Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2011 11:47 - Що е истински мъж, а истинска жена?
Автор: benra Категория: Тя и той   
Прочетен: 38739 Коментари: 97 Гласове:
46


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Айде де! Ами сега?
    Егати лесният въпрос, нали!
Истински мъж е този, който
  - идва на среща навреме
 - идва на среща с цветя
 - плаща сметката
 - прави подаръци
 - слуша внимателно
 - смее се на шегите ни
 - има чувство за хумор
 - не се уригва на масата
 - ухае приятно
 - под черния му панталон не се подават бели чорапи
 - професионално реализиран е
 - знае какво иска
 - знае как го иска
 - знае кога да го поиска
 - знае
 - може
 - иска

Истинската жена
  - умее да бъде красива
  - е виртуозна готвачка
 - няма притеснения сама да плаща сметките си
 - се облича стилно
 - умее да говори
 - умее да мълчи
 - умее
 - ухае приятно
 - закъснява поне 5 минути за среща
 - е супер хипер мега секси
 
И т.н. Ама дали, питам се аз? Дали наистина има рамка, в която да напъхаме истинските мъж и жена?
Например - ако мъжът, въпреки усилията, които полага, не е способен винаги да ни прави подаръци - неистински ли е?
Ако не дойде на срещата с цветя - не е мъж?
Точка. Това прочетох някъде. Ако мъжът закъснее и се Яви без цветя - бий му шута и не се замисляй!
Една приятелка казваше - мъжът винаги трябва да бъде държан изкъсо и нащрек! И - бой по канчето! 
Друг пък познат имаше максимата -видя ли жена с неоправен маникюр, хич и не си правя труда да я слушам. 
Вие как мислите - кои са истинските? Имате ли си критерии, по които оценявате потенциалния партньор, има ли неща, които са определящи, които не можете да пренебрегнете? 





Гласувай:
48



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gwendoline - Много са ми странни тези "калъпи" за мъжете и жените,
19.01.2011 12:01
но има известна истина в тях, не отричам :))
цитирай
2. dianatrg - Критериите се променят с възрас...
19.01.2011 12:34
Критериите се променят с възрастта. На 18-20 години имаме едни изисквания, на 30 други, а след 40-те става много по-различно :)
Ако изключим задължителните изисквания за интелект, добри хигиенни навици, обноски и още 100 такива дребни нещица другото е субективно...
цитирай
3. benra - gwendoline,dianatrg,
19.01.2011 13:52
аз лично изобщо не ползвам калъпи. Всъщност-твърде прагматично ми е да определям човека срещу себе си по предварително зададени параметри. Винаги съм залагала на вътрешното усещане, на емоцията. И знаетe ли-наистина мисля, че очарованието на човека се дължи не на съвършенството му, а на дребните несъвършенства, на нюансите, на извивките .
Да напиша това по-горе ме предизвика нещо, което прочетох днес, че ако мъжът, видите ли, не прави това или онова, зададено в стереотипите за истински мъж, начиии трябва веднагически да бъде изкъшкан.
Но и диана е права-с възрастта изискванията се променят.
цитирай
4. gothic - Много по-просто е
19.01.2011 14:34
Истински мъж - говори малко, думите му тежат и винаги стои зад постъпките си. Всичко друго е козметика. За дамите не се наемам да твърдя.....
цитирай
5. benra - gothic,
19.01.2011 14:36
това определение ми хареса.Да-този е истински мъж!
За дамите-говори малко:-))))))е някакво хипер изключение
цитирай
6. masterpiece08 - Здравей, Бен, и за много години!
19.01.2011 14:37
Едва ли някой нормално мислещ и емоционален човек ползва клишета!
Аз съм истинска за този, който е истински за мен:)
Никога не бих "преформатирала" тялото, мисленето си и начина си на живот, за да отговарям на някакви измислени критерии. Да се съобразяваш на всяка цена с наложени норми -това е най-сигурният начин да изгубиш себе си:)
Поздрави!
цитирай
7. анонимен - Ще напиша
19.01.2011 14:45
нещата, които аз търся у всяка жена- независимо съзнателно или не:
1. Не държа да е красива, но пък и да не се плаша от нея в тъмното.
2. Не харесвам дебели жени. Освен случаите на болестно състояние, останалите не могат да си контролират апетита, въпреки че постоянно казват, че са на диета.
3. Добре е да има чувство за хумор.
4. Интелекта и да не се различава много от моя. При голяма разлика в интелекта в една връзка след определен момент и двамата я забелязват.
5. Да е чистоплътна.
6. Да е сериозна.
7. И много важно - ДА Е ЖЕНСТВЕНА!
Вероятно има и други, но това ми хрумна набързо.
Аз също се старая да дам необходимото от себе си.
Стойчо
цитирай
8. benra - masterpiece,
19.01.2011 14:47
за много и хубави години!
Както казвам - искам даме харесват не съвършенството ми, а несъвършенствата ми.
Поздрави!
цитирай
9. benra - Стойчо,
19.01.2011 14:49
винаги е добре да има чувство за хумор.
Аз като се замисля за най-важно качество, след отговорността тутакси поставям чувството за хумор, та дори и преди това.
Под сериозна-имаш предвид отговорна и целеустремена?Или приемаш "сериозна" като антипод на "лигава"
цитирай
10. анонимен - Точките
19.01.2011 15:11
не са подредени по важност - всички са важни.
Под "сериозна" имам впредвид да може да се разчита на нея и думата и.
Чувство за хумор дъщеря ми има , жена ми почти няма, но свикнах.
Стойчо
цитирай
11. miaa - Истински са тези мъже,/респективно жени/, които ни харесват, такива каквито сме!
19.01.2011 15:17
С целия арсенал от способности и слабости:)
Тези, на които можем да разчитаме/ морално/, както в радост, така и в беди!
Тези, които няма да ни предадат, в трудности! А ще бъдат наша опора и щастие!
Поздрави за хубавото есе, Benra!С обич и уважение!
цитирай
12. анонимен - Истинският мъж не лъже, не се унижава и постъпва така, че да се самоуважава.
19.01.2011 15:50
По отношение на жените, не бърза да си съставя окончателно мнение и е снизходителен.
цитирай
13. smileme - и на мен, хич не ми се нравят идеалните по еталон! ;)))
19.01.2011 15:52
gothic написа:
Истински мъж - говори малко, думите му тежат и винаги стои зад постъпките си. Всичко друго е козметика. За дамите не се наемам да твърдя.....

