Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2007 09:41 - Тя трябва да е кучка
Автор: benra Категория: Тя и той   
Прочетен: 2363 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 15.11.2007 10:53


  Той ми е приятел, откакто се помня. За да съм по-точна - от втори клас. Израснахме заедно, съвсем заедно. Моята майка му беше като майката, която загуби твърде рано и у дома се чувстваше у дома си. Приятелките ми го намираха за мноого готин, за мен беше единствения брат, който някога съм имала. Синеок, чаровен смотаняк, брат ми, Той. Вечно се влюбваше. Някак си  не можеше без да е влюбен.Нямаше да се чуства цялостен.Влюбваше се силно, драматично и обречено. Тя все беше идеалната - красива, умна и неизменно много добра. Добротата, за него, беше задължително условие за влюбване. Влюби се във всичките ми приятелки, несподелено. Също така несподелено се влюби и в момичето, което всеки ден се качваше на неговия автобус с цигулка в ръка. Всяко влюбване го зареждаше сякаш с нова енергия за любов.Един вид сърцето му биеше, благодарение на влюбванията. Обаче след като поредната ЕДИНСТВЕНА, която той естествено наричаше единственаТА, окончателно му разби сърцето, Той откри Бог и Нея.
Тя беше момичето, което не караше сините му очи да греят, Тя го оставяше да се наспи, тя не го правеше по-висок и по-възвишен не ставаше, когато й говореше. След години

разбрах, че дори не й е разкрил и изумителните си сладкарски умения.А той, повярвайте ми, обожаваше да прави разни торти, да експериментира, доставяше му истинска наслада. Беше  стихия в кухнята. Дори понякога ме вбесяваше с умението си да нацапа всички възможни налични съдове, след което да ми заяви пред препълнената мивка - аз направих тортата, ти ще миеш! Егати, та аз дори не обичам сладко!
Както и да е...момичето, което не караше сините му очи да греят не след дълго стана негова съпруга. На сватбата му плаках, плака и той...Не знам дали плачехме за едно и също нещо, вероятно никога няма да разбера. Полският католически свещеник ги благославяше, а иначе наситено сините очи на брат ми гледаха напред, обезцветени.Все се надявах с течение на времето да придобят оня искрящ цвят, с който ме пронизваха, докато като картечница ми разказваше за поредната идеална. Не, в този щастлив миг бяха като стъкълца - прозрачно сини, чак призрачни. Чужди.
Годините минаваха, почти не се виждахме, така се стекоха нещата.   Момичето и не ме харесваше и не ми харесваше. Не го усетих като загуба .Всъщност, някак си нормално ми се стори. С детството си отиват много неща и много отношения. А братът си е брат, независимо виждаш ли го или не, одобряваш ли го или не. Този вид чувства са обречени на някаква непреходност и на безвремие.
  Един ден ,  както си вървях, безметежно отдадена на финансови разхищения, вместо в поредния магазин, попаднах в мъжка прегръдка. Защо съм си сменила мобилния, ама от кога съм си тук, ама защо , ама как.Ужас - все такава картечница си беше. Успях да се откопча и да го разгледам - безупречен костюм, Boss, обувки, в които се оглеждаше изненаданата ми физиономия. Нямаше и следа от смотаняка.Все така синеоко ми се радваше един елегантен, видимо успял в живота, привлекателен млад мъж. Докато се усетя вече седяхме в близкото кафе и той говореше ли говореше. И се започна  - по телефона, по и-мейла...Тя не е идеалната, оказало се, че и забавна не е.И, че единствено Бог ги сближава и децата.Прекрасни деца. Тя обаче е прекалено обикновена, прекалено занемарена, прекалено праволинейна, прекалено досадна, прекалено обсебваща, прекалено обичаща.С две думи - прекалена е.А Той си е все същия - не може без да се влюби. Дори и обикновен колегиален секс, без влюбване не можел. Може би, защото колежката му е кучка, от класа.. Или, защото вече самият той е от класа, но ми сподели прозрението си -Тя трябва да е кучкасестричке, мъжете си падат по кучки, това е

...........................................





Гласувай:
0



1. lemonpie - ~
15.11.2007 10:16
Nice & true ;-)
цитирай
2. benra - мдаа,
15.11.2007 10:19
така си е-съвършена naked truth и всъщност не е дори условие the bitch да е съвършена:-)))
цитирай
3. verdji - :)))
15.11.2007 10:32
Мда, той изглежда идеалния, но така е то... хората не се женят по любов.
Хората се женят защото са стари, глупави, праволинейни, обещали, егоисти, загрижени за старините си и всякакви други, но рядко влюбени.
Най-ме впечатли, че не прави вече торти - горкия човек, горкия... колкото и кучки да има наоколо пак ще е нещастен щом не може да направи вече нищо наистина сладко в живота си.
цитирай
4. benra - verdji,
15.11.2007 10:34
наистина - важно е да можеш да правиш това,което те прави щастлив и то с/на човека,който те прави щастлив. Обаче..всеки сам прави избора си.
цитирай
5. alisa - мисля,че
15.11.2007 10:42
е прав. Мъжете се правят на много велики, но пък търсят предизвикателства, иначе не им е интересно...:) Поздрави!
цитирай
6. sowhat - всъщност
15.11.2007 10:46
знаеш ли бенра ,от моята камбанария той е то е обичал ,а другите са ерзац...
кво мислиш ти по въпроса ,но бъди честна - това тук е личен дневник. :)
цитирай
7. benra - sowat,
15.11.2007 10:48
:-)))Съвършено права си,мисля,макар този въпрос никога да не е обсъждан помежду ни. Всъщност ако не беше така,това приятелство едва ли щеше все още да е живо:-)))
цитирай
8. sinner - Вярно
15.11.2007 10:52
си е това. Ама много вярно. И те така :)
цитирай
9. demoniceye - Да бе да...
15.11.2007 11:05
Кучки. Ама в крайна сметка никога не се женят за кучки. Или се развеждат след 1 месец.
цитирай
10. benra - demoniceye,
15.11.2007 12:53
че кой обича да му лаят денонощно.у дома трябва да е уютно и спокойно:-))))
цитирай
11. stone - а сега де
15.11.2007 16:04
аз оня ден те обиждах на bitch, пък сега излезе, че комплимент съм ти правел ;-)
цитирай
12. benra - :-)))
15.11.2007 16:36
stone, ама ти обиждаше ли ме?аз мислех,че ме комплиментираш. Сигурна съм,че не си злопаметен:-)))
цитирай
13. nakom - hm
15.11.2007 18:59
izviniavam se za latinicata no tova sym siguren che sam go chel i predi.
цитирай
14. benra - nakom,
16.11.2007 09:18
да,така е, преди два месеца, обаче после го изтрих по погрешка.Това е възстановения вариант, с леки промени.Вече ги пазя и в папка, тогава бях писала директно и само тук,в блога.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4413766
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930