Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2011 11:41 - Ммммм...тел
Автор: benra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2374 Коментари: 17 Гласове:
30

Последна промяна: 04.04.2011 11:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Телефонът ми сдаде багажа и след неколкратни неуспешни опити да позвъня или отговоря на обжадане, реших - нов ще да е. Тук и сега. Ама не просто сега, а веднага.
И така, ентусиазирана от взетото решение, се запътих към моя мобилен оператор, водена от някакво странно убеждение, че след като дъъъълги години съм му абонат, няма начин да няма някакво изгодно предложенийце за мен. Така де - логично ми звучеше да имам и аз някаква далавера от мобилното си моногамие. Влязох в така наречения му "клиентски център -магазин" и за ен-ти пореден път си помислих колко безумно и неклиенто-удобно са го замислили.
  Масичка тук, масичка там, някакви витринки над масичките, които витринки за да ги видиш трябва да се покатериш върху обслужвания на масичката.
  Опашка тук, опашка-там. А бе неподредено все ми стои. Но си казвам, че явно това е модерният начин на ефективно обслужване. Застанах стратегически по средата и започнах разногледо да следя коя масичка първа ще се освободи, за да кацна и аз на нея.
Освободи се. Кацнах.
Служителка. Млада. С очила. Усмихва се. Усмихвам се.
- Какво ще желаете? - ме пита, а в погледа й чета - от какво ще се жалвате?
Нямаше начин да не чуя, че всички преди мен все се жалваха-на кой сметката му крива, на кой космосът му тесен. Аз обаче не бях от тях и побързах да успокоя служителката.
 - Телефон! 
 - Аааа, искате да станете наш абонат? На мобилна или на стационарна услуга или и на двете, имамеее...- оживи се видимо тя
 - Не, не...аз съм Ваш абонат вече, искам телефон...апарат...защото моят сдаде багажа - поясних искането си аз
Тя малко поувехна и някак тъжно протегна ръка и ми подаде едно списание
 - Не ме разбрахте -казах аз -не искам списание, а истински телефон
 - Е да, каза тя - тук може да изберете
Аз обаче съм голям инат, а и списанието бях разглеждала, както и сайта и бях горе-долу наясно какво и как...
- Вижте, аз бих искала да ми предложите някакъв изгоден за мен вариант, произтичащ от факта, че съм дългогодишен Ваш абонат
- Хъм - каза тя и заби поглед в списанието.Не беше впечатлена от факта, че съм дългогодишен абонат
- имам натрупани точки - обнадеждено добавих аз
- Хъм - добави тя и продължи да изучава списанието
- Искам апаратът ми да е еди каква си марка, до еди колко си лева и с добра камера
- аха - вече леко отегчена каза тя
- Имам натрупани точки - повторих аз, в случай, че не е чула - и на двата номера -използвах аз последния си коз. Демек-не просто съм абонат, ами съм и двоен абонат.
- И ми трябва телефон..сега,веднага, защото моят не работи - отново се повторих...за яснота . Т.е вече потребителски се бях разголила тотално 
- Даааа - каза компетентно тя -драсна нещо в списанието и ми го подаде с обяснението - ето подчертала съм Ви вариантите с клубни точки и с две годишен договор и другите - без клубни точки и две годишен договор
- Ама, аз исках -......опитах да кажа аз - сега, веднага, защото...
- Следващият - каза тя, слагайки си физиономията за жалбоподатели
Така и не можах да й обясня, че искам да ми каже-ето този телефон го предлагаме на изгодна , за Вас като наш дългогодишен абонат, цена. Би Ви струвал далаверско ниските еди колко си лева само, при условие, че....Докато чаках бях мернала на една от витринките да се мъдрят телефони с табелка-апарати с клубни точки. Ама не би...
Излязох си, без телефон, но със списание, от което се освободих в първото кошче за боклук. И влязох в отсрещния, конкурентен магазин...Исках телефон сега и веднага.
Час по-късно в джоба ми звънеше новото ми апаратче, а в другия джоб се мъдреше сим карта на оператор, чийто абонат не съм...т.е. не бях, а вече съм.








