Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2010 10:59 - да бъдеш или не...амазонка
Автор: benra Категория: Тя и той   
Прочетен: 21166 Коментари: 63 Гласове:
20

Последна промяна: 29.01.2010 11:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
“Единственият начин за жена да се погрижи за себе си, е да бъде от полза за мъж, който може да си позволи да й бъде от полза”- Бърнард Шоу

Живеем в унисекс времена- каза онзи ден един познат. Високотехнологични и изчистени от ненужен лиризъм-допълних аз. Така де,  днес ние, жените, можем всичко. А дори да не можем нещо колко му е да го научим.
    Всъщност дали гова прословуто женско всеможене е плод единствено и само на динамичното ни съвремие?.Я да се сетим за амазонките. Онези стройни, диви, прелестни, войнствени жени, които чудесно си живеели и без мъже . Мъжете били консумирани единствено с цел продължение на рода- и след като си свършат работата храс, прас и финито. Няма муци маци, гуш цун или-скъпи, смени ми крушката, че изгоряяя. Не че тогава са имали електричество. Но днешните, съвременните амазонки имат. И могат да си сменят крушката сами.И камината могат да си напалят, и огъня да разгорят - в буквалния и в преносния смисъл. Всичко могат и всякак. 
Обаче дали това, че можем да си сменим крушката, да гаврътнем двеста грама сливова на екс и това,че разбираме от двигатели с вътрешно горене, ни прави по-силни, по-истински, по-жени?Дали изобщо се нуждаем от женствеността, в оня архаичен, постмодернистичен вид, в който жената е тази, която се нуждае, която воюва чрез своята крехкост, която закриля, търсейки закрила. Тази ,която кара мъжът  да чувства себе си въздесъщо неустоим и незаменим, единствен и силен, мъжкар.

            НО факт е, че все повече и повече жени декларират ненужността на мъжа, извън тясно сексуалната му фенкция...понякога. Войнстващият феминизъм крещи-ти можеш!Мъжът е ненужност, той е придатък.Той е лекето на новата ти искрящо бяла риза, той е досадният ангажимент в пет следобед, той е причината за нестигащото време, той те консумира.Не говоря за политическия феминизъм, а за чистия практически феминизъм, който иде да покаже, как жената е независимо възможна, без присъствието на другия пол, наричащ себе си-силен.
image
снимка-интернет

Което пак ни отвежда до своеобразен полов монопол-монопола на жената. Не че в това има нещо страшно. Не..по-скоро ми звучи безкрайно скучно. Защото ми е странно какво бих правила
     Без:
- онзи, който е вечно недоволен
- онзи, който трябва да мъкна на гърба си
- онзи, който си мисли,че светът е негов
- онзи, който ме опипва с поглед
- онзи, който не си сменя чорапите
- онзи, който си въобразява, че неговият портфейл е мойта мечта
- онзи, който заема моята позиция
- онзи, който ме гледа с пренебрежение
- онзи, който ми отнема предимството
- онзи, който не ме забелязва
- онзи, който бере мойте лаври
- онзи, който отказва да порасне
- онзи, който?
СТОООООП!!! Без този мога.
Не мога
Без:
 - този, в чиито очи блестя
 -този,който ме завива в студената нощ
- този, който разчита мълчанието ми
- този, който се чувства силен от моята сила
- този, който ми казва-малкото ми глупаче-с най-голямата нежност на света
- този, който не споделя тайните си с мен
- този, който не забелязва,че съм загорила вечерята
- този, който обожава бримката на чорапа ми
- този, който ме познава без грим
- този, който кара стомаха ми да прави салто и после пак
- този, който знае, че съм ревла
- този, който ме прави красива
- този, който ме кара да се усмихвам
- този, който прокарва устни по бръчиците ми и те изчезват
- този, който!



Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. doriana - Баланс му е майката! Така мисля а...
29.01.2010 11:11
Баланс му е майката! Така мисля аз!
Какво ще прави онази, обаче, чийто мъж не е:
"- този, в чиито очи блестя
-този,който ме завива в студената нощ
- този, който разчита мълчанието ми
- този, който се чувства силен от моята сила
- този, който ми казва-малкото ми глупаче-с най-голямата нежност на света
- този, който не споделя тайните си с мен
- този, който не забелязва,че съм загорила вечерята
- този, който обожава бримката на чорапа ми
- този, който ме познава без грим
- този, който кара стомаха ми да прави салто и после пак
- този, който знае, че съм ревла
- този, който ме прави красива
- този, който!"
Как ще я убедим, че войнстващият феминизъм не е решението? Или пък как ще я убедим, че е нормално да я гледат с пренебрежение, въпреки, че има повече професионализъм и качества от всеки мъж, за да заеме неговата позиция и въпреки това избират него?
М?
Ей това не ми става ясно - средствата и методите какви ще са?
:)))
Поздрави, много актуална ти е темата!
Аз мразя да кърпя чорапи!
(Всъщност никога не съм го правила!)
А вие?
цитирай
2. benra - дид,
29.01.2010 11:17
почвам от чорапите
не кърпя, направо -нови.
Винаги съм смятала,че всяка жена сама си избира мъжа, следвайки там някакви лични критерии и желания. ТЯ си избира, този който
обаче често затваряме очи и не виждаме, че той всъщност е онзи, който, очаквайки чудотворната сила на любовта да го промени. Не, хората не се променят. Ние сами правим изборите си
Това в личен план.
В обществено-професионален нещата са мааалко, или всъщност мнооооого по-различни.
Но мисля, че на всякъде чисто женските прийоми вървят. И в един момент се окзва че твоят високопрожесионален и образован феминизъм не върви, защото...Ами поради най-разни причини
цитирай
3. swan16 - Браво!
29.01.2010 11:17
Този, който ме прави жена!
Направо ме разплака да си призная.А хем съм на работа :)Аз, че съм си ревла си признавам, но в последно време не плача.Написаното от теб обаче е така простичко, истинско и вярно, че направо ме грабна!Браво!
цитирай
4. анонимен - Голям процент от мъжете в БГ са такива БЕЗ КОИТО
29.01.2010 11:21
МОЖЕМ.
Ако ти си попаднала на мъж в "чиито очи блестиш" си Щастливка. Дръж го здраво!
Аз все още търся този БЕЗ КОЙТО НЯМА ДА МОГА, защото досега съм попадала все на такива БЕЗ КОИТО МОГА.
И аз като Дориана, никога не съм кърпила чорапи на мъж, но ще го направя ако намеря "този който ме прави красива".............
Чудесен постинг.
цитирай
5. benra - swan,
29.01.2010 11:26
ами да, мъжът до нас трябва да ни кара да се чувстваме жени. Иначе...за какво ни е...
Все една крушка ще си сменя, егати..
Поздрави:-))
цитирай
6. benra - darling,
29.01.2010 11:27
Който търси -намира.Макар че в живота се случва обикновено така-и с мъжете, и с хубавите обувки-точно, когато не ги търсиш и не си подготвена, попадаш на тях.:-)))
Поздрави!
цитирай
7. swan16 - benra, бих му простила дори чора...
29.01.2010 11:30
benra, бих му простила дори чорапите ако и на 80 още ме карта да се усмихвам и ми пише по огледалото на банята силно те обичам :)
цитирай
8. benra - swan,
29.01.2010 11:32
да те кара да се усмихваш-о,да може би това е най-важното.Как можах да го забравя.Ей сега ще допиша
цитирай
9. swan16 - Е, че той смеха за мен е едно от най...
29.01.2010 11:39
Е, че той смеха за мен е едно от най-важните неща.Наред с доверието и уважението.Както от малка казвам аз искам само 5 неща от мъжа до мен.Пет ама важни и качественни :)
цитирай
10. benra - swan,
29.01.2010 11:48
дооверие, уважение, усмивка...кои са другите две?
цитирай
11. swan16 - Ум и грижовност. И на всичките много ...
29.01.2010 11:51
Ум и грижовност.И на всичките много държа.Само ума на мъжа може истински да ме възбуди :)
