Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2010 10:33 - някакви размисли за някакви неща
Автор: benra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9499 Коментари: 65 Гласове:
39

Последна промяна: 02.07.2010 14:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
         Здравейте!
Искам да споделя с вас едни поредни мои размисли. Няма да ги римувам, няма да им слагам снимки, нито ще ги обличам в метафори, няма да бъда  саркастична, нито дори иронична.
      Какво правим ние тук, на това точно място, сега? Ами - общуваме. По този начин отговарям винаги на този въпрос, независимо кой, къде и защо ми го задава. Дори, когато самата аз си го задавам отговарям по този начин, значи - така виждам нещата. Обикновено пред себе си съм крайно честна.
     Когато преди няколко дни Ангелина Пискова ме покани да си поговорим(вероятно повечето от вас са попаднали на нейната поредица-разговори с блогъри по радио Хоризонт)първо си казах-ама какво имам да кажа, та всичко , което искам да кажа го нащраквам тутакси. Казах си и - на кой ще му е интересно да ме чуе - не съм творец, нямам творческо минало, нямам творчески планове, животът ми е един нормален средностатистически живот, и като блогър съм един средностатистически блогър-плещя си това и онова. Обаче, както някои знаете съм зодия Близнаци и онзи, другият близнак, ме сръга - я не се прави на интересна, отивай! И отидох.
    Поговорихме, най-вече за блога, естествено - защото нещата, тези неща се случват тук. Беше интересно и приятно, и Ангелина не хапе - честно. Само дето гласът ми на запис звучи малко странно, но това е друг въпрос.
    Искаше ми се да кача интервюто тук, но за жалост не умея да преобразувам аудио записи във видео и така...
      Та какво исках да споделя?! А да - не разбирам.
Ето, възрастен човек съм вече и продължавам да не разбирам хорската ненавист. Този бил некадърен, онзи бил графоман, третият бил незнам какъв си. Ок и аз не харесвам всичко и всички и не чета всичко и всички. И аз се дразня понякога, дори от себе си се дразня. И подминавам..когато нещо не ми харесва - не го дочитам, когато нещо ме дразни и пръстите ме сърбят да нащракам нещо негативно просто ги стисвам здраво, защото знам, че не това е начинът на цивилизованото общуване. Когато имам антитеза на дадена теза я споделям.
      На това място никой не задължава никого с нищо. Имаме възможност да избираме какво и кого да четем. Свободна възможност и аз определено се възползвам от нея. Имаме и свободната възможност да пишем, каквото ни е на душа. И от тази възможност се възползвам, дори в момента.
    В блога на Ангелина бях обвинена, че съм против конкурсите пък, видиш ли, съм отишла да ме интервюират.
    И тук ще го кажа - против конкурсите съм. Защото там има съревнователен елемент. Трябва да подцениш някого и да избереш друг. Аз тук имам стотина избрани любими блога и ако някой ме попита кой ми е най-любимият бих казала - всички- и бих била  напълно искрена. Всеки от тях ми дава по нещо. Едни ме карат да се смея, други ме разплакват, от трети научавам разни неща, в четвърти слушам музика, с пети си дърдоркаме, в шести се разхождам по света и т.н. И да избирам между тях? Нелепо ми е. Плюс това тук, както вече казах, общуваме...как да класирам общуването?
Затова дали трия или не няма да се обяснявам обширно. Наистина не трия, защото и глупостите ми са мои глупости и в един или друг момент съм имала нужда да ги споделя. Имам разни неща в архива-неактуални предимно. А този пост може и да го изтрия, кой знае и кой е абсолютно праволинеен?
Защо отидох да разговарям с Ангелина Пискова? Защото смятам инициативата й за позитивна, защото блогът е част от живота ни, от ежедневието ни и ние присъстваме в него, защото на мен ще ми е интересно да чуя доста хора, а защо да не позволя да чуят и мен. Живеем в динамични времена, не виждам елемент на изключителност в нещо такова, просто начин да бъдем още малко по-позитивни и толерантни. Май това исках да кажа...


Тагове:   неща,


Гласувай:
39



Следващ постинг
Предишен постинг

1. demidin - Поздравления за интервюто, беше ...
02.07.2010 11:14
Поздравления за интервюто,беше чудесно,не се връзвай на анонимните плювачи!
Най-искрени пожелания за здраве и успех!
цитирай
2. benra - demidn,
02.07.2010 11:16
благодаря! Не, не се връзвам, аз наистина смятам, че всеки има право на мнението си и всеки сам преценява как да го изрази, това е причината и блогът ми да няма модерация. Щом това е техният начин, аз съм ок.
цитирай
3. cefulesteven - 1. Какво чух вчера по радиото? Един ...
02.07.2010 11:57
1. Какво чух вчера по радиото? Един много свеж, много позитивен, пълен с живот човек. Настроен бях да слушам, но получих повече отколкото очаквах.
Сигурен съм, че си въздействала на още много слушатели, а е имало и такива, каквито са открили и чули част от себе си.
И това което сте им вдъхнали ти и Ангелина, мисля си, че е безценно.

