Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2010 10:50 - Бъди красива и мълчи
Автор: benra Категория: Забавление   
Прочетен: 13815 Коментари: 63 Гласове:
37

Последна промяна: 16.11.2010 11:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Не, няма да пиша за конкурси за красота, нито за Златки, нито дори конкретно за жени.
Иде реч за "Претендентът". Ами да - признавам си, гледам! Дали е мазохистично?Е!
Никак не е лесно близо 30 минути да се срамуваш заради непознати. Срам, срам, голям срам. И като си помисля, че тия , пардон - тези, хора напълно доброволно се излагат, направо главата ми не го побира.
  Няма да преразказвам, ще цитирам. Само за негледащите да поясня-  кръгът е "Обща култура", т.е. претендентите отговарят на разни въпросчета, имащи за цел да разкрият широката им обща култура(на претендентите).
Въпросът е :  "Ана Карима е"
а) френска физичка
в) литературна героиня
с) българска писателка
Отговорът, даден от претендентката(настояща счетоводителка) е б)
Два дена по-късно същата тази претендентка на въпроса " За кого е написано "жив е той, жив е" ще даде отговор - Христо Ботев
Въпросът е : "Кой шекспиров герой изрича думите "О, слабост, твоето име е жена"
а) Отело
в) Хамлет
с) Ромео
Претендентката-настояща водеща на някакво предаване в някаква кабеларка, 20-годишна, отговаря- Ромео
Въпросът е : "Коя част на речта не се изменя по род "
а) прилагателното име
в) числителното име
с) съществителното име
Отговорът на претендентката, настояща радиоводеща, носи очила е...а, прилагателното име. На въпроса на водещите дали е налучкала отговора или го е знаела, тя смело отговаря-"Знам го". Все пак е журналистка.
Същата тази радиоводеща, минутки по-късно, ще направи откритието, че педосферата е раздел от сексологията. А секунди след това уверено ще заяви,че продуцентът на "Карибски пирати " е самият Спилбърг.Тя, радиоводещата.
Въпросът е: " Кой от изброените художници не е представител на Ренесанса"
а) Рафаело Санти
в) Алесандро Ботичели
с) Салвадор Дали
Претендентката е висока, широко усмихната брюнетка, по общо мнение-красива, отговорът й - Алесандро Ботичели. Въпросната брюнетка също така е уверена, че обхванатите от поквара Содом и Гомор са предизвикали не божия гняв, не намесата на ангелите, а божията милост. Иначе момичето е умно-както каза Слави, но какво му става...Вероятно е и ниско, и русо, но...какво му става?!
Въпросът е : "Кой изпълнява "Излел е Делю Хайдутин", записана на златна плоча, изпратена в космоса?"
Претендентът-настоящ мистър УНСС,може да избира между Стефка Саботинова, Валя Балканска и Надка Караджова. И избира...Стефка Саботинова.
Неговата опонентка пък, счетоводителката, на въпроса "Кое географско понятие не съществува" избира Конявската планина.Останалите отговори са- Розова долина и Дунавска котловина.
Друг претендент , на финала(т.е. дъ бест оффф дъ бест оффф дъ бест) на това т.нар. съревнование по обща култура ще заяви, че в Набоковия роман "Лолита" иде реч за корупция. Какво да го правиш...не бил чел романа, от къде да знае за какво става въпрос.
Такива ми ти работи....








Тагове:   МЪЛЧИ,


Гласувай:
37



1. tera - benra,
16.11.2010 11:10
ти верно си голяма мазохистка :)))
Да не си правила стенограма на тази тъпост?
Между другото това съм го изпуснала, хванах само последната й изцепка.
Изненадвам се, че е 20 годишна, изглежда поне към 25, обаче по обща култура си е за началното школо.
цитирай
2. benra - тера,
16.11.2010 11:13
тотална мазохистка...отгоре на всичко и дЕтето, което беше вече по пижама видя излагацията на каките и батковците, претендиращи да стават за показване по телевизията. Надявам се да си е направило съответните изводи.
цитирай
3. tit - Миии,... той Ботичели е изтъкнат съвременен...оперен певец!
16.11.2010 11:18
Даже май е незрящ. Сигурна съм! Редовно гледам телевизия - особено сутрешните блокове!:))))
Пък Ромео си е герой на Шекспир, ми...да! Значи ...имаше филм, гледала съм го...как се казваше, их!
За Лолита не знам, ама звучи като да е корумпирана!:)))))
Иии...това е!
Сигурна съм че ги подбират с конкурс и Гооооолеееееми връзки тия!
Но имам съмнения /основателн/, че това е общата култура на българите! Виж, ако ги бяха питали за последната авантюра на Азис - охо!
Само, че - тогава нямаше да знам дали отговарят вярно!:)))))
цитирай
4. benra - тит,
16.11.2010 11:20
шъ мъ прощаваш ама ботичели са марка евтини обувки, ако не вярваш мини по Графа-имат магазин, имат магазин и в МОЛ-а.
цитирай
5. swan16 - Не срам, ами в земята от срам искам да ...
16.11.2010 11:22
Не срам, ами в земята от срам искам да потъна Бени! Но явно хората имат самочувствието, че си знаят хората. Пък и знаеш ли- може и ние да бъркаме ....
цитирай
6. muhaninja - :)))
16.11.2010 11:33
Предлагам това предаване от шоуто ,да бъде преименувано на "КРЕТЕНдентът":))))))))))))))
цитирай
7. mikino - Предлагам това предаване от шоуто, ...
16.11.2010 12:14
muhaninja написа:
Предлагам това предаване от шоуто ,да бъде преименувано на "КРЕТЕНдентът":))))))))))))))