цитирай
12. benra - swan,
29.01.2010 11:52
няма нищо по-страшно от глупав мъж.Или може би-глупав и самовлюбен мъж
цитирай
13. swan16 - benra, с последната комбинация съм ...
29.01.2010 11:58
benra , с последната комбинация съм имала много добър и полезен опит.И там въпреки голямото ми старание нищо не помогна.Това е най-лошата комбинация от всичко друго.Може би ако прибавим и нахален образа ще е пълен
цитирай
14. benra - т.е.
29.01.2010 12:08
антиобразът:-)))
цитирай
15. swan16 - Именно :) Ти остави ами аз две години ...
29.01.2010 12:12
Именно :) Ти остави ами аз две години живях с такъв!Вярно, че бях във временен делириум, ама пак в много ми дойде.Радвам се обаче, че най-накрая попаднах на истиснки човек и мъж.
цитирай
16. miaa - Чудесен постинг! Браво!
29.01.2010 12:13
Войнственият феминизъм убива женствеността, природата ни...Тази, която Бог ни е дал.,Benra!
Не искам да се превръщам в мъж, а да нося женско тяло..
Искам да бъда това, което съм.. с всичките ми слабости, сълзи и огорчения, радост, усмивка , надежда..
Ще бъда с този, ме кара да се чувствам Жена! И ще му кърпя и чорапите щом трябва..За мен това няма никакво значение щом го обичам..
цитирай
17. tit - :)))
29.01.2010 12:14
Проблема е да бъдеш такава, която ще направи един мъж да бъде онова, без което не можеш!
Мисля, че старанието трябва да бъде двупосочно!
Щото една некъпана от три дена жена с никаква идея за това как да се развива и порменя може до края на дните си да мечтае!
Да мечтае...
Поздрави!:)))
цитирай
18. benra - swan,
29.01.2010 12:14
две години си е доста време.Пожелавам ти този да е този който
цитирай
19. benra - miaa,
29.01.2010 12:15
много хубаво си го казала -да бъдеш такава, каквато си и да те обичат такава, каквато си.Да не се налага да се напъхваш в мъжко тяло и мъжки мисли
Поздрави!
цитирай
20. benra - tit,
29.01.2010 12:17
съвъриено важно.И може би тук изниква въпроса за самоуважението и себеизявата...
Поздрави и на теб!
цитирай
21. swan16 - Интересно ми защо всички мъже в б...
29.01.2010 12:22
Интересно ми защо всички мъже в блога така упоритичко си мълчат по темата.Надявах се поне rat да ни напише нещо хапливо-шеговито:)
цитирай
22. benra - всъщност
29.01.2010 12:27
и на мен ми е интересeн мъжкият поглед върху жените-амазонки и разни други неща:-)))
цитирай
23. boriaz - Хм, нещата, безкоито не можем?
29.01.2010 12:29
Или нещата, без които не искаме?
Нещата, без които можем да оцелеем или нещата, без които живеем по-скучно?
Всъщност, ако намираш щастието си и в малките неща (като мързелива неделна сутрин в семейна среда) и не ти пука, че си демоде (тоест предпочиташ мързела вкъщи пред новите дрехи в модното заведение) май-май приемаш двуполовия свят с всичките му мрънканици, кавги и негативи.
Абе все по-добре си е като се прибереш да имаш семеен скандал, отколкото да се прибираш в празна къща за мене!
цитирай
24. mimayordanova - Чудесна статия и прекрасни коме...
29.01.2010 12:31
Чудесна статия и прекрасни коментари.
цитирай
25. boriaz - До 21. swan16
29.01.2010 12:37
Ами лично моето мнение е, че откакто жените се еманципираха и започнаха да се правят на амазонки (незнам дали знаеш, но почти няма армия, която да позволява жена на бойната линия- САЩ, ЕС и Израел включително) мъжете загубиха стимул да се доказват.
Рядко срещаната (все още) реплика "Не съм саката" при отваряне на врата лично при мене води до една сочна майна (наум, разбира се). Защото голяма част от феминиските приемат жестовете на уважение като жестове на пренебрежение.
Ех, колко по-добре би било ако жените си бяха жени а мъжете- мъже! Ама нейсе!
цитирай
26. boristodorov56 - Не можах да разбера - какво им трябва на жените
29.01.2010 12:42
Мъж или без него - в унисекс времената?
То колкото предимства - толкова и недостатъци.

