Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2014 15:23 - предсмъртно писмо
Автор: iliqnhadjiev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15506 Коментари: 18 Гласове:
16

Последна промяна: 01.12.2014 20:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес убивате не само мен.Убивате цяло едно поколение.През 1990 и аз повярвах както цяло едно поколение.Помислих.че съм готов.направихме магазинче в входа където живеем.Потръгна.Хората бяхме гладни.но имахме пари.и тогава дойдоха "застрахователите".сик и вис.отказах им.първо ми изпочупиха стъклата.на магазина.и на колата.опитаха се да отвлекат дъщеря ми.и тогава клекнах.но вноските ставаха все по-големи и по-големи.и се появи Иван костов по телевизията. и каза лично него да търсим и да се оплачем от мутрите.не се появи лично.дойде някаква служителка и каза че ще ми отговорят.и до днес чакам.по телевизията видях че моят"застраховател"са го арестували.за склоняване към проституция.викам-свърши се.след няколко месеца го пуснаха.и ми наложи наказателни лихви.за това че не съм плащал докато е бил в ареста.оплаках се на полицията.арестуваха го като му предавах парите.но се оказа че са "забравили"да бележат парите."застрахователя"ме чакаше пред полицията и каза че ще стане страшно.и стана.каза ми че трябва да платя голяма сума.каза ми го с още двама.намерили са ме завързан за парното.нямах образ.нямах говор.и така 6 месеца поболници.после жена ми продава апартамента издължава се на всички и с малкото останали пари сме избягали в едно русенско село където живеем и до днес.но пари нямаше.и тогава дойде царя и каза че ще се оправим.и че ще раздава пари на всеки за бизнес.но на заем.за да ми отпуснат заема от уникредит ми поискаха да си ипотекирам къщата.и жена ми да ми стане съдлъжник.купихме си кози.с какво друго да се занимаваш на село.първият заем го изплатихме .но дойдоха от дф земеделие и казаха че трябва да увелича броя на козите.така искали от европейския съюз.е щом е от европейския съюз!и айде пак "царски заем"тръгна.но тогаво.а от Земеделието казахаче договарящите "забравили"за козите.за субсидии.за другите животни имало но за кози не.и айде сега вземи този заем пък като оправим субсидиите ще го върнеш.заема.да но се разболях.мнотго тежко.сигурно и минали събития си казаха думата.и паднах.във всякакъв смисъл.физически свърших.но и психически.помъчих се да си сложа край на живота.лежах по психиатрии 3 месеца.по други болници ощи толкова.не се знаеше дали ще оцелея.и тогава жена ми продава козите.на едни цигани по 15лв.трябваха пари за лечение.но имало договори в които се казвало че ми дават субсидии но трябва да пазя козите 2 години.да не ги продавам.е как да ги пазя като съм в болници ни жив ни умрял.и ме осъждат да платя всички субсидии които съм получавал.съдилища разправии -още продължават.и тогава г-н Хапарцумян реши че повече не може да чака.каза ми в писмо че трябва да му издължа 4000лв.на веднаж.разбира се че не можех.не искаха да чакат.и днес вече получих съдебно решение че дължа 8000лв.и ще ми продадат къщата.ако не се издължа.това е нечовешко.жестоко.нямал съм да дам 4000 но сега за наказание трябва да имам 8000.аз съм инвалид.1 група.с придружител.пенсията ми е 250лв.лекарствата са ми 176.всеки месец.жена ми работи за 350лв 6 дни в седмицата по 9 часа.в Русе.Като продавачка.за да отиде на работа от селото където живеем дава всеки ден по 4 лева за път.25по 4.чукнте го сами.и ни продават къщата .единствената.няма къде да отидем.според вас какво да направя г-н Хампарцумян?вие кото станахте капиталисти за една вечер какво ми препоръчвате?оставаме на улицата без доходи аз полужив-жена ми полугладна.имаме ли изход.мисля че да.макар че сме християни.мислим да се запалим.пред вашата банка.не само заради нас.заради цялото ни поколение.все вярвахме че ще можем да се оправим.всички ни лъгахте.и Костов и Жан иЦаря.но най-много ни лъгахте вие Г-н Хампарцумян защото вие бяхте добре при всичките тези горните.вие ненавиждате загубеняците като мен.когато влизах по мраморните стълби на съдия изпълнителя и се плъзнах по тях с патериците си си мислех че цялото ни поколение беше изпързаляно по тези мраморни стълби.и се гнусят да ни вдигнат защото смърдим.а не съм чул"застрахователя"да са го арестували или да плаши да се пали защото няма пари.и несъм чувал Царят да се оплаква от нещо.то кой ли го е чувал царя?     