Хахаххахахаахахаха!!! Очевидно имат нужда от смяна на името!
Имат нужда от по-добър ПиАр май!
Хаххааххахаха!
цитирай
8. vandela007 - Аз затова се отказахда ги гледам. ...
16.11.2010 12:37
Аз затова се отказахда ги гледам. Коремът ми се свива. И ми става болно, и настроението ми пада... Не че пращя от интелект, почнах и да позабравям, но тези младите ме отчайват...
Въобще сценаристите на Слави се изчерпаха, пък и той нещо изпростя...
цитирай
9. makont - Бени, не трябва да се
16.11.2010 12:43
срамуваме и да се смеем на глупостта на тези деца, ами то и образованието ни е такова, да не би да научават нещо. Ние сме виновни донякъде, ами рефератите по музика ги пишех аз, ровейки в интернет, а малкия си джиткаше на компютъра. И ето го резултата, малки тъпанарчета с голямо самочувствие. Лоша работа. А и наистина може ние да бъркаме, и като ги знаем тези неща, както казват те: КВО??? На тях не им пука, а ние се тормозим за всичко. Затова усмихни се, бъди красива и пиши!
цитирай
10. benra - Re:
16.11.2010 12:54
swan, ами имат, което е жалко и по-жалкото е,че те всъщност са избрани сред множество други...т.е. били са най-читави, но пък, както казва съпругът ми-интелигентните хора не се явяват на подобни тиви конкурси

муханинджа,mikino, интересна идея:-))))

vandela, идеята на подобни формати сама по себе си е интересна, но...сама по себе си. Не е лесно да се прави ежедневно предаване десет години, няма как да не се поизчерпат

маконт, не, не, не им се смея, нали имам и аз една подрастваща у дома,чиито (не)знания понякога ме потрисат. Просто изводите са тъжни-нивото трагично спада.Ами една от девойките-най-голямата красавица-нищо не знаеше и видимо никак не се притесняваше от това...нали е красива, какво повече й е нужно.Някакъв такъв стереотип се налага от медиите,които упорито пласират разни Златки