И аз мисля, че е лесно, gothic. Ама е така, само за реалистите, които знаят какво искат/търсят!
Омръзнало ми е да слушам разни познати и приятелки, на които вечно нещо не им стига и не е точно както би им се искало, понеже мъжете, били едни такива - все не правели каквото на тях им се иска, а трябва! Е, как да са доволни, като търсят връзка по еталон, но какъв? Някой, някъде си бил написал/казал, че мъжът трябва да бъде еди какъв си, и да изпълнява точно определени неща, иначе не ставал ... дрън-дрън. Същите еталони, които оборва benra ...
Тааа ... да не се отплесвам, ами да карам по темата или казано иначе: сериозен, отговорен, интелигентен, човечен, добър, уважава жените и хората по принцип, важно му е да съм щастлива, кара ме да се усмихвам ежедневно, и никога няма да го чуеш да говори празни приказки ... като добавя, че в моя мъж се влюбих от пръв поглед, а едва после открих и тези му качества ... дали (не) съм късметлийка?! ;)))

И нали съм жена, ще оставя на мъжете да търсят идеалната такава ...

benra, твоите познати (описаните) ще да са като някои от моите - години наред търсят и отхвърлят половинки заради дреболии, докато един ден се събудят и от бързане да не останат сами, се хвърлят на първия срещнат (нямащ нищо общо с идеалния в представите им), и започват да съжаляват по отминалата любов ...

успешен ден, =)
цитирай
14. eleonoraknyazheva - Като се замислих,
19.01.2011 15:54
всички истински мъже, които познавам, са литературни или филмови герои.;)))
Чорапите и цветята са последното, което ме вълнува, ако са налице всички други начини за показване на любов, зачитане и уважение.:)
Поздрави, Бени.:)))
цитирай
15. sande - Истинският мъж е този, който ...
19.01.2011 16:18
... може да не знае годините на една жена, но ще и занесе цветя на рождения й ден, а мъжът, който знае точно годините на една жена, но може да забрави да и поднесе цветя за рождения й ден е истинския й мъж.
цитирай
16. compassion - Лесно е да се отговори, защото:
19.01.2011 16:26
истинската жена кара мъжа да пожелае той да стане истински мъж за нея, а
истинският мъж е онзи, който кара жената да се почувства истинска жена.
цитирай
17. benra - RE:
19.01.2011 16:33
Стойчо, наистина подредбата на точките е произволна...

миа, поздрави и на теб!

кушел, снизходителността задължителна ли е?Това ми прозвуча като-не придиря много много :-)))))

smileme, не я разбирам аз тази връзка по еталон.Факт е,че сърцето обикновено се обажда напук на всякаква логика, бели чорапи и прочее детайлности.
А ти си късметлийка!

цитирай
18. airfan - ???
19.01.2011 16:33
Значи, ако някой не запълни някой от тези "критерии" не е истински? Да бе да. е с такова мислене трудно някой ще я докара до някъде. Спрете да гледате любовни сапунки и станете реалисти!!! преди да искаш нещо от мъж или жена си задай въпроса първо ти дали издържаш всички тези точки, пък тогава му търси кусурите. няма по-лошо нещо от егоистичното "Аз искам". ама и аз искам да съм космонафт, ама не съм. Един въпрос: имаш мъж, който ти подарява всичко това, което искаш, обаче... обаче ти изневерява. е той истински ли е? имаш мъж, който забравя за годишнини, не ти подарява цветя всеки път, понякога не можеш да го разбереш, но пък е верен и е с теб във всеки момент- той какъв е? стига вече с клишета и тийнейджърски прищевки. никой не е съвършен, но може някой за теб да бъде такъв, ако приемеш хубавите му черти.
цитирай
19. benra - Re:
19.01.2011 16:35
елеонора, филмовите и литературните герои са ми много...неистински някакви, безплътни, но за другите начини на показване на любов съм напълно съгласна.

sande,хахаха, истинските , илиза,че са някъде навън:-))))

compassion, много добре синтезирано!
цитирай
20. benra - airfan,
19.01.2011 16:36
ми неее, май нешо не се разбрахме...
Всъщност-не гледам сапунки и всъщност-май задавам същите въпроси,каквито и Вие.Поздрави :-))
цитирай
21. gothic - smileme
19.01.2011 16:37
smileme написа:
gothic написа:
Истински мъж - говори малко, думите му тежат и винаги стои зад постъпките си. Всичко друго е козметика. За дамите не се наемам да твърдя.....

И аз мисля, че е лесно, gothic. Ама е така, само за реалистите, които знаят какво искат/търсят!
Омръзнало ми е да слушам разни познати и приятелки, на които вечно нещо не им стига и не е точно както би им се искало, понеже мъжете, били едни такива - все не правели каквото на тях им се иска, а трябва! Е, как да са доволни, като търсят връзка по еталон, но какъв? Някой, някъде си бил написал, че ... дрън-дрън - точно същото, което визира benra ...
Тааа ... да не се отплесвам, ами да карам по темата или казано иначе: сериозен, отговорен, интелигентен, човечен, добър, уважава жените и хората по принцип, важно му е да съм щастлива, кара ме да се усмихвам ежедневно, и никога няма да го чуеш да говори празни приказки ... като добавя, че в моя мъж се влюбих от пръв поглед, а едва после открих и тези му качества ... дали (не) съм късметлийка?! ;)))

И нали съм жена, ще оставя на мъжете да търсят идеалната такава ...

benra, твоите познати (описаните) ще да са като някои от моите - години наред търсят и отхвърлят половинки заради дреболии, докато един ден се събудят и от бързане да не останат сами, се хвърлят на първия срещнат (нямащ нищо общо с идеалния в представите им), и започват да съжаляват по отминалата любов ...

успешен ден, =)



