Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2009 11:12 - когато мъжът срещна женаТА
Автор: benra Категория: Тя и той   
Прочетен: 31977 Коментари: 70 Гласове:
13

Последна промяна: 08.03.2009 16:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Вчера stone ме провокира и ме накара да поразсъждавам над това, как аджеба един мъж може да стабилизира връзката си с жената, която харесва. Т.е. да изгради така наречената - здрава връзка. 
 
    Приемаме, че мъжът среща женаТА. Разпознава в нея идеалната и за пръв път в живота си изпитва неистовото желание да сподели не само нощите, но и дните си с нея. Поне на това му викам аз здрава връзка. Не просто зашеметяващо разтърсващ секс, а споделяне на ежедневието, общ стремеж към превръщане на рутината в изключителност. Удоволствието да намериш половинката си и да направиш така щото и тя да разпознае в теб своята половинка.
    Та така среща Я мъжЪТ и решава да я задържи. На всяка цена, непременно.
    Ясно ми е,че повечето мъже твърдят, че знаят какво искат жените. Убедени са, че са убедени. Аз лично твърде се учудвам на тази им безпрекословна убеденост, защото е небезисвестен факт, че самите ние - жените - не знаем точно какво искаме. Не и като точна вербална формулировка. Да речем, може теоретично да назовем неща като - любов, стабилност, романтика.Но де факто по-скоро се доверяваме на емоцията, на инстинкта, на вътрешното усещане, на начина по който се чувстваме, на начина по-който ни карат да се чувстваме.На това дали самата мисъл за мъжЪТ ни кара да се усмихваме, дали той съумява да ни усмихне и да разлее у нас мисълта - Той Е!
Stone предлага периодично осигуряване на силно драматизирани ситуации, които да държат избранницата в перманентно напрежение и несигурност. Това  действало силно еротично,  стимулирайки стремежа й да се докаже, наложи и утвърди. С други думи - наличието на непрекъснат стрес гарантира вечна преданост и любовна всеотдайност.
Не знам, може и от мъжка гледна точка това да изглежда идеалната хватка за задържане на любимата. Но аз по-скоро виждам нещата така - избранницата, държана в непрекъснато несигурно очакване, става свръх изнервена, крайно уязвима и започва да се държи като хибрид между истеричка и предана безсловесна робиня - първи вариант. Втори вариант - при първия извъртян номер прощава, водена от мисълта, че вероятно е нещо инцидентно и любовта иска компромиси, при втория тегли една порядъчна майна на кандидат идеалният и категорично го задрасква от графа - мъже, които искам да срещам. 
Въпрос към мъжа - ти искаш равноправен партньор, с който да споделяш удоволствията, грижите и живота си или просто ти е кеф да гледаш  как някой пълзи в краката ти? 
Не разбирам непременната необходимост от редуване на дистанцираност с романтични жестове, на привидно безразличие с прояви на дълбока влюбеност. Подобна заигравка може да ти докара някоя мацка в леглото-да. Защото вероятността да й станеш интересен, любопитен, да припознае в теб предизвикателството и да пожелае да те опитоми, не е изключена. Но толкова. Добрият секс може да ти осигури още няколко еротични срещи. Но здрава връзка? Здравата връзка се изгражда на базата на взаимност, на доверие, на споделяне на еднакви интереси. Здравата връзка почива на спокойствие и удовлетвореност, не на иди ми - дойди ми, не на идиотски постановки. 