цитирай
11. karambol5 - Ти си верно мазохист ! Че в обра...
16.11.2010 12:59
Ти си верно мазохист !
Че в образователната ни система цари хаос ми е ясно ,но никой не предлага адекватно решешние . А е толкова лесно ! Започва се с манталитетът на учителите . После с методиката на преподаване . Диванетата не ги карат да мислят ,а им наливат главите сглупости ,които после те не знаят как да използват / зашото 80% от така налетите знания са остарели и напълно излишни ! /
цитирай
12. benra - карамбол,
16.11.2010 13:01
мдааа, подобно предаване извиква много размисли-за образователната система, за качеството й, за обществените нагласи, за приоритетите, за ценностната система и тоталния й срив и още, и още...Истината е, че резултатите са факт, а те не са никак радващи. Какво стана от нацията,съставена от много умни и много красиви хора???Може би е просто мит, мит, който дълги години ни е изнасял...
цитирай
13. ledzeppelin - Бени,
16.11.2010 13:02
какво искаш от горките хорица,те толкова си могат.
Деца 12-ти клас не могат да четат,ти искаш журналистите да знаят коя е Ана Каренина(с която тъй прекрасната госпожица се обърка). Гледах го и аз до някое време. После ми стана прекалено скучно. Простотията и корупцията в таз държава не мож ги оправи. А комбинацията от двете е убийствена. Най-чудно ми е защо Слави и т. нар. "ред колегия" правят и излъчват подобни формати. Нали са големите интелигенти,стожерите на българското културно и медийно пространство?! Нали плюят и се ебават с всички?! Да се видят те какво правят ...
цитирай
14. benra - лед,
16.11.2010 13:03
нищо не искам от тях, дори ми е мъчно за тях...голям срам да те дават по телевизията и да лъсне тъпотата ти...
А Слави..отпочнал го е този формат, за което мисля,че и самият той съжалява
цитирай
15. ledzeppelin - ....
16.11.2010 13:08
Аз мисля,че изобщо не съжалява. Мисля,че чудесно е знаел какви тъпанари са въпросните претенденти ...
цитирай
16. lubara - Ох, горките те!
16.11.2010 13:28
В петък гледах филм, но ми беше ясно какво ще се получи. Защото бисерите им ги видях предния ден.
Само ми се струва, че можеха да отстранят една от девочките, която отпадна още в четвъртък.
Какво да правиш, компютъризация, акселерация, чалганизация и накрая...загубенация/ загубена НАЦИЯ/.
цитирай
17. masterpiece08 - Здравей, Бенра!
16.11.2010 13:52
Да, срамувам се и ме боли, защото тези млади хора са част от нас и ние от тях и повечето са на годините на дъщеря ми. Не става дума само за конкретното предаване. Проблемът е много сериозен. Не може просто да ги сочим с пръст и да гледаме отвисоко на тяхното невежество. Нямаме право! То ни засяга лично и всеки един от нас носи своята вина и отговорност. Докато живеем на принципа "не съм от тях как` Сийке", няма да се справим дори и със собственото си душевно невежество и слепота!
цитирай
18. sevdabg - Би било смешно, ако не беше толкова тъжно :(
16.11.2010 13:59
Аз все пак мисля, че има и качествени и интелигентни хора на тази възраст, и дори в УНСС :). Проблема е ясен. Изход - не виждам.
Така някак ще е - в този Живот..
За следващите - не ми се замисля ;)

Поздрави !
цитирай
19. benra - Re:
16.11.2010 14:00
lubo, даа...

masterpiece08, да, но не можем и да се правим,че сме над тези неща и не ни интересуват, изключения са.Не, не са изключения и да-и ние сме от тях, по един или друг начин. Но е потресаващо,когато го гледаш отстрани и все пак това не са случайни хора, а хора ,претендиращи...
цитирай
20. benra - севда,
16.11.2010 14:02
разбира се,че има интелигентни и качествени хора, дори в УНСС:-))))аз друго си мислех-за да се изтъпанчиш пред
камерите и да се покажеш на стотици хиляди зрители,значи
1. имаш вяра в собствените си качества
или
2. си голям непукист