 



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rumyn - iliqnhadjiev
15.04.2014 17:09
чакай! има закон който гласи тъка:
при доказано единствено жилище не могат да ти го отнемат.
скоро рових законите за подобен казус
чакай да си по рпвя в компа и старите разговори не върши глупости. има изход!
цитирай
2. kostadin - И ти ситръгнал да вярваш на пишман ...
15.04.2014 17:44
И ти ситръгнал да вярваш на пишман банкер и то от соца.
цитирай
3. rumyn - малко време ми трябва да го търся в ...
15.04.2014 17:45
малко време ми трябва да го търся в нета , че съм го изтрила от при мен :(
трай и не върши глупости!
цитирай
4. aip55 - Не правете това!
15.04.2014 19:53
Самоубийството не е реализация на мотото Ви! Вместо да се самоубивате заради някой, защо вие не го убиете! Така или иначе си слагате главата в торбата. Поне това ще има някакъв ефект от жертвата, която сте намислил да давате. Помислете, защото за всеки проблем си има и вратички, от които да избегнете катастрофата в животът Ви........!
цитирай
5. rumyn - ох не мога да се сетя в кой закон го ...
15.04.2014 21:37
ох не мога да се сетя в кой закон го четох, не съм юрист все пак :(
но при единствено жилище не могат да ти го вземат ако не си го заложил като гаранция срещу заема. и никой съдия изпълнител не може да присъди да ти се удържат пари които са ти нужни за оцеляването ти. тоест по закон могат да ти удържат само пари които са над минималната работна заплата за страната в твоите приходи. и ако 5 години реално ти си не състоятелен платец банката приема заема ти за не изискуем и спира да те търси да го връщаш. т.е. изчиства кредита. само дето влизаш в списък на неплатежоспособните длъжници и никога по вече не можеш да теглиш кредит - няма да ти отпуснат. номера е прихода ти да е под минималния 5 години. и твоя човек дето искаш да му правиш шоу ще го духа буквално след 5 години и ти ще си жив. потърси консулт с адвокат и задай точно тези въпроси за които ти говоря. има изход!
цитирай
6. coacoa11 - Човече, безпаричието не е повод за ...
15.04.2014 22:03
Човече, безпаричието не е повод за умиране, нито за убийство. Никой не е застрахован от фалит, даже и любимата ти Уникредит:) Представи си само Левон Хампарцумян как проси милостиня пред Шератон, примерно...
Сериозно, много хора са в твоето положение. И не всички от тях са толкова богати като теб, че да имат интернет и блог :)
Все трябва да има изход - продай къщата, върни си заема и си купи нов, по-евтин дом. Разсрочи си заема или вземи пари от приятели без лихва. Деца и приятели нямаш ли да ти помогнат? Животът ни е даден веднъж, трябва да има начин да живеем достойно и да виждаме хубавото, въпреки болката и мизерията. Всеки малко или много сам прави живота си такъв, какъвто е.
цитирай
7. iliqnhadjiev - много благодаря на всички които ми ...
16.04.2014 11:18
много благодаря на всички които ми писаха.на времето когато взехме заема от уникредит изнудиха жена ми да ми стане стане не знам как е точната дума съплатец на заема и така тя се съгласява при нужда да се продаде къщата от банката.знате ли откриха ми много тежко заболяване и дали ще упорствам или не ще се мре но искам с това "шоу"да покажа че много хора с в това положение като мен-цяло едно поколение "лузери"
цитирай
8. rumyn - хей ти знаеш ли кави са мъките при ...