Абе вкратце, както е казал Буги Барабата: Жената не знае какво иска, но го иска веднага и не по този начин, а като го получи никога не е точно същото. Така че, никак не ни е лесно непрекъснато да се нагаждаме по постоянно променящите се ваши критерии :) На вас ви е доста по лесно обаче, защото както е казано във вица - Жената иска един мъж да изпълнява всичките им желания, а мъжът иска всички жени да изпълняват единственото му желание. Приятна вечер на всички :))))
цитирай
22. анонимен - ОБЕКТИВИЗЪМ!
19.01.2011 16:39
ВСИЧКО Е СУБЕКТИВНО!НЯМА НИЩО "ИСТИНСКО"!ГОНИТБАТА НА "ИСТИНСКОТО" И
"ИСТИНАТА" Е МЪКА БЕЗКРАЙ.БЕЗКРАЙНОСТТА Е СЪЩО СУБЕКТИВНА.ВАЖНОТО
Е ЧОВЕК ДА СПРЕ НАВРЕМЕ И ДА СЕ ОГЛЕДА В СЕБЕ СИ!ЗАЩОТО НА "СВЕТА" Е САМО ТОЙ,А ВСИЧКО ОСТАНАЛО СА САМО ПЛОСКИ ОГЛЕДАЛА,В КОИТО СЕ ОГЛЕЖДА.
А ВСИЧКИ ЗНАЕМ ОТ ФИЗИКАТА,ЧЕ ОБРАЗЪТ В ПЛОСКОТО ОГЛЕДАЛО Е НЕДЕЙСТВИТЕЛЕН.
ПОЖЕЛАВАМ ВИ ДА СИ СЪЗДАДЕТЕ СВОЙ СВЯТ ПО ВЪЗМОЖНОСТ БЕЗ ОГЛЕДАЛА.
цитирай
23. benra - gothic,
19.01.2011 16:39
аз съм категоричен застъпник на мнението,че такова нещо като женаТА и мъжЪТ(обощено) няма.Има конкретна жена и конкретен мъж.
Че кой не иска да му се изпълняват всичките желания??!
:-)))
цитирай
24. benra - 22,
19.01.2011 16:41
така е, всичко е субективно, лично. Важното е да се огледа в себе си, но и да съумее да се види не през кривото огледало на самозаблудата(в котя очесто имаме навика да се вкарваме , робувайки на стереотипи)
Поздрави и благодаря за включването!
цитирай
25. airfan - re
19.01.2011 16:41
абе ще се разберем, ама късно... :)))просто в днешно време всичко се слага в някаква рамка, дава му се име и всички като овчици го следват. най-обичам изречението " ама виж еди-кой си какво е пдарил, или как се държи".
цитирай
26. benra - airfan,
19.01.2011 16:48
рамкираме се-факт.КОпираме разни видимости,които понякога се оказват просто маска.
Макар че тук се казаха доста основни неща,на които се крепят добрите взаимоотношения(изключая компромисите)-отговорности взаимно уважение предимно.
цитирай
27. airfan - ;)
19.01.2011 17:08
друго да спомена. не е нужно, ако нещо не върви според нашето очакване, да се казва, че той или тя вече не ни обича. всичко опира до времето в което сте заедно и до взаимното разбиране. дето вика баба ми- "знаем ти магариите". всеки си има кусури, но май по-лесното е да гледаме тях. сложна работа са взаимоотношенията- факт. нещата са не винаги, както сме ги очаквали, но ако като дете седим на едно място и тропаме с крак от инат, няма как да стане някаква промяна. сега като казах промяна, та се сетих и друго. "Не мога да го/я променя" често в една двойка единият приема неговата страна за правилна и се опитва с неистова сила да променя другия. има доста други проблеми, които седят пред една връзка. едно време ако си пияница и тн са страняли от него, сега, ако си различен от другите, като мислене, характер и тн всички го смятат за издънка. просто point of view ;)
цитирай
28. benra - airfun,
19.01.2011 17:14
значи в общи линии стигнахме до извода че"истински" е доста абстрактно понятие и обикновено съвсем субективно интерпретирано, често рамкирано, но още по-често-нещо съвсем различно от рамката.:-)
цитирай
29. bachym - Ама за България ли става въпрос ?
19.01.2011 17:21
моят еталон за истински мъж е бушменът от "Боговете сигурно ..." :)
за жена е хммм...
Ваня Цветкова в "Лавина"
:)
цитирай
30. makont - Има Бенра и тези критерии са
19.01.2011 17:21
в сърцето. То усеща. И честна дума нямат нищо общо с изброените по-горе. Тези горните критерии са само за списанията. Горните два съвършени типа ще се изчерпат бързо и ще хвръкнат да търсят следващия(щата), пред които да се доказват, колко са съвършени и търсещият съвършенство остава сам, докато намери истинската, простичката любов, в която има всичко, но не и поза.
цитирай
31. benra - bachym,
19.01.2011 17:23
бушменът е страхотен!
И как ме присети за "Лавина", позабравила съм го...
цитирай
32. benra - makont,
19.01.2011 17:24
сърцето-да!
Според мен съвършенството е илюзорно понятие и често-поза.
цитирай
33. анонимен - голямото мислене
19.01.2011 17:29
Горе, гледам, голямо мислене пада. Не знам за "истински", но знам, че жената търси мъж за секс, който генетично е най-далече от нея, а за брак - генетично най-близкия. За уханията, знам, че обслужват горната схема и би трябвало да дават предимство на ухаещите на здраве и сила. Освен това, в съвремието, за секс ги подбираме по размер на пениса, дупето и циците, а за брак - по кесията или пък според това, кои са мама и тате (не нашите, а на "партньора"). Това е.
цитирай
34. smileme - benra,
19.01.2011 17:31
разбираш ги ти нещата*, ама не онези шаблонните, напротив. Знаеш кои са важните и значими въпроси/отговори, които вълнуват (почти) всеки човек, и някак все успяваш да ни накараш да се замислим! Това имах пред вид по-горе! ;)))
Винаги идвам при теб с удоволствие - факт!

поздрави и усмивки, =)
цитирай
35. benra - 33,
19.01.2011 17:32
е сега вече наистина ме размисли.
А като изберем за секс и брак един и същи-какво се получава, че хем е генетично най-далеч, хем генетично най-близо...
И това с размера...а бе не че не е важен, но има едни други по-важни нещица
Много ме размисли...
цитирай
36. benra - смайли,
19.01.2011 17:34
:-))))))бърборкам си аз за нещата от живота...тези, обикновените
Ама се радвам,че наминаваш та да си побъбрим заедно
Хубава вечер! :-)))
цитирай
37. lubara - Поздрави, benra!
19.01.2011 17:41
Истинската жена е тази, с която си бил.
А истинският мъж е учителят ми по физкултура, когато бях в гимназията. Имаше яки бицепси. А, и учителят по история, макар че беше метър и шестдесет.
цитирай
38. benra - любо,
19.01.2011 17:43
забелязала съм,че понякога истинската жена е тази,с която е недостижимата...понякога
цитирай
39. razkazvachka - Имам само едно изискване -
19.01.2011 19:04
да е този, който Е.
цитирай
40. kass - истинските
19.01.2011 19:16
са тези дето се държат истински, без преструвки и задкулисни игри... Другото е въпрос на предпочитание...
Поздрави!
цитирай
41. ledzeppelin - ...
19.01.2011 19:19
Истинският мъж е, който те кара да мечтаеш. А истинската жена - която кара всички да мечтаят :Р
цитирай
42. анонимен - Казвам се Ваня
19.01.2011 19:36
За мен истински са мъжът, който излъчва мъжественост и жената, която излъчва женственост.
След това..., както, когато, защото, ако и прочие дойде :)
цитирай
43. анонимен - ДА ми ший копчетата
19.01.2011 20:01
да ми прави салатката
да мирише на теменужки
ида шава в кревата
Обичам си я мойта Марийка...с очи се разбираме!
цитирай
44. tryn - Няма абсолютно перфектни!
19.01.2011 20:33
Любовта е затова – да приемеш Другия такъв, какъвто е.
Най-важното е човек да си намери съответната половинка.