Гласувай:
30
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Съвсем нормално си пазаруваш. Там ...
04.04.2011 11:49
Съвсем нормално си пазаруваш.
Там където не може да се купи необходимото сега и веднага, при това продавачката да е търпелива и любезна...просто не си струва да се влиза.
цитирай
2. karambol5 - Така си е :)))))
04.04.2011 12:16
Така си е :)))))
цитирай
3. sramejlivetsa - Крайно време е да минеш към Глобул. ...
04.04.2011 12:49
Крайно време е да минеш към Глобул. Аз съм много доволен от тях. Пък и тамън ще си говорим на далавера:) А и служителите им са доста учтиви. Тук, където си плащам сметките, има едно девойче- нисичко, ама с големи...очи:) Забравям си номера на телефона като ме погледнат:)
цитирай
4. bizcocho - Само ще те поздравя за новата при...
04.04.2011 16:04
Само ще те поздравя за новата придобивка, без да коментирам разликата между това, което ти срещаш като абонат на твоя оператор и аз, като абонат на оператор в държавата, в която съм, защото не ще ми е приятно да се възприеме като изфукване. Само мога да кажа, че когато си бях в България, ми бе по-изгодно да си говоря през моя номер, независимо до къде, отколкото през тези, които имах за престоя си там.
цитирай
5. eleonoraknyazheva - Ем тел, ем жица.;))) (имаше такава закачка).
04.04.2011 16:22
Какво да ти кажа, освен, че напоследък съм сериозно ухажвана от служители на М-тел-а, за да ми предлагат разни нови оферти и по-изгодни договори...И все на точките ми акцентират.:) Дали пък не си прибързала, само защото си попаднала на някаква гьонсурат девойка? Всички искат да ни вземат парите под една или друга форма, така че, не знам има ли особена разлика?
цитирай
6. panazea - Разказът увлекателен . Затаих дъх и до последно ВЯРВЯХ ,че ще се пропука ледът ! Уви !
04.04.2011 21:32
Тези девойчета ги подбират по други критерии , а не по съчувствие към потребителите и желание да ги удовлетворят .
Затова ги съдят за не знам колко си . Сгрешена им е стратегията .
Успех ти желая с новото ти телефонче. какво да ти кажа , любов насила не става .
Извън разказа : Мъжът ми искаше да си купим кафе от един магазин , пък аз се дърпах , щото кафеджийката беше дръпната и нафукана и аз просто не исках да влезна повече в този магазин . Мажът ми обаче ме успокои: Не бой се , те вече са уволнили онази и сега е друга . Излезе пророк . Обслужи ме едно хубаво и мило момиче и веднага разбра какво ми трябва . Е , сега това е любимият ми магазин .
И с офисите на М тел така ще стане . Търпение му е майката .
Хубава вечер !
цитирай
7. author4fun - МНоооого позната ситуация - сменям ...
04.04.2011 21:46
МНоооого позната ситуация - сменям ги и трите на почивки, защото като се ядосам на един, минавам на друг, докато и той не ме ядоса ;)))) Защото са един дол дренки :))))
цитирай
8. makont - Бенра, умееш от нищо да правиш нещо.
05.04.2011 16:38
Глупава ситуация, но така хубаво си го написала с невероятно чувство за хумор. Поздрав и усмивка!
цитирай
9. benra - Re:
05.04.2011 17:04
joysii, нормално си пазарувам, нали :-)

karambol, ами да

срамежривец-е анджък де, сдобиха ме и с такава карта:-)))

bizcocho, благодаря и то е ясно, че тук нещата са далеч от тези в цивилизования свят

елеонора, точно затова отидох, така и така все ми рекламират разни прИмоции да вземат реално да ми продадат нещо.Ама не успяха.А аз бях готова да купувам