2. Което прочетох сега. Жалко, че повече хора не са с подобна настройка. Това е и философията и смисъла на блогването. Технологията даде възможността, оттук нататък, трябва да поработи и душата, характера й. Блогването дава право на разнообразие, на поставяне на различни ценности, за откриване на различието. Правото всеки да открива себеподобния и себеподобните, а не всичко да се затваря в няколко аксеологични матрици.

Ще ми се повече хора да бъдат толкова толерантни.
цитирай
4. razkazvachka - Поздравления и от мен!
02.07.2010 11:58
ами да - голям мохабет си е
блога:))))
цитирай
5. анонимен - Бенра,
02.07.2010 11:59
нека се обадя и при теб - когато подбирам хората, с които разговарям, разбира се, има субективен момент. И далеч не твърдя, че аз съм най-точният критерий за това дали някой е стойностен или не. В новия си постинг написах, че преди всичко отчитам интереса към авторите. А той е факт. Не казвам дали те са добри или лоши, но че към блоговете им има интерес, никой не може да отрече. Другото принадлежи на времето.
И да кажа и при теб - аз приемам критика. Нещо повече - ДОРИ Я ТЪРСЯ, защото без нея няма движение напред. НО КОНСТРУКТИВНА, облечена грамотно, а не с епитети. Да плюеш е най-лесно - това е биологична даденост.
цитирай
6. benra - стефане,
02.07.2010 12:06
общуването е безценно. Да умееш да общуваш, да слушаш другия, да го чуваш и ти самият да даваш от себе си-това са неща, които ни обогатяват като хора. МИсля че това е важното хората. А нашите думи-дали писани, дали казани-ни рисуват, те изграждат и показват образа ни, такъв, какъвто е. Не зная дали съм толерантна, просто така виждам нещата. Поздрави и на теб!
цитирай
7. benra - разказвачка,
02.07.2010 12:07
готино е, нали? В забързаното ни време едва намираме време за най-близките си приятели, а тук успяваме да общуваме с толкова много и толкова различни хора.Незаменимо е.
цитирай
8. benra - Ангелина,
02.07.2010 12:10
нали си говорихме-конструктивната критика е двигател, тя е тази, която предполага усъвършенстване и тази, която придвижва нещата напред. Така е. Обидите не са критика, те са просто словесен(в случая писмен) израз на емоциите, на непосредствените импусливни емоции.
А относно критерия-обективността е много особено нещо.Ние сме просто хора, нормално е да бъдем субективни :)))
цитирай
9. zebb - benra,
02.07.2010 13:10
можем да видим само това, което е в нас самите ...
Поздрави от мен и морето!Днес е Слънчево!:-)
цитирай
10. анонимен - Чета
02.07.2010 13:27
те редовно и ми харесваш, но аз самият се водя анонимен, защото не мисля, че мога да пиша увлекателно.
Писал съм ти няколко хвалебствени коментара(заслужени), а 1-2 пъти съм мислел да напиша критичен, но съм се въздържал.
Ако досега не си си чувала гласа записан е нормално да ти се стори друг. Човек чува собствения си глас не този, който излиза от устата и който се чува от останалите, а от гласните струни се предава директно на вътрешното ухо и затова сам той няма представа за реалния си глас. Ако не се е чувал записан естествено.
Колкото до конкурсите, аз ги одобрявам частично. Ако например има "летва ", която трябва да се стигне и всеки, който я стигне ще бъде приет, одобрен, възнаграден и т.н. тогава е добре, защото човек има стимул. Но ако един трябва да спечели, а останалите - не, това не ми харесва. Може много хора да са с почти равни възможности, да са положили много труд и усилия, и да са загубили, "защото печелившият е само един" . Това не ми се струва честно.
На мен не ми харесва американския начин на живот - тип вечна надпревара. Защо трябва ако аз спечеля, някой друг да е нещастен. На земята има място за всички.
Стойчо
цитирай
11. benra - zebb,
02.07.2010 13:29
поздрави на морето!тук е мрачно, но само навън:-)
цитирай
12. benra - Стойчо,
02.07.2010 13:32
здравей! Няма нищо лошо в критиката-бих я приела по същия начин, по който и хвалебствията.Тя дори е тази, която ти дава възможност да видиш някои неща, които на теб ти убягват и ако си съгласен с критиката да ги оправиш, така че може да си ме критикуваш, колкото си искаш :-)))
За анонимността-аз самата дълго време съм чела, без да съм имала регистрация, така че не виждам нищо лошо в това, съвсем нормално е. А и специално ти винаги се подписваш с името си.
Поздрави!
цитирай
13. анонимен - Стойчо,
02.07.2010 13:56
нека и аз се обадя - когато говорим за литература, тук състезанието не е от спортен тип. И не е въпросът в това кой по-бързо е стигнал до финиша. Има някакви критерии, но те са толкова субективни и обтекаеми, че едва ли могат да се нарекат критерии в смисъла, който обикновено влагаме в това понятие.
Затова за мен при подбора на хората беше водещ преди всичко интересът към тях, т.е. прочитанията. Е, разбира се, има и лична преценка, но така или иначе тя не може да бъде избегната.
цитирай
14. benra - аз
02.07.2010 14:11
мисля,че критериите в оценяването на писаното слово -на смисъла му и качеството му извън чисто граматическия му вид- могат да бъдат най-вече субективни.
цитирай
15. miaa - Абсолютно си права Benra! Нека о...
02.07.2010 14:20
Абсолютно си права Benra! Нека общуваме, споделяме, разменяме мисли и емоции! Нека премахваме "мостовете помежду ни"!Всичко това обогатява нас самите, позитивно ни променя и развива. И аз смятам, че критичните коментари, / разграничавам се от циничните и просташките/са нашият коректив. Хубаво е да бъдем открити и искрени един към друг , толерантни и състрадателни! С обич и уважение!
цитирай
16. анонимен - Здравей БенРа!
02.07.2010 14:29
За съжаление съм пропуснал интервюто при г-жа Пискова, но прочетох постинга. това което ме усмихна е че и в "белия свят" :) както и в блога си, показваш едно лице... макар и с много светлосенки :) Ако трябва да съм искрен, всъщност се радвам от анамнезата на размислите ти (страдащи от клаустрофобия), тъй-като единствено на това им "заболяване" дължа удоволствието да се срещна с тях, тук в блога ти. Най-вече искам да те поздравя за линията на толерантност и умереност, която по моето скромно мнение е запазената марка на блога ти. Уви това е нещо не толкова често срещано тук.
цитирай
17. benra - miaa,
02.07.2010 14:40
и аз така мисля-всичко това ни обогатява личностно, а критиката на "творчеството" ни , конструктивната критика е единствено и само полезна. Благодаря!
цитирай
18. benra - хей, 16,
02.07.2010 14:43
радвам се, когато наминаваш, а ти наминаваш редовно. Знаеш ли - тук във виртуалното сме самите ние, истинските с всичките си слабости и извивки. Защото тук няма онези ограничения, които ни поставя реалният живот, тук се движим в рамките, които сами си поставим и изцяло според собствените си представи за поведение и изява, за общуване. Няма как да не ми стане приятно, че някой смята поведението ми за толерантно. Общуването между хората е територия доста...нестабилна и лесно срутваща се.
Поздрави!