Една моя позната изостави приятеля си, именно защото в нейните очи беше перфектен и тя прецени, че не може да отговори на изискванията му...
Сложн е.
цитирай
45. airfan - ...
19.01.2011 20:43
абе не мисля, че точно заради това го е изоставила. кой бяга от хубавото. една от причините може да бъде, че е имало нещо, което я е изплашило, или променило мнението и за него. вярно всеки мисли различно, но чак толкова...и все пак различни хора, различни идеали.
цитирай
46. анонимен - Аз харесвам този тип жени
19.01.2011 21:13
Да има грижа за косата си
Да има Стегнати гърди
Прелестен задник
Да има добър апетит
Да обича и цени вината (бели или червени)
Да не е проблем да излезе без грим
Да бъде по-ниска от мен
Да бъде спортен тип
Да бъде стройна
Да бъде добър шофьор
Посветена на самейството и децата
Обича да гледа футбол и ски и др.спорт
Да има граница, когато пие
Да Поддържа идеално тегло
Има силен сексуален нагон
Да е Образована
Да Има работа
Има добро чувство за хумор
да се чувства супер в каквито и да е дрехи
Може да бъде готова за 10 минути
Да обича да готви
Да се харесва на мои приятели
цитирай
47. airfan - ...
19.01.2011 21:29
и един мърмот завива шоколада.... :D
цитирай
48. анонимен - отговарям на името светльо :)
19.01.2011 21:50
интересен ми е повода за пускане на тази тема. целта е да се самоопределим или за да разберем дали човека отсреща е истинския :)
по асоциация, най-близко до истински е естествен. т.е. ако човек се държи естественно, значи това е истинската му същност. а ако говорим за идеалния, той е различен за всеки човек.
тука стана дума и за критерии. според мен е нормално всеки да има критерии, по които си търси половинката. така е по малко вероятно, ако се срещнат да се разминат. откриването на човек с близки до нашата ценостна система, чувство за хумор, интелект, интереси и т.н. не са достатъчни за щастлива връзка. дори и да има влюбване в началото, когато хората се идеализират и проектират в/у другия всички свои желания и положителни черти, идва момента, когато страста намалява и тогава виждаме действителния човек, с неговите отрицателни черти. тогава започват и конфликтите в една връзка, а за тези конфликти трябвада се говори и те трябва да се решават чрез готовноста и на двамата за промяна. или трябва да се промениш или трябва да приемеш недостатъка на другия.
отклоних се от темата :)))
неразбирам жена, която казва, че мъжа трябва да я уважава. уважението се печели дами, то не е дар или заслуга по рождение. освен, ако нямате предвид да ви 'уважават' по няколко пъти на ден или седмица. ама и това трябва да се спечели :)))
също не ми е ясно изискването към мъжа да не лъже. обикновенно човек лъже, ако иска да избегне някой конфликт. и обикновенно конфликта идва от човека отсреща. как бихте реагирали вие жени, ако мъжа ви се кара, когато вие си купувате дребни аксесоарчета за да се разкрасите? и как очаквате мъжа да ви каже истината, ако му се карате, че след работа е ходил с колеги, да пийнат бира и да коментират мача. естествено, че е бил на съвещание или е работил по спешен проект.
м/у другото, ако някоя жена ми изпълнява всички желания, ще загубя уважението си към нея и ще я напусна. все пак ми трябва жена не дето ще гравитира около мен.
цитирай
49. antivlaks - Два съвета
19.01.2011 21:57
към младите :
Определяйте си среща с няколко в един и същи час и тръгвайте с първата която пристигне !
към старите : определяйте си среща в бара ! Така , ако закъснее прекалено много ,ще сте "събрали смелост" за да и го кажете !
цитирай
50. kasnaprolet9999 - Истинският мъж за всяка жена е ра...
19.01.2011 22:02
Истинският мъж за всяка жена е различен. Общото е, че това е мъжът, който успява да накара дадена жена да изпадне в резонанс. Да напомня само за това явление-Два камертона изпадат в резонанс, когато трептят с една и съща честота, така е и с хората. За това не знаем, защо точно обичаме даден мъж, трудно е да се отговори, но когато това се случи се получава като резултат казаното от compassion-истинската жена кара мъжа да пожелае той да стане истински мъж за нея, а истинският мъж е онзи, който кара жената да се почувства истинска жена.
цитирай
51. airfan - И двете ръце горе :))))
19.01.2011 22:05
значи да внеса и малко допълнения, че темата от няколко реда стана.... Естествено почти никой не се държи в началото, поради простата причина, че го е страх да не го приемат, такъв какъвто е, да се уплаши отсрещния човек и да го зареже. последните няколко пъти съм бил напълно естествен, е някак си не се приема на хубаво да си напълно освободен, и всичко останало. критерия е хубаво нещо, но в рамките на нормалното за всеки, нито много високи цели, нито занижени тип- абе няма кой да ме земе и тая става, такъв ми е късмета...за търсенето и намирането. обикновено жената търси нещо, дето няма да го намери. тя иска в 99% да прилича на баща си, а при мъжете на майка си. доста изкривени представи, но факт. след това идват всички гореспоменати качества. Кога слизаме на земята? еми най-късно след 3 месеца от началото на връзката. защо ли? достатъчно време за опознаване на другия. а до този момент, се убеждават колко невероятен е другия, как не може да живее без него, как бил перфектен и тн...за уважението съм напълно съгласен. не може да искаш, а да не даваш нищо. не може да помолиш жената нещо, което не ти харесва да не го прави, а тя да казва, че е такава и не иска да я променяш, а тя от своя страна всеки ден да ти казва как нещо не харесва в теб. е нема как да стане. за лъжата, там темата е дълга. жена, която да е около мъжа като сателит... не благодаря отново. всеки има лично пространство и когато иска да прекара по свой си начин деня или вечерта той го прави, като другия трябва да го разбере. в много връзки виждам, че колкото повече се забранява на един човек, той е като детето, толкова повече прави обратното. забраняяваш ли, поставяш ли граници, нещата не отиват на добре. колкото и да говори човек понякога, ако не те разбират отсреща, е безсмислено да се мъчиш да говориш.
цитирай
52. smileme - 44; 45 ... 48
19.01.2011 22:08
tryn, много добре си го казала: да приемеш другия, такъв какъвто е, вместо всячески да се опитваш да го промениш. ;)))

airfan, аз бях на път да избягам (от хубавото), ама ми дойде умът в главата, както се казва. В началото всичко беше толкова хубаво, че чак нереално ми се струваше. Имаше момент в който реших, че не съм достатъчно идеална* за него-идеалния* за мен ... Трябваше ми време, за да осъзная, че не моето мнение в случая е важно. По-важното беше неговото мнение, че съм идеалната* за него. Е и сега всичко си е хубаво, и съм щастлива, ама добре, че навреме се разбахме.