Поздрави и на теб!
цитирай
21. анонимен - WWB
16.11.2010 15:37
А дали журито би отговорило на всички въпроси. Например Сиромахов побърза да изпревари Дългия, когато обясняваше, че Суецкият канал не може да е между Тихият и Атлантичесикят океан, защото между тях има огромно разстояние. Може да се хванеш на бас и да го спечелиш, че Триф щеше да завърши така-и между тях не може да има канал. И щеше да изпадне в конфузна и смешна ситуация. Сиромахов бързо схавана ситуацията, и светкавично се намеси, прекъсвайки Трифонов-че участникът бърка Суецкият със Панамският канал.
За да има човек обща култура-просто трябва да се интересува. Да бъде любопитен и да чете. ТЕЗИ НЕЩА НЕ СЕ УЧАТ В УЧИЛИЩЕ. Нарочно го подчертавам това, защото горе са казани плювки срещу училището. Подобно отношение вече стана клише, и се изговаря като аксиома. Сегашните учащи се имат възможност за много повече информация от предишните поколения. Ще кажа само НЕТ-а. Повече не се нуждае от обяснение. Огромно информационни масиви. Не винаги, да не кажа в повечето случаи, некачествени, но все пак масиви. Светкавично може да се запознаеш със всякаква информация. САМО ЧЕ ТРЯБВА ДА СЕ ИНТЕРЕСУВАШ. Може да висиш цел ден в нета-да си играеш на игри, да си чатиш, да се изявяваш в някой форум, и т.н., от това няма да повишиш информираността си и общата си културата. Впрочем за форумите не е така. Може би те са място където човек може синтензирано да се запознае със всякакви въпроси. Зависи от форума и юзърите. Но все пак основното е-трябва да се интересува. Насила никой няма да го образова.
цитирай
22. benra - WWB,
16.11.2010 15:40
напълно съм съгласна с теб
цитирай
23. cchery - Бен, и аз го гледам когато устискам до този час от деня!
16.11.2010 16:01
На този кръг не съм попадала. И ъъъъъъ..... ми то да ти кажа не участниците се излагат, ами Слави и екипа му. Не можаха ли на кастинга да проведат такъв кръг и да отсеят кандидатите?!?
цитирай
24. benra - чери,
16.11.2010 16:04
ами и аз кастинга гледах(това, което излъчиха)-ми голяма трагедия..уджас!Аз на мястото на Слави още по време на кастинга щях да се откажа да правя формата, според мен е провал
цитирай
25. анонимен - Слави
16.11.2010 16:59
е последният човек, който ще тръгне да прави високоинтелектуално предаване. Той е човек от шоубизнеса и многото си пари ги е направил от шоу-та.
Ако изберат 10 скучновати но умни хора да отговарят правилно, за кого мислиш , че ще е интересно шоуто? Публика(т. е. пари) се печелят от малко или повече скандални сюжети и участници. Достатъчно са няколко хубави мъже и жени - по възможност не особено умни - и шоуто (парите) са гарантирани. Продуцентите много добре знаят какво търсят и как да го постигнат - за това можеш да си сигурна.
Стойчо
цитирай
26. benra - Стойчо,
16.11.2010 17:17
не очаквам,нито изисквам от Слави да прави високоинтелектуално предаване. Кзваш-няколко хубави мъже и жени...ами, ще бъда цинична, тогава можеше поне по-хубави да ги избере...
цитирай
27. анонимен - Всичко казано до тук е вярно
16.11.2010 17:40
...и за шоуто, и за това че насила никого не можеш да образоваш.Не отивам по-далече:собственото ми отроче отказва да пипне повече от две книги на година.Няма мотивация - защо да чете като може да си пусне телевизора и компютъра и да получи забавления наготово.Нашите деца са прагматични и повърхностни,липсва им търпение и задълбоченост.Но напоследък се питам дали няма да са по-щастливи от нас,начетените им родители?
цитирай
28. benra - 27,
16.11.2010 17:44
знаеш ли-този въпрос съм си задавала и аз и,разбира се, не мога да намеря отговора.Времето ще покаже.
Но се подразних, когато снощи дъщеря ми се запъна да каже кой е написал"Когато бях овчарче".Дори не си спомни кое е това стихотворение първоначално....Иначе си чете там нейните си вампирски тухли. Простото нещата са много различни
цитирай
29. анонимен - . . . Какво стана от нацията, съст...
16.11.2010 18:18
...Какво стана от нацията,съставена от много умни и много красиви хора???...izbqgaha v 4ujbina-vidqhme gi na koncertite na Slavi v Kanada i USA,i drugite hilqdi umni i inteligentni bylgari po celiqt svqt
цитирай
30. ledzeppelin - ама
16.11.2010 22:38
УНСС е най-великия университет,моля ви се!
Ние в СУ сме парвенюта с неподплатено самочувствие и нулеви възможности ...
цитирай
31. megg - Никога не е късно...
16.11.2010 22:47
... да се втрещиш от глупостта, нагиздена със самочувствие в излишък! Винаги съм смятала, че чувството на срам, което изпитвам при четенето на Алековия "Бай Ганьо", е туширано от факта, че героят не е само наш, че е общочовешки тип. Оказва се, че греша. Уви! Хубавото е, че претендентите не са лицето на българското. Така мисля...
Поздрави! :)
цитирай
32. mankusto - Е, добре де- аз тази Ана Карима за ...
16.11.2010 23:12
Е, добре де- аз тази Ана Карима за пръв път я чувам. Сигурно много се изложих...
цитирай
33. ledzeppelin - то и аз за първи път я чувам
16.11.2010 23:28
въпросът е,че въпросната претендентка я обърка с Ана Каренина и отблеляза като верен отговор "литературна героиня" ...
цитирай
34. logistics - И....
16.11.2010 23:38
... всички тия простаци живеят по-безметежно от вас, ревностно защитаващите правото на доминация на общата култура, или поне природната интелигентност. Искрено съжалявам, но публиката иска шоу, не размисли. За размисли има учебници, библиотеки, блогове.... Докато вие се смеете, те се превърнаха в доминиращи. Вече смеха ви се трансформира в горчивина и отчаяние или директно в циничен поглед към тази реалност, която ви се налага да споделяте с тях.
От къде идва това? Ми те са по-млади от повечето от вас и аз смело ще предположа, че отговорността е ваша. Те нямат ценности и респект към истинските постижения на човешкото вдъхновение, защото вие (предходните) оставихте простаците да са по-близо до развиващите се. Така се осигурява публика за това което сте гледали. Съветвам ви, да се затворите в блог с единомислещи докато дойде ренесанса за България. И да се постараете да съхраните някоя и друга ценност насред мизерията, предавайки я на чедата си.