Може би тук е моментът да помоля драгите стопани на това място да не изкарват този пост на първа страница, защото не ми се иска да я задръствам със себе си - досадно е. Нека си приказваме тук, на закътано, а там да отиде нещо интересно. Благодаря!
цитирай
19. lubara - Този път ще кажа, поздрави, Албена!
02.07.2010 17:26
Аз бих пожелал Ангелина да поства интервюто със звук, защото тук е нашата общност. Но може би не й е позволено, знам ли?
Жалко, пропуснах го.
Но разбрах, че benra била Албена.
цитирай
20. benra - lubo,
02.07.2010 17:29
не, мисля че не е защото не й е позволено, просто тук не могат да се качват аудиофайлове, това е причината. а аз не знам как да го преобразувам във видеофайл, за да може да бъде качено
цитирай
21. анонимен - Любо,
02.07.2010 19:21
питах модераторите, наистина това е причината - не могат да се качват само звукови файлове!
цитирай
22. gothic - Има начин. . . . . като се върна от п...
02.07.2010 19:47
Има начин.....като се върна от почивка ще ви кажа как.
цитирай
23. анонимен - добре,
02.07.2010 19:59
ще чакаме. Пиши и на мен - аз ги качвам :)
цитирай
24. rossasommer - Обещах ти
02.07.2010 20:20
да напиша и тук това, което ти казах вече лично. В интервюто си точно такава, каквато си те представях. Не знам какво не си харесваш на гласа, съвсем си е ок и звучи много приятно. Това, което мен ме впечатли особено силно, е впечатлението от скрипта на разговора и впечатлението, което остави у мене самото интервю на живо. Аз съм на мнение, че четенето на скрипта тук направо осакатява впечатлението от самото интервю и е най-добре да се намери начин тези интервюта да се пускат под формата на запис. Инак много хора ще останат с погрешни впечатления.
цитирай
25. анонимен - Benra, здравей!Не успях да слушам ...
02.07.2010 20:40
Benra, здравей!Не успях да слушам интервюто, за което жалко.Но си мисля едно нещо - че си добър човек, и се радвам, че те има в блога.
цитирай
26. flyco - :)
02.07.2010 22:28
Чух интервюто в последствие, ти си позитивно насочен човек. Това означава, че търсиш и се стремиш към доброто, а за добро смяташ основно толерантността. Разбира се може да съм сгрешил, но то си е за моя сметка :)
цитирай
27. mamas - "Май това исках да кажа..."
02.07.2010 22:45
Хареса ми как си го казала.

