Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2009 14:08 - Бягство от победата
Автор: benra Категория: Забавление   
Прочетен: 4279 Коментари: 22 Гласове:
0

Последна промяна: 30.03.2009 14:53


      The Amazing Race е любимото ми риалити. Ама най-най-любимото. От години ме застопорява пред телевизора и ме кара да се заканвам, че а са го направили в България, а съм се юрнала да участвам. Мъжът ми твърди, че не съм добре и категорически отказва да ми бъде партньор в тази ми мечта. Демек-хич няма доверие на способността ми да обикалям света, но голям праз - детето нали расте, пък и луди приятели - дал Господ. 
  Когато Слави и ко съобщиха,че ще стартират чисто ново риалити, което не е това, което всички си мислят ,че е, нито за миг не ми мина през ума да се кастингувам. Не че нещо...ама аз надалече се меря - светът ми се обикаля - така де ...Все пак вчера реших да видя що за шоу се е получило от това, което не е онова, на което напомня.
Изводът -те такова шоу няма, ня-ма. Ако Славчовият екип продължи все така закодирано-въпросително-образователно да им задава ориентирите, подозирам че в най-скоро време драгият зрител тотално ще се отчае от нивото, до което се е сринал средностатистическия му сънародник.
Много ми беше полезно гледането снощи, защото :
1. Разбрах, че Ботев май не е убит
2. Разбрах, че ако тръгна към Враца, обезателно трябва да мина през Пазарджик
3.Разбрах, че Черноризец Храбър е написал "История Славянобългарская",  Софроний- "Рибния Буквар", а Пайсий твърде вероятно е да е автор на "Житие и страдания грешного Софрония"
4. Разбрах, че всички дядковци по мегданите, които знаеха къде е убит Ботев, всъщност не са никакви дядковци, а подучени от Слави и ко лица, имащи единствената цел да подхлъзват участниците. 
5. Разбрах, че това, което си мисля, че се случва с образованието направо си се случва
6. Разбрах, че да си тъп не е никак смешно
7. Разбрах, че никога не е късно да станеш за резил
8. Разбрах, че военните трудно боравят с компас
9. Разбрах, че The Amazing Race  продължава да ми е любимото риалити.
10. Разбрах, че Биг Брадър може пасти да яде, защото няма хляб...не за друго

Гледах снощи, гледах и, като един същински Юлиан Вучков, не вярвах на ушите си. Но какво да се прави - се ла средностатистическия булгаристанец.