П.П.
Евала masterpiece08
цитирай
35. tit - Хората на духа никога не са били богати материално, уважаеми!
16.11.2010 23:45
logistics написа:
... всички тия простаци живеят по-безметежно от вас, ревностно защитаващите правото на доминация на общата култура, или поне природната интелигентност. Искрено съжалявам, но публиката иска шоу, не размисли. За размисли има учебници, библиотеки, блогове.... Докато вие се смеете, те се превърнаха в доминиращи. Вече смеха ви се трансформира в горчивина и отчаяние или директно в циничен поглед към тази реалност, която ви се налага да споделяте с тях.
От къде идва това? Ми те са по-млади от повечето от вас и аз смело ще предположа, че отговорността е ваша. Те нямат ценности и респект към истинските постижения на човешкото вдъхновение, защото вие (предходните) оставихте простаците да са по-близо до развиващите се. Така се осигурява публика за това което сте гледали. Съветвам ви, да се затворите в блог с единомислещи докато дойде ренесанса за България. И да се постараете да съхраните някоя и друга ценност насред мизерията, предавайки я на чедата си.

Безметежния живот няма общо с безотговорността, тъпотията и нахалството!
И ценностите са, за да се разпространяват, даже и сред свине!
Знае ли човек....
цитирай
36. kapricia - :о)))
17.11.2010 00:14
Какво да ти кажа?!... Сещам се за онзи юрист, който участва в "Стани богат" преди време и използва жокер "помощ от публиката" за следния въпрос: "В коя приказка принцесата убожда пръста си на вретено и заспива за сто години?" В такива моменти започваш да се чудиш дали не гледаш някакъв провалил се есперимент на извънземните например. Но после си казваш, че ако бяха те, със сигурност щяха да се справят доста по-добре.
Такива ми ти работи! :)))
Среднощни поздрави и усмивки! :о)))
цитирай
37. logistics - Безметежния живот няма общо с бе...
17.11.2010 00:44
tit написа:
Безметежния живот няма общо с безотговорността, тъпотията и нахалството!
И ценностите са, за да се разпространяват, даже и сред свине!
Знае ли човек....


Тук из коментарите, някой се чудеше, дали децата му няма да живеят по-щастливо от умните си родители. В тази връзка кое е "тъпотия"? "Безотговорност" към кое са демонстрирали участниците в едно безотговорно шоу? Нахалство? Много се дразнех на времето, когато ми казваха от телевизора, че на дистанционното имам копчета за смяна на канала, но от както го ползвам, се чувствам наистина по-щастлив. Та кое е "нахалство"? И как да съществуват безотговорни и тъпи без да са нахални? Аз им давам правото да съществуват.. имам си други неща да ме вълнуват....
Ценностите съществуват за да се разпространяват????? Е това е чудесен дебат...
Но утрото е по-мъдро от вечерта....

П.П.
Не съм "Драги". И "хората на духа" е понятие в което всеки може да си вложи своето. От там нататък за материалното им благосъстояние е безпочвено да се дава оценка.
П.П.П. (да не флудя много)
ledzeppelin написа:
първо,ако това ти е представата за шоу и забавление - заеби тая работа...
второ,аз съм на 21 и мисля,че почти всички там бяха по-възрастни от мен...а на културата мястото й не е само по блоговете и библиотеките. ама в никакъв случай!!!
Мило...
... и да ми го казваш, все тая. Аз не съм участвал в конструирането на тази реалност. Отговорност не нося.
Аз обичам доцент Георги Лозанов и него си гледам по телевизията. Не че му разбирам, ма ми изглежда умен и шантав. А ти иди се скарай така на продуцентите, не на мен.
цитирай
38. ledzeppelin - 34,
17.11.2010 01:35
първо,ако това ти е представата за шоу и забавление - заеби тая работа...
второ,аз съм на 21 и мисля,че почти всички там бяха по-възрастни от мен...а на културата мястото й не е само по блоговете и библиотеките. ама в никакъв случай!!!
цитирай
39. tit - 37. logistics,
17.11.2010 01:56
определено не си!:)
Популярността никога не е била качество. Или си "поп", или си Кери...
А ти не си!
Кери!
цитирай
40. logistics - определено не си!:) Популярн...
17.11.2010 02:09
tit написа:
определено не си!:)
Популярността никога не е била качество. Или си "поп", или си Кери...
А ти не си!
Кери!

Да казваш на някого какво не е, е дори по моите способности. Но анализа на написаното от вас проникновение определено затруднява благата ми личност. Не отговорихте на нищо което ви запитах. От това мога да си извадя два извода:
1. Не разбирате какво ви питам
2. Не съм достоен за пояснения
Което и от двете да е близо до истината, няма никакво значение. Когато реалността ме изпусне отново пред компютъра, ще ви почета отново... Хубаво е да се провокират хората да мислят.. стига да не забравят личната си хигиена...