Всъщност каквото и още да се добави в двете посоки, а може още много - едно е ясно - взаимоотношенията мужду половете са генетично заложени в хората.
Чувствата и реакциите са много в голям обхват от нашите възприятия и твърде субективни.
Мисля, че трябва да се вместваме в общоприетите рамки, колкото и да са семпли и ординарни, или безкрайни.
цитирай
27. swan16 - boriaz, напълно съм съгласна с м...
29.01.2010 12:50
boriaz , напълно съм съгласна с мнението ти.И да, знам за правата на жените в армията-все пак такава ми е работата.Аз приемама с благодарност и много добро чувство такива жестве колкото и редки да са те.И бих се радвала да има повече мъже, които въпреки такива глупави фрази не се отказват от това, да бъдат кавалери
цитирай
28. анонимен - ОТНОСНО МЪЖА И ЖЕНАТА
29.01.2010 13:06
В подобни изказвания и теми трябва ясно да се знае, че умереността е по-близо до истината. Стига с този феминизъм! Стига с противопоставянето между мъжа и жената, между напрегнатия пенис и убития нагон! Не забравяйте, че ние сме на първо място човешки същества и едва след това полови същества. Мъжете помежду си са толкова различни, че единен критерий за тях няма. Същото се отнася и за жените. А проклетата словоплетеница за мъжкото и женското различие вече ми писна. По скоро мислете за това как да срещнете другар в живота, който да ви подхожда, макар и не идеално, без да ви кара да мислите, че половинката ви по един или друг начин ви депресира или комплексира.
цитирай
29. streetsmart - За феминизма
29.01.2010 13:32
Преди време ми дойде наум, че всъщност май са го измислили мъжете, уморени да бъдат мъже :)
цитирай
30. benra - mimayordanova,
29.01.2010 13:37
благодаря!
цитирай
31. benra - boriaz,
29.01.2010 13:39
boriaz написа:
.... голяма част от феминиските приемат жестовете на уважение като жестове на пренебрежение.
Ех, колко по-добре би било ако жените си бяха жени а мъжете- мъже! Ама нейсе!

