Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2013 14:20 - За добрите новини...днес
Автор: benra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3205 Коментари: 6 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Имало едно време...
Някога, някога, нолкова някога, че никой не знае кога точно, но със сигурност се знае, че е имало...

Така започват приказките. Всички приказки или поне повечето. Съвременните приказки са малко по-различни, и в тях има "едно време", но някак си романтиката и хепи енда са по-размазани от възклицателните междуметия "ех...а помниш ли...едно време" , "ох, а едно време ние" или пък "Ей...шшш, найш ли едно време как...". Тези приказки обикновено имат и жестомимичен превод, сведен до употреба на показалец и поклащане на глава, съпроводени, според контекста на приказването, с дълбока въздишка или красноречиво изсумтяване.
Така де...да е ясно. Добрата новина е лошата новина - ми сподели вчера един младеж, който а-ха и ще завърши журналистика. А-ха и ще започва да дикгува новините...сега само ги отразява...Поне така каза той. И аз а-ха за му разкажа приказката за едно време, ама а-ха, за ню ню, да му я разкажа, като прозрението премина като крило на птица през съзнанието ми. Ама като крило на птица, която току що е пикирала над вълните на живота. Плясна ме влажно, а нали знаете - влажното е доста разсънващо, особено, когато навън си е коскоджамити късна есен, ранно предзимие. 
Та така, казах си - що пък да е едно време. Защо приказките трябва да са все в минало време, дамусенезнае. Отказвам! Не е вярно. Всяко време си е време за начало на приказка, стига някой да иска да я напише, без да вярва, че добрата новина е лошата новина.

Добрата новина е вътре във всеки от нас, колкото и идилично предколедно да звучи. Не, това не е наивитет, не е и глупавитет, не бягам стремглаво от риалитито, а направо се бухвам в него. 
Ето аз днес ще ви кажа моята добра новина - днес моят брак става на двадесет години - представяте ли си, двадесет. А все едно беше вчера ...Едно много готино и обично вчера, което стана много готино и обично днес и вярвам ще е още по-готино и обично утре. И това ме усмихва.
Коя е вашата добра новина?




Гласувай:
9



1. swan16 - Честита годишнина Бени! Да сте ...
11.12.2013 14:31
Честита годишнина Бени!
Да сте живи и здрави, много щастливи и задружи и още поне три пъти по толкова годишнини!
А моята добра новина е, че се надявам да успея с поредния си опит след Нова година и най-накрая и аз да стана мама :)
Весели празник и наздраве, за ваше зреаве!
цитирай
2. benra - ей, ей, ей
11.12.2013 14:40
Как ме зарадва!!!Ще си супер готина мама!
Пожелавам ти много ама много щастливи празници и чакам добраТА новина!
цитирай
3. makont - Страхотна новина, Бен.
11.12.2013 14:46
Бъди винаги в тази приказка и все по-щастлива. А аз съм за добрите новини, въпреки угодата на журналята. Прегръдки и още сто години заедно!
цитирай
4. lubara - поздрави, berna!
11.12.2013 18:22
Че жена ми ще се прибере вкъщи, а преди тридесет и седем години се целунахме за пръв път под звездите!
цитирай
5. benra - makont
12.12.2013 11:41
Много, много благодаря!
цитирай
6. benra - lubara,
12.12.2013 11:41
Щастливец ти, щастливка съпругата ти!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4406012
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930