П.П.
Кога успя да го редактираш?
цитирай
41. tit - Всъщност, не съм те наричала "драги"!
17.11.2010 02:30
П.П.
Не съм "Драги". И "хората на духа" е понятие в което всеки може да си вложи своето. От там нататък за материалното им благосъстояние е безпочвено да се дава оценка.
П.П.П. (да не флудя много)


Лудей си!:)
цитирай
42. tit - logistics,
17.11.2010 03:04
В Блогбегето не съм се заяждала с никого!:)
Освен това редактирам само граматически грешки!
Защото мисля, преди да пиша. Гафовете ми си стоят в моя блог - случва се на всеки, аз не ги отричам, нито ги трия!
Уважавам всички тук, домакинята на този блог - специално!

Реагирах на коментара ти, понеже да влезеш в говорилнята на някого и да заявиш на всички участници, че трябва да се отделят, понеже са виновни е ... вече оценка, която никой не ти иска!
Смятам, че човек е щастлив, когато дава. Инак го вълнуват други неща:)) Други ценности. Дето не са в библиотеките!
Ако беше се завъртял там, щеше да схванеш коментара ми...или го схвана, но не ти изнася?:)))

Авторът се нарича Стивън Кинг
цитирай
43. logistics - Изкъпах се, ще си лягам...
17.11.2010 03:29
О, схващам го. Дори съм притеснен, че ми се получава без усилие. Но да оставим тази нерадостна моя съдба.
Може ли да се измъкна с нелепа усмивка и да си лягаме?
Или да почна да се оправдавам, че възмущението от простотията на фона на умиращи докато чакат в бърза помощ чисто и просто го приемам за вид развлечение?

П.П.
Никой не може да се заяжда с теб, ако не му обръщаш внимание. Може би са били щастливи и Ку-клукс-клан като са "давали" заслуженото.. знам ли... По-забавно ми е да се питам, от колкото да си отговарям...
(Аз си имам редактор на браузъра... иначе много ме подиграват за правописа : > )
цитирай
44. yotovava - А на този въпрос
17.11.2010 06:53
ЗА КОГО Е НАПИСАН СТИХЪТ "Жив е той, жив е"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Това би всички показатели за глупост и невежие.
Слави отдавна престанах да го гледам,
просто попадам отвреме навреме на поредния напън за оригиналничене.
Поздрав
Валя
цитирай
45. gothic - Албенка,
17.11.2010 07:52
миличка....ЗАЩО СИ ГО ПРИЧИНЯВАШ? :((( Мога да го преглътна само ако ми кажеш, че пишеш студия върху съвременното скудоумие. Моля те, кажи ми, че е така!
цитирай
46. author4fun - Това не е изолиран пример, а реал...
17.11.2010 08:17
Това не е изолиран пример, а реалност, защото съм гледала и други интервюта, включително и по новините, където на въпроси от сорта на "Кой е авторът на "Под игото"? " отговорът е .... "Ми не знам!?" И сблъсквайки се със съвременното основно образование, все се надявам децата ми да не излязат от училище с ВИДИМИ увреждания, защото ако погледнете какво учат по литература, ще се хванете за главата.... Тайно подозирам, че основния замисъл е да ни превърнат постепенно в нация от неграмотни и ниско платени общи работници на Европата.... :((((
цитирай
47. hristo27 - Всеки следващ "конкурс&q...
17.11.2010 09:19
Всеки следващ "конкурс" на Слави става все по-тъп. Шоуто му се изчерпва все повече и повече.
Дори и сценаристите му са вече на "12 без 5" !
А колкото до ПРЕТЕНДЕНТИТЕ - кандидатстудентските бисери не са паднали от небето! Те само се доизкусуряват с времето.
цитирай
48. gothic - author4fun
17.11.2010 09:24
Чувал съм за ученик в реномиран техникум, който е много доволен от факта, че за седмица имат 10 часа английски и 2 часа физика. Точно такава учебна програма ме навежда на определени мисли. И затова предпочитам да развивам общата култура на синчето вкъщи и да го направя мислещ човек. На масовия фон в момента ще бъде открояващ се....
цитирай
49. pulsar - Прекрасна тема, поздрави !
17.11.2010 09:33
Като за начало ще вметна само един любим дзен коан:
"Орлите не говорят с прасетата"

Изказването на същото ми е носило дълги години противоречиви коментари от познати и непознати. В България се наблюдава едно позициониране в обществото на такива, които твърдят, че са орли, но пък са с манталитета на прасетата и с тяхното поведение. Това дали и как ще види човек сам себе си е въпрос на личен избор и стремежи.

Имам шанса да съм участвувал в едно от предаванията, правено от г-н Слави... Ще изразя дълбокото си възмущение от "интелекта" Слави, но в същото време ще сваля шапка на "бизнесмена" Слави.

