Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
02.04.2012 20:20 - ЗАЩО МЕ БУДИШ
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 9228 Коментари: 40 Гласове:
95



ЗАЩО МЕ БУДИШ

Пада ми се! -
казах си за утеха.
Безсмъртна любов
няма приживе.
И нахлузих завинаги
каскадьорската дреха,
и пристегнах душата -
да не би да се сниже.
В този луд пилотаж,
в който днес ме отпрати -
Аз танцувам
върху крилото
на самолета.
Пада ми се!
И навярно
ще си счупя главата.
Но е страшно
и хубаво
да целунеш
небето.


(1981)







Тагове:   ФСБ,   високо,


Гласувай:
95



Следващ постинг
Предишен постинг

1. divna8 - Възторгът по-сияен е и по-пиян, ...
02.04.2012 20:35
Възторгът по-сияен е и по-пиян,
когато Небето целуне Човек...
По синият лист, крилато голям,
бели искри-стихове раждат Поет...

цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - 1. divna8 - Възторгът по-сияен е и по-пиян, ...
02.04.2012 20:50
divna8 написа:
Възторгът по-сияен е и по-пиян,
когато Небето целуне Човек...
По синият лист, крилато голям,
бели искри-стихове раждат Поет...


Поетът е поет, защото иначе не може. "Каскадата" е занимание самотно и днес започвам да мисля, че като че ли изисква много повече хладен разум, отколкото емоции, вълнения и възторг. Но със сигурност иска всичко. Без остатък. Стар стих, по който имаше песен. И ето, неусетно наруших решението да споделям тук само нови неща...
цитирай
3. megg - Танц върху крилата на мечтите!
02.04.2012 21:10
Сбъднатост. На сънувания полет.
Но е страшно
и хубаво
да целунеш
небето.
Какво е поетът без небе?! Поздравления, мила Наде! От сърце!
:))
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - 3. megg - Танц върху крилата на мечтите!
02.04.2012 21:14
megg написа:
Сбъднатост. На сънувания полет.
Но е страшно
и хубаво
да целунеш
небето.
Какво е поетът без небе?! Поздравления, мила Наде! От сърце!
:))

:) Благодаря ти, Марианче. И днес стоя зад всяка буква. Същото е! Спряло време. Под високото българско небе. Благодаря ти за милите думи!
цитирай
5. jabalka - Привет - Мълчание !
02.04.2012 21:36
"...Безсмъртна любов
няма приживе."

Преди време сподели , че започваш от края и очите ти вървят към началото...аз мисля , че понякога трябва да започнем с края за да разберем началото или началото идва с безкрайна точност винаги в началото на края!

Поздрави сърдечни ! Много завладяващи мисли - споделени с нас!
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - 5. jabalka - Привет - Мълчание !
02.04.2012 21:50
jabalka написа:
"...Безсмъртна любов
няма приживе."

Преди време сподели , че започваш от края и очите ти вървят към началото...аз мисля , че понякога трябва да започнем с края за разберем началото или началото идва с безкрайна точност винаги в началото на края!

Поздрави сърдечни ! Много завладяващи мисли - споделени с нас!

:) Привет, Ябълчице! Да, това е началото, а вървя, не, летя към края все така вярна на началото... Странно е. Когато стигна, вероятно ще разбера, защо краят и началото са едно и също нещо. Хубаво е, че поспря. Благодаря ти...:)
цитирай
7. 4aiotgluhar4e - И навярно ще си счупя главата. Но е ...
02.04.2012 23:55
И навярно
ще си счупя главата.
Но е страшно
и хубаво
да целунеш
небето.

Ей затова те обичам, Надя!
цитирай
8. malchaniaotnadejda7 - 7. 4aiotgluhar4e - И навярно ще си счупя главата. Но е ...
02.04.2012 23:59
4aiotgluhar4e написа:
И навярно
ще си счупя главата.
Но е страшно
и хубаво
да целунеш
небето.

Ей затова те обичам, Надя!