Една изневяра, дори инсценирана, не прави партньора по-отдаден. Прави го подозрителен, кара го да следи всеки жест, посажда зрънцето на недоверието и от него връзката буренясва, а нишката, която свързва двамата изтънява. Защото неминуемо жената си казва - след като той е стъпил един път встрани ще го направи пак. Пита се защо и  започва да се чувства излъгана, подведена, предадена. Всяка жена иска не само да чува, че е женаТА, тя иска да се чувства такава. Не случайно хората казват, че няма по-красива жена от обичаната жена. Напрежението и несигурността не правят хората - независимо мъже или жени - по-симпатични, напротив те предизвикват често нелогични реакции, дори ги карат да бъдат несебе си в опита да опазят нещо, което мислят,че си заслужава. А заслужава ли си наистина, когато срещнеш човекЪТ, да го подложиш на редица унизяващи изпитания с единствената цел да го задържиш до себе си? По-лесно и логично ми се струва да оставиш чувствата да ръководят действията, да оставиш партньоръ да разбере, че е специален, да му позволиш да те опознае такъв,какъвто си и да те приеме такъв, какъвто си, а не такъв, какъвто си решил,че трябва да бъдеш, за да победиш. Да победиш...в какво? Факт е, че в подобни битки обикновено поражение търпят и двамата.
Здравата връзка изисква взаимност и не понася игри и измами. Защото ни хората така сме устроени - усещаме, разбираме интуитивно, когато си играят с нас , което в никакъв случай не ни кара да се чувстваме добре и идва един момент, в който  си казваме - до тук бях, това не е за мен!



Тагове:   Мъжът,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - глупости
06.03.2009 11:23
една жена трябва винаги да се държи на щрек . Да нема лабаво, защото иначе почва да си въобразява,че е много важна и да ти се качва на главата.
цитирай
2. miaa - Здравей benra,
06.03.2009 11:30
Поздрави за прекрасния и актуален постинг..Стабилната връзка изисква взаимно уважение и доверие...Аз лично не бих допуснала да ме мамят и да си" играят" с мен. Напротив ще зная, че човекът който си позволява всичко това спрямо мен, не заслужава моята обич.
цитирай
3. hara73 - Бени ,
06.03.2009 11:34
поздрави за поста. Страхотна тема . Напълно съм съгласна с тбе ,че една здрава връзка ,не може да се гради на базата на недоверие и игрички. В тази връзка няма надиграване и кои е по,по ...най. Трябва да има здрава основа , уважение чувства ,обич, любов,и всеки да знае какво иска ,както от себе си, така и от другия . Разбира се ,че не може без компромиси ,никой не е идеален и когато това е оснъзнато и от двамата ,тогава може и да има здрава връзка , останалото са игрички на надлъгване.
цитирай
4. benra - анонимен 1,
06.03.2009 11:37
защо ми се струва,че все още не си срещнал женаТА? когато я срещнеш вероятно ще усетиш,че последното нещо, което искаш да направиш е да я нараниш.
цитирай
5. benra - miaa,
06.03.2009 11:40
и аз определено съм на мнение,че едва ли има човек-мъж или жена-който би се чувствал добре в една връзка,изградена върху непрекъснато напрежение и болка.Защото е факт,че безразличието, дистанцираността, изневярата на партньора преди всичко нараняват. Да не говорим ,че често предизвикват нарачна аналогична реакция.Нещо като отвръщане на удара.И така връзката не се заздравява, а се превръща в една битка на нерви
цитирай
6. benra - hara,
06.03.2009 11:41
така е що се касае за връзка, която има претенции да е сериозна и здрава. Всяка една манипулация и игра я дестабилизира.Отношения,изградени на машинации, не виждам как могат да бъдат наречени стабилни.
цитирай
7. nellka - Бени,
06.03.2009 11:46
знаеш, че споделям мнението ти безпрекословно.
Само който не знае какво е любов и любим човек само той може да си въобрази, че "театрото" е някаква форма на любов, както и "качването на главата" :)))
стресът поддържа нивото на адреналин, но дистресът... е друго нещо! а ако и в любовта ни преобладава дистрес... ама кой ги измисля тези твърдения, та това само тийнейджър може да го "роди"?
цитирай
8. vitaldesire - Напълно,
06.03.2009 11:56
до край и категорично споделям!!!