напълно съм съгласна, ама напълно
Жената трябва да съумее да запази женствеността си, без да се принизява и същевременно да може да позволи мъжът до нея да се чувства пълноценен мъж, а не ненужен, демодиран аксесоар
цитирай
32. benra - boristodorov,
29.01.2010 13:40
о е ясно, че по-добре без калпав мъж, респективно жена, отколкото с.
Естествено, че всичко е субективно и опира до конкретните индивиди. Но аз говоря за общо-ширещата се тенденция, която е обусловена уж от "мъжете изобщо"
цитирай
33. benra - 28,
29.01.2010 13:41
определено противопоставянето не води до нищо добро.А липсата на баланс има не особено приятни последици
цитирай
34. benra - streetsmart,
29.01.2010 13:42
интересен поглед :-)))
Поздрави!
цитирай
35. pax - streetmart
29.01.2010 13:52
хахаха - ега ти въображението! разсмя ме:)))
Иначе най-точно си изрази "анонимен" №28, макар и малко грубичко...
цитирай
36. swan16 - benra, мисля, че мъжете най-общо не ...
29.01.2010 13:54
benra, мисля, че мъжете най-общо не схванаха идеята за написаното от теб.И мисля, че всички жени, които написаха нещо тук са против крайния феминизъм.Затова ще го кажа така:Ако няма кой да ми поправи печката го правя сама, но ако имам мъж до себе си се радвам на вниманието и грижите му за мен точно така, както и той на моите.В отношенията между мъж и жена трябва да има разбирателство и взаимни компромиси, а не постоянната война кой е по-силния пол.
Затова правете любов, а не война :)
цитирай
37. benra - между
29.01.2010 13:54
другото-относно 28-тук никъде не се говори за мъжкото и женското различие.
цитирай
38. benra - Затова ще го кажа така:Ако няма кой ...
29.01.2010 13:55
swan16 написа:
Затова ще го кажа така:Ако няма кой да ми поправи печката го правя сама, но ако имам мъж до себе си се радвам на вниманието и грижите му за мен точно така, както и той на моите.В отношенията между мъж и жена трябва да има разбирателство и взаимни компромиси, а не постоянната война кой е по-силния пол.
Затова правете любов, а не война :)

