Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2011 11:26 - Ммммм...тел - 2
Автор: benra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4290 Коментари: 19 Гласове:
22

Последна промяна: 15.04.2011 12:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
      "Vreme e za smyana..." - прочитам в ес-ем-еса, който ми изпраща моят мобилен оператор и изпускам телефона от изумление - Брей, Брей, Брей! Значи  разбраха, че докато те сменят софтуер, техните клиенти ще сменят тях. Дори, осъзнали тоталната си безпомощност проявяват невиждана и нечувана коректност сами да кажат - опитахме се, не става, сменяйте ни, не се мъчете!
Обаче радостното ми въодушевление не трае дълго. Вдигам апаратчето от земята и  дочитам, че ми предлагат да си сменя... гумите.
Аз, драги,  гуми нямам, най-малкото, защото съм с крайниково задвижване, тип хуманоиден кракомобил. Но вие това няма как да го знаете , защото по дифолт си ме третирате като неодушевен предмет. Но не сте прави - душа имам, нерви нямам.
    Помня как преди време скастрих един мой познат, плюещ по червения мобилен оператор. Около половин час го убеждавах колко точни и изрядни са, а той цели два часа не ми вярваше. Дори реши, че почвам да се смахвам. Успокои се едва, когато казах - обаче Топлофикация са мошеници . Така е . Са - но за тях друг път.
   Тук иде реч за червените. Няма да им споменавам името та да не излезе като реклама. Нямало лоша реклама, казват. Е, моята е лоша.
    Къф ти е проблема - ще ме попита някоя тяхна служителка с онази некомпетентна жизнерадостна апатия, която в началото припознавах за мило старание. Проблемът ми е проблемен и многопластов, и системен, и финансов, и потребителски, и всякакъв.
   Първо - от има няма половин година сметките са има-няма. Т.е. предимно ги няма, а като ги има то ги има в неразбираемо изобилие. Второ - няма начин да си видиш какво си говорил, колко си говорил и какво ти остава -все те канят да опиташ по-късно.  То верно опитът му е майката, но мен нещо ми писнА да плащам насляпо. Трето - никой така и не можа да ми обЯсни как може да имам две различни фактури от една и съща дата и аджеба какво съдържат тия фактури.
Викат - не плащайте, госпожа! А се и дразнят, че ги разпитвам и настоявам да знам.
Ми няма да плащам, разбира се. Но защо ли имам тревожен пресантиман, че това временно-продължително неплащане после ще ми излезе солено? 
То верно лафът - бавно става, с компютър работим - си е вече класика в сферата на услугите. Но при тях май вече е - нищо не става...с компютър работим.
Не знам точно как мислят да си задържат клиентите, предлагайки им, ни лук яли ни лук мирисали, смяна на гуми.  Щом успяха да разколебаят моето пословично моногамие начи нещата им не вървят хич надобре. Просто в един момент ще престана да опитвам по-късно и ще им тегля една. Всъщност - май точно в момента им тегля една. 
     

      



Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gwendoline - Точно на същата вълна съм и аз, вдигнала съм мерника на червения оператор,
15.04.2011 11:42
дето от 4 месеца не ми праща фактура, не ми дава да си проверя сметката, река ли да попитам нещо, все ме кара да чакам и когато най-нарая успея да се оплача, отговаря шаблонно - работим по проблема, благодарим за разбирането! Стига вече де! Не сме аборигени. Не знам с какъв акъл още стоя верен абонат, просто си се чудя на себе си... Трябвада измисля нещо, още го умувам...
цитирай
2. benra - gwendoline,
15.04.2011 12:04
аз в началото подходих с разбиране.Казвам си-случват се, бъгове, сохтуерни проблеми, нормално е, все пак хора правят и тази система. Нооо...времето минава и нещата се задълбочават.Отгоре на всичко сметките са като копи-пейст плюс минус някакви стотинки, което не стои никак логично.
онзи ден след като с изумление видях как ми идва(съобщава ми се онлайн от кредитната карта,където съм заявила сметки) известие за фактура на двойна стойност от вече дошла преди 5-6 дена. Проверявам датите-еднакви.Вдигам телефона-хръм, мрън, дрън...нищо. После се сещам да питам кога,според тях, съм плащала за последно.Пак звъня.Някакъв льольо Пенчев ми вика след 10-минутно чакане-ми февруари, госпожо. Бе как февруари, бе льольо-питам аз.ТОй назидателно ми отговаря-ами да, февруари.
Пропътувах половината път до дома в размисъл и превъртане на лентата и пък звъня инатчийската със същото питане-вдига ми някаква льоля.Рови рови и вика-14 март. Така по-може..Питам я -а към днешна дата какво дължа.Тя мрънка-ми нищо.Аз-как така нищо,като преди час ми висяха някакви две неразбираеми сметки.Тя-мрън мрън, ми преразглеждат се, маи чакайте. и още чакам-и ни звук, ни стон, ни нищо.Само-моля опитайте по-късно.
Ще го изумувам, предусещам как.ама първо ще се адвокатстваме май.
цитирай
3. tit - Ооооо - я се опитай да прекратиш договора!
15.04.2011 12:05
Или да се прехвърлиш!
Пресен случай - с много зор съм събрала 200 лева. Отивам и казвам - искам да изчистя всички фактури /само тогава ще ми спрат номера/ и плащам всичко, което ми казват на касата - стои намколкоси и некви стотинки!
- Сега ще го спрете ли?
- Обърнете се към колегите по обслужването!
Отивам при въпросния колега, чакам чинно, идва ми реда и питам пак.
- Трябва да си платите...
- Току що платих!
- Имате фактура за..., която...
- Преди три минути платих!
- Да, но имате още една фактура, която...
- Колко?
- Четиридесет и...
Вадя петдесет лева и...
- Освен това трябва да знаете номера на молбата...
- Миналия път я разпечатахте и казахте, че...
Дълго мислене и разглеждане на екрана.
- И трябва да върнете устройството...
- Какво устройство? Флашката беше бонус, че взимам нета?
- А, така ли? Щом е флашка...