цитирай
9. stone - бени
06.03.2009 11:58
ти много внимателно си ми прочела поста, но не си видяла нещо много важно в самото начало: ако един мъж е късметлия да срещне Жената с главно Ж, подобно поведение няма да му се налага. но колко от нас ще са подобни късметлии? ще срещнем ли жена, която няма нас да манипулира, преценява, и играе игрички с нас? ще срещнем ли жена, която ще ни обича заради самите нас и няма да ни зареже в момента, когато й омръзнем, или спрем да даваме това, което желае (дали пари, сигурност, добър секс, или постоянна драма, зависи от конкретната жена)?
аз от трицифрено число жени, с които съм бил, мога да преброя на пръстите на едната си ръка такива, на които безрезервно мога да вярвам. ама и за тях не мога да съм сигурен - не съм ги следил постоянно, я. останалите имат нужда от твърда ръка, както е отбелязал и #1
цитирай
10. benra - Нел,
06.03.2009 12:00
ами факт е,че много мъже вярват в подобни теории и не само това-прилагат ги.
цитирай
11. benra - Виталче,
06.03.2009 12:01
и аз, и аз:-)))
цитирай
12. krotalka - Бени,
06.03.2009 12:03
аз приех постинга на stone, като закачка или шега(не особено удачна). Може да съм сбъркала.
Всичко което пишеш е верно и точно. Има и откачалки, които може и да не се съгласят с теб. Свят широк - хора разни.

Поздрави за постинга!
цитирай
13. benra - stone,
06.03.2009 12:03
всъщност може би грешно съм дала повод да се смята,че написаното се явява някакъв вид критика на твоя пост.Напротив. Наистина се замислих и установих,че не малко мъже, които познавам са споделяли именно такава философия за задържане на женаТА. Не на случайната-че кой си прави труда да задържа жена,за която не му пука.А имено на жената, на която уж държи. Дори съм чувала аргументи от сорта-ако тя ме обича такъв гадняр значи ме обича истински.
цитирай
14. benra - krotalka,
06.03.2009 12:06
точно писах на stone, че този пост не е с цел оборване на неговия, напротив-той ме накара да се замисля и да си дам сметка, че някои мъже, а всъщност-не само мъже, разчитат на тактиката - дръж в постоянно напрежение, за да ти е в кърпа вързан/а.
Дори имам приятел,който така загуби жената, кояго твърдеше,че обича безумно. Игрички, изневери, похвати от сорта-имаш ме нямаш ме- и тя търпя,търпя,търпя и накрая си тръгна. Трябва да ти кажа,че все още той не може да преодолее загубата, а мина доста време.И осъзна, че уж изпитвайки я,не е направил нищо повече от това да я загуби безвъзвратно
цитирай
15. anubhis - според мен няма
06.03.2009 12:11
изпитана рецепта за това,както и за много други неща в живота,поради простата причина,че сме различни като характер и състояние на духа,и като всичко...Има жени,които просто обичта да бъдат унижавани,или такива,които искат постоянна драма в живота си...ако са намерили точния човек за себе си,ето това е успех:))
цитирай
16. krotalka - За всеки влак си има пътници!
06.03.2009 12:13
Явно stone е уцелил грешния такъв. Дали няма и той вина за това? От трицифрено число жени(негови думи), да попада все на такива?! Трябва да има нещо сбъркано в схемата...
цитирай
17. benra - anubis,
06.03.2009 12:15
така е-универсална рецепта няма и наистина е хубаво,когато срещнеш човекът да суемеещ да го задържиш. Вероятно това означава да усетиш настройката му, желанията му.
цитирай
18. benra - krotalka,
06.03.2009 12:16
аз лично смятам,че stone обича да провокира по темата, което всъщност е много готино, защото наистина те кара да се замислиш над неща,които уж са кристално ясни.Уж
цитирай
19. krotalka - Бях го приела за умишлена провокация,
06.03.2009 12:23
но коментара му, ме накара да се съмнявам...Дано в живота, да не се държи по начина, описан в постинга.
