Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2013 14:05 - Писмо до дядо Коледа
Автор: benra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3100 Коментари: 3 Гласове:
17

Последна промяна: 23.12.2013 15:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Мили Дядо Коледа,


Пише ти Иванчо. 
              Мама каза,че няма смисъл да ти пиша, защото още е криза, дори по-голяма, пък татко ми каза, че съм ахмак и е крайно време да порасна, после ме шляпна зад врата и ме прати да му купя ракия, ама да не казвам на мама. Аз няма да й кажа, защото ако й кажа ще счупи и последните пет чинии, които са останали и после аз ще съм виновен. Ако не отида да купя пак аз ще съм виновен .
            Мили дядо Коледа, не знам дали и при теб е криза, надявам се да не е. В училище ни обясниха, че криза е, когато няма работа. А работа няма, защото няма пари. А пари няма, защото няма работа. Много объркано нещо. Пешо пък ми каза, че баща му му казал, че всъщност това не било криза, а хамериканците били окрали всички пари. Чудя се - защо са им на хамериканците нашите, българските пари, нали с тях не могат нищо да си купят?   Честно казано, не вярвам на Пешо на баща му. По-скоро си мисля, че хората харчат много пари и тези, които ги печатят не насмогват.
         Дядо Коледа, бях решил да ти поръчам онзи лаптоп, който миналата година не ми донесе . Но после, като се замислих, реших че когато искам шоколад, мама ми казва да не бъда егоист, а да мисля и за другите. Пък и миналата година нямаше тооолкова голяма криза и пак не ми донесе компютъра, така че...тази година реших да направя нещо добро за всички хора по света. Ще ти поръчам, мили дядо Коледа, да ми донесеш една машина за пари.   Ама, ако може, да е по-голяма. Решил съм през ваканцията да печатам пари от сутрин до вечер и така да унищожа тази скапана криза. Защото вече знам, че кризата се бои от парите и ако ги има нея я няма. Тогава сигурно татко няма да ме праща тайно за ракия, мама няма да чупи чинии, а госпожата в училище няма да се оплаква, че работи за без пари. 
              Мили Дядо Коледа, малко съм притеснен, че блокът ни няма комин и няма да можеш да влезеш. Затова, за по-сигурно , звънни на вратата три пъти.

П.П. Ако все пак имаш някой излишен лаптоп...няма да го откажа.

                                  твой: Иванчо

 




Гласувай:
17



1. kasnaprolet9999 - Браво на Иванчо и на теб. Светли п...
23.12.2013 19:14
Браво на Иванчо и на теб. Светли празници!!
цитирай
2. анонимен - Абе някак е тъжничко, а сигурно е ...
24.12.2013 22:13
Абе някак е тъжничко, а сигурно е трябвало да бъде смешно. Хубава Нова година!
цитирай
3. joysii - Весела и успешна Нова година!
31.12.2013 12:02
Весела и успешна Нова година!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4392074
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031