Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2016 15:31 - Бабини ти трънкини раз-мисли
Автор: benra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1264 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Днес е ден за размисъл. От мен се очаква да мисля, да мисля, да размисля и накрая да взема решение. Ама мотивирано, аргументирано и по възможност - подплатено с гаранции за правилност.
Преди години, през един друг ноември бях пълна с желания да правя избори, да делегирам доверие, да вярвам. Това ми се струваше най-правилното нещо на света. Мислех си, че пътят е трънлив, но стъпка по стъпка крачка по крачка, ще стигнем там накъдето вървим.
Булшит или както казваше баба ми - бабини трънкини. Трънки и глогинки и много пътеки дето ни отведоха до това утре, дето ме кара да избирим между - да плача или да се смея.

Дет се вика - това вече си е мой избор, личен. Всичко останало е бабина ти трънкина.
Всъщност някак си достигнах до единственото знание, че живеенето не е в изборите с хиксчета и чавки, а в ежедневните избори - на нещата, които правим или не правим, вярваме или не вярваме, очакваме или не очакваме, приемаме или не приемаме. Е, аз не избирам да концентрирам живота и живеенето си в един фарс. По-мабкото зло си остава зло и лошият избор си е лош избор.
Затова избирам да направя всичко, което зависи от мене си, за да оправя моето си живеене. И това звучи егати помпозното.
Всъщност - избирам хубавата книга, приятната музика, филмите, които ме разсмиват, театърът, който ме зарежда, кафе с приятели(по-често), вечеря със семейството, секс, да не забравям да се смея, много любов и позитивизъм...Щото ми писна от избори дето нямат нито смисъл, нито избор. 




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Има квадратче
12.11.2016 20:13
И то е избор :)
цитирай
2. benra - krassko,
12.11.2016 23:45
ей в туй квадратче е цялата окръжна Вселена от по-горе
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4401890
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930