Струва се да се замислим над тези неща. За това няма да споря.
цитирай
20. gothic - Съжалявам, но ще трябва да се съг...
06.03.2009 12:54
Съжалявам, но ще трябва да се съглася донякъде със stone. Наистина трудно може да се намери дама, която да не се опита в някаква, дори и съвсем малка степен да промени мъжката си половинка. И после и двата варианта носят проблеми. Ако си корав и не подддадеш, ама никак, започва мусенето - "как и защо". А ако поддадеш...Е чувал съм достатъчно приказки от сорта на "...ама като се оженихме (събрахме да живеем заедно), той беше съвсем друг..." Е как няма да е друг, като милата, волно или неволно е дялкала, дълбала, ваяла и е превърнала леопарда, който е завладял сърцето й в затлъстял кастриран домашен котарак. За хиляден път тук ще кажа - най-лесното е мъжът да се държи по мъжки с половинката си, а тя с него - по женски. Обаче, преди да сме разделени на полове, ние сме преди всичко хора. И най-верния подход един към друг е човешкия...
цитирай
21. анонимен - Когато той е правилния
06.03.2009 13:02
Кокато един мъж е срещнал женаТА и щом смята, че е правилната, то се предполага, че е взаимно. Тогава наистина знае какво иска женаТА (не една жена), дори и тя да не знае, там е разликата. Моите надблюдения са, че инстинкта им се изостря и в повечето случаи правят това, което трябва още преди ние да сме го поискали. Когато стещне женаТА реагира спрямо нея. Общи съвети, като да я държа в напрежение и други тогава не важат и той не и сеща за тях. Реагира само спрямо нейния характер и позитивни и негативни черти и навици, т.е. държи се съвсем различно от досегашния си стереотип.
цитирай
22. dorichela - Напълно съм съгласна с теб за бит...
06.03.2009 13:05
Напълно съм съгласна с теб за битката на нерви...:) Мъжете много ги обичат тия игрички...
цитирай
23. gothic - А дали само мъжете, а? ;)
06.03.2009 13:09
А дали само мъжете, а? ;)
цитирай
24. stone - ето ви пресен пример за моята теза
06.03.2009 13:19
да речем, че аз обичам риана и за мен тя е Жената. ако й кажа - рианче, боготворя те, искам само теб, за друга не помислям, ти си най-красивата в света - мислите ли, че ще я спечеля? не, тя си иска оня, дето получавал СМСи от други мацки, и като го питала от кого са СМСите, изяла два шамара. новините са от онзи ден от жълтите списания, че риана и крис браун пак се събрали.
цитирай
25. viki02 - Връзките са стабилни там,
06.03.2009 13:32
където може да се стигне до доверие.
цитирай
26. benra - gothic,
06.03.2009 14:23
да, така е, ние жените сме склонни да променяме мъжът до себе си, да го напасваме към собствените си представи за някакъв измислен идеал. Но какво значи да се промениш? Някои клекват просто ,защото не желаят да се съпротивляват и после,когато рутината стане ежедневие виждат в жената до себе си единствено тиранката,която цял живот ги е направлявала, моделирала.И това е така,защото не се харесват.а не се харесват,защото...оф,това е предълга тема:-))))
цитирай
27. benra - анонимен 21,
06.03.2009 14:24
абсолютно и безпрекословно се съгласявам с написаното от теб!!!
цитирай
28. benra - stone,
06.03.2009 14:25
ама Рианчето ли ти била болката...така кажи:-))
цитирай
29. benra - viki02,
06.03.2009 14:26
да и аз смятам,че доверието е в основата на здравата връзка.Че е залог за здравина на връзката. Доверието и разбирането, толерантността
цитирай
30. benra - citycom,
06.03.2009 14:27
защо не? Да-няма универсалност на човек или на връзка.Но не виждам нищо порочно да поговорим, така понякога чисто за себе си си изясняваме някои неща
цитирай
31. анонимен - Бени,
06.03.2009 14:30
Постът е страхотен, т.е. поддържам това мислене. Стоун, също е прав, от друга страна, като се има предвид каква категория жени визира. Истината, е че и аз познавах една такава жена - обичаше да я третират именно по този начин...жалко, но ги има и такива..
