Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2013 14:04 - Мила Родино ти си....
Автор: benra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4696 Коментари: 7 Гласове:
18

Последна промяна: 03.03.2013 14:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Искам нов закон за пазаруването, а именно - да е абсолютно и категорично забранено да се пазарува на всякакви български Национални празници, на деня на потребителя, на Деня на Свободното Слово, на деня на правото на информираност, на деня на Човешките права или може би...всеки ден.
Докато
Уважаемите мастити търговци и така наречените медиатори във вид на продавачи и продавач-консултанти, които щъкат нагоре-надолу из разните мастити търговски вериги, не разберат, че потребителят, драгият потребител не е враг, а е брат.
Ако пък не желаят да се побратимяват с драгия потребител, да се светнат, че и те са потребители на нечий чужд щанд.
А ако и тази емоционалност не е достатъчна, нека просто си спомнят, че Законите са, за да бъдат спазвани, независимо народното българско схващане, което упорито натвърдва "Законите са, за да бъдат нарушавани".

Мдаа...Още страдам за онова малко магазинче в съседния вход, което се стопанисваше от едно скромно семейство. още помня милите им усмивки и пресни продукти, които предлагаха. и изобщо не помня някаквите 20-30 стотинки повече, които съм плащала, пазарувайки при тях.

Но тия 10-20-30 стотинки, които ми взимат, без да им ги давам, тях ще отстоявам до дупка.

И така...историята от Днес, националния празник на България...Не е първа, съмнявам се да е последна...

Влизам бодра и весела в супермаркета. Как да не съм весела-празник е, слънце е, живи сме, празник е...Влизам за мляко, напълвам количката.
Но понеже съм си гадина или пък понеже критическата чука наimage вратата, гледам етикетите и помня, и снимам. Не за друго снимам, а защото на помненето вяра много нямам.
Минавам на касата, плащам. И пак гледам - снимките, бележката, и в обратен ред.
Не се учудвам да видя, че отстъпката, която триумфално ми се усмихва от етикета не е отразена в моята бележка.

Ще кажете - сефте...Ми не е сефте, затова правя кръгом и хлътвам в магазина, все още запазила слънцето в душата си и усмивката на устата си.
Дамата, за разлика от мен, вече се е запознала с критическата,image което я прави щастливка, защото явно не е от множеството безработни, чието ЕГН принудително ги държи по домовете им. Въпреки този факт щастие на лицето й няма, в поведението й също:
аз - здравейте, къде в бележката си мога да видя отразена отстъпката по клиентска карта?
тя - Квооо
аз търпеливо повтарям въпроса
тя - откъде да знам
аз, услужливо, показвайки бележката, снимката на продукта, клиентската си карта, отстъпката и отново бележката - ето, този кашкавал е с отстъпка, а не я виждам отразена. Къде трябва да е?
тя - откъде да знам аз!!!
аз - може би не работите тук??? - и понеже се случват грешки, впервам поглед в логото на престилката.Очевадно работи тук, освен ако това не й е любимата празнична премяна, а любимото занимание - подреждане на консерви върху рафт.
тя - ше питам домоуправителя - и хуква с консерва в една ръка и с бележка в друга
аз, хуквайки след нея - домоуправителят едва ли ще помогне в случаяimage
тя - що да не помогне?! - и хлътва в някакво хале, оставяйки ме  да се чудя какъв ли им е домоуправителят.
Ами такъв им е - сърдит.

управителят - какво сте купували?
аз, мило показвам снимката и бележката
упрл, пред инфаркт - ама защо сте снимали!!!???
аз - фотографията с мобилен телефон ми е хоби!
Управителят гледа лошо и пак гледа лошо и ми обяснява как трябва да си върна кашкавала, защото ...Ама аз не го връщам, защото искам да си го ям. Не можел да ми върне стотинки. аз и не искам, искам да се извинят и да си вършат работата. Не получавам нито едното, нито другото, но получавам всичките гневни погледи на всички служители в магазина.
И  се чувствам виновна, че съм им развалила добруването.
Не ме е срам, за някакви си 50 стотинки, баш на празника...в неделя...
Ами не ме е срам...
Срам ме е!

ако има и други любители на... фотографията, само за протокола - имам още снимки...
***
И нищо лично към всички служителки и служители, които добросъвестно и отговорно изпълняват служебните си задължения. Защото и те не са никак малко, за жалост индивидки като гореописаните пращат целия им труд по...майната си.




Гласувай:
18



1. katan - Познато:(.
03.03.2013 14:51
Имах да получавам 20 и няколко лева по такава клиентска карта /на мен ми беше обяснено, че се получават в края на годината/, но не ги получих, защото тогава бях болна.
През февруари си ги потърсих, но ми казаха, че се ползват САМО до края на годината. Сега имам 0 лева.
Омагьосан кръг, а:)?

Честит празник!
цитирай
2. benra - Омагьосан,
03.03.2013 14:53
обаче аз съм инат и не знам защо съм решила, че подобни магии плачат за разваляне и подобни кръгове направо крещят да бъдат резнати.
Честит и на теб!
цитирай
3. sestra - Приветствам те.
03.03.2013 14:56
Никак не са малко, вероятно много от тях искат и нов световен ред.
цитирай
4. jim101 - Браво за Постъпката ти! Така тря...
03.03.2013 15:00
Браво за Постъпката ти! Така трябва!Винаги човек трябва да знае за какво плаща и не само....!Аз имах следният куриоз: Дъщеря ми, която няма пълнолетие има карта вързана с моята банкова сметка и при пазаруването и с нейната дебитна карта в една европейска верига магазини в България, ( а същата е на нейно име и е банково обезпечена с всички реквизити), не и позволиха да си закупи продуктите като си ги плати с картата, въпреки че показа документ за самоличност , понеже нямала пълнолетие........ Ами каквито хората- такава и Държавата,такива и магазините, такова - обслужването, таива и паркингите, такива и тоалетните, такива и политиците,такъв и реда.....такъв ни и халът....За това сме и на улицата!
цитирай
5. benra - сестро,
03.03.2013 15:15
навярно и твърде вероятно...
цитирай
6. benra - jim 101,
03.03.2013 15:17
Същото редовно се случва и на моята дъщеря, също непълнолетна, по която причина неколкократно водя телефонни разговори с неинформирани служители, които завършват с тяхното"ама, госпожо, така са ни наредили, ние какво да направим"...Какво да направят, аджеба...
цитирай
7. makont - О, Бен,
04.03.2013 13:34
не са само ТМаркет, и с картата на ЦКБ е същото. Ами те бензиностанциите на Лукойл повечето са франчайзинг и още не са въвели услугата, а аз имам натрупани към 80 лева и исках да купя едно мече на едно дете за подарък. Голямо менте са всички. Сега изхвърлих всички карт, да не ми пълнят портмонето. Ще си плащам неблагоразумието, че не искам да си късам чантата с ненужни клиентски карти. Усмивки, все пак!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4413083
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930