Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2011 10:49 - Култура, кецове и трева
Автор: benra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4903 Коментари: 4 Гласове:
17

Последна промяна: 04.11.2011 11:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Никога няма да порасна. Поне по отношение на две неща - дънки и кецове. Харесвам дънки и кецове и дънки с кецове. Особено ако дънките са класически, а кецовете - червени. Мисля си, че когато обуя червени кецове съм в състояние да стигна до всичко, да пребродя всичко,  да избягам от всичко.

Да, но вчера не бях в кецове, а на токчета. Когато бях момиче,( някога някога толкова някога...) обуто в накъсани дънки и кецове с шарени връзки, майка ми упорито втълпяваше в рошавата ми глава как така, в дънки и кецове - може...ама на улицата. Вопиющо неуважение към културата е да я посетя в този си вид. И успя да ми го втълпи. Затова винаги, когато посещавам култура го правя в максимална прилежност. Демек - културно.

Може би, защото никога не ми беше хрумвало, че ще искам да бягам от култура. Случвало ми се е да заспя на култура, но това е нормално. Една от функциите на културата е да отпуска и да преселва в други светове и състояния. Бягството обаче не е състояние. То е отдалечаване, отричане, неприемане. И за него кецовете вършат отлична работа. Съгласете се - някак си неудобно е да бягаш на токчета...най-малкото е шумно и привлича внимание.

Затова не избягах. Останах. До края. Беше тъмно и тягостно...и тъмно...и тягостно...и дълго...и тягостно. И имаше послания, много послания и идея. Само дето аз си нямах идея. И смях имаше ..на " на майка ти в п.....а ". И на няколко други подобни лафа, съвсем непривични за българина, за културата му. Само дето аз не се засмях.

Пред мен един проведе 4 телефонни разговора, в които се заслушах, а момичето до дъщеря ми я попита, откъде си е купила ботите, защото много ги харесала и щапката й харесала също. Зад мен пък се обичаха. Беше тъмно и тягостно, и дълго, и нямах кецове...нито трева.

Всъщност - тревата не се ли култ-ваше от хипи-поколението?Някога, някога, толкова някога, като в ..коса... Не беше ли тогава бунт, а днес е просто...незаконна? 

Не знам...беше дълго и тягостно...но това вече го казах. Дълго и тягостно...и нямах кецове, дори не можах да заспя.
 Но...един кадър от филма ми хареса, честно! Както и билбордите (може би правилното е -билбордовете), и трейлъра му - гледайте ги, стават!

image


........................................
Човек може да излезе от панелката, но това не променя твърде много нещата, защото панелките са вечни...май






Гласувай:
17



1. magicktarot - Аз няма да го гледам ... май:)))
04.11.2011 12:24
Достатъчно ми бе да прочета резюмето ти!

П.П. Ще фалира киноиндустрията ни заради тебе, аааа!!!

;)))
цитирай
2. benra - голяма
04.11.2011 12:56
съм гадина, амаааа...какво да направя-без кецове бях, егати!
Мислех си снощи, анализирайки-ако резнат половината сцени на размисъл и нищоказване, може и да се получи..поне от моя гледна точка. Но май и от гледна точка на целия пълен и препълнен салон
цитирай
3. d0d0 - Гледах го и аз.
04.11.2011 13:26
Споделям мнението ти. Напоследък се старая да гледам почти всички български филми, които излизат, защото има доста сполучливи, а и дори да не се е получило смятам, че подкрепям българското кино по този начин. Рекламата беше доста добра и определено се разочаровах от филма.
цитирай
4. benra - d0d0,
04.11.2011 13:40
рекламата си заслужава гледането...на рекламата. Лошото е, че след този филм, дъщеря ми каза - аз си знам,че не трябва да ходя на български филми. А съвсем не е права-има, не е като да няма.Благодаря, че намина...тук:-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4393906
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031