Колкото до типа човек, който обикновено привличаме, си има просто обяснение, което народът е обяснил с: "Каквото повикало - такова се обадило!" ..т.е въпрос на определен поведенчески модел, който, разбира се винаги можете да променим, при добро желание.
цитирай
32. benra - анонимен 32,
06.03.2009 14:35
да, да-стоун също е прав.Само че мисля,че жените,които визира рядко постигат това,което наричаме здрава връзка.Да,може да имат постоянен партньор, но връзка,в която всичко е нерви и напрежение.Не знам, може и да греша, гледайки изцяло от моята си камбанария.
цитирай
33. анонимен - дрън-дрън
06.03.2009 14:55
когато Мъжът срещне Жената, няма нужда някой да задържа някого, понеже и двамата не могат без другия и няма на света други жени/мъже повече. във всеки друг случай са се срещнали просто мъж и жена. гимнастиките в стил "Как да..." са занимавка за четящите life-style списания :D
цитирай
34. benra - анонимен дрън-дрън
06.03.2009 14:57
Че аз какво казвам? Точно, че гимнастиките и игричките по предварително измислен сценарий са излишни и че всичко е въпрос на усещане и дъра бъра. Айде-поздрави!
цитирай
35. stone - @34,35
06.03.2009 15:12
да, когато се срещнат мъжът и жената, едно малко сладко амурче ги прострелва с лъкчето си. и феите и еднорозите бдят над разпъпващата любов, под дъгата. и има дядо коледа.
цитирай
36. benra - stone,
06.03.2009 15:18
голям провокатор ша знаеш.
Просто,когато се срещнат разбират. Не съм се замисляла, може и амурче да свършва цялата работа с разбирането и другите ала-бализми. Сигурна съм обаче, че да се стои под дъгата не е много здравословно, освен ако не са хванати за ръце - тогава равновесието се запазва.
Когато срещнеш своя човек го разбираш, чувстваш го някак си естествено близък
цитирай
37. анонимен - дрън-дрън две
06.03.2009 15:18
от всичките ти приказки в поста не разбрах какво искаш да кажеш..сега прочетох и този на stone, явно просто репликираш, в който случай написаното е просто твоето негодувание от неговата позиция...която пък показва, че го е страх да не бъде изоставен пак. пиша това с добри чувства, да се не засегнеш :)
цитирай
38. bovari - Когато жената срещне мъжЪТ
06.03.2009 15:19
След мненията на stone и benra, моето е, че една връзка търпи развитие и това е нормално, стига развитието да е в желана от двамата посока.:)
цитирай
39. benra - до дрън дрън
06.03.2009 15:20
ми не знам дали е и репликиране. Просто си разсъждавам по темата - вършат ли работа игричките за създаване на здрава връзка. И по-конкретно - върши ли работа описания от mr.stone сценарий. и съвсем накратко от моята си камбанария стигам до извода, че по-скоро не.
цитирай
40. анонимен - "Когато Хари срещна Сали"
06.03.2009 15:41
Странно е че сетих точно за този филм, но си мисля че пасва точно по темата. Както е странно че едно такова пасване, за което Бени говори, не може да се обясни особено рационално, освен като вътрешна съвместимост, може би
цитирай
41. kasnaprolet9999 - Браво Бени,
06.03.2009 16:03
много добре си казала всичко, по-добре не би могло, заставам напълно зад твоя постинг, а на това момченце и вчера му казах с няколко думи, че изобщо не е на прав път и ако сега не му влезе нищо в главата ще дойде момент, когато много ще съжалява, защото любовта не търпи празно. Едда истинска любов предполага споделеност между двама равностойни партньори във всяко едно отношение и свобода в изявата им, а не изпадането им в някакви неравностойни зависимости-"робиня в любовта", на кой сериозен мъж му трябва такава жена.