И аз те обичам, Чайче! Нали сме Ефир, подвластен на Венера.:)
цитирай
9. stela50 - Знаех си ... знаех ,че се познаваме отдавна ...
03.04.2012 08:47
И съм била с теб на крилото на самолета ,
който навярно ще пилотира Дари ... и ще ни опази ...
Как може да не си спомням този стих ,
а сега пиша объркано и се намирам едновременно
в три измерения . Запазвам си го ...
И те прегръщам силно !
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - 9. stela50 - Знаех си ... знаех ,че се познаваме отдавна ...
03.04.2012 08:59
stela50 написа:
И съм била с теб на крилото на самолета ,
който навярно ще пилотира Дари ... и ще ни опази ...
Как може да не си спомням този стих ,
а сега пиша объркано и се намирам едновременно
в три измерения . Запазвам си го ...
И те прегръщам силно !

:) Много стар стих, Таничка! Почти на 30 години...:) И песен имаше. А пилотирането остана моя мечта, мой несбъднат копнеж. Като дете бягах от училище и пеша стигах до летището - :) Намираха ме там нашите - с нос, вперен в небето. Бях сигурна, че ако успея да се вмъкна някак си, ще запаля самолета и... ще полетя!:) А Дари го е сбъднала! Толкова нежно и красиво момиче и пилот! Прегърни я от мен, поздрави и Мими и непременно им предай моето възхищение. Защото, за да успее да сбъдне мечтите си Дари - българското момиче-пилот, до нея със сигурност е имало и има верни приятели, които окриляват.
Да, Дари ще ни опази и не само нас. Вярвам в нея и в небето на България!
И аз те прегръщам! Какво щях да правя без теб! В тези три измерения, в тези 12 измерения, в неравноделната хладна премереност на безкрайния космос! Щях да спра да летя.:) Светъл и радостен ден, Таничка и прегърни Дари и Мими от мен!
цитирай
11. daan - :)
03.04.2012 09:25
Да:)
љубовта е бесмрна:)
биди ми се тка вљубена..
поздрави
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - 11. daan - :)
03.04.2012 09:30
daan написа:
Да:)
љубовта е бесмрна:)
биди ми се тка вљубена..
поздрави

:) Благодаря ти, мили Дан! И ти бъди! Винаги в името на любовта!:)
цитирай
13. zabavnata - Красив и безстрашен полет!
03.04.2012 09:43
Поздрави за чудесния стих!:)
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - 13. zabavnata - Красив и безстрашен полет!
03.04.2012 09:49
zabavnata написа:
Поздрави за чудесния стих!:)

Здравей, мила Ани!:) И аз ти благодаря за кафето - вълшебно е!:)
цитирай
15. pevetsa - Ехеееее, Наде, това беше за мен :...
03.04.2012 11:25
Ехеееее, Наде, това беше за мен :))))))

Аз танцувам
върху крилото
на самолета.

преди
да целуна
НЕБЕТО!
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - 15. pevetsa - Ехеееее, Наде, това беше за мен :...
03.04.2012 11:45
pevetsa написа:
Ехеееее, Наде, това беше за мен :))))))

Аз танцувам
върху крилото
на самолета.

преди
да целуна
НЕБЕТО!

:) Разбира се, че е за теб! За всички приятели тук! поздрави, Алекс!:)
цитирай
17. cefulesteven - Ефирно.
03.04.2012 13:13
Ефирно.
цитирай
18. malchaniaotnadejda7 - 17. cefulesteven - Ефирно.
03.04.2012 13:22
cefulesteven написа:
Ефирно.

:) Здравей, Стефане! Откога се каня да ти гостувам в Blogger - :)

http://stefankrastevcefules.blogspot.com/

Много ми харесва, как си кръстил блога си - "Археология на подсъзнателното"...
Поздрави на Неслънчице и Бобо!:) Радвам се, че поспря.

