Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2011 11:30 - той и тя- една игра
Автор: benra Категория: Тя и той   
Прочетен: 7192 Коментари: 19 Гласове:
25

Последна промяна: 04.03.2011 12:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

той:  не мога да откъсна поглед от сините ти о4и
тя: :-))))))
той:  когато ве4ер си лягам, втрен4вам поглед в тавана и мислите ми те рисуват
тя: ;-)
той:  не ми се смей, моля те! О4ите ти, сините ти о4и, ме пронизват. Косата  ти - руса и вълниста, обгръща нежните ти рамене като водопад от слънце
тя:  ооооо
той:  един ки4ур се спуска 4ак в пазвата ти. Иска ми се да го погаля...
тя:  иии?
той:  протягам ръка, пръстите ми леко треперят, несигурни са
тя:  защо?
той:  за6тото се страхувам, 4е щом те докосна 6те изчезне6 - толкова магнети4но-нереална си
тя:  реална съм
той: тогава...докосвам те...ръката ми се плъзга и обгръ6та тънката ти талия. Усе6там тялото ти удивително силно
тя: ръката ти пари...
той: за6тото горя, изгаря6 ме...
тя: хихихихи
той: не ми се смей
тя : защоооо?
той: за6тото 6те изгоря и вятърът ще разпръсне пепелта. Всъ6тност може би това е единствения начин да стигна до теб
тя: Единственият?
той : ...с вятъра 6те дойда и 6те вляза през отворения ти прозорец .една пра6инка от мен 6те се сгу6и в русата ти коса, друга 6те се спусне по онзи ки4ур, 4ак до пазвата ти, трета 6те погали дългите ти крака-нееежно и бааавно...
тя: стига, спри!
той: за6тоооо???
тя : това е лудост
той : лудост е да не мога да те докосна, лудост е да не съм 4увал никога гласа ти
тя : не трябва...
той : не, трябва!
тя: не мислех...не предполагах...
той:?
тя : няма значение...
той: ти си моето зна4ение
тя : свикнала съм на мълчание
той: не мога да те обожавам мъл4аливо - това ли иска6?
тя : не, не, не!
той: ти кара6 мислите ми да препускат бясно, ти облича6 думите ми със смисъл, ти изпълва6 тялото ми..със себе си
тя: лудост...
той: страх те е?
тя: да...
той: от мен???
тя : от себе си...от един месец не мога да се позная
той: ооо, иска6 ли да ти разкажа коя си?
тя: една обикновена жена, която върши глупости
той: глупости! Ти си една необикновеност, която вър6и 4удеса
тя : знаеш ли, мисля че е време...
той: да, време е!
тя: нали...и ти го усещаш...
той: целият съм усе6тане
тя: не, сериозно...
той: никога не съм бил по сериозен
тя: слагаме край.Точка!
той: не, слагаме на4ало!
тя:?
той: в 6 6те те чакам
тя: но....
той: иска6 край, нали?
тя: да
той: 6те можеш ли да сложи6 край - неее. Всяка но6т 6те сънува6 невидяното ми лице, всяка но6т думите ми 6те те галят под завивката и 6те те разделят от Него, всяка но6т о4ите ти 6те се взират в тавана и там 6те виждаш моите о4и, които те изпиват. Всяка но6т -6те се пита6-ако....? Това ли иска6?

тя: ............
той: ако каже6 да - из4езвам
тя: не, недей
той: в 6, 6те те 4акам, оби4...
тя: в 6......

след 10 минути - телефонът му звъни
тя : скъпи, тази вечер ще закъснея...щее имаме презентация пред важни клиенти...не ми звъни, няма да ти вдигна. Обичам те, липсваш ми, вечеряй без мен
той: скъпа, не се притеснявай, тъкмо мислех да ти звънна, за да ти кажа, че проектът се закучи...мамка му...кой знае кога ще се прибера. Успех на презентацията!Ако искаш като свършиш ми звънни да мина да те взема...ако съм свършил...
тя: не...не...ще си взема такси, работи си спокойно
Той затваря, поглеждайки часовника си - до 6 има цял час. Ще я познае, макар да не е виждал снимката й
Тя затваря, поглежда часовника си - до 6 има едва час
...дали ще я познае...та дой дори не е виждал снимката й