цитирай
42. benra - анонимен 41,
06.03.2009 16:36
ама точно така се роди и заглавието на поста, то(но!Поздрави!
цитирай
43. benra - kasnaprolet,
06.03.2009 16:37
винаги съм смятала,че само мъжете,които са неуверени търсят жена,която да им се подчинява.Естествено, това е мое мнение.Поздрави!
цитирай
44. benra - ket,
06.03.2009 16:37
разсмя ме :-))))))))
цитирай
45. stone - @43
06.03.2009 18:20
голям я, не като с твоя мъж.
цитирай
46. анонимен - съгласна съм с benra, не съм съгласна със stone
06.03.2009 20:21
Неговата пъроначална теза беше, че това се прави, за да й поддържаш интереса (що така? мазохистка ли е?), но в последстие се оказа, че това се прави, за да не го направи тя първа :))) Кой кого ще прецака ... няма нищо общо с любовта този въпрос... Много малко жени започват обаче... Нека тук го попитам - ако тя започне с мръсните номера първа, това не е ли супер - може и да не е "фаталната" за теб (онази, заради, която би обърнал света), но как само ти поддържа интереса, А? Да си играеш с някого не само, че е форма на садизъм, но и изключва уважението, което е екзистенциалният минимум за стойностни отношения между хората по принцип. За каква "здрава" връзка говорим? Говорим за доминантна драма, а е пределно ясно, че подчинение търсят слабите. Да прецакаш и подтискаш другарчето е обратното на любов. Здравата връзка предполага желание да носиш на другия радост, респект и равностойност :)
цитирай
47. flyco - четох до към средата
06.03.2009 22:09
...
цитирай
48. benra - 48,
07.03.2009 09:44
ДА,така е-здравата връзка предполага да искаш да носиш уважение, зачитане, разбиране, спокойствие, сигурност...Поздрави
цитирай
49. benra - fly,
07.03.2009 09:44
ами добре..лвсъщност-нямаше нужда.
цитирай
50. ady - Признавам че
07.03.2009 10:13
не прочетох всички коментари, но напълно те подкрепям, няма ли доверие и уважение и чака тогава любов, връзката я пиши бегала.
цитирай
51. eldorado07 - Налага се едно уточнение - сексът с ...
07.03.2009 10:20
Налага се едно уточнение - сексът с рускини брои ли се изобщо за секс, брои ли се всъщност за някакво особено постижение, с което човек трябва да се гордее и хвали публично? По-скоро май не, така поне казват и много от спасителите на морето.
цитирай
52. vigo - ===
08.03.2009 08:55
Ша кажа, че те признавам за кой ли път.
И после съвсем тихичко ще глеедам сеира на неразбралите.
цитирай
53. valeriak - " Не очаквай твърде много..."
10.03.2009 13:11
Така казал Сфинксът, според притчата.
Аз пък, искам да фиксирам вниманието ви върху един друг факт. Възрастта. Защото, не е едно и също, когато човек си избира партньор на 20 години, на 30, на 40, на 50 и пр. И дали е за пръв път, за втори или за нам си кой си. Защото, когато веднъж са те предали, излъгали и изоставили, идеалите ти малко мутират. Тоест, ставаш по - практичен, по - устойчив и по - виждащ и по - мъдър.
Или пък, вече си имал подходящия и желан партньор, когото си загубил поради някакво нещастие. Тогава имаш база за сравнение и става още по - трудно.
Много е сложна и философска темата. Но, ако послушаме Сфинкса, може би, няма да е толкова сложно...
