Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2010 12:34 - Срив в системата
Автор: benra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3672 Коментари: 20 Гласове:
18

Последна промяна: 19.05.2010 16:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

   Пред мен има само двама души. Зад мен - двайсет и двама. Служителката зад гишето, втренчила лупестите си очила в екрана, на всяко ядно потропване по стъклото, без да вдига поглед процежда
     - Ама, моля ви се, по-спокойно, бавно става...работим с компютър...
Ама разбира се - това новите технологии са егати бавната работа. Друго си е да драскаш в дебелия тефтер, плюнчейки час по час химическия молив.
Технологиите нови - порядките стари.
Така стана и с градския транспорт. Смениха книжните карти с електронни. Лъскавки и за удобството на драгия гражданин. И кат се започна едно чааакане, едни опаашки, едно дзверене. Мани, мани.
       - Ама, моля ви се, работим с компютър
         Ей така - изтече ми преди седмица електронната карта и да я заредя, да я заредя, ма не - като видя опашката в бюрото и кат сметна наум как се работи с компютър и на мига се отказвам.
      Обаче онзи ден - чудо - почти празно пред гишето. Само две девойки и аз - трета(бивша девойка). Викам си-бавно, да е бавно, колко да е бавно...след 15 минути максимум трябва да се сдобия със заветната презаредена карта.
            Половин час по-късно още съм трета, но не и последна. Опашката зад мен вече излиза извън входната врата, а мърморенето не е под нос. Аз лично пристъпвам от крак на крак, като съм достигнала до онази фаза на инатене, в която вътрешният глас се опитва да ме убеди - бавно, бавно, колко да е бавно...все пак с компютри работят. Обаче го прави някак си вяло и немощно.
       Гишетата са две, служителката-една. Ама разбира се-едва осем сутринта е. Вероятно ще станат две някъде около десет или може би на обяд. Усещам как започвам да разсъждавам за логиката на работното време на подобни учреждения. Вътрешното ми убеждение, че хората си вадят карти преди работа или след работа и тогава е редно да работят и двете гишета. Но какво разбирам аз. Нищо...
       Единствената служителка обаче дава вид да работи и за две. Грабнала е листата, попълнени от първата девойка, оказала се студентка, издаваща си за пръв път това чудо на електронните технологии - електронна карта за ГТ , и снове от компютър на компютър. Нащраква нещо, след което изпуфтява шумно и обръща монитора към девойката. Девойката, от своя страна, усеща впитите в гърба й погледи, които крещят - а ма! точно сега ли намерИ да си издаваш карта, ма! - почти механично поглежда към екрана, измънквайки -Ясно, ясно, няма проблем, ще почакам...
- Кво става там , бе?! - някакъв гражданин, може би 50-и на опашката, започва шумно да недоволства 

- Ми некви листи попълват - обяснява му една баба и пояснява - студентче...

А аз все още съм трета. Или по-скоро бях.

Докато тъжно крача към изхода дочувам пискливия глас на единствената служителка

- ама моля ви се, влезте ми в положението, има срив в системата, трябва да рестартирам.

И аз трябва да рестартирам.

Обаче все пак съм щастливка, защото в скоро време не ми се налага да си вадя нов личен документ. Щото и там са подвластни на новите технологии и те с компютри работят, и те на ползу человеку . 

image



Тагове:   срив,


Гласувай:
18



1. panazea - Ама , моля ви се Госпожо,
19.05.2010 14:01
Влезте ми в положението!
И ние с компютър работим!
:))
цитирай
2. benra - panazea,
19.05.2010 14:15
влизам ти изцяло
и аз...таковата..с компютър работя и..бавно става :-))))
цитирай
3. анонимен - ТЦ ТЦ ТЦ Тва компЮтрото у нашто ...
19.05.2010 14:34
ТЦ ТЦ ТЦ
Тва компЮтрото у нашто пощу го нема и Кина пощалионката найш кво бързо дава пенсиьото :))
С моливу и тетрадкото - плюнчи и пише, Плюн и пак пише - бързо бързо пише Кинчето. Те от кметството иСкаха компютру да и слагат уж по - бързо да ставало, ама Кинчето рече и отсече - "Аз на тая дивития вяра немам! У моливу и листо и истината?"
цитирай
4. benra - darling,
19.05.2010 14:48
тъй тъй-човек на машина вяра да няма...щот не си е работа
цитирай
5. panazea - benra,
19.05.2010 15:33
Аз съм инженер и знам , че каквото запишеш в машинката , това ще излезе! И всичко може да се подмени и ти даже да не се познаеш!
Обикновено техният срив е най-обикновен бъг.
Аз си обичам старата книжка и молив щото не щат ни хляб ,ни вода!
А по инстанции мразя да ходя , защото са
ВРЕДНИ ЗА ВАШЕТО ЗДРАВЕ!
цитирай
6. ianchefff - ами да,
19.05.2010 16:12
явно нищо не разбираш.
Всички сме така.
:)))
цитирай
7. benra - panazea,
19.05.2010 16:30
ясно ми е...особено за бъговете.
Ама все си мисля-уж нови технологии, уж съвременни системи, уо милиони за програми, а вместо подобрение то като че ли назад вървим.
Между другото в офиса това ни е любим лаф - бавно става, работим с компютри
:-))
цитирай
8. benra - янчеффф,
19.05.2010 16:30
една видна неразбирачка съм аз...мдаа
:-))
цитирай
9. анонимен - P.N.
19.05.2010 17:14
Хвърлят се милиони на вятъра, за сложни програми и системи, а някой просто си пълни гушата. Затова бавно става. Всъщност направило ми е впечатление, че в пощите например са с доста остарели и видимо бавни машини. Мислил съм си много пъти колко ли пари са декларирани за тяхното закупуване.
цитирай
10. benra - PN,
20.05.2010 09:52
Ами това с пълненето на гушата е ясно, само не мога да разбера...а бе няма значение
цитирай
11. bapha - oпределено има срив в системата...
20.05.2010 09:59
и определено има нужда да се рестартира :))))
а ние тъжно си крачим към изхода :))))
цитирай
12. benra - bapha,
20.05.2010 10:28
това е положението...:-)))добре, че има изходи
цитирай
13. анонимен - бъгна ми се компа и системата
20.05.2010 11:46
затова съм анонимен:)
като рестартирам ще се изкажа!
цитирай
14. flyco - :)
20.05.2010 11:49
Ти видя ли как служителката рестартира компютъра? Аз съм виждал как една друга служителка рестартира - изключва и включва монитора!
цитирай
15. benra - анонимен,
20.05.2010 11:49
шъ чакаме, ние сме търпеливи
:-))
цитирай
16. benra - флай,
20.05.2010 11:50
а бе откакто гледах една как две минути търси буквичката А на клавиатурата избягвам да надничам
цитирай
17. looklikerain - Уууу
20.05.2010 22:37
Добре че взех и се омъжих 2003. Оттук нататък надявам се да нямам подобни сблъсъци със системата :)))
цитирай
18. анонимен - компютърът каза, че
21.05.2010 23:40
ефективността на Системата зависи от ЗАДклавиатурното устройство.
цитирай
19. benra - рейн,
22.05.2010 12:33
късметлийка си ти
цитирай
20. benra - анонимен,
22.05.2010 12:34
къде бил ключът от бараката значи
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4416272
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930