е мога ли да не се съглася. Ето това е синтезирана идеята на написаното


цитирай
39. swan16 - benra, аз за мъжете направих кратък ...
29.01.2010 13:57
benra, аз за мъжете направих кратък превод за да не са загубени в него ;)
цитирай
40. doriana - Абе, що никога мъжете не кърпят ч...
29.01.2010 14:58
Абе, що никога мъжете не кърпят чорапите на жените си - ей това се чудя! А ако се намери такъв, който го прави, веднагически му лепваме етикет я "мъж под чехъл", я "мухльо", я нещо подобно...а човекът може да си е завършен мъж, в крайна сметка!
Питам ви?
:)
цитирай
41. swan16 - doriana, може би първо защото же...
29.01.2010 15:00
doriana, може би първо защото жените носим тънки орапи и би било крайно неестетично да ходим с кърпен чоропогащник мисля аз и второ най-веротно защото не ги бива много в шева :)
цитирай
42. doriana - doriana, може би първо защото же...
29.01.2010 15:13
swan16 написа:
doriana, може би първо защото жените носим тънки орапи и би било крайно неестетично да ходим с кърпен чоропогащник мисля аз и второ най-веротно защото не ги бива много в шева :)

Добре, де, swan16, приеми, че аз ходя с къси чорапи за маратонки! А за второто - питам, що все жената трябва да я бива в шева, гладенето, готвенето, сервирането на ракията и салатата, а него не! По важни неща от жената ли има да прави? Като мислене на това как да си планира рибата в събота на близкия язовир? Че нали и жената, и мъжът работят някакви служби/работи там...Даже понякога се оказва, че тя е дори на много по-отговорна позиция? Ама що като се върне в къщи първата й работа е да се погрижи за манджата? Защо тя?
Защо не той? Това е глобално явление....Светът отскоро си променя нагласите (това за да не ми излезете с приказките, че светът вече се изменя в унисекс-парче)!
Аз наистина не кърпя чорапи! Но, да ви кажа - все още ми се мусят за това, въпреки претенцията, че вече сме се запознали и приели равностойните си роли!
Приятели!
Давайте живЕм дружно!!! Ама първо да си променим нагласите, викам аз! Тука феминизмът няма нищо общо - жената си остава жена, а мъжът мъж и биологичните роли не могат да се сменят, може би следва вече да приемем изменението на социалните роли!
цитирай
43. doriana - Грешка! Грешка направи светът, че ...
29.01.2010 15:17
Грешка! Грешка направи светът, че изобрети пералната машина, микровелето, фритюрника и останалите удобства - жените престанаха да се занимават с туй, що им е отредено понеже имат прекалено свободно време и прекалено почнаха да разсъждават за останалите си умения извън тези по чегъртането по тигани край печката, боси и бременни! Алилуйя!
Хех!
:)
цитирай
44. swan16 - doriana, не всеки мъж е такъв, ка...
29.01.2010 15:23
doriana, не всеки мъж е такъв, какъвто ти го описа.Мъжа до мен пазарува, носи торби, помага ми в кухнята,оправя леглото и ако ми е лошо ми помага да си събуя ботушките.Съпруга на сестра ми също.Имай повече вяра в мъжкия пол.И това също може да се промени.От нас зависи да възпитаме синовете си да бъдат добри съпрузи или партньори.Аз поне много се надявам някой ден като имам син да се справя с тази задача подобаващо.
цитирай
45. buboleche - за можене, можем.
29.01.2010 15:25
въпроса е дали искаме. аз лично не искам. поздрави.:)
цитирай
46. анонимен - За всички има място под слънцето!
29.01.2010 15:27
Чудесно есе! Умните жени не са амазонки и феминистки. Умните мъже пък знаят как да накарат една жена да се усмихва, дори и да е върла феминистка. Всички останали просто не разбират, че от противопоставяне и от вирене на нос или пък от покорство, само защото един е роден мъж, а друга - жена няма смисъл. Защото всеки има своята роля и ако е умен - ще я изиграе, както трябва.
цитирай
47. gothic - Евала, Бени! съгласен с преждек...
29.01.2010 16:48
Евала, Бени! съгласен с преждекоментиращия анонимен за умните жени. Но за да съм:

"- този, в чиито очи блестя
-този,който ме завива в студената нощ
- този, който разчита мълчанието ми
- този, който се чувства силен от моята сила
- този, който ми казва-малкото ми глупаче-с най-голямата нежност на света
- този, който не споделя тайните си с мен
- този, който не забелязва,че съм загорила вечерята
- този, който обожава бримката на чорапа ми
- този, който ме познава без грим
- този, който кара стомаха ми да прави салто и после пак
- този, който знае, че съм ревла
- този, който ме прави красива
- този, който!"


тоест, за да направя всички тези неща, жената срещу мен трябва да бъде ЖЕНА. Ако е амазонка (извън леглото) и феминистка, отношението ми към нея е като към мъж. Сори. кой каквото търси - това и намира. Жените са от Венера, мъжете - от Марс и толкова. А за крушките - да, жените могат да ги сменяват. Но не и да подбират точните ватове :)))))
цитирай
48. benra - gothic, 46, знаете ли,
29.01.2010 16:50
винаги съм казвала, че умната жена знае, кога да бъде глупава и силната жена умело борави със своите слабости.
Поздрави на всички!
цитирай
49. анонимен - ...
29.01.2010 20:01
Често съм се питал, какъв е смисъла да се прелива от пусто в празно? Във всякое стадо си има достатъчно мърша. Не е ли по-добре, просто да показваме по-често на човеците до нас, че те са ,,тези, които.. ,, Толкоз! А постинга наистина ми хареса- накара ме да се замисля, какъв ,,овц,, съм и аз понякога.. : ) (и за да не изляза съвсем анонимен- пак Брегович!) оаЧ
цитирай
50. kasnaprolet9999 - Ако се правим на мъже и
29.01.2010 21:44
забравяме за своята женственост, няма да имаме това без което ти не можеш и без което всички ние не можем или не искаме да можем, то просто ни е необходимо. Ако ние забравяме, че сме жени, как ще искаме другите да го забележат и да се съобразяват с това. От нас зависи какви мъже да си изберем и как да ги възпитаме. Стегнете се жени, ние сме по-силният пол. !!!
цитирай
51. vitaldesire - Искам си този, който...
29.01.2010 22:09
Вече съм голямо момиче и прекрасно знам, че мога и сама да се справям с всичко. Но още по прекрасно съм наясно, че изобщо не искам това.
Всъщност един от анонимните добре е написал/а - умните или аз бих казала нормалните мъже и жени знаят как, какво, кога и защо.
Бени, просто отново си в десятката на темата.
цитирай
52. panazea - Pozdrav , momiche!
29.01.2010 22:17
Bydi stastliva s tosi , koito!
Po dobre da ima edin marmorko do nas , koito obache ne moje da jivee bez nas! Ami da! Nie mojen , a te ne mogat. I poneje nie sme vseotdaini , liubqsti , systradatelni , samorazdavasti se ! Ne mojem da gi ostavim da zaginat bez nas! Eto tova e istinata !
I zatova gi ostavame sutrin da ni pravqt kafe , da ni gotvqt , da pazaruvat , za da se chuvstvat polezni i nujni! I si gi obichame takiva , kakvito sa ! A te znaqt che si imat edno sykroviste!
цитирай
53. bambola - чудесен пост!!!
29.01.2010 23:10
почти нищо не бих прибавила към него и коментарите, само дето и чорапи съм шила и скъсани копчета на ризи които отиват на боклука само заради едно копче... и нищо май не е било давам за да взема, дори не е въпрос на равeнство или съпричастност, просто искаш и го правиш...:)