* - понеже така тръгна темата, но всъщност съм на мнение, че понятието идеален е твърде субективно (когато говорим за любов), и няма универсално идеални. Просто срещаш някого и се влюбвате до уши. В такъв случай не ви остава нищо друго освен да се обичате. ;)))) airfan, зачетох, че си написал много смислени неща, доста от които споделям.

48. Светльо, уважението се печели, така е. Но съм срещала хора, които себе си не уважават, а още по-малко останалите. Да си призная, избягвам да контактувам с такива.

поздрави, =)
цитирай
53. irina1988 - Хах. . . коментираш моето писани...
19.01.2011 22:10
Хах... коментираш моето писание!:Р Та... значи, не съм казала че това не са "истински мъже". Човек си прави заключение по доста неща на първа среща (без значение мъж ли е жена ли е). Не ми се вярва някой мъж да излезе с някоя вмирисана, несресана и приличаща на развалина само заради добрият й характер. Ами, че аз ако съм мъж и имам среща с такова "нещо" аз ще си плюя на петите и дим да ме няма. Изобщо няма да ми дреме за характера й след като има вероятност да припадна от смрад през първите 5 минути от разговора. Същото е и с жените - на първа среща жената преценява външият вид, кавалерството (което се изразява в отваряне на вратата, подаване на ръка, плащане на сметка, комплименти и т.н.). Ако ще и Брад Пит да е, ако се държи като някое леке тип "елате пиленца при батко" ще го пратя по живо по здраво. А ако не плати сметката това е висша форма на неуважение и егоизъм. Липса на всякакво кавалерство (говорим в случаите, когато има достатъчно пари) и очевидно пренебрежение към жената като цяло. Истинският мъж трябва да е силен, кавалер (да не е леке и нищожество) да уважава жената, да не я третира като нищожество и да може да й помага, когато тя има нужда от него.
цитирай
54. airfan - Ако аз ти платя сметката, ти ще ми готвиш ли до живот?
19.01.2011 22:21
Ирина, искам нещо да вметна за плащането и първото впечатление. ако аз съм жена и иска мъжът да плати сметката, няма как да ме спечели точно с този жест, който ти смяташ за уважение. ще поискам аз да платя поне докато не поиска още 2-3 пъти той да плати. как позна, че това е егоизъм? той със сигурност ще плати, защото така го е наложил моделът на ежедневието ни, но защо примерно не му направиш ти впечатление и не платиш ти и не покажеш форма на уважение към него? абсурдно е да смяташ, че един човек е егоист, неуважителен и тн ако на първа среща не плати сметката. а, ако примерно сте говорили по десетки теми, които са общи за вас? ако той през цялото време се държи вежливо, не натрапва себе си с истории за напивания, купони, пари и тн. вярно е, че всичко се чувства и, обикновено ония пеперуди в стомаха не лъжат. недей да бъркаш уважението в семейния живот с уважението на първа среща, още повече, че мъжете се притесняват много повече от жената, и може да направи десетки "грешки". казвам грешки защото жените имат емоционално мислене, а не рационално. и винаги очакват всичко да е перфектно.
цитирай
55. airfan - smileme
19.01.2011 22:28
радвам се, че има хора, които не само отдават всичко на чувства, но и на размисъл. радвам се, че си видяла нещата от негова гледна точка. много е трудно това, особено, ако не искаш да се помъчиш и винаги го обвиняваш, а не поглеждаш мотивите му. във взаимоотношенията е като в математиката. винаги има причина и следствие. какъв ще е крайният резултат това зависи само от двамата. още повече, че трудните моменти, ако бъдат превъзмогнати сплотяват още повече хората. сама каза, че в началото е било като магия. при всички е така, но този период е кратък. не може да бъде вечен, не може той да се държи както в първия ден. това е колкото невъзможно, толкова и егоистично от твоя страна да го искаш. след това е периодът на истината, осъзнаването и приемането. ти имаш примерно 10 положителни и 10 отрицателни качества. нещо като ин и ян винаги са в баланс. поне аз така гледам на хората. гледаш ли положителните качества в себе си, осъзнаваш ли лошите и опитваш ли се сама да ги променяш, значи си на прав път. гледаш ли неговите положителни, приемаш ли отрицателните също си на прав път. има една китайска мъдрост, която гласи, че: Този който побеждава себе си е могъщ. пожелавам на теб, както и на всички други,първо да победят себе си.
цитирай
56. irina1988 - airfan
19.01.2011 22:41
Аз съм свикнала да си нося пари и винаги вадя да платя - отделен е въпроса, дали отсрещният ще има доблестта да ме спре да си оставя парите. А и съм попадала на доста такива индивиди, за да го говоря това. Горчив опит по-скоро от празни приказки...
цитирай
57. irina1988 - airfan
19.01.2011 22:47
И още нещо - не съм попадала на страхотни мъже, както ти казваш дето не плащат сметката - точно те го правят.Неплащането на сметката е черешката на тортата за мъже, които през цялата среща говорят само за себе си, натрапват се и оплюват бившите си.
цитирай
58. airfan - 56
19.01.2011 22:53
Дано да е така както казваш, защото аз пък от горчив опит съм виждал жени дето, ако не им купуваш, не им плащаш сметката си отиваш. разбира се нито ти знаеш моите случки, нито аз твоите. но според мен на каквато и да е среща, много други неща правят впечатление. и който наистина твърди, че за него е само важно каква душевност има жената или мъжа... е не мога да повярвам. всички гледат наистина външния вид, облекло и всичко останало. чувал съм и реплики към хора, които нямат кола, маркови дрехи и тн, че не стават, а са невероятни хора на външен вид и душевно. така, че всичко е субективно и зависи от момента ;)
цитирай
59. анонимен - пак тоз анонимния светльо
19.01.2011 22:53
airfan - вижданията ни за уважението се разминават. ако помолиш една жена да поправи нещо в себе си, и тя се съгласи, действа в връзка с приятелстовото, защото иска да ти угоди. ако държи на своето, така печели уважение, защото спазва принципите си, въпреки твоите желания. не може да промениш някого, ако тя/той няма желание за това. така че е глупаво да го правиш. нормално е да споделиш, ако нещо те дразни, а другия сам ще прецени дали да се промени. важното е в промените и на двамата да има баланс.
граници е недупостимо да се поставят. важното е да обичаш другия, независимо дали е до тебе или не, а не да го ограничаваш, и да му поставяш рамки.