Гласувай:
25



1. dorichela - Донякъде е романтично, че дори при ...
04.03.2011 11:52
Донякъде е романтично, че дори при изневяра го правят сами със себе си без да подозират, но самия факт, че искат да си изневерят е доста показателен....
Поздрави!
цитирай
2. smile999 - Хихии...
04.03.2011 11:57
benra, очаквах нещо интересно и ето...
Наистина и това е възможно.:-)))))))
цитирай
3. анонимен - хаха
04.03.2011 12:52
уж бягат един от друг, а пак се намират.Това ако не е съдба.
цитирай
4. joysii - Мой познат ми разказа как веднъж на ...
04.03.2011 14:29
Мой познат ми разказа как веднъж на един площад в Лондон двама китайци мъж и жена се биели и едва успели да ги разтърват.
Когато ги попитали защо го правят ,те обяснили , като не преставали да са си бесни, че се запознали и сваляли в интернет цяла година. Влюбили се безумно,но...се оказало ,че са съпрузи.Това, последното, не можели да си простят.
Та....този мой познат, ми намекна шеговито ден преди да се срещнем...може да съм съпруга ти...
Не беше.
Постинът ме развълнува.
Поздрави.
цитирай
5. gwendoline - Накрая се досетих .... :))
04.03.2011 14:50
По моите разбирания, щом се е стигнало до тук, връщане назад няма. Интересно ми беше, поздрави!
цитирай
6. razkazvachka - проектът направо се зацикли:)))
04.03.2011 15:40
което иде да покаже, че хората се влюбват на тъмно...
цитирай
7. анонимен - Не искам друг!!! Искам този, в ко...
04.03.2011 17:29
Не искам друг!!! Искам този ,в когото вярвам и когото обичам.Само един човек има моето пълно дверие.Само НЕГО ! Никой друг! НЕ-съжалявам.
цитирай
8. miaa - Поздрави за хубавия разказ:)
04.03.2011 17:43
Имаш невероятни хрумвания и стил, Benra!
цитирай
9. holi - Понякога
04.03.2011 18:14
Понякога в сивото и забързано ежедневие забравяме кои сме и защо сме се заобичали, щастливци са тези, които успяват да се преоткрият отново и отново да се "срещнат". Това също е вариант за откриване, много съвременен и интересен :)
цитирай
10. lisichka - "препечени и златисти, хр...
04.03.2011 18:17
"препечени и златисти, хрупкави и вкусни направо божествени радост за окото"
банален ,безчувствен стил не носещ никаква емоция...куха размяна на реплики...
скучен американски сценарий
същото като да си отрежеш салам с остър нож :)))))
на сила писарушка не се става , както и не се предава по наследство
цитирай
11. анонимен - Леле. . . тя стана една тука:)Ще има ...
04.03.2011 18:20
Леле...тя стана една тука:)Ще има мазало:)))
Поздрави, Бенра:)
цитирай
12. lisichka - ако някой ми проведе подобен диалог ...
04.03.2011 18:22
ако някой ми проведе подобен диалог ще получа Ортикария
цитирай
13. benra - здрасти ви
04.03.2011 19:31
няма да има мазало, анонимен.Тук са приети всякакви посещения и мнения
поздрави!!!
а диалогът си е красика в жанра...на интернет диалозите:-)))))пък
и пак-поздрави!
на всички-дори, смайли, разказвачка, анонимен 3, джой, анонимен 7, миа,холи, лисичка, анонимен 11
цитирай
14. magicktarot - Хареса ми как си го предала, реално е и увличащо,
04.03.2011 21:27
но ми се струва, че това можеше да стане преди десетина години - сега май повечето се знаят как изглеждат:) Е, разбира се, има и процент мъже, които си падат по продължителен във времето виртуален секс, но са рядкост май. Жените са повече. Иначе е много романтично! Поздрави, Бенра!
цитирай
15. анонимен - Хубав диалог, артистичен и забавен, остроумен и находчив!
04.03.2011 22:03
Поздрави!
цитирай
16. ronya - хахаха
04.03.2011 23:58
Ще я познае - къде ще ходи :)))))))))))
Ей на тва един приятел му вика "куца карма" ;)))
Поздрави!!!
цитирай
17. gothic - :)))
05.03.2011 18:41
Перфектният вариант за refresh. Който се опитва да твърди че няма нужда - да ме прощава ;) Но само за open mind net users. А ти, Бени - нямаш равна в неочакваните обрати :)))
цитирай
18. benra - Re:
07.03.2011 12:46
magicktarot, мдаа..сега веднага се пуска камерата. Макар че много хора предпочитат да избягат от себе си, освен от живота си...

15, по-скоро -сладникаво-бозав:-))))Поздрави!

ronya, ще, ще :-))))

gothic, рефреш, рефреш, колко да е рефреш.Много бягане и все връщане на изходна позиция .Защото човек е преди всичко себе си:-)))
цитирай
19. анонимен - Вечно
31.05.2011 00:51
Хареса ми ... дори и изневярата да е грешна непорочна ... харесва ми!
Искат се отново !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4392870
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031