панацея, ледът се оказа железен направо :-)))И аз като теб-не влизам някъде, където са ме отблъснали. Това да продаваш си иска таланта

autor4fun, аз до онзи ден бях мобилномоногамна, амаа...ей на

маконт, от глупава, по-глупава, а те-най-глупави.Как не се научиха тези хора да ловят клиенти? чудя се и не мога да се начудя.Поздрав и на теб!
цитирай
10. gothic - :)))
11.04.2011 12:08
Няма вариант - за телефон на далавера се сдобиваш и с нов договор. И мойто тенеке посдаде багажа, обаче сега имам чисто ново хлъзгалце + нов номер, а сметката ми отива директно на половинката ми :))))
цитирай
11. dmv - 10 години
12.04.2011 10:38
бях абонат на 1-вата мо'билна компания,Мамка-им-тел,10 изгнили години с 3 карти,две мои и една на сестрата,чинно си плащах,накрая преди 6 месеца не щеш ли,зеха да идват сметки накуп,точно след смяната им на сиситемата-385,120,90,60,60 лв -пет сметки накуп,втрещих се,като последните 3 месеца не съм говорил по телефона,не съм набирал..Обесниха ми да си платя и да подам молба.Платих,подадох и ми казаха сичко ток и жица,грешка няма?!ЪЪЪЪ моля викам им аз,да ми отговарят те."Не сте си ползвал минутите от"семейство и приятели"-ми казват,а то какво при смяната на системата им от работеща такава с неработеща такава,милите не ми ги префърлили автоматично.ПОчвам по втория начин,позната на високо ниво в компанията,разьбирай сериозна със сериозен пост.Тя ми обясни за какво става реч и както и ти,така и аз с нов телефон и карта от друг оператор с песен на уста...Разбивам се да говоря а сметката не надвишава 35...тези просто са не-хора...
цитирай
12. benra - dmv,
12.04.2011 10:51
и аз съм им набрала...откак смениха системата нищо не им е в ред. Вчера ми дойде някаква сметка-звъня и ги питам как мога да имам две фактури на една дата.ТИя мъцкат,че нещо се преизчислявало , да не съм плащала, еми няма да плащам, разбира се
цитирай
13. hosekura - Е ти пък сега - хем си им вече абонат хем да те глезят ;)
12.04.2011 15:42
Дa си видяла рибар да храни вече хванатите риби с червейчета ;) ;) ;)
цитирай
14. benra - hosekura,
12.04.2011 17:55
хахаха-звучи логично:-)
цитирай
15. dmv - benra
13.04.2011 00:19
Честно,се знаех,че си правят далавера на наш гръб,но сега понеже милите се изръсиха с 100 милиона за и-нет компаниите,които купиха и познай-някой трябва да плащааааааааааааа,дето има думата,защо да не сме ние "рибките"?.Аз да си кажа честно нямах идея за какво става въпрос,но след някои факти,които ми казаха от-тук-от-там,направо занемях-Тази компания е един "разграден двор".Това ,заради което ги хванах ,че ме действат беше,че ако щеш вярвай,но разговорите ми от 2 месеца се повтаряха с точност по ред и номер и продължителност,все едно копи-пейст-последните две сметки дето са по 60 лева,на това му викам "съвпадък" голям...Мародери зверски,отивам и ги питам"Абе хора как така?"
"Ми Господине не знам...пуснете молба.."-Сещаш се,че си отивам споменавайки майки и бащи.Истината е,че нямат идея какво правят,някой е сгафил сериозно и сега нас си ни "ловят на бастун"...А комисията за защита на изтерзания бг-потребител не ще и да знае за тия неща и как не-Сегашен изпълнителен директор е Пламен Петров-бивш министър....Крушката си имала опашка..:)))
цитирай
16. benra - dmv,
13.04.2011 09:25
сега като го казваш се замислям - и моите последни няколко сметки са за една и съща сума плюс минус стотинки някакви ...хммм
цитирай
17. dmv - benra
13.04.2011 15:56
Ами копи-пейст и работата е готова,просто нямат работеща система в момента,а все пак трябва да ни взимат някой лев нали така?!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2822661
Постинги: 736
Коментари: 12613
Гласове: 29386
Календар
«  Октомври, 2017  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031