цитирай
54. benra - vareriak,
10.03.2009 13:13
да, съгласна съм, че възрастта е доста важен фактор. Всъщностчовекът е динамична система, която непрекъснато се развива и променя, в това число и отношението му към взаимоотношенията, критериите, изискванията...
Мъдър Сфинкс...
Занижените очаквания по-често носят удовлетворение
цитирай
55. valeriak - benra,
10.03.2009 17:26
Да, когато не очакваме твърде много, ако се окажем прави - не сме разочаровани. Ако пък, се окажем не прави - тогава сме щастливи.
цитирай
56. stone - @58
11.03.2009 11:31
колко впечатляващо съгласие на всички посестрими :-)
разбира се, само на думи.
всъщност, мъжете, които се държат както бенито иска, безкрайно ги отегчават, и макар да остават с тях поради липса на постоянни други опции, мокрите им *** копнеят за някой бедбой на мотоциклет, рокаджия, комарджия, мутра в мерцедес, или всяка по своему за този, който ще внесе драма в живота й.
цитирай
57. benra - stone,
11.03.2009 11:36
не ме разсмивай...един мъж може да уважава жената, без непременно да се държи като женски полов орган. Не знам защо противопоставяш мотоциклета на уважението, рока на хармонията, доброто возило на наличието на духовна връзка?
Сравняваш несравними неща...
Да...да..разбирам те,искаш да кажеш,че ние жените сме скрити мазохистки и макар да тръбим друго, тайно си мечтаем някой да ни пребива, унижава, подритва.И това засилва либидото ни.
а пък истинският мъж в никакъв случай не може да уважава жената.
ТИя ти теории просто предизвикват у мен едно хихикане. Много се надявам наистина тия ти заблуди да са плод на единственото ти желание за непременна провокация.
цитирай
58. abadonka - Това,че кара мотор
13.03.2009 14:19
и носи кожено яке не значи,че не е точен. Истинският мъж е точен. Лигните и номерцата са за обратните и селските кокони.
цитирай
59. furiika - Като си помисля, има толкова начини
20.03.2009 14:14
да поддържаш интерса на една жена...Това с "драмата" на stone, е като еднодневките, може и да мине, но само веднаж.
:)))
цитирай
60. eellii6 - eellii
14.04.2009 23:47
Бравооооо !
цитирай
61. demoniceye - Откъде изобщо ти дойде наум
05.04.2010 07:52
Че мъжете търсели здрава връзка? Може и аз да съм в грешка, но смятам, че повечето мъже хич, ама хич не искат здрава връзка. Иска секс и после да изчезне.

А пък жените какво искаме?- цитирам едно интервю с Буги Барабата "Жената не знае какво иска, но го иска веднага и не по този начин, а като го получи никога не е точно същото" :))))

Поздрави. :)
цитирай
62. анонимен - интересно е да прочетеш нещо след точно една година
05.04.2010 13:04
и да се замислиш, извървял пътя, доколко са променени или непроменени твоите коментарни мисли:)
неанонимно ще се върна, по-късно, за да добавя към своя коментар малко послепис

Христос Воскресе!
цитирай
63. benra - 63,
06.04.2010 10:18
Во истина Воскресе!
Казваш...една година по-късно как стоят нещата...хм...замисли ме
цитирай
64. анонимен - Имам нещо да кажа, дано е от полза...
24.05.2010 22:51
Поздравявам авторката, Бенра, ако правилно съм прочел името, за темата...
По всяка вероятност, г-це, не сте семейна... Аз съм семеен.
Със сигурност открих неща, които не съм предполагал и изпитах такива, които не съм допускал в своя брак...
И с двата знака...
За всекиго това си е индивидуална задача - женаТА и мъжА да бъдат открити... Или да докажат себе си, понеже всеки от нас претендира да е такъв... Или поне такъв за някого е със сигурност...
Един приятел казваше "То може... ама за който може..."
Ако можеш - бъди женаТа за еди-кой си... А ако можеш, превърни се в мъжА за еди-коя си...
А ако не можеш...