В държава, която нивото на общата култура се свежда до това да знаеш наизуст менютата на заведенията плюс пълната им шоу програма до края на 2010-та по часове и дати, да си субективно "красив", "тунингован", изрусен или моден. В която над 90% от завършилите някакво образование, които са на средна възраст 26 и надолу, не знаят какво е писалка, молив, рядко ползуват български думи, а музиката не е по-различна от визуалното изражение на автомобили с голи какички и чернокожи певци със златни ланци от по кило, кило и половина... Е, какво искате повече от тях?!?! Точно там е целта на г-н Слави.

Той имаше едно любимо изречение и честичко го повтаряше по време на първото издание на Мюзик Айдъл: "Вие сте вафли и аз съм инвестирал във вас. Сега е време да ми се отплатите за това!" Смятам, че това може да даде много отговори на въпросите ви. Абсолютно точно и адекватно се създават предавания, в които осмиването и иронията придизвикват интерес, гледаемост, рекламни бюджети, рейтинг. Съмнявам се в неговата искреност, явно отдавна я е изгубил, продавайки душата си на "бизнеса".

По отношение на хората, които участвуват в тези предавания мога да кажа, че са водени, най-вероятно, от идеята за слава и спомените от сорта "Пък мен ме дават по тиливизура!"

По-горе някой беше засегнал темата за ренесанса... А аз ще запитам няколко въпроса, подходящи...
цитирай
50. pulsar - ..... продължение....
17.11.2010 09:42
- Защо ми е Ренесанс когато имам 200лв заплата и тея от телевизора ми правят веселото вечер когато се прибера от завода?
- В петък съм на чалга, с голфа, ще водя една мацка от съседния блок на Емилия... За какъв Ренесанс говориш, че не се сещам?
- Ми то тея книги дето са на баба ми, ми те миришат на нафталин. Я да взема да си пусна Драгана на мп3-ката и да ида да изпуша един джойнт с Пенчо от горния етаж... "Ренесанс", бе май съм я чувал някъде тая дума?!?
- С Драган ще варим ракията в Радомир в петък. Да взема повечко сланинка, та да опечем на огИня докле се вари това "висше благо"... "Ренес...", бе к'ви са тея простотии дет ма занимааш тука ся?!?
- Пенке, донес един буркан чушки, да ги обелим, преди да е почнало листопада...

Такива ли сме или не сме? Можем ли повече? А искаме ли повече? И кой ще дойде да ни направи Ренесанс когато можем да правим всеки ден Възраждане? Стига само да има воля и постоянство. Нещо, в което вярвам, но ми се струва близо до границите на невъзможното за този народ.

Орлите не говорят с прасетата...

ПП Благодаря за повдигнатата тема. Трябва да се
акцентира на тези проблеми постоянно. Дано има ефект.