Черевнните разчитат на това, че нямаме оръжие ти казвам!
И ни съсипват нервите по този повод...
цитирай
4. benra - тит,
15.04.2011 12:08
много некоректни, мнооого.
Чакам аз да ми дойдат стотин лева и както не говоря ще ги вдигна на УРА!
Според „Закона за електронните съобщения” (последно изм. ДВ 97 от 10 декември 2010г.), който гласи, че „предприятията, предлагащи обществени телефонни услуги (б.а. сред които е и „Мобилтел” ЕАД), предоставят безвъзмездно на абонатите детайлизирана сметка за ползвани услуги заедно с данъчна фактура, както и предоставят безвъзмездно достъп до информация в електронен вид относно месечните сметки за ползваните услуги”.

Е аз такава детайлизирана сметка НЯМАМ
цитирай
5. gwendoline - 2. benra - Оо, ще има бой, ако трябва и адвокатстване също,
15.04.2011 12:14
търпението ми отдавна се изчерпа, сега просто чакам да излезе някаква фактура и се почва разправията. Всичко в писмен вид, никакви телефонни разговори, никакви усуквания и прехвърляния напред-назад. Дотук имам само един жалък шаблонен отговор, но така не става.
цитирай
6. vitaldesire - Вдигайте знамето и аз идвам
15.04.2011 16:09
:)) Нищо, че съвсем далновидно, отдавна и завинаги разлюбих червения оператор и разни други червении и си преминах на един по-зелен, та да ми е зелено на душата. Съпруга ми обаче, червенее като майска роза и напоследък червеният му цвят е предимно от яд и безсилие пред олигофренията на сметките си.
Ама верно са направили и специален подбор на персонала си по странен критерий за растяща депресивност май.
цитирай
7. eleonoraknyazheva - Да ти кажа,
15.04.2011 21:12
по тази логика, тъкмо ще ги смениш, и другите, "по-добрите", също ще дойде ред да сменят софтуеър. Мъка, мъка...Не знам в крайна сметка има ли "полза от файдата"...
цитирай
8. dmv - Време е да до разкажа тогава в
16.04.2011 10:22
унисон с твоята сага края на моята.Хах.Не само са нагли к"пелета,ами и горница.Преди време си спрях втория телефон,който ползвах от тях.Отивам и им казвам-"Спрете ми телефона моля,искам да платя неустоиките,безобразно-скъпия телефон на лизинг от вас,както и всички дължими суми по фактури и да ми го закриете".Отговарят ми"Няма проблем,дължите точно 1123 лева и 67 стотинки".Призля ми,ма добре.Плащам като поп за гяволъка да съм им клиент и да имам скъп телефон от тях.ОООООбаче,не щеш ли,след 4 месеца-разбирай март-ми идва съобщение от фирма за събиране на лоши кредити-"Кредитреформ"-ахахаххахаха-,че по този номер им дължа пари от възложител М-мамка-им-тел на стойност 112 лева и 65 стотинки....ахаххахаха и ме плашат със съд и какво ли не,щели да ме очернят...Паля моторетката с 5000 хилки в час,бесен и лют,отивам в най-близкия офис и какво мислиш,онез говеда нямат идея за какво става въпрос,но ме съветват да си платя и да пусна молба....Аз,за да не си хабя нервите, плащам,подавам молба и няма отговор,било ток.Примирявам се.След 2 седмици,обаче онез ми пращат нова честитка на стойност 119,20 ,за да ми закриели сметката-дължими такси......?!?!?1?Сега сме горди съпритежатели и съ-перници в съда на дело под номер еди-си кой.....И ще се съдим..ДАно метеор удари улица Кукуш 1,само ще кажа на защитниците им едно,вишият им ешелон говори безплатно дори и в рамките на 1000 лева месечно.В роуминг също.Безплатни телефони,а да и също така зимат от една до три заплати бонус всяка година,най-често по три......Лично съм го видял при една дама,която работеше там.Как беше,рибата се л'ови у мътни в'оди....