16.04.2014 19:31
хей ти знаеш ли кави са мъките при исмърт от изгаряне?
даже и на раково болните не отпускат такива дози хероин за да им облекчат страданията , както на обгорените. това са адски мъки човече. и въобще не е бърза смърт. защото месото ще гори а сърцето и мозъка ще продължат да работят. ще осъзнаваш във всеки един миг какво се случва и че няма връщане а боли. това ще са последните ти 10-15 може и 20 минути и ще са кошмар. а представи си че наблизо се намери позарогасител? смятай че мъките ти ще се удължат поне с още месец преди края. аз не бих си избрала такава смърт. достатъчно много мъки съм изживяла при живе за да си позволя и последния ми миг да е агония. за мен това е грешен избор.
а , ясно решил си да слагаш край! да кажеш на децата си да се откажат от наследството , че ако го приемат с него приемат и всичките му тежести. с две думи оставяш им на тях да ти оправят задълженията, и грешките.
решението си е твое. аз само мога да изложа факти с които съм запозната волю- неволю.
цитирай
9. rumyn - а и всички ще мрем един ден! каква ми е ...
16.04.2014 19:49
а и всички ще мрем един ден! каква ми е гаранцията че като си стоя в къщи пак няма да ме удари камион? ( има виц за това стоял си в къщи за да му се размине предсказанието, и детето му тъка го праснало с камионче че човека пак си отишъл от удър с камион)
никой не знае точно колко са му дните. във всяка една минута някой някъде си отива от живота. никой не е останал дирек на този свят. а до 178 неща да живея. не е редно родителите да погребват децата си. въпроса е като дойде момента дали ще мога да кажа - е поживях, видях, и направих това и това за еди кого си. бях обичана, обичах, бях щастлива , въпреки трудностите в живота си. е май вече мога , готова съм да си ида. аз още не мога да си ида. имам още няколко задачки за изпълнение . ама ако ми е дошъл момента никой няма да ме пита дали имам или няма задачи. за там няма нито билет нито ред. но за мен е слабост да идеш там преди да ти е дошло времето. много по трудно е да продължиш, да се изправиш и като кол в окото да им пречиш да дишат. и аз бях на крачка от твоята дилема. не . реших че те не са по силни от мен. и им го доказвам всеки ден. не ме пречупиха да се предам, да сложа край на живота си.
и заболяването ти ако не е авто имуно знае че е от проблемите дето ти висят на главата. ако приемеш проблема. в най голямата му тежест. и видиш какво можеш да спасиш и продължиш напред . заболяването ти ще влезе в ремисия.
но трябва не за смърт да мислиш а за живот и какво можеш да направиш за да е по понусим.
цитирай
10. rumyn - поставих ти четиво , за размисъл...
16.04.2014 20:48
http://rumyn.blog.bg/tq-i-toi/2014/04/16/.1257715

http://rumyn.blog.bg/tq-i-toi/2014/04/16/.1257723

това ми помогна на мен да се справя с проблемите си някога когато бях притисната под земята. дано помогне и на теб.
цитирай
11. pesho - Една нощ сънувах сън…. Разхождах се ...
16.04.2014 21:19
Една нощ сънувах сън….

Разхождах се с Господ по брега на морето, а по небето проблясваха сцени от моя живот. На всяка от тях имаше два чифта стъпки по пясъка, но за моя изненада забелязах, че в много случаи, по пътя ми имаше само един чифт стъпки. Открих, че това се е случвало в най-тежките моменти от моя живот.

