Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2011 16:43 - Дневник на една карасавица - Се ла ви Каранти
Автор: benra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6242 Коментари: 19 Гласове:
21

Последна промяна: 18.11.2011 21:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Четвъртък 10:29

Скъпо Дневниче,

Събудих се преди 4 часа, 33 минути и една песен на Цеца Величкович, от нагло вмешателство в личното ми пространство. Антонио се беше наврял под красивото ми одеяло на ярко жълти пеперуди, което си закупих лично за мен преди две седмици от шикозен бутик на женския,  и се опитваше да превземе крепостта. След като се съвзе от удара, с който ясно заявих териториалната си неприкосновеност, наглецът заяви, че съм му била отправяла приканващи сигнали под формата на намигване с лявото око. Поглеждайки се в огледалото установих две неща:
- Красива съм! (което ми напомни,че вдругиден има конкурс мис Надлез Надежда 2011 )
- намигвам с лявото око...красива съм!

10: 46

Антонио припадна отново. Свекърва ми обвинява мен, крещейки съвсем необосновано - Убийца!

11:46 

Свекърва ми също припадна. Ми кой я кара да се дере като обезумяла? Притеснявам се - кой ще ми сервира обяд?

12: 15

В бедствено положение съм. Свекърва ми е скрила някъде ключа от хладилника и не мога да го отворя. Бих й 5 шамара - не се съвзема. Сега отивам да напълня кофата със студена вода.

12: 22

Осъзнах - това е знак! От глад съм свалила 25 грама и талията ми е съблазнително неустоима. Трябва да се явя на конкурса за Мис Надежда.

12: 26

Обадих се да се запиша за участие.
- Ама, госпожо, Вие ми звучите като да сте женена - вика ми некъф от другата страна на линията
- Да съм женена, да съм женена, колко да съм женена...пиши ме вдовица (Антонио май не диша вече)
- Ще ви запиша, но само ако засадите две праскови и две череши - настоява оня
Обещах! Обещах да спася и света, както и да давам дежурства на надлеза 10 нощи месечно.
Имам добро предчувствие.

13: 05

Репетирам активно за тура по бански. На балкона. Имам вече и група почитатели от отсрещния блок.

image


13: 11

Един си изпусна бинокъла, а друг ме покани да му ударим по една.
Предчувствието ми се подобрява още повече. 

13 : 46

Репетирам по монокини...за всеки случай. Аз съм професионалист.

14: 12

Вече съм напълно убедена, че ще спася света - успях с голи гърди да спра един, който се опитваше да скочи от покрива на съседната сграда. Вместо това-скочи у нас. Прилича на Жан Рено. О мон дьо! Обожава ме и е експерт по топлинно счетоводство. Пита ме -вуле ву куше авек моа? Не го разбирам, но ми харесва как звучи. Казах - Да, веднага!

15: 22

Антонио се размърда точно в момента, в който Жан Рено ми монтираше топломер на горещия радиатор. Ритнах го с токче...без да искам.
Чудя се дали трябва да звънна на ония от конкурса и да им кажа,че все още не съм вдовица...Не, няма...Жан Рено обеща скоро да бъда.

image


16: 02

Не звъннах, но на вратата се звънна. Мислех, че е пицата XXL, която си бяхме поръчали, оказа се - Бърза помощ. Свекърва ми я извикала час преди да припадне.
Прекалено бързи са! Казах им го. Помолиха да го напиша в специално хвалебствено писмо до министъра на здравеопазването, с копие до Президента, премиера и целия български народ. 
Не съм много по писането, но обещах като стана Мис Надлез да го кажа от трибуната. Така ще придобие Вселенско значение. Те се зарадваха и казаха, че мъжа ми е свиня.

16: 12

Не съм разбрала. Не бил свиня, а имал свински грип, който се разпространявал от ниско прелитащи фазани и бил типичен за постпанелния модернизъм, който пък е типичен за нас.


16 : 22

Мило дневниче, нещастна съм!!!!!Аз съм най-нещастната красива свиня...пардон жена ...на света!!!! Оказа се, че и аз имам свински грип. Жан Рено избяга. Страхувал се от фазани и не ядял свинско.

16: 43

Животът ми свърши, мило дневниче! Поставени сме под карантия. Две седмици не трябва да напускаме и ще ни следят дали и ние няма да се превърнем във фазани. Това били странични ефекти от синдрома. оказа се,че единствената здрава в блока е свекърва ми, защото ядяла чесън,мед и оцет. Сега, освен че държи ключовете за хладилника, държи и ключовете за входната врата.
В капан съм.

20: 35

Мило дневниче, мисля си....колко несправедлив е този живот. Жестоко несправедлив. И аз искам да съм умна, да има мъж, три деца, барбекю край басейна...Не искам да бъда парцал. Само че никой не пита дали си умен, всеки иска да те...Някаква си Цура била имала мечти..голям праз..Първо питаш фазана дето лети свиня ли е и после мечтаеш, мило дневниче, от мен да го знаеш. И аз искам някой да види,че съм човек от прасците нагоре, да ме качи на кабриолет, да ме извози в нивите на живота, в залеза на преамбюла...А то какво...лежа във вестибюла и ям чесън. Дори Жан Рено избяга, о мон дьо, сон жонжмон. И цъфтят в суматохата кестени и налъми. Само Спиро е оптимист. Вика, че ако сме били в Камбоджа досега да са ни разстреляли...ама в най-добрия смисъл на думата, мило дневниче...

