Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2017 10:07 - StarForLife си пие кафето в "Raffy" ("Копчетата" са м/у "Raffy" и Общината)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5370 Коментари: 13 Гласове:
7

Последна промяна: 18.08.2017 11:07


Тише, на крайната маса отвън, най-ляво, гледайки входа съм.
Дънки, риза, очилата от снимката на аватари ми.
Драги съблогъри,
очаквайте готини снимки от великолепния Пловдив.
(Густо, майна, Филибето...)

Сервитьорките на "Raffy"
image
МилиНките...




Самото "Raffy"
image
Нищо особено...
Упс, извинете ме. Тишето се е изпречил.
ха ха ха

Та: Самото "Raffy":
image
Както вече казах: Нищо особено.





И понеже 11 часа мина...
И се убедихте кой е празнодумецът...
Преди да си разменим ГСМ-ите със сервитьорките...
(милиНките)
И да си тръгвам...

"Копчетата" естествено
image
Снимани през масите на "Raffy".



Довиждане Тик-Так(оев).



Гласувай:
7



1. saankia - айде да го видим..Голямата уста..
18.08.2017 10:15
жоре,ти си Светкавица, брат!!!!
моля те, ако се яви тоз, играй му
поне един десен прав..
заради изгубеното време..
досадни виртуални.. мухи..
ехх, че не съм наблизооо..азз
аз щях да го съборя...
.........
поздрав за Характера, мастър!!!!
Изпратено: 10:12 От: saankia
цитирай
2. starforlife - Ами аз вече ще му пиша отсъствие.
18.08.2017 10:21
Защото се закъснява 15 минути, не повече.
А и се звъни с извинение.

Но какво ли знаем ние, Мъжете...
цитирай
3. starforlife - Виж сега...
18.08.2017 10:26
На ъгъла до Общината (отляво на аптека "36,6")...
Посока пощата...
Има телефонен автомат.
(всъщност са два "слепени" гърбом)
На този откъм ъгъла към Общината, съм ти оставил 2 звънкови лева отгоре. Може да ме провериш.
На плаката в кабинката, в горния десен ъгъл съм ти написал нещо.
(Моля надничащата АнИн като минава оттам - също да се убеди - ха ха ха)
Снимал съм надписчето (с кафяв фулмастер, купен от книжарницата почти отсреща)...
Като се конектна към готин НЕТ - ще има снимки.

Всъщност: Ти не си Тишето, но го казвам да се знае.

ПС: Тъкмо се зарадвах, че двойка 161 се упътват към мен... А то били полицайчета.
Мамка му...
цитирай
4. katara - заксе, смешен бъзльо си ти,освен тишко, затуй се криеш,анонимен дребен манипулатор...
18.08.2017 10:27
анонимен написа:
Ха ах ах а. Ма ти верно ся вярваш??
И от компресора в кафето ли се напомпа така?
Странно защо не те виждам.
Страхливец си ти ГоГаааааа

цитирай
5. starforlife - bargelato
18.08.2017 10:41
Това е паролата на"Raffy".
хи хи хи

Следва снимков мат'рял.
цитирай
6. kvg55 - Здрасти, градски!
18.08.2017 12:07
Пред Тримона ...
цитирай
7. musicgirl81 - Гадняри! :))))
18.08.2017 12:11
Днес почивам. Ако се бяхте обадили, и аз щях да пия едно "Рафи-кафе". :)
Обидена! :)))) :)))
цитирай
8. starforlife - ~ 7. kvg55
18.08.2017 12:23
Здраво, Градски.
"Рамада" (турчулята) 'дето 'зеха и "Принцес" в София - са 'зели и "Тримонциум".
Разпарчотиха България, ей...

Поздрави, Градски.
Аз хапвам едни шишчета почти при гарата - и поемам към лудницата.
Ха ха ха
цитирай
9. starforlife - ~ 8. musicgirl81
18.08.2017 12:24
Другият път, Джамби.
Като се извеем към Варна.
ОбеШТавам!
цитирай
10. milady - заксе, ти верно без МГ, ша са споминеш от самота и мъка, не е лесна и твойта
18.08.2017 17:06
анонимен написа:
Евала Гога.....
Ти се потиш, помпаш, пишеш бришеш, а той Гошо цифри цифри само с едно натискане и хоп....
...постинга свален от първаа а а.......
е бива ли такова нещо!


Тишката поне по-млад, ами ти, с тезз бели къдрави коси..
дали ша та ареса нашта мома анка ..
и недей пита за размера на Стар, има доказателства
автентични, от Първата Саанки..
не виждаш ли бе таранкоулу, че нарочно се бъзикам..
нищо не знаеш, заксе, нищоо, само Интереса ти голям..

цитирай
11. cortana - Г-жо Юлия :)
18.08.2017 19:05
Това наистина май е вярно, че без мисъл за Жоро въпросният не може да диша. :)))
А Тишката не разбра ли, че е фейк? Нито е млад, нито е от Пловдив! :)
И реално минаването през 'Рафи' беше едно леко отклонение от среща, която Жоро си беше насрочил в Пловдив. Е да, беше съобразена така, че да може и това да направи, но нека Тишето не се големее, че някой специално за него се е затичал да му се доказва. :)

'Нищо не знаеш, Заксе' е абсолютен факт! :) Той затова така се и пени, защото е болен на тема разконспириране. :)
Да го беше чела когато стана за смях с твърдението, че смартфонът ми е Леново А60 при положение, че ми беше К6. Ако първото е Трабант, второто е един добър Сеат например. :) Но такива са методите и възможностите на Закската, не трябва да му се сърдим, че е заблудено агънце в дебрите на технологиите. :))))

Поздравчета, миси Юлия! :)

ПП: Да видиш снимката на чудовището, с което летяхме по магистралата... :)
Но Смарти едва ли ще я постне. :)
цитирай
12. milady - Hi ,master ..
18.08.2017 20:00
. до тук се скъсах от смяххх...
,самото Ruffу е..за Оскар++++++
да нямате ново BMW 5
давай снимките..айде...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2590793
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031