Една скорошна случка: в един модерен мол сме, пред нас възрастна дама се опитва да си облече коженото палто и не успява, моя се приближава отзад и казва "да ви помoгна?" дамата подскача и се обръща готова да изкрещи, моя вдига ръце и казва "предавам се" жената го гледа, после и се насълзиха очите, остави го да я закопчае, и дори се прегърнаха, верно това не е в България и верно ,ако беше млада сигурно още щях да съскам, но ми стана толкова мило- гордо, може да няма идея как се пърже едно яице и в живота си да не е сменял една крушка, да се чумери когато яденето му е така като "трябва" да го яде, не така както му харесва, но дори когато се караме имаме право на реплика. :)


цитирай
54. анонимен - ГОРАН
29.01.2010 23:53
Vital, напълно съм съгласен с теб- мога, но вече не искам... : ) но я ми кажи- кадрите от Пъстрия свят от Созопол ли са?... Сякаш разпознах едно местенце...
цитирай
55. анонимен - харесваме женствеността у жените
30.01.2010 01:06
побъркахте се с тази еманципация бе мили дами.
създадени сме да бъдем заедно,а вие не та не...
и в спорта взехте всички мъжки дисциплини, а
ние художествената ви гимнастика пипаме ли я...
можем да мием чинии,да перем,да готвим,
технически сме по-грамотни,но не го натякваме.
както вие не можете без нас така и ние не можем без вас-примете го...
цитирай
56. dorichela - В крайна сметка, наистина трябва да ...
30.01.2010 01:16
В крайна сметка, наистина трябва да има баланс!! ;) Няма лошо жената да може да си провери маслото или да си напомпи гумите, както и мъжа да моеж да сготви, но да не изпадаме в крайности :) Нека не си сменяме ролите!
Какво по-хубаво от това да усещаш мъжката сила и закрила? Дори да си най-великата жена...
цитирай
57. malkiatprintz - И аз съм съгласен, че трябва равн...
30.01.2010 01:34
И аз съм съгласен, че трябва равновесие, защото иначе е валидно и обратното: мъж на място, който може да се справи сам с всичко, включително в домакинството (пране, гладене, чистене, готвене, кърпене и т.н.) винаги може да попита "за какво ми е жена"? И тогава какво става? Само че равновесието се постига мнго рядко, защото зад всичките приказки за равноправие, нерядко се крие стремеж към надмощие, както при мъжете, така и при жените; на принципа: когато над мен вземат намощие, говоря за равноправие, а когато аз вземам надмощие, тогава всичко е ок. Напълно съм съгласен с Дориана в кментар 40, че

doriana написа:
...ако се намери такъв, който го прави, веднагически му лепваме етикет я "мъж под чехъл", я "мухльо", я нещо подобно...а човекът може да си е завършен мъж, в крайна сметка!