Поздрави!
цитирай
28. injir - Призив за позитивност и толеран...
03.07.2010 08:59
Призив за позитивност и толерантност. Това е твоят начин на мислене. Колко четящи ще го възприемат? Колкото повече, толкова по-добре.
цитирай
29. cindy - Не съм те чула по радиото,
03.07.2010 11:21
защото първо - не слушам радио, но ако знаех - щях да го пусна естествено :)
Второ - твърде вероятно е да не съм била в БГ по това време и тайничко се надявам, че като казваш за блогърите, с които обикаляш по света да си ме сложила в тази категория, наред с дърдоренето и купонясването :)))))
цитирай
30. анонимен - Бени,
03.07.2010 15:48
погледни дълбоко в себе си! Така ли е наистина или повече така ти се иска да бъде???... Знам, че ще ме разбереш и пак прощавай за откровеността...
цитирай
31. benra - ...
05.07.2010 09:36
роса, флай, вострото, благодаря!

мамас, така мисля.

injir, мисля че много хора мислят така, повечето

cindy, пътувам си с теб и това е..даже ти ми даде идеята за апартаментите

30, така мисля, макар че честно казано на моменти ми се струва, че по-добре да мисля другояче. Ценя откровеността
цитирай
32. allbi - може би пак греша но ще се изкажа
05.07.2010 10:21
но съвсем откровено мога да кажа знам за твоята откровенност
но за тази която пуска интервютата се питам е ли откровена, а?
ти как я усети?
появи се с гръм и трясък тука и взе да вкарва професионалните си
неща и блогърите в тях
правилно ли е ?
и мислиш ли, че те е чела достътъчно пък за Стефан да не говорим
аз не мога да го чета и най вече от недостиг на време ...
така, че затуй се получава това
и после горчивия вкус, който остава...

цитирай
33. benra - Бени,
05.07.2010 11:02
съвсем честно-беше един много приятен разговор, предимно професионален. Дори ме учуди, споменавайки нещо мое, което в никакъв случай не е от най-четените и е доста доста старичко. Все пак тя е професионалист и се държа като такъв.
По мое мнение тове е една позитивна идея и то съвсем не, защото присъствах в нея. Мисля че знаеш, че не съм човек, ласкаещ се от някаква популярност. Смятам,че ако идеята се развие ще можем да чуем хора, с които под една или друга форма общуваме ежедневно, а това е доста интересно. Е...може би някой някого няма да иска да чуе, но няма начин, няма друг начин...
Дори си мислех,че ще бъде интересно да се задават въпроси от тук-всякакви, дори провокативни, но това може би не е реализируемо
Разбирам, че на теб по някаква причина не ти допада това начинание, вероятно имаш своите основания. Аз лично обаче нямам забележки към начина, по който протекоха нещата, напротив
цитирай
34. allbi - мда
05.07.2010 11:19
имам разбирасе
подкрепих стихосбирката и инициативата на Качак и още сърбам негативите...
появих се при Ася в едно предаване и като се видях след това ми се искаше
да се разстрелям...
на мен така ми се отразяват нещата ...

тези инициативи пак са показване и доказване на нещо,
което може да се приеме като натрапено ...
не знам
цитирай
35. benra - Бени,
05.07.2010 11:23
опитвам се да гледам на нещата по един обективен начин. Винаги ще има хора, на които няма да се харесваме...никак и, които ще го декларират гласно, шумно и никак приятно. Няма как от това да ни става по-добре, но има как да се абстрахираме от тях.Имаш ли нужда от този блог? Присъствието тук носи ли ти позитивни емоции?-това са важните въпроси.
Аз за себе си съм си отговорила и то е онова, което съм написала и, което в този момент чувствам, ако дойде друг момент може би ще си вдигна партакешите. Важно е да се чувстваме комфортно със себе си
цитирай
36. allbi - хах
05.07.2010 11:35
дали има нужда
та аз съм пристрастена :))

но това според мен трябва да си е един личен кът
а не трамплин някой дори да ме използва за доказване на
журналистическите си способности...
и гадно е да да тръгнаш с брояча напред :))
за цъкането на брояча ми ми беше чудно как ми пишеха хора
на лични еди кой си глас съм ти и ...
поздравявах и благодарях ...
и после точно тези хора казваха, че драйфам в блога си ...
е как да разбирам това, а ?