Попитах Бога:

- Господи Ти беше казал, че след като веднъж реша да Те следвам, винаги ще ходиш с мен. А сега установявам, че през най-мъчителните мигове от живота ми, има само един чифт стъпки по моя път. Не разбирам защо си ме изоставял, когато най силно съм се нуждаел от Теб?

Бог ми отвърна:

- Моe скъпо дете, никога не съм те изоставял в изпитанията ти. Там където виждаш само един чифт стъпки, Аз те носех на ръце.

цитирай
12. rumyn - дано четивото ти промени решението. аз не се опитвам. избора си е твой!
16.04.2014 21:22
http://rumyn.blog.bg/tq-i-toi/2014/04/16/ot-deil-karnegi-quot-kak-da-preodoleem-bezpokoistvoto-i-da-s.1257736#last_comment

http://rumyn.blog.bg/tq-i-toi/2014/04/16/ot-deil-karnegi-quot-kak-da-preodoleem-bezpokoistvoto-i-da-s.1257743#last_comment

цитирай
13. iliqnhadjiev - благодаря за всичко което проче...
16.04.2014 21:33
благодаря за всичко което прочетох.мисля че най-лошото съм го приел но се безпокоя че дълговете ми ще останат за децата ми а това ще ме съсипе и на оня свят
цитирай
14. pesho - Смисъла на живота е в това да се учим ...
16.04.2014 21:51
Смисъла на живота е в това да се учим да живеем,защото някои хора живеят,други като гореспоменатия Хамбарцумян водят едно жалко съществуане.
Човече бори се,не се предавай ,дори дрехите на гърба да ти вземат душата не могат,свободата не могат.Рано или късно всички ще си
идем от този свят,но нека това стане достоино и по божията воля. Когато това стане всеки ще се изправи срещу съвеста си и тогава ще види какъв живот е живял на земята.
цитирай
15. iliqnhadjiev - знаете ли след всичко което ми пи...
17.04.2014 11:06
знаете ли след всичко което ми писахте и прочетох се засрамих пред бог.в тази страстна седмица когато е отивал към своята смърт е носел кръста си без да обвинява юда за предателството без да обвинява хората които го посрещнаха с палмови клонки а го изпратиха с камъни и храчки.искам и аз да си отида достойно.срам ме е че за момент си помислих че бог ме е изоставил.ще се моля да ми прости!простете и вие че ви разтревожих.много хора ми писаха и все с добри думи.благодаря ви чувствам ви като братя и сестри
цитирай
16. iliqnhadjiev - знаете ли само какво не ми дава мира. ...
18.04.2014 14:35
знаете ли само какво не ми дава мира.на 12 май обявяват къщата ни за продан .още на другия ден може някой да я купи.къде да отидем с жена ми?с колко време разполагаме ?
цитирай
17. ivoki - БРАТКО, НЕ ГУБИ НАДЕЖДА. БОГ ВИЖДА ...
19.04.2014 19:45
БРАТКО, НЕ ГУБИ НАДЕЖДА. БОГ ВИЖДА ВСИЧКО . САМО ВЯРВАЙ И СЕ МОЛИ ! ЩЕ СЕ МОЛЯ И АЗ ЗА ТЕБ !
цитирай
18. iliqnhadjiev - БРАТКО, НЕ ГУБИ НАДЕЖДА. БОГ ВИЖДА ...
19.04.2014 19:58
ivoki написа:
БРАТКО, НЕ ГУБИ НАДЕЖДА. БОГ ВИЖДА ВСИЧКО . САМО ВЯРВАЙ И СЕ МОЛИ ! ЩЕ СЕ МОЛЯ И АЗ ЗА ТЕБ !

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: iliqnhadjiev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 585609
Постинги: 111
Коментари: 52
Гласове: 91
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031