Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2012 12:47 - Някои го предпочитат горещо и аз тоже
Автор: benra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3524 Коментари: 3 Гласове:
13

Последна промяна: 14.07.2012 13:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Горещниците започнаха...днес и ако съдим по времето навън януари щял да бъде мек и влажен.
Дали някой януари иска да бъде мек...де да знам.
На януари му се полага твърдост, а на юли - горещност. 
Дрехите падат, задръжките падат и сметките - също. Не е ли гот?
Плюс това винаги имаш оправдание да дръннеш още една бира, още едно мартини или мохито...на плажа или на брега на рекичката, която подскача от камък на камък.
Имаш оправдание и да излезеш от рамките на сериозната леденост с оправданието-какво да се прави, горещо е.
Можеш и безнаказано да наджапаш в градския фонтан, без тутакси да те опаковат в усмирителна риза.
Можеш и да целунеш непознат или пък да се усмихнеш на съседа с надеждата да те покани на климатик.
Можеш.
Защото е горещо.
Някои го предпочитат така, аз съм от тях.
Само фрапето трябва да ми е ледено, за контраст . Винаги трябва да има контраст, за да е съвършено.
Не че съвършенството е задължително, но илюзията, че го притежаваш е опияняваща.
Забъркахте ли си коктейл? Не сте? Давайте...съвършено е .
Всъщност-най-съвършено е да се гмурнеш в сините води на някой закътан плаж и после по пясъка, по пясъка та чак до горичката, в която е сгушена къщичката ти. А на терасата да те чака...нещо готино или някой готин ...ееех.
това е то
горещо
Обичам





Гласувай:
13



1. cecka1504 - :)
14.07.2012 20:42
Завиждам ти, че обичаш.
Ние с горещото не се разбираме. Ама никак.
Готино да ти е :)!
цитирай
2. cchery - "Всъщност-най-съвършено е ...
07.08.2012 15:19
"Всъщност-най-съвършено е да се гмурнеш в сините води на някой закътан плаж и после по пясъка, по пясъка та чак до горичката, в която е сгушена къщичката ти. А на терасата да те чака...нещо готино или някой готин ...ееех."

И аз тъй го разбирам горещото.... и се опитах да се загубя на въпросния затънтен плаж, но трудовият ми договор ме намери и срита набързо обратно в офиса... лятната отпуска свърши!
цитирай
3. анонимен - KDwSXihlDTAYfvJvCmu
02.11.2012 03:42
4xjTJf <a href="http://djvpmaiklwkn.com/">djvpmaiklwkn</a>, [url=http://viubuqppvpho.com/]viubuqppvpho[/url], [link=http://qhogbykbzbnj.com/]qhogbykbzbnj[/link], http://sdkolyswnohe.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4415218
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930