цитирай
37. benra - бени,
05.07.2010 11:39
вярваш ли ми,че хич не знам какви гласове имам? Не следя статистики и никак не ме интересува популярна ли съм или не...Даже има случаи, в които се дразня, когато се озова на първа. Обичам диалозите в блога си, обичам дискусиите. Радват ме и конструктивните критики, когато има такива.
Явно си разочарована и явно има защо...но не можеш ли да подминаваш? Винаги съм мислела,че прекаленото скъсяване на дистанциите води до подобни неща
Твоите стихове това си ти. На който не му харесваш, както се казва проблемът си е негов
цитирай
38. allbi - точно за това ми беше странно
05.07.2010 12:00
че отиде да те интервюират :)
дори ми хрумна, че правиш повече услуга на блогбг :)))

а колкото до моите стихове и не само те всичко съм си аз дори мрънканиците и
самоунищожителните коментари ...
и това, че за разлика от теб аз трия и дори коментари но когато не ме разбират и не искат да ме разберат може би съвсем по детски затривам и бягам...
цитирай
39. benra - бени,
05.07.2010 12:07
аз съм спонтанен човек.Както писах горе-първоначално мислех да се дръпна, а после си казах-що пък не, идеята ми се струва позитивна. Помислих си,че ако се дръпна ще излезе като фасон, а и нямаше причина да го правя. Всъщност ако аз бях журналист, присъстващ в блога, сигурно бих направила същата поредица с блогъри...Факт е,че блогът днес е основна част от общуването на голям кръг хора
Аз не трия и не от мазохизъм, защото след като съм го написала или прочела(коментара)изтриването нищо няма да промени, няма да стане все едно го е нямало. Това е моето мнение обаче. Говорихме си преди време с приятелки за възрастта и аз им казах-добре бе, момичета, и да ни променят ЕГН-то, това ще ни промени ли възрастта?