Тагове:   бягство,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Тъжна история, Бени. . . Гледах т...
27.03.2009 14:17
Тъжна история, Бени...Гледах точно 5 минути, за да видя няколко тъпи физиономии. Припомних си The Amazing Race и завършека на стария виц зя чукчата "...е нема нищо общо!"
цитирай
2. sowhat - чух за това тая сутрин по здравей българия
27.03.2009 14:22
за Ботев, но как пък пропуснах другите звезди...
цитирай
3. kisstherain - явно нищо не съм изпуснала. Обож...
27.03.2009 14:25
явно нищо не съм изпуснала.
Обожавам "The Amazing Race" и ми беше ясно, че БГ вариатът ще бъде пълна пародия и боза...
цитирай
4. aloha - Беше ми изключително забавно да го гледам! И тъжно едновременно...
27.03.2009 14:27
Честно казано,не намирам нищо лошо във въпросите от историята на България. Изумих се колко много хора не знаят елементарни неща. И това не опира само до образование, това е липса на обща култура и патриотизъм. Не знам проблемът във възпитанието ли е, първите седем години, образователната система или просто времето в което живеем?
От друга страна си мисля за собствено успокоение,че участниците не са най-представителната извадка на обществото, но пък каква е гаранцията,че ако вкарат вишисти,резултатът няма да е същият?
цитирай
5. benra - gothic,
27.03.2009 14:30
траги-комедия някаква. Аз направо се разсъних от нещата, които чух. И си казах,че много стриктно трябва да препитвам детето си...
цитирай
6. benra - соу,
27.03.2009 14:32
ако има от къде да го дръпнеш...много е поучително
цитирай
7. benra - крис,
27.03.2009 14:32
изпусна голям срам.Аз лично се срамувах заради участниците
цитирай
8. july26 - Бен,нема да са пуашиш!!:))
27.03.2009 14:33
И по-зле ще става!
:)
цитирай
9. benra - алоха,
27.03.2009 14:34
и аз не намирам нищо лошо, особено щам става въпрос за неща, които трябва да се знаят от всеки българин.Ботев,Левски-това са българите, за които учим от детската градина до Университета. Знанието на елементарни неща не е просто въпрос на обща култура, а на принадлежност.
цитирай
10. benra - джул,
27.03.2009 14:35
бе то страшно, бе
цитирай
11. gothic - Другаде го написах - за доста бъл...
27.03.2009 14:51
Другаде го написах - за доста българи задника на Азис е по-важен от челото на Ботев...Жалко за такива хора...
цитирай
12. luben - Де го
27.03.2009 17:19
дават това реалити (Amazing Race)? Еxcuse my ignorance...
цитирай
13. benra - luben,
27.03.2009 17:20
аз го следях по AXN, сега го дават и по GTV
цитирай
14. luben - Мерси
27.03.2009 17:29
ще погледна :)
цитирай
15. flyco - Бени,
28.03.2009 08:25
аз пък не го гледах, но ти знаеш, че почти не гледам телевизия, още по-малко пък Слави.
цитирай
16. dorichela - От българската телевизия се бълват ...
29.03.2009 20:00
От българската телевизия се бълват само някакви продукции,които.... нямам думи за тях. Или ще ти дерат кожата с смс-и или са бегъл опит да се открадне нещо и да се замаскира, както се вижда неуспешно.. Наслаждавай се на приятните и развлекателни чуждестранни програми:)
Поздрави!
цитирай
17. анонимен - d
29.03.2009 23:36
Ти си непоправим нихилист, българино!!! Евала. Ето и сега, когато някоя бг телевизие с еосмели да заснеме едно толкова трудно за направа състезание, веднага започнаха сравнения с американския вариант. Ми естествено, че американският ще е по добър, най-малкото имат повече камери, те вече имат десетки сезони зад гърба си, при нас за първи път се прави такова нещо!
Друга критика - видиш ли колко тъпи били участниците. Аз съм сигурен, че половината тук ентелеигенти, ако ги питат за житието на Софроний, ще мигат на парцали. Много ми е любопитно ако в амейзин рейс започнат да дават загадки на участниците от американската история, дали ще отговарят безупречно. При всичките легенди, които сме слушали за интелекта им, едва ли.
Но да не ви отнемам от ценното време и да ви пооставя да си позлобеете на воля. Оплювайте всичко и навсякъде. Който у нас дръзне да направи нещо готино и смело, веднага да бъде оплют и да бъде заврян в ъгъла на позора, как оригиналът е по-добър. Така трябва! Все пак нали за българи е онзи класически виц за казаните в ада... Един съвет накрая - като ставате от компа, не забравяйте да изтъркате монитора от плюнките, драги нихилисти!
цитирай
18. nellka - опс!
30.03.2009 14:50
драги анонимен d, предлагам задено да трием плюнките си. значи аз си трия моят монитор, ти твоят и сме квит. защото... не видях Бени да е оплюла създателите на шоуто и защото не видях нихилизъм изобщо... видях тъга!
а шоуто... просто не го гледам и затова не мога да коментирам :)))
цитирай
19. benra - Нел,
30.03.2009 14:55
установила съм,че за феновете на Слави съвсем спокойно може да се каже, че са слепи.
Те бдят над него като квачка над пиле.
d, този пост има за цел да се учуди от нивото на участниците във въпросното шоу, а не да коментира качеството му....
цитирай
20. анонимен - опс да!
30.03.2009 22:45
Първо: Неллке, не съм написал никъде, че постът ми е насочен към бенра. Той бе провокиран от мнения като номер 1 и номер 3. И най-вече от типичния навик на българина винаги да не му харесва това, което се прави у нас и да митологизира всичко чуждо. Ок, лошо няма. Като не ви харесва, гледайте си "Рейса" и точка. Аз се радвам, че вече и у нас се прави подобен тип състезание и не смятам веднага да вадя недостатъците му - не че предаването ги няма, но предпочитам да извадя плюсовете му.
И второ: Бенра, никъде не съм казал, че съм от феновете на Слави. Така че това, че пиша в твоя блог не ме прави твой приятел, така и че защитавам предаването му, не ме прави негов фен.
цитирай
21. benra - d,
06.04.2009 14:59
аз говорех обобщено за славчовите фенове...така че този рязък тон ми е някак необясним. Всъщност аз гледам шоуто и уважавам професионализма на Слави, но когато нещо не ми харесва не ми харесва. Все пак, нали знаете-на вкус и на цвет....
цитирай
22. forestlove - ама нали знаете, че участниците се ...
14.04.2009 14:25
ама нали знаете, че участниците се избират с кастинг не по интелигентност, а по потенциал да направят "шоу". затова ги има и скандалните, и тъпите, както във всички други реалити-формати.
преди няколко вечери коментирахме с приятели, че нас няма да ни изберат, щото сме "много семпли", както елегантно се изрази дамата.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4418784
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930