Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2010 12:43 - Мисия Бай Ганьо
Автор: benra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 17765 Коментари: 105 Гласове:
35

Последна промяна: 27.04.2010 16:26


 - Бих го препоръчал само на враговете си - това дочух онзи ден през рамо. - В рекламите са събрани най-смешните моменти, останалото е боза - до-коментира непознатият.
       Всъщност много мразя да тръгвам нанякъде с препълнена кошница с очаквания. Практиката ми показва, че след това непременно се разочаровам. Чаках я "Мисия Лондон"...още преди да започне масираната реклама, още когато видях актьорския състав на филма.
   Обичам българското кино, но истината е, че в последните години ми оставя един горчив привкус и усещането за тъпота. Т.е. - или аз съм тъпа и нищо не разбирам от изкуство, или... Всъщност не претендирам да съм някакъв кино-експерт , напротив - аз съм типичният средностатистически редови зрител.
      Няма да правя анализи на филма, би било крайно глупаво. Ