Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2012 10:20 - Защо сладостта на живота да не е за мен?
Автор: benra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3367 Коментари: 2 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image  

Чувам миксера как жужи, размърдвам се в съня, който не иска да ме пусне от топлите си лапи, но аромата който след пет минути изпълва стаята ме кара да направя тройно салто и дрифтвайки по влажните плочки да се добера до заведното място вдясно от котлона .
Не, не пускай абсорбатора, моля! И не ми казвай, че не знам какво са пет минути, защото съм котка и не разбирам от време.
Времето е онова нещо, което на вас, хората, все не ви стига, все го упреквате и все се извинявате с него. Времето ви дразни независимо дали върви прекалено бързо или прекалено бавно, дали е прекалено топло или прекалено студено, дали е прекалено дъждовно или пък прекалено сухо. Винаги е прекалено. 
А пет минути са си пет минути - достатъчни да се наспя и достатъчни да изям две палачинки. Предостатъчни дори. Всъщност , като се замисля, мога да изям и пет палачинки за пет минути. Да, сигурна съм че мога. Първата ще е без нищо - пан кейк натюр, за да мога да вкуся прелестния микс от мляко и яйца с щипка ванилия. Втората ще я напълня със сладко от дюли, дори няма да махна индришето, което си забравила в буркана. Ароматът му така синхронизира с леко киселия вкус на сионската ябълка, че душата ми изпитва нирвана само при мисълта за божествения вкус. Третата ще бъде с мед. Колебая се - манов ли да сложа или акациев, а може би букет от горски билки...Да, горски билки ще са, определено. Така цялата природна сладост ще влезе в коремчето ми. Четвъртата ще бъде с шоколад. Швейцарски. от Алпите. Не държа да е от лилава крава, защото да ви кажа честно, изпитвам дълбоко недоверие към цветни животни. Единствено папагалите ми звучат автентично, но пък не съм чувала да има шоколад от папагал. Така че ще се задоволя с нормален - от какао и крава, традиционна. Петата, ах петата...петата ще бъде с карамел. Златист, кехлибарен, искрящ карамел, който оставя по небцето обещание за съвършенство. А знаете ли, толкова е елементарен. Както и всички съвършени неща - те са прости, семпли и гениални. Като карамела.
Ще отхапвам бавно, защото имам време и не бързам за никъде.На насладата винаги отделям време, защото насладата консумирана набързо си е похабена наслада. Направо - изконсумирана. А аз обичам да усещам вкуса на всяка хапка - как минава първо през обонянието ми, как докосва върха на езичето ми и ароматното обещание се превръща в сбъднатост. Обичам сбъднатости. Иначе какъв е смисъла да долавям ароматите? Няма смисъл, нали. Изкушенията трябва да бъдат реализирани и в крайна сметка да стигнат до стомахчето ми. Защото едва тогава разбирам, че чакането е имало смисъл. Нали се сещате - да чакаш напразно си е глупаво. Независимо от времето. А колкото си по-близо, толкова повече не ти се ще да се отказваш. И чакаш, и вярваш, и се надяваш.
Неееееееееее! Не ми казвай, че ние, котките, не ядем палачинки и, че от сладкото ще ослепеем. Това не беше ли за кучетата? Не е възможно нещо, което ухае така ароматно да е вредно за котешкото ми здраве! Аз имам мечти и те са сладки...А мечтите трябва да се сбъдват, защото в противен случай - за какво ми е да съм котка?
Моля!





Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cchery - Бени, супер е това, което си написала!
12.11.2012 09:33
В края на четенето бях разляла една искрена понеделнишка усмивка на лицето си, което обещава страхотна седмица!

Направо се възхищавам на вашето коте! Да, глаголът е "в ъ з х и щ а в а м", защото нашето "коте" (не са случайни кавичките на коте) не яде от нашата храна! Цупи се и гнусливо се извръща встрани все едно ядем ........ фекалии! Тя нашата има претенции и към котешката храна, но това е една друга тема!

Много сладко коте имате! Поздрави и пожелания за хубав ден!:)
цитирай
2. silvia0505 - Не е ли странно, че дори котките з...
12.11.2012 10:29
Не е ли странно,че дори котките знаят как да живеят, а повечето хора не.Много ми хареса!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4417832
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930