irina1988, определене не съм нейния тип. бих отворил вратата, ако е тежка; бих подал ръка, ако трябва да прескочи локва; в никакъв случай не бих платил сметка на първа среща; а за комлименти, трябва да се избягват, особенно за външноста, направо си е забранено. незнам дали след тея работи мога да те спечеля, ама ухая хубаво :)

така или инъче имаме поставени критерии за 'истинския' мъж и жена.
та аз съм 7/17 или 41% от истинския мъж и си търся 4/10 или 40% от истинската жена. която отговаря на тези критерии нека ми пише, за да не и пиша аз :))))
цитирай
60. airfan - ами аз не мисля, че съм казвал, че ...
19.01.2011 23:02
ами аз не мисля, че съм казвал, че искам да променям някой. точно обратното. аз смятам, че всеки един трябва да превъзмогне ината си и да не мисли за себе си, какво губи и какво печели, а да мисли за връзката. нито аз искам да променям някой, нито някои мен. аз може да имам принципи, както и тя, и да ги отстояваме лошо няма, даже когато двама се карат или спорят, значи и двамата мислят. но идеята ми е, че всяко нещо си идва с времето. а именно, че без да променяш някой, той в един момент е вземал от твоето мислене и се държи като теб в определени ситуации. това е нещо като обща еволюция.
цитирай
61. анонимен - за по кратко само светльо
19.01.2011 23:11
airfan - добре си го написал и правилно съм те разбрал, за промяната. просто исках да допълня. вижданията ни се различават отностно уважението.
ако двама се карат, това съвсем неозначава че мислят. повода на повечето кавги е емоционален. виж в спора е друго нещо, въпреки че в повечето случаи спора е безмислен, защото рядко някой приема и се съгласява с вижданията на другия.
цитирай
62. irina1988 - Ооо абсурд! Майка ми още го е казала, ...
19.01.2011 23:12
Ооо абсурд! Майка ми още го е казала, че мъж не може да се промени. Както са го възпитали тъй ще си отиде. Ако не ти харесва или го приемаш такъв какъвто е или ако няма да има начин да го изтърпиш - разделяте се и толкоз. За това мили дами и господа, подбирайте докато му е време, че после да не се развеждаме! :)
цитирай
63. airfan - 61
19.01.2011 23:20
така е за кавгите, ама не може и без тях. причини много. още повече сдържането на емоциите, крайните различия и тн. всеки държи на своето, нали пак до него стигнахме? за спора... дали е безсмислен или не, не знам, ама ако няма и спор, тогава не знам как бихме се опознали в различията си. още от древни времена, чрез спорове са се решавали проблемите. ако спорът е градивен, добре. ако не е и едната страна се има за наранена... съвсем друго. не харесвам празници като 8-ми март, свети Валентин и тн. Уважавай жена си всеки ден! ако ще на 5 месеца, направи подарък, така няма да е очаквала и ще е истинска изненада, а не всеки ден да подаряваш и това да се превърне в рутина.
62. думите на майка ти важат и за жените. всичко зависи от семейството в което е расъл човек и неговия мироглед. и теб както са те възпитали и ти така сега предполагам мислиш. така, че е много субективно да се твърди за едната страна. както добре знаеш, човек има Анима и Анимус. кое надделява е друг момент. дали мъжът ще бъде емоционален и всичко останало, което жената прави, или жената ще играе ролята на мъжа...всичко си е Божа работа. факт е, че има 7 милиарда хора по света и със сигурност толкова гледни точки.
п.с и това сега не само е разговор, но и спор, който на мен ми дава представа за много неща и мога да кажа, че съм научил нещо от днес ;)
цитирай
64. анонимен - светльо
19.01.2011 23:29
абслолютно вярно е това с подаръците, те трябва да са импулсивни и неочаквани, а не да убиеш номера за някой празник.
в спора може да научиш някой неща или да допълнеш знания, но не и да промениш гледната си точка
цитирай
65. анонимен - suglasna sum s komentara na...che istinski sa tezi koito sse predstaviat bez maska i grim
19.01.2011 23:55
a tova kakvi kachestva se predpochitat vseki sam reshava.i mujete i jenite iskat mnogo ot partniora bez i za sekunda da dopusnat,che moje bi ne zaslujavat tovakoeto tursiat.ima dori sluchai ,kogato si misliat dori che te davat nai-dobroto koeto sushtestvuva a ne poluchavat naidobroto.praviat kompromis sus sebe si a drugia ne go otseniava.muje i jeni reshavaite razlichiiata si v razgovori chestni i otkroveni i ne se opitvaite da promeniate partniora si ili da go promeniate i manipulirate.vsichko turpi razvitie i chovekut sushto idva moment,kogato se osuznava i moje da ne izbere da produlji.
цитирай
66. injir - Aма, и ти! Какви въпроси задаваш! ...
20.01.2011 00:20
Aма, и ти! Какви въпроси задаваш! Направо ми се изпоти мозъкът.:) Виж, иначе ми харесва мнението на gothik относно истинския мъж.
цитирай
67. анонимен - Истинският мъж
20.01.2011 03:13
ебе два пъти на ден, а истинската жена се ебе поне три пъти дневно. Това е единственият критерий!
цитирай
68. pegas08 - АЗ СЪМ ЗА ПОСЛЕДНИЯТ!
20.01.2011 06:15
ТОВА Е ИСТИНАТА!
ПИТАЙТЕ И ЛАРИ ФЛИНТ!

ЕБАСИ И МЕЛЕТО!
БЕНИ ЕДНО РАЗБРАХ,
ЧЕ СИ ОСТАВАМ ВЕЧЕН ЕРГЕН!
ЕБАСИ И МОАБЕТА!
НИЩО НЕ ПРИХВАНАХ! САМО ВИРУСИ НА ГРИП, НЯКОЙ БЕШЕ КИХНАЛ В МРЕЖАТА!
цитирай
69. benra - олеле,
20.01.2011 09:59
много сте писали и да искам, не мога да отговоря на всички ви, но добра дискусия се е получила, благодаря!

irina1988, да твоят постинг ми навя тези мисли, накара ме да се запитам-що е то идеален и как въобще.Благодаря, за което! Всъщност не съм съгласна,че мъжът не може да се промени.Само че много зависи за каква промяна говорим.ако става въпрос за радикална смяна на кожата-няма нужда.Защо ще си с някой ако не го харесваш такъв,какъвто е? Всъщност-нали имаме свободата да избираме? Аз лично под промяна разбирам-напасване на детайли, онези малките нещица, които разбираме с времето и ни се иска да ги правим,за да се чувства партньорът ни уютно с нас. Примерно-да завъртаме докрай капачките на бутилките:-))))

светльо, съгласна съм-уважението се печели.И от двете страни, но ако липсва воля да уважиш желанията на отсрещния как той би могъл да спечели?

