана на топлинния си уред. Не, не, на този уред, господине, хихихи, на оня върху студеното нещо. Точно така...Виждате ли числата, които присветват и изгасват? Ако имате девет, които съвпатат с данните от последния ви отчет, ще спечелите специалната ни месечна награда”.

Отивам, броя, значи - само шест. Пак броя, пак шест. Викам й  “ А бе, другарке, тука има само шест числа – 25, 56, 487 и 35412” . И оная ми се хили насреща –“Тогава пуснете тото, господине. Който се топли, той ще стопли, таз година 6 доамина 9! Пожелаваме ви успех! “ Мошеници ви казвам, абсолютни. Пуснах тото ама числата ми били недействителни. Мо-ше-ни-ци!

- На Топлофикация пари не! – продължава да размахва двуцефката Спиро
- Така е – приближава се към групичакта неизвестен субект, мъкнещ кашон – ма такситата ви ефтини, от гарата-до Надежда, само 40 лева ми взеха. А ние в Кокорево какви мамули имаме тая година, ехееее, ти да видиш! Нося един за мавзолея – и се шмугва във входа на блока.

Тръгвам след него. 
- Цецо, ма, ти къде!? – Хваща ме Пешо интимно за ръка, ама се дърпам щото пръстите му ледени.
- Отивам на прощално парти в харема..то ест, във фермата…А съм закъсняла, а са ме изгонили, поне да хапна на аванта.
- Да плащаш или да не плащаш – това е въпросът! Не го забравяй ! – наставлява ме Спиро от разстояние
- Не бой се, Спире, аз НЕ плащам! Има си хора за тая работа…

...............................

от серията - панелни в(б)ълнувания
посвещава се на....Топлофекация...в най-добрия смисъл на думата
 



Гласувай:
17



1. kite333 - Хехех ще спечели от ТоплоФекация, да не казвам какво :))
11.11.2011 12:30
Между другото снощи се загледах в някава серия(заради теб признавам си)
Питаха Антон Радичев "Как си ?" а той отговори " Кво питаш бе,нали живеем в една държава"
и аз се отказах нататък :))
Ми тъй де тука виж какво е интересно.И смешно
:))
цитирай
2. benra - kite,
11.11.2011 12:39
:-))))))))))))))))))))))))
Извинявай !!!!Щото знам, че емоционалните травми не се поемат от здравната каса, но пък тук, при мен, панелизацията е безплатна :-)
Здрасти и добре наминала!
цитирай
3. cecka1504 - Ама видя ли във филма майсторите как ...
11.11.2011 15:15
Ама видя ли във филма майсторите как санираха :)))? Много чевръсти тия майстори :)))
цитирай
4. benra - Ама видя ли във филма майсторите как ...
11.11.2011 16:10
cecka1504 написа:
Ама видя ли във филма майсторите как санираха :)))? Много чевръсти тия майстори :)))

Направо ги сканираха :-))))))))))))))
цитирай
5. panazea - Бени , знаех си ,
11.11.2011 19:38
че три теб ме чака нещо хубаво за четене !
Ако не се стопля , поне да се посмея ! Гуш!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4414856
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930