цитирай
19. magnoliya - Танцувай скъпа, танцувай! Така ...
03.04.2012 13:30
Танцувай скъпа, танцувай! Така танцува само един щастлив човек!
Поздрави! Лек ден ти желая!
цитирай
20. анонимен - БОЖЕ, ПАЗИ СМЕЛИТЕ МЪЖЕ!!!
03.04.2012 13:32
БОЖЕ, ПАЗИ СМЕЛИТЕ МЪЖЕ!!!
цитирай
21. kasnaprolet9999 - Сложи си и един парашут в джоба за ...
03.04.2012 13:38
Сложи си и един парашут в джоба за всеки случай, че само с каскадьорска дреха няма да минеш там в облаците.
цитирай
22. malchaniaotnadejda7 - 19. magnoliya - Танцувай скъпа, танцувай! Така ...
03.04.2012 14:00
magnoliya написа:
Танцувай скъпа, танцувай! Така танцува само един щастлив човек!
Поздрави! Лек ден ти желая!

:) Благодаря ти, мила Магнолия! И на теб от сърце - светъл и радостен да е денят!:)
цитирай
23. malchaniaotnadejda7 - 20. анонимен - БОЖЕ, ПАЗИ СМЕЛИТЕ МЪЖЕ!!!
03.04.2012 14:01
анонимен написа:
БОЖЕ, ПАЗИ СМЕЛИТЕ МЪЖЕ!!!

:)
цитирай
24. malchaniaotnadejda7 - 21. kasnaprolet9999 - Сложи си и един парашут в джоба за ...
03.04.2012 14:04
kasnaprolet9999 написа:
Сложи си и един парашут в джоба за всеки случай, че само с каскадьорска дреха няма да минеш там в облаците.

:) Добре. Обещавам!:) Благодаря ти, Вени! Ще те послушам, но трябва да изплета парашута, да ме научиш! От коприната на копривата и вълшебни цветове и билки - да издържи на небесните ветрове!:) До скоро и хубав ден от мен!
цитирай
25. sande - Поздрави за вълнуващия стих!
03.04.2012 21:47
"И навярно
ще си счупя главата.
Но е страшно
и хубаво
да целунеш
небето."

***
... И за божествения порив.
цитирай
26. babaelenica - Защо ли си мисля,
03.04.2012 22:30
че това стихо е провокирано от една луда любов с пилот? :)
Мечтата и копнежът са толкова ярки, че крещят през витлото, съпроводени от шума на мотора...
цитирай
27. malchaniaotnadejda7 - 25. sande - Поздрави за вълнуващия стих!
03.04.2012 23:07
sande написа:
"И навярно
ще си счупя главата.
Но е страшно
и хубаво
да целунеш
небето."

***
... И за божествения порив.

Благодаря ти, Sande! Благодаря ти сърдечно! Поздрави и хубава вечер!
цитирай
28. malchaniaotnadejda7 - 26. babaelenica - Защо ли си мисля,
03.04.2012 23:10
babaelenica написа:
че това стихо е провокирано от една луда любов с пилот? :)
Мечтата и копнежът са толкова ярки, че крещят през витлото, съпроводени от шума на мотора...

:))) Еленче, не разбира се! Любовта е към поет. И не е луда, а поетична.:))) Прегръдка!
цитирай
29. babaelenica - За мен във всяка любов има парче лудост:))
03.04.2012 23:15
Знаех си, не само въздишките към небето са провокирали тази образност.
Любов е върлувала тъдява, с развени перчеми и рокли с коланче.
Направо ви виждам, аз съм Мими Тромпеева (до кокал не стигам).
:))))
цитирай
30. malchaniaotnadejda7 - 29. babaelenica - За мен във всяка любов има парче лудост:))
03.04.2012 23:23
babaelenica написа:
Знаех си, не само въздишките към небето са провокирали тази образност.
Любов е върлувала тъдява, с развени перчеми и рокли с коланче.
Направо ви виждам, аз съм Мими Тромпеева (до кокал не стигам).
:))))

:) Еленче, но това беше толкова отдавна - бях на 20 години!:))) И спри да се наричаш така - който нарича себе си "баба Еленица" със сигурност, не е "баба Еленица" - ти си красива - мен не може да излъжеш! Освен това, и тогава ходех с панталони и ушите ми стърчаха като сега - :))) Какви рокли с коланче! Е, имах може би и рокли... :) Но бях мноого, много по-хубава! Тази вечер един скъп приятел цитира мисъл на Оскар Уайлд - "Не е страшна старостта, страшното е, че не можем да остареем.":) Чувствам се точно така, както тогава. Времето спря - спряло време!:)
цитирай
31. fabula - любовта винаги предизвиква кра...
04.04.2012 09:50
любовта винаги предизвиква красива Лудост, шантаво и прекрасно стихотворение, отворено нагоре... за още въздух.