и за подаръците искам да кажа, онези малки неочаквани жестове,които те карат да се усмихваш-те са нещо много ценно ,защото показват отношение и мисъл.
И за комплиментите исках да кажа - аз пък смятам,че умело поднесени ,са задължителни, карат другия да се чувства добре.

пегас, не се заричай :-)))
цитирай
70. irina1988 - много сте писали и да искам, не мога ...
20.01.2011 10:29
benra написа:
много сте писали и да искам, не мога да отговоря на всички ви, но добра дискусия се е получила, благодаря!

irina1988, да твоят постинг ми навя тези мисли, накара ме да се запитам-що е то идеален и как въобще.Благодаря, за което! Всъщност не съм съгласна,че мъжът не може да се промени.Само че много зависи за каква промяна говорим.ако става въпрос за радикална смяна на кожата-няма нужда.Защо ще си с някой ако не го харесваш такъв,какъвто е? Всъщност-нали имаме свободата да избираме? Аз лично под промяна разбирам-напасване на детайли, онези малките нещица, които разбираме с времето и ни се иска да ги правим,за да се чувства партньорът ни уютно с нас. Примерно-да завъртаме докрай капачките на бутилките:-))))

светльо, съгласна съм-уважението се печели.И от двете страни, но ако липсва воля да уважиш желанията на отсрещния как той би могъл да спечели?

и за подаръците искам да кажа, онези малки неочаквани жестове,които те карат да се усмихваш-те са нещо много ценно ,защото показват отношение и мисъл.
И за комплиментите исках да кажа - аз пък смятам,че умело поднесени ,са задължителни, карат другия да се чувства добре.


benra, точно за радикална промяна говорех. Не за това примерно да си хвърля чорапите в коша за пране или как да затваря капачката на бутилката с бира (примерно). Говоря за това да се опиташ да промениш алкохолик, болезнено ревнив, нечистоплътен, стиснат и т.н. Все черти на характера, които са дълбоко вкоренени. Много са ми интересни жени, които търпят побоя от мъжете си (всяка вечер след като се приберат пияни до козирката) и тези жени въпреки синините и натрошените кости да вярват, че тоя човек ще се промени или още по-зле да вярват, че ще могат да го променят. Това за мен не е нормално. Или да си стоят женени, защото какво щели да кажат хората... поредната глупост! Мъжа ти нали теб всяка вечер ще пребива от бой, а не хората!
цитирай
71. stupidkid - Важното е да ми е интересно и заба...
20.01.2011 10:32
Важното е да ми е интересно и забавано с нея. А иначе, какво значи истинска жена... Всички са истински жени... Въпроса е с кои ние предпочитаме да прекарваме време и да станем по- близки може би?
Най важното е човека да събужда интерес в мен, да ме изненадва, да ме учи на нови неща, да се оставя да бъде научен, да е отворен към новото, да обича предизвикателства, да прави различни неща и като цяло ще е добре да ми смогва на темпото... :) Май тва са все пак високи критерии...
цитирай
72. benra - irina,
20.01.2011 10:45
не мога да не се съглася с това, което казваш. Но-алкохоликът е бил такъв, насилникът-също, т.е. ти си го избираш с илюзорната идея,че можеш да го промениш. Всъщност подобна промяна се случва само и единствено,когато човекът осъзнае,че има проблем и заяви воля за промяна.И ето тук стигаме до основното-че трябва да внимаваме, защото любовта е магия, нооо не е всевластна. Има личностни проблеми, които не са въпрос на компромис, а са въпрос на цял един живот страдание.
цитирай
73. rpatel - За мен най-важно е да е истински ч...
20.01.2011 10:46
За мен най-важно е да е истински човек! Цветятя, костюма и т.н. са само външен израз, много по-важно е какво има вътре! Защото всеки може да се издокара и да купи една роза, но дали ще дойде да те посети когатоси болна? Или ще те разсмее след тежък ден? Ето на тези неща държа. А дали е с роза или без... много важно! Не казвам, че няма да се зарадвам на розата, щесе зарадвам, но тях в никакъв случай не би мога да компенсира, ако той се държи неподходящо, грубо, арогантно или не проявява интерес към ман като към човек, а не само като външност. Нямам представа как е при другите момичета, но аз винаги съм държала да покажа, че освен прическа, грим и маникюр имам и душа и глава. Така, че замен това е истинският мъж, човек, който ще ме оцени като личност. И съм щастлива, че в живота си познавам такъв човек. :-))
цитирай
74. benra - stupidkid,
20.01.2011 10:46
да,като че ли това е основното-да ти импонира по начина, по който точно ти очакваш.И в такива случаи май казваме-ето го моят човек :-)))
цитирай
75. benra - rpatel,
20.01.2011 11:00
радвам се,че си срещнала човекът, който за теб е истински!
цитирай
76. bellaa - човека до теб да е истински,
20.01.2011 11:11
човека до теб да е истински, да не лъжи и да може да отговаря за постъпките си:)
цитирай
77. анонимен - Общо взето, тези дискусии винаги са ...
20.01.2011 11:11
Общо взето, тези дискусии винаги са съпроводени с много коментари. А всичко е толкова просто! Всички ние сме родени мъже или жени. Всичко останало е субективен поглед през призмата на отсрещния. Затова дали една персона ще бъде "истинска" или не, зависи много и от партньора му. И дали той ще го остави да бъде истински....
цитирай
78. benra - Re:
20.01.2011 11:15
belaa, отговорността е много важно качество!