Се ла ви...каранти! отивам да си пия лекарството

Петък  16:41

Коя съм..Кой си...Какво съм...Защо съм...Дали мога да летя...???


.....................

Драмата на панелния синдром - искрено и лично 





Гласувай:
21



1. cecka1504 - А, видя ли сега? А се мръщеше на су...
18.11.2011 17:11
А, видя ли сега? А се мръщеше на супата на свекърва си, която всъщност не беше за теб, а за Антонио. Или за Жан Рено беше? Обърках се... Ми то, с тая карантия...
Айде, успех на надлеза :)))!!!
цитирай
2. benra - Мани, мани, сестро
18.11.2011 17:16
карантията е ангария направо.Обаче успеха е договорен , един почитател обеща да ме направи Кралица на Надлеза
цитирай
3. анонимен - Ти ли го измисли? Много професио...
18.11.2011 17:23
Ти ли го измисли? Много професионално.
цитирай
4. анонимен - о май год!
18.11.2011 17:35
Попиках се от хилеж, ма бенро!
цитирай
5. benra - Ти ли го измисли? Много професио...
18.11.2011 17:37
kushel написа:
Ти ли го измисли? Много професионално.

Да бе...мислене...кой ще се занимава с такова тежко нещо:-))))Просто съм професионален гледач на телевизия
цитирай
6. benra - Попиках се от хилеж, ма бенро! ...
18.11.2011 17:37
анонимен написа:
Попиках се от хилеж, ма бенро!

Тоалетната далече ли беше? Виноват
цитирай
7. анонимен - Бени,
18.11.2011 21:00
разби ме!
цитирай
8. gwendoline - Голям талант си, да знаеш! :))
18.11.2011 21:52
Умрях от смях...!
цитирай
9. benra - Умрях от смях. . . ! аааа. . . да ги ...
18.11.2011 22:33
gwendoline написа:
Умрях от смях...!

аааа...да ги нямаме такива! Искам те жива и пишеща!
цитирай
10. magicktarot - Ти си го знаеш и са ти го каз(в)али, ма и аз да кажа - голям си талант, поздравления! :)
19.11.2011 03:12
"Предчувствието ми се подобрява още повече"...:))))))))))))) "Поставени сме под карантия"..:))))))) Падам си от смях и това е! Кеф! :)))))
цитирай
11. osi4kata - баси,
19.11.2011 03:38
много е лично за всички :))) каранти ...
Александра Матросова си ти - спряла си го с голи гърди :)))
цитирай
12. kite333 - Хахахаха и от мен.Отдава ти се,много ти се отдава :)
19.11.2011 09:36
"-Би ли ми изневерила с Жан Рено ? "
"- Аз и с Жоро Мамалев бих ти изневерила"
Бени е ся заради тебе и аз ще стана гледач на телевизия.
За да ти чета после импровизациите,не за друго :))))
цитирай
13. gothic - :)))))))))))))))))))))
21.11.2011 15:02
:)))))))))))))))))))))
цитирай
14. benra - "Предчувствието ми се под...
21.11.2011 17:49
magicktarot написа:
"Предчувствието ми се подобрява още повече"...:))))))))))))) "Поставени сме под карантия"..:))))))) Падам си от смях и това е! Кеф! :)))))

Ами това е положението...смех..смех :-)))
цитирай
15. benra - много е лично за всички :))) кара...
21.11.2011 17:49
osi4kata написа:
много е лично за всички :))) каранти ...
Александра Матросова си ти - спряла си го с голи гърди :)))

Всичко е лично :-))))
цитирай
16. benra - "-Би ли ми изневерила с Жан ...
21.11.2011 17:50
kite333 написа:
"-Би ли ми изневерила с Жан Рено ? "
"- Аз и с Жоро Мамалев бих ти изневерила"
Бени е ся заради тебе и аз ще стана гледач на телевизия.
За да ти чета после импровизациите,не за друго :))))

Както казах и преди-виноват :-))))За гледането на телевизия
цитирай
17. benra - :))))))))))))))))))))) :-)...
21.11.2011 17:50
gothic написа:
:)))))))))))))))))))))

:-)))))))))))))))
цитирай
18. makont - Страхотна си, Бен,
23.11.2011 15:53
трябва да те вземат за съсценарист. Посмях се от сърце. Сега и аз се запалих за Мис Надлез Надежда, но ми трябва някой, който е бил в Камбоджа, за да освитка журито и да сложим наши хора. Усмивки!
цитирай
19. benra - makont
24.11.2011 12:55
Ще намерим бе..камбоджанци бол, ако трябва-на Спиро ще звъннем :-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4405793
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930