цитирай
40. анонимен - benra,
05.07.2010 12:12
пак съм въпросният 30 и да ти кажа - подкрепям Алби и според мен тази журналистическа "инициатива" в същността си е дълбоко нечистоплътна. Ако исках да имам блог, в който да споделам лични въдгледи, предпочитания и творчество и по този начин имам достатъчна популярност, но да запазя личното си пространство,бидейки анонимен по мои лични съображения, какво друго освен погъделичкване на собствената ми суета или желанието ми да бъда забелязан конкретно от някого, би могло да ме "изкара на светло"?
цитирай
41. анонимен - По принцип
05.07.2010 12:22
повече няма да отговарям на такива твърдения, така че го правя за първи и последен път.
Не казвам, че подбраните от мен автори са най-добрите - не действам като литературен критик в никакъв случай. Просто отчитайки интереса към тях, реших да ги представя на една по-различна аудитория. Може броячът да не е най-точният критерий, но никой досега не е отрекъл, че интерес към тези автори ИМА, независимо дали са харесвани или критикувани.
Дали съм постъпила правилно или не, ще покаже бъдещето. Разбира се, всеки има право на мненние за моята инициатива. А по повод шума - той е част от професията ми, която практикувам отдавна и сигурно вече е трайна част и от личността ми. Кога симбиозата става факт е трудно да се каже. Това - в кръга на шегата.
Не разбирам съвсем мисълта на ан40, но аз така или иначе съм на светло. Ако сте блогър и по някакъв начин пренебрегнат от избора ми и смятате, че не съм постъпила обективно - да, разбирам ви. Но както казах, това ще се види по-нататък. Аз няма да спра дотук - вече писах в моя блог, че имам идея, която да обхване повечето блогъри. Просто още не съм я избистрила окончателно, затова не я споделям.
Наистина не разбирам как една толкова позитивна идея може да предизвика подобни подозрения. Извинете, но кой точно да ме забележи? Аз отдавна съм забелязана от когото трябва, тоест от аудиторията. Името ми, смея да твърдя, не е от непознатите. Стига с този познат манталитет! И не ви прави чест да настройвате интерюираната срещу интервюиращата.
Та толкова с въпроса за "чистоплътността", която някой друг проявява!
цитирай
42. анонимен - Съжалявам,
05.07.2010 12:35
че трябваше да кажа тези неща, но се надявах тук интригите да са по-малко от познатите ми места. А за съжаление ги виждам мултиплицирани на ен-та степен!
цитирай
43. анонимен - 30 съм,
05.07.2010 12:37
Пискова, въпросът ми беше отправен към Бенра, която дълбоко ценя, а не към Вас! Нямям блог, не желая и да имам, а ако имах и ми окажехте "честта" да ми предложите интервю, категорично щях да откажа!
цитирай
44. benra - 30,
05.07.2010 13:19
дискусията е хубаво нещо...Ами всъщност този разговор, който проведохме с Ангелина не е изкарване на кой знае колко по-светло, отколкото това се случва в нещата, които пиша. Напротив. Разликата е,че освен псевдоним в един момент се сдобивам и с глас. В никакъв случай не го приемам като вид популяризиране, защото, хайде да не се лъжем, блоговете са далеч по-посещавани, отколкото националното радио е слушано. Надявам се Ангелина да не ми се обиди за това ми твърдение. Ще повторя-инициативата ми се струва позитивна, защото блоговете са част от живота ни, защо да не отговорим "Защо?" и "как?" и "кога". На мен би ми било интерсно да чуя в един подобен разговор например хора, които са блогъри от изчистен вид, т.е. такива, които ползват блога само и предимно като личен дневник. Би ми било интересно и да има въпроси на блогърите. Защото едно е писаното слово, друго е разговор в глас...
Някак си така приемам нещата, а не като излизане на светло, защото вярвай ми-не се чувствам никак осветена в момента :-)))
А дискусииге обичам, там някъде в сблъсъка на мнения и позиции се разпръскват облаците и нещата започват да се виждат по-ясно
цитирай
45. анонимен - 30 съм,
05.07.2010 14:34
Бенра, именно, за да не се лъжем, какво ти пречи примерно да разговаряш ти лично с блогър(или блогъри), които на теб самата са ти интересни при положение,че интернет връзката е много по-лесно осъществима отколкото някой да се почувства задължен, за да не "обиди" Ангелина,да разкрива самоличността си в национален ефир!?
цитирай
46. benra - 30,
05.07.2010 14:45
честно казано не съм се замисляла толкова надълбоко. Не съм се притеснявала, че ще обидя някого, отказвайки. Тук говорим за един човек, който следва професионалната си идея, така че не мисля, че отказ би я обидил. Всъщност не ме притесняваше толкова излизането от анонимност-защото не смятам че това се случи- по-скоро се притеснявах за интерпретацията на решението ми.
Знаеш ли-подобни инициативи наистина ми се струват добри. Защото това е култура, блогът е култура. Защо едно предаване да не го обговаря, някак си? Ако аз откажа, ако ти откажеш, ако всички откажат, тогава ще останат едни азисовци и николетки, и зари да звучат от ефира. Между другото тук Ангелина ни пита и ние доброволно попадаме в "светлината", ами медиите, които ни препечатват и пускат просто ей така, взимайки части от написаното, изваждайки го от логическия контекст?
цитирай
47. анонимен - Бенра,
05.07.2010 15:02
обръщението ми в случая е към теб - разговорът с останалите в твоето пространство е приключен. Моля те, погледни последния ми постинг - мисля че сравнително кратко съм казала каквото трябва.
цитирай
48. benra - Ангелина,
05.07.2010 15:16
много добре си изяснила професионалната си позиция.
Аз тук отговарям на хората, които питат мен-защо съм го направила. Това са хора, които наминават, четат ме вероятно и вероятно имат някакви изградени впечатления. Не го приемам за нападка. Просто разговор, а нали в един разговор се изясняват нещата. Смешно е да се мисли, че посредством никому неизвестните нас ти ще трупаш някакви си дивиденти. То е видно, че на практика се получава точно обратното, за което най-искрено съжалявам.
цитирай
49. анонимен - 30 съм,
05.07.2010 15:16
Да си дойдем на думата:) Както писах преди малко нямам блог и не искам да имам, но пиша в авторски сайт, където съм с името и лицето си и с пълното съзнание, че всеки,който ме чете, може да ме "оценява" според собствените си възгледи. Но ако искам да пиша анонимно както в по-голямата си част правят хората тук, не би имало сила,която да ме принуди да "покажа лице", не защото се срамувам от него, а защото не искам да обслужвам нечии интереси за своя сметка! И ако искам да съм анонимен, значи това е изборът ми и нито човек, нито медия може да решава вместо мен. Така мисля, не те задължавам с нищо, нека всеки преценява сам за себе си!
цитирай
50. benra - 30,
05.07.2010 15:25
:-))))