100songs, да-простичките неща, които всеки от нас интерпретира според себе си, разбиранията си, нуждите си. Често допускаме грешката да се ограничаваме взаимно, моделирайки се, както стана дума тук неколкократно.Или пък да правим компромиси, които премоделират нас самите и ни правят неистински. Понякога се получава ,че теоритично нещата са едни, а на практика-съвсем различни.Казваме-аз не бих допуснал, а допускаме, аз не харесвам..., а именно такъв човек избираме...
цитирай
79. bellaa - да,
20.01.2011 11:21
за съжаление точно това се получава
цитирай
80. newlogic - Списъка за истинския мъже е почти ...
20.01.2011 11:34
Списъка за истинския мъже е почти два пъти по дълъг :) защо ли?
цитирай
81. benra - newlogic,
20.01.2011 11:36
така е, когато се правят списъци:-))))иначе нещата са далеч по-прости
цитирай
82. yotovava - Интересното е, че цял свят продължава да сключва бракове и създава поколение.
20.01.2011 11:37
Дали щеше да е така, ако се състоеше само от истински мъже и жени :)))))))))))))
Валя
цитирай
83. benra - yotovava,
20.01.2011 11:40
всъщност в национален мащаб, като че ли сключването на бракове е все по-голяма рядкост(ама това е тема, която ще захвана друг път)
Поздрави, Валя!
цитирай
84. airfan - нема да стигне никой до правилния извод :))))
20.01.2011 11:50
списъци, желания, мераци, искания... донякъде ирина е права за алкохолиците, комарджиите и всички други. но ако ти си с този човек, значи нещо в него те е привлякло. какво е то? не смятам, че е тръпката да те бие, да те лъже с пари, да вони на алкохол... освен ако не си мазохистка, а това е сериозен психологичен проблем. мъжът си е мъж и жената си е жена. всеки си има някакви мисли и действия, които другия пол не може лесно да разбере. основата, на която трябва да стъпва една връзка е личностното уважение. хареасл си човека срещу теб, защото е забавен има интересни идеи, работи, не мисли за себе си и тн. от там нататък, че има кусур: обича да играе на компютър, да гледа телевизия, когато на теб ти се иска друго, това вече е чист егоизъм от другата страна, щом не оставяш любимия да прави това, което му харесва. всеки говори за промени, и всякакви модели. ако вие сте една мирна страна, и утре някой влезе във ваша територия с танкове, смолети и иска вашата държава да изповядва неговата религия, неговата икономика и въобще всичко това какво е? не е ли чиста агресия над някой? какво ще направи другата страна, ще се съпротивлява, жив пример сме ние под турско робство, айде владичество, че така е модерно сега. една връзка не може да започне да се гради от неща, които се развиват впоследствие. все едно да правиш къща от покрива надоло. първо приеми човека, после имай му доверие и разбиране, недей да навлизаш в негова територия, без той да те е допуснал. наистина всичко е просто, но мозъкът винаги прави сложни неща. същото е ако ти покажат един квадрат. ще си мислиш, че е просто, ама не чак толквоа защото явно има някаква уловка и трябва да намериш скрития обект или някоя страна. всеки разбира взаимоотношенията по свой начин и нито книгите, нито другите хора могат да му дадат акъл. един професор казва: Ако не искате да ви идват глупави идеи, не четете глупави книги. това важи за всичко. кое ще приемем и кое ще отхвърлим,а не да вярваме сляпо на чуждото мнение.
цитирай
85. blogena - Първо трябва да сме Човеци!!!
20.01.2011 11:59
http://www.ipetitions.com/petition/zdraveopazvane-reforma/

изтрий го ако ви пречи да се забавлявате
цитирай
86. benra - airfan,
20.01.2011 11:59
простите неща са най-сложни и обратното.Както казах и преди-често теорията ни за нещата е една, а напрактика се получава друго. Наистина е хубаво човек да слуша предимно себе си, но има ситуации ,в които не е лошо да се погледнеш отстрани и да си кажеш-чакай малко, аз тоя списък дето...или пък - компромиси, компромиси, амаа...
цитирай
87. benra - http://www. ipetitions. com...
20.01.2011 12:00
blogena написа:

http://www.ipetitions.com/petition/zdraveopazvane-reforma/

надявам се,че първо сме Човеци!
цитирай
88. airfan - Разбира се, че всяко нещо си има г...
20.01.2011 12:07
Разбира се, че всяко нещо си има граница. но пак казвам, всичко е много условно. за едни черното е бяло, за други обратното... затова имаме един живот в който правим решения, грешки, учим се и вървим напред. не може нещо като любовта, толкова хубаво, да е синтезирано в 5 изречения. това не е математика за да знаеш, кое води до верния резултат и кое не. друг момент е, дали можем да понасяме отговорност за наши постъпки, дали имаме висока граница на търпимост породена от страх, че няма да намерим друг партньор и затова се мъчим. абе... я повече да се усмихваме, пък като опре ножа до кокала, тогава да му мислим.
цитирай
89. irina1988 - airfan
20.01.2011 16:30
Специално алкохолиците много умело се прикриват. Наясно съм... До момента на спечелването на една жена, даден мъж може да влезе в такава роля, че на въпросната жена после да се чуди от къде й е дошло. Не, че също не се отнася за жените... но просто казвам. Не винаги, това което виждаме е това, което изглежда.
цитирай
90. airfan - ами не мога да кажа нищо по този въ...
20.01.2011 17:19
ами не мога да кажа нищо по този въпрос :))))))не пия, не пуша, така че тук ще замълча :))))
цитирай
91. amenda - Поздрав!!!
21.01.2011 00:40
Когато жената е истинска и качествена, и мъжът се старае да е такъв, и обратно...
Или както е казано и тук... He can be Romeo if you act like Juliet...
FIRST BE A WOMAN
http://www.youtube.com/watch?v=Fqnv33LE1WM
цитирай
92. anivals - Всяка жена има нужда от романтика и ...
22.01.2011 23:08
Всяка жена има нужда от романтика и го казвам като човек, който за 6 години получи само 1 роза... Колкото до критериите, по които избираме човека до себе си - те неминуемо трябва да присъстват, но и за тях се иска време, за да ги осъзнаеш!
цитирай
93. анонимен - ....Елица
22.01.2011 23:12
"Когато един мъж обича една жена"- в този филм за мен
е заключен/изграден/ образа на истинския мъж...
А щом мъжа е истински,няма как и жената до него да е
такава-истинска
цитирай
94. palisandar - Истински мъж е този, за когото не се ...
23.01.2011 10:25
Истински мъж е този, за когото не се питаш истински ли е ... :)))
цитирай
95. анонимен - Улучи шестицата!
25.01.2011 04:10
Който се води по тази стандартни безмислици,
няма нито жена пък жената нито мъж.
цитирай
96. анонимен - wmv 3gp fisting
22.09.2011 13:17
Thanks. Very nice post. Your web site is very beautiful.
цитирай
97. анонимен - Хора без душа да не коментират такива работи
12.03.2012 16:33
Нещата опират до дълбочината на умът и душата тоест определението на  повърхностни хора е смешно хората се чудят що е любов просто казано съвкупност от чувства  нужда  желание  загриженост  привързаност към даден човек
истински хора са способните на истински чувства а останалите не
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4392345
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031