чисто небе, Над! :))
цитирай
32. malchaniaotnadejda7 - 31. fabula - любовта винаги предизвиква кра...
04.04.2012 09:58
fabula написа:
любовта винаги предизвиква красива Лудост, шантаво и прекрасно стихотворение, отворено нагоре... за още въздух.

чисто небе, Над! :))

Благодаря ти, мила Фавола! Толкова се радвам, че точно на теб ти харесва...:) Наистина.
Дано Бог даде още въздух! Чисто небе и на теб!:)
цитирай
33. makont - Много ми хареса, Наденце,
04.04.2012 18:22
наистина няма безсмъртна любов, просто защото ние я ограничаваме до времето на нашите животи. Обезсмъртяват я само Вашите прекрасни стихове. Може би това е :"Да целунеш небето", да достигнеш безсмъртие при смъртни компоненти. Поздрави и хубава вечер!
цитирай
34. malchaniaotnadejda7 - 33. makont - Много ми хареса, Наденце,
04.04.2012 23:01
makont написа:
наистина няма безсмъртна любов, просто защото ние я ограничаваме до времето на нашите животи. Обезсмъртяват я само Вашите прекрасни стихове. Може би това е :"Да целунеш небето", да достигнеш безсмъртие при смъртни компоненти. Поздрави и хубава вечер!

Да, точно така е, Майче - "да постигнеш безсмъртие при смъртни елементи" - чудесно си го казала, благодаря ти. "Времето на нашите животи" е действително безкрайно. Страх ни е да си го представим, да го почувстваме и разберем и наистина се ограничаваме само с този, протичащият и регистриран тук и сега, но "тук и сега" протичат безкрайно всичките ни животи, а и миналото и бъдещето ни. Това се безкрайни, паралелни потоци от енергия - това е то, времето - безкрайно протичащото, паралелно протичащо. Ние сме едновременни и навсякъде. Благодаря ти, че ме разбра. Бъди здрава и бъди! Хубаво вечер!:)
цитирай
35. sparotok - !
05.04.2012 00:34
С риск да си счупя главата и аз бих се опитал да целуна небето...Живота трябва да се живее, пък било и с болка!
цитирай
36. malchaniaotnadejda7 - 35. sparotok - !
05.04.2012 09:43
sparotok написа:
С риск да си счупя главата и аз бих се опитал да целуна небето...Живота трябва да се живее, пък било и с болка!

Благодаря ти. Благодаря за подкрепата. Няма нищо по-хубаво от това някой да те разбира. Поздрави, Спароток!
цитирай
37. yotovava - ...........
06.04.2012 15:37
Но е страшно
и хубаво
да целунеш
небето.

цитирай
38. malchaniaotnadejda7 - 37. yotovava - ...........
06.04.2012 16:58
yotovava написа:
Но е страшно
и хубаво
да целунеш
небето.


:) Здравей, Валя! Радвам се, че си тук и светла неделя! Чакам нови снимки на небеса и пролетни тайнства!:)
цитирай
39. balgarski7vinarki - Хубаво е казано-пристегнах душата,да не би да се сниже
08.04.2012 18:54
Точно така се прави при каскадите в живота и за успех.
цитирай
40. malchaniaotnadejda7 - 39. balgarski7vinarki - Хубаво е казано-пристегнах душата,да не би да се сниже
08.04.2012 19:01
balgarski7vinarki написа:
Точно така се прави при каскадите в живота и за успех.

:) Здравей, Balgarski7vinarki и честита Цветница! Благодаря, че поспря.

Безсмъртна любов
няма приживе.

:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3267319
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43566