Всъщност, точно лице-ето го, има го.
Знаеш ли, има един автор от тук, с който ежедневно се разминавам на улицата, понякога по два пъти на ден. И всеки път се усмихвам вътрешно и си казвам-и ние сме едни анонимници със снимки:-))
Причината, за да присъства снимката ми в блога ми от самото начало е целева.И изборът й е такъв - тя наред с думите рисува мен-човека. Затова ти казвам, че въпросният разговор единствената щриха, която добавя е гласът. Т.е., който ме е чул, когато ме чете ще знае как звуча. Името е без значение. Дали съм Албена, Ивана, Мария...думите ми няма да се оцветят различно. Виж-гласът ми ги оцветява.
Нямам проблеми с понятието анонимност, защото за мен анонимност няма. Има липса на реално име. Иначе, както вече казах, думите ни определят, показват...
А ти имаш нещо повече от елементарен блог...Ние тук просто си дърдоркаме, докато в един момент нещата почват да звучат изключително делнично-т.е. намръщено
цитирай
51. анонимен - 30 съм,
05.07.2010 16:33
Бенра, който те е чул(ако те е чул),едва ли ще промени мнението си за теб от звученето на гласа ти след като вече те е чел:) Аз лично не съм и не мисля, че това е толкова важно, защото за мен пак ще си останеш(както и за много други) същият стойностен човек и автор независимо дали те интервюира Ангелина Пискова или Джей Лено:) В случая дискусията възникна за това, че журналист от национална медия се опитва да се внедри в блогърското свободно пространство, да манипулира и налага свой модел на поведение, да изважда от анонимност хора, които съзнателно са направили своя избор и после да ги омаловажава,изтъквайки на преден план собствената си личност! Как да не трупа дивиденти на ваш гръб??? Ти представяш ли си дори само 1/3 от блогърите да слушат интервютата във време,когато само бабите са пуснали радиоточките на "Хоризонт" и то, ако не спят?:) Пак казвам, нека всеки преценява сам! А ти не се подценявай:)))
цитирай
52. allbi - Бен
05.07.2010 16:37
извинявай, че ти създадох ненужни спорове и коментари
но мисля, че беше редно да кажа мнението си тук при теб
цитирай
53. benra - алби,
05.07.2010 16:41
не, напротив-на мен ми е приятно, аз не виждам нищо негативно в коментарите. Всеки има право на мнението си, пък и никога не съм мислила, че моята истина е единствената възможна. Всъщност нали това е идеята - да споделяме мнения, а не само да си ръкопляскаме.
цитирай
54. allbi - да но
05.07.2010 16:47
някой пак се нахъса и започна с обобщенията :))
бягам да видя премина ли ми коментара през митницата ;)
цитирай
55. benra - 30,
05.07.2010 16:51
знаеш ли, че самата аз не успях да се чуя в реално време, просто защото в този момент имах важен служебен ангажимент. Благодаря ти за хубавите думи!Анонимен или не, човек е такъв, какъвто е...
А за другото, наистина - всеки сам може да прецени...
цитирай
56. flyco - Re: 51.
06.07.2010 09:53
Аз съм от тези, които бяха щастливи да чуят гласа на benra. От това мнението ми за нея не се промени, а затвърди, което пък от своя страна доказва /поне на мен/, че тя пише искрено, а не занаятчийски.
Предпочитам хиляди пъти да чуя в националния ефир интервюта с хора като нея отколкото химна на МВР например!
Никой не е накаран да направи нещо против волята си. Аз съм анонимен потребител на blog.bg и ще остана такъв по своя воля. Никой не може да ме интервюира ако сам не се съглася да участвам. Предполагам, че така е с всички нормални хора ползващи псевдоним в мрежата. Що се отнася до теориите на конспирацията с внедряването :) на журналист от националната медия и т.н. тинтири-минтири, няма внедряване. В интернет никой не се внедрява. Тук няма пропуски, делегирано членство, специални покани или не дай Боже препоръки. Има само една тъпа регистрация - толкова. Регистрираш се и вече си равен с всички останали. Ако искаш състезавай се с такива, които търсят състезание. Ако искаш търси съмишленици. Ако искаш - псувай на воля. Ангелина Пискова не може да изкара на светло никого ако той сам не желае това. Какво означава - да манипулира? Не може да бъде манипулиран никой, който има достатъчно акъл в главата си и достъп до информация. Между другото много преди Ангелина да се захване с тази идея масово из вестниците вече се пускаха препечатки от блогове. Това е много по-манипулативно, защото те се вадят извън контекста на целия "разговор" или се наместват в контекста на съвсем друг.
цитирай
57. анонимен - 30 съм,
06.07.2010 11:27
Flyco, не е нужно някой да става адвокат на Пискова в блога на Бенра. Казах каквото имах да кажа и стоя зад думите си. Уважавам и ценя Бенра заради това, което е и тя със сигурност е много по-популярна сред съблогърите си от въпросната журналистка. Който има очи,уши и разум, разбира за какво става дума, а който иска - нека вярва на готови фрази - воля негова!
цитирай
58. mayakulisheva - Здравей!
06.07.2010 17:34
Хареса ми написаното в поста ти, не съм слушала интервюто но по коментарите разбирам как си нажежила блогатмосферата.Поздрави.Сега! Знам, че може да не си наясно, но все пак: От няколко дни се регистрирах - писах и на помощ никой не отговаря.Когато влизам в меню потребител /най-горе/с името си: mayakulisheva и си пиша паролата от регистрацията, ми се отговаря , че е грешка - пиша на забравена парола и пак си слагам старата парола - понякога ми дават линк и така влизам в блога си наново, по никакъв друг начин не става.Знаеш ли нещо по въпроса? Виждам, че си стар блогър /не като възраст/ какво да направя. И още би ли ме потърсила по име и да ми кажеш как се действа точно с блог вълните, акаунти и блогрол?
Ако не те интересува или не знаеш, или не ти се разправя няма да се сърдя.
цитирай
59. benra - mayakulisheva,
06.07.2010 17:40
здравей и добре дошла и в моето блогпространство и в блогбеге изобщо!!!
За паролата първото нещо, което ми идва наум да не би да пишеш паролата с букви, различни по големина от тези, които си въвела.Пробвала ли си, когато дадеш забравена парола или пък докато си логната в блога си да промениш паролата с някоя друга?
Тръгнах да ти пиша на лични, но после се усетих,че може и да не можеш да влезеш с акаунта си, след като имаш проблем
цитирай
60. benra - mayakulisheva
06.07.2010 17:45
почвам едно по едно
за блогвълните:
под всяка твоя публикация има избори - препоръчай за вълна, направи твоя блогвълна, добави в блогвълна.
Ако искаш постинга ти да е начало на блогвълна го правиш твоя вълна, към която можеш самата ти да добавяш постинги, които ти се струват подходящи, както и другите да добавят нещата си към твоята вълна. Съответно в статистиката ти се отчита колко блогвълни имаш, респективно в колко участваш