Е, няма рецепти за всичко в този свят...
А и идеята за ИДЕАЛНИЯ,ТА е вероятно утопия...
По-скоро нека търсим (или опитаме да БЪДЕМ) ТАЗИ(този), който максимално да се приближи до идеалните ми(й или му) критерии...
Така че, няма нищо абсолютно, а само такова, което с ДОСТАТЪЧНА ВЕРОЯТНОСТ Е ОНОВА, което бленуваме или към което се стремим...
И още една добра новина...
Вие създавате своето настояще и бъдеще... Каквото го направите, такова ще е...
Само да знаете, че няма нищо лесно...
Който предположи, че нещата ще станат от само себе си, го чака тежко разочарование и, вероятно объркване на целия му живот...
На него и половинката му...
ТАка че, действайте смело и отговорно, като не забаравяте, че това най-възвишено нещо, ЛЮБОВТА изисква и най-големи усилия, за да се постигне, задържи и да се изживее по най-прекрасния начин...
цитирай
65. divna8 - Към коментар 9: Ако ти трябва ТВЪРДА РЪКА спрямо жената, дали ти си мъжЪТ за нея?!
11.07.2010 08:07
stone написа:
ти много внимателно си ми прочела поста, но не си видяла нещо много важно в самото начало: ако един мъж е късметлия да срещне Жената с главно Ж, подобно поведение няма да му се налага. но колко от нас ще са подобни късметлии? ще срещнем ли жена, която няма нас да манипулира, преценява, и играе игрички с нас? ще срещнем ли жена, която ще ни обича заради самите нас и няма да ни зареже в момента, когато й омръзнем, или спрем да даваме това, което желае (дали пари, сигурност, добър секс, или постоянна драма, зависи от конкретната жена)?
аз от трицифрено число жени, с които съм бил, мога да преброя на пръстите на едната си ръка такива, на които безрезервно мога да вярвам. ама и за тях не мога да съм сигурен - не съм ги следил постоянно, я. останалите имат нужда от твърда ръка, както е отбелязал и #1

*****************************************************************

Ако мъжете толкова разбираха от жени, а жените - от мъже, нямаше да има разводи и екшън-домашни сцени... А, да - и изневеринямаше да има :)))

Бенра, поздравления за размислите - припокриват се с моите! Търпелива съм, но... в умерени граници :):):)
цитирай
66. benra - дивна,
16.07.2010 10:22
поздравления и на теб!
цитирай
67. aqualia - Абсолютно си права!:):):)
03.09.2010 08:06
Да, един мъж може да задържи дълго или не, жената, на която е интересен, с номерата от "селски вечеринки", но дали ще задържи любовта и? Страхът и стреса не правят чудеса, а разрушават. За какво му е на един п...л предана робиня? Определено малко мъже разбират от жени.:):):)
цитирай
68. анонимен - права е акуалия
05.09.2010 08:41
прилагането на евтини трикове с изказвания, че женаТА е най-хубавата му и най-голяма любов, а за нея мъжЪТ е най-велик, способен и неповторим, върши временно работа само ако не живеят под един покрив и
цитирай
69. shaffi - ...........
24.12.2010 08:16
както се казва - На мъжа сърцето, на жената лицето!!!.трябва си взаимност и доверие в една връзка, интуицията винаги те държи нащрек,ако нещо не е както трябва...Весели празници ти пожелавам и ВЗАИМНОСТ!!
цитирай
70. анонимен - Не съм теоритик, но любовта е едно, а брака - друго, или малко по-друго ...
22.02.2011 08:38
Бракът е институция, свързана с традицията, с борбата за оцеляване и отглеждане на деца.
Свързан е с повече и предимно със задължения, търпение и компромиси.

А ако любовта е като жарава, която не загасва в огнището и се поддържа или самоподдържа от своя си потенциал - какво по хубаво от това?

Поздрави, Бенра!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4405226
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930