Поздрави!
цитирай
51. ve6titsa - КРЕТЕНдентът
17.11.2010 09:54
е доста добро попадение.Радвам се,че не съм ги гледала.Включих канала в края на шоуто и се чудих защо Слави е толкова потресен.Малко им било времето, притеснени били. Как ще им е малко времето - за 10 секунди колко мъдри отговори, а има и защо да се притесняват.
цитирай
52. benra - Re:
17.11.2010 10:48
много хора са се включили в дискусията по темата, за което-благодаря и се извинявам,че не мога да отговоря на всеки поименно
Искам само да кажа,че целта ми не беше да осмивам конкретните хора и конкретното предаване.Всъщност те това правят сами.Аз откровено изпитвах неудобство.
Просто видяното ме накара да се замисля за доста неща, някои от които често пренебрегвам.Едното от тях е личната самооценка и доколко реална е тя. Другото е ценностите, които налага съвремието ни.Също се размислих и за понятието шоу и какво означава-да бъдеш интересен, да правиш шоу. Защото от тези хора се очаква именно това-да бъдат интересни на максимален брой зрители. И общата култура необходима предпоставка ли е за това да бъдеш интересен -нали все пак зад всеки водещ стои стабилен екип и слушалка в ухото.
Не ми е идеята да коментирам или оплювам Слави и екипа му.Напротив-макар напоследък да надничам само над състезателните му формати(изключая Стани поп-фолк звезда)- не мога да отрека,че той направи нещо, което никой друг роден медиен бизнесмен(не ми харесва думата шоумен) не успя и освен,че го направи го задържа цели десет години.Е...не е лесно 10 години да бъдеш на върха, няма начин да не се хлъзнеш надолу...
цитирай
53. ledzeppelin - Ами,Бени...
17.11.2010 11:20
...докато някои хора твърдят,че (цитирам) "Искрено съжалявам, но публиката иска шоу, не размисли. За размисли има учебници, библиотеки, блогове...." това е шоу,а мястото за размисли е в учебниците,библиотеките и блоговете (?!?),всичко ще става още по-лошо...
цитирай
54. benra - лед,
17.11.2010 11:28
аз пък винаги съм ненавиждала обобщенията-щото-има публика и публика...амаа...Другото , което не съм разбирала е неспособността на някои хора да изложат становището си,без да проявяват откровено озлобление. Това явление,мисля че е по-страшно от нискокултурието.Заливащата ни лошотия...ей ся ще драсна нещо по темата
цитирай
55. gothic - Публика и публика, ама да гледаш ...
17.11.2010 12:03
Публика и публика, ама да гледаш хора, движени преди всичко от желанието да ги види родата по тАлавизора....хайде нЕма нужда. А това, че публиката иска само шоу - да ме прощават. Една медия, ако държи да е такава, не се води по вкусовете на аудиторията си. Тя ги създава. Впрочем, точно това се случва, наистина. Резултатите са очевидни...
цитирай
56. ledzeppelin - 55 gothic,
17.11.2010 12:18
явно според онзи човечец всички трябва да харесваме каквото ни се предлага.
И нямаме право на негативни оценки. С телевизията е лесно - изключваш го от червеното копче и готово. Но този начин на мислене (няма значение какво се предлага,щом се търси(или евентуално търпи)и някой изкарва пари от това) е проникнал във всяка една система в живота на българина ... Аз от много време съм зарязала и телевизия и вестници и всеки път,когато по някакво стечение на обстоятелствата се сблъскам с тях - съжалявам.
цитирай
57. gothic - ledzeppelin
17.11.2010 17:58
Значи ставаме двама...
цитирай
58. logistics - : D
20.11.2010 01:13
Сещам се как аз реагирам, когато някой който срещна за първи път, ми каже нещо което съм чувал хиляда пъти. За това емоционалната ви нетърпимост ми се струва ужасно чаровна. Аз се радвам, че ви има. Аз разчитам да има нормални хора. Клоуните допуснати до телевизията, скоро застават и на политическата сцена.
.. Обаче....
Света не се променя щото на вас ви се иска, а защото нещо е изпитано и хората разбират, че е правилно. Макар и да е било написано преди хиляди години, трябва да си го припомнят през няколко поколения. Та монопола ви върху естетиката, интелекта и бля бля бля... е само очарователен, но не впечатлява. А речника ще си го коригирам щом сте така чувствителни. Тук съм да черпя настроения и мисли, не да ви вземам монопола : >

Сериозно:
Искате по-често да чувате и четете грамотни хора? Това няма да стане докато им обяснявате как ги превъзхождате. Идва им в повече и удрят през просото. 45 години вярна на сигурността на партията култура и цензура. Страх от свободомислие и открития. Морал на базата на страха, а не на проникновението и добрия пример на здравото семейство. Всичко си има последици. Изкуствената култура бутна масите в чалгата. За по-добро, ще ви се наложи да търпите. Истинските неща не стават бързо.
цитирай
59. benra - logistics,
22.11.2010 09:42
всъщност проблемът не е,че те стоят ниско,т.е.усещам превъзходство, обратното-усещам страх,че виждам себе си като в огледало...донякъде
Иначе ,да-истинските неща не стават нито бързо, нито лесно
цитирай
60. logistics - Това с огледалото не го схванах...
28.11.2010 01:28
Далече си от отражението си. Може да ти е неприятно да се съмняваш в това кое е по-важно, да си щастлив даван по телевизора или правдив четен от 50 човека в мрежата.
цитирай
61. benra - logistics,
01.12.2010 14:41
всъщност и двете неща не са особено важни, те само лекичко гъделичкат или нараняван егото...толкова
а за огледалото-виждаш собствените си недостатъци в друг
цитирай
62. smileme - Поздравявам те, benra, за търпението и волята да изгледаш всичко това. =)
15.01.2011 13:38
На мнение съм, че за да имаш гледна точка трябва да си запознат по темата (каквато и да е тя). Точно затова и уважавам мнението на хора като теб, които се аргументират, а не говорят срещу нещо/някой "ей така, само за спорта" или за да са модерни. ;)))
Аз също попаднах случайно на едни 5-10 минути от въпросното шоу (докато избираха "претендентът") и бях не по-малко изумена от ниската обща култура, и грамотността, на доста от участниците. :(((
цитирай
63. анонимен - page rank tool backlink service
05.02.2012 23:37
hi there benra.blog.bg blogger found your blog via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found site which offer to dramatically increase traffic to your blog http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my site. Hope this helps :) They offer most cost effective <a href=http://xrumerservice.org>backlinks</a> Take care. Jason
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4393641
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031