блогрол - в блогрола, който се появява отстрани на блога ти правиш списък-може да слагаш линкове към любими сайтове, към твои подбрани публикации или към други блогове. Аз лично съм си сложила хората, които са ми близки блог-приятели и чиито блогове препоръчвам да посетят хората, които посещават и мен. Виждам,че ти все още нямаш блогрол

любими блогове
това са блоговете, които харесваш и,за които искаш блога да ти съобщава, когато имат нова публикация. Избирайки даден блог в любими блогове всеки път, когато кликаш на тази опция ще можеш да видиш какво ново е публикувано в него. Изборът става от панела на потребителя, опция"добави в любими блогове". ХУбава възможност е да събереш хората, които ти е приятно да четеш
кликайки върху името си можеш да видиш освен колко хора си избрала, колко са избрали и теб в "любими блогове". Можеш да видиш и кои. Същото се вижда и в статистика
цитирай
61. benra - мая,
06.07.2010 17:49
продължавам
от менюто на блога, в настройки, можеш да избереш Профил и да редактираш личния си профил, включително парола и електронен адрес. Вероятно от там трябва да смениш паролата си.
В раздел Акаунт, имаш възможност за модериране на съобщенията, които другите потребители оставят в твоя блог.Т.е.-първо да ги прочиташ и да преценяваш дали искаш да се изсветват в публичното пространство или не. Аз не ползвам модерация
Имаш възможност и да запазиш някоя публикация като чернова и да я публикуващ по-късно, както и да архивираш вече публикуван материал, който автоматично остава видим само за теб.

Надявам се да съм била изчерпателна.Ако има нещо-питай ще отговоря с удоволствие.Ако мога да съдействам по някакъв начин-също
:-)))
П.П. Ако случайно не можеш да влезеш с паролата си-пиши като анонимна, за да пишем ние, регистрираните, на администраторите на сайта за съдействие
цитирай
62. milamam - От цялата дандания, останах с вп...
08.07.2010 20:39
От цялата дандания, останах с впечатлението, че като че ли се "извиняваш" или обясняваш защо си приела интервюто.
Чета те рядко, попадам случайно на хората тук, а и те на мен. Също като теб слабо ме вълнува - кой, какво и как, но...
Не ми харесва суетата, тук има много суета, точно затова ми допадна написаното, ама от една страна ми го обясняваш това, че пишеш и се "освобождаваш" от него, а после - интервю, а после, размисли относно това, дали и как, после, не хапе, ама нещо пак не ми звучи...
Колкото и да е човек над тия неща, нещата са измислени, може би, точно с тази цел, да гъделичкат...
А и май мястото е плодородно за тази цел. Блога.
цитирай
63. vitaldesire - Бени,
10.07.2010 11:05
Обичам те и се гордея с теб.
Пропуснала съм интервюто, но пък го прочетох в блога на Ангелина Пискова.
Ти винаги и навсякъде си си тази страхотна Бени, за която благодаря на Бог, че ме запозна.
цитирай
64. benra - milamam,
14.07.2010 10:32
естествено, нормално е да прочетеш нещата през собствения си поглед.Аз просто казах това, което ми се искаше да кажа в онзи момент...А гъделът си е човещинка :-))
Поздрави!
цитирай
65. benra - виталче,
14.07.2010 10:33
чак пък гордост..няма за какво да се гордееш, но те обичам :-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4392537
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031