цитирай
9. dmv - АЗ не "знаме дигнах" мили съфорумци:)
16.04.2011 10:26
А "на нож" отивам към вражеските редици:)
цитирай
10. roza17 - И аз съм потърпевша. И аз имам едни ...
16.04.2011 15:00
И аз съм потърпевша. И аз имам едни сметки, които се припокриват и не мога да им хвана дирята. Вече ще откача от тия.....тъпанари. В офисите им отиваш и чакаш като че ли си им молител, а не клиент. Като се хванат на всички гишета да зарибяват нови абонати, да продават нови телефони и ти си висиш като паяк два часа, за да платиш някаква фактура, която дори не ти е ясно защо плащаш. Толкова са отегчени служителите им. Толкова са изкуствени и не желаещи да разберат човекът отсреща, че се чудя защо въобще ходят на работа.
Хубаво, че повдигна въпроса, benra. Все се канех да споделя, но вече дори не виждам смисъл да се жалвам, щото сякаш с главата си блъскам стената.
цитирай
11. benra - dmv,
16.04.2011 15:04
като те чета и ми настръхва косата и ми иде телефон да не хвана.Ужас!!!Дано им разкажеш играта! Ама наистина е безобразие
цитирай
12. benra - витал, роза,
16.04.2011 15:05
ясно е,че май всичките им абонати са на този хал-безобразен хал.Дали няма някакъв начин да се реши глобално проблема..си мисля..някакъв групов иск...жалба...
цитирай
13. benra - елеонора,
16.04.2011 15:06
асно е че и тия и ония са един дол дренки, но мтел напоследък попрекалиха
цитирай
14. benra - гуен,
16.04.2011 15:06
явно сме много...
цитирай
15. dmv - benra-Едвали ще
16.04.2011 21:40
успея да ги осъдя,ма ей така,да ми е мирно и сгодно поне после,че съм се опитал поне да се защитя..

roza17 написа:
И аз съм потърпевша. И аз имам едни сметки, които се припокриват и не мога да им хвана дирята. Вече ще откача от тия.....тъпанари. В офисите им отиваш и чакаш като че ли си им молител, а не клиент. Като се хванат на всички гишета да зарибяват нови абонати, да продават нови телефони и ти си висиш като паяк два часа, за да платиш някаква фактура, която дори не ти е ясно защо плащаш. Толкова са отегчени служителите им. Толкова са изкуствени и не желаещи да разберат човекът отсреща, че се чудя защо въобще ходят на работа.
Хубаво, че повдигна въпроса, benra. Все се канех да споделя, но вече дори не виждам смисъл да се жалвам, щото сякаш с главата си блъскам стената.


Къде ти бе, направо аз се чувсвувах не като молител,а като просител,просещ месечната си сметка?!И защо не могат да ми кажат кое какво е в нея...дебили...
цитирай
16. tera - Абе хора, нямате ли си служебни мобифони?
17.04.2011 13:04
Това мигом ще ви реши проблемите и с операторите, и със сметките. :)))
цитирай
17. benra - tera,
17.04.2011 17:02
Не, нямам, сама си плащам сметките ...:-)))
цитирай
18. ledzeppelin - хаха
18.04.2011 11:15
дам. ужАс. на мен ми писна от всичките тия неща, зарязах си неплатените сметки, за които всъщност нямам изпратени фактури и ми спряха телефона и сега съм с глобулска карта и съм си ок. мога да си сменям безплатните номера от нета и изобщо да правя всичко каквото поискам + да получавам точна информация за това на какъв план съм, колко точно минути имам, от коя до коя дата ми е фактурата и т.н. ...
цитирай
19. toshevska - =(
18.04.2011 11:36
Тая ТЕМА край няма!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4392517
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031