И когато това стане, камо ли когато започне да се повтаря, мъжът просто хвърля всичко, пуска мача и почва да зяе за салата.
За щастие все още се срещат умни, истински жени и мъже, които успяват да намерят баланса, но май това става все по-рядко изключение... като по афоризма: "Истинската жена никога не се омъжва за истински мъж, защото истинската жена никога не приема от първия път, а истинският мъж никога не предлага двапъти" :):):)
цитирай
58. venercheto - мда
30.01.2010 03:43
benra написа:
Който търси -намира.Макар че в живота се случва обикновено така-и с мъжете, и с хубавите обувки-точно, когато не ги търсиш и не си подготвена, попадаш на тях.:-)))
Поздрави!

след като го знаеш, защо изобщо постинг за "войнствения" феминизъм :) дай да си го наречем "мъже липсват"- и толкова.

...или пък пак от една жена зависи какви ще са мъжете с нея?..много мога да се объркам с такива разcъждения..

целувки от друга щастливка :)

цитирай
59. vitaldesire - Горан,
30.01.2010 08:02
да, някои от снимките са от Созопол, други от Несебър, трети от доста други места, където ме е уловила самата снимка :)
Венерче,
ами например мен ме радва това, че Бени пише постове по много теми, по които всъщност си знае урока чудесно. Това размишление на глас провокира подобно и в другите, чуват се различни гласове и никога не знаеш от къде ще те изненадат с гледна точка, която да не ти е хрумвала. А дори и това да не се случи, просто си подреждаш собствените мисли, извеждаш ги навън, за да ги огледаш като че ли по-обективно. Хмм, май затова хората от толкова години си водят дневници.
цитирай
60. benra - хей, всички,
30.01.2010 11:40
много поздрави от мен!
и за брегович благодарности!
цитирай
61. анонимен - Невероятно
30.01.2010 13:13
Поради две причини. Идеята за masculinity мъжете е всъщност много по-стара от тази за амазонките. Сила, независимост, приключение - това са неща, които хората инстиктивно харесват, без значение от пола. Преди години реших, че просто това е начина по който света работи и започнах последователно да развивам в себе си такива качества. Това естествено подобри живота ми многократно (обществото не само възприема по-добре това от нас, мъжете, ами понякога направо го изисква). Изредиха се куп връзки и много секс (което, признавам си, беше първоначалният ми мотив). Постепенно, обаче, се зароди усещане, че нещо не е наред. Нещо липсва. Това нещо го намирам в този пост - "звучи безкрайно скучно". Не съм предполагал, че от женска гледна точка, могат да изглеждат по същия начин. Не съм предполагал, че резултатът може да бъде същия.

Мислих много относно това, какво всъщност искам и какво ми липсва за да имам тази истинска връзка, до която все не мога да стигна. Парченце от него отново намирам в този пост - втората част! Този път дори гледната точка не е с обратен знак! Да, аз искам да те прегърна в студената нощ и дори да ми изтръпне половината тяло, просто ще те погаля и болката ще отмине! Да, блясъкът в твоите очи ме кара да се усмихна толкова силно вътрешно, че съм готов да направя най-щурото нещо на света (и ще го направя стилно)! Не, аз не искам да мрънкам и искам да ме сриташ всеки път, когато почна да го правя. Да, аз също мразя кърпени и смръдливи чорапи! I want you to bring the best in me, so I can bring the best in you!

Благодаря за поста!
цитирай
62. benra - 61,
31.01.2010 11:25
аз благодаря за хубавия коментар!
цитирай
63. vitaldesire - Анонимен последен,
31.01.2010 12:46
Поклон! Може да съм прекалително чуствителна, но обикновената човешка простота на коментара ти ме разплака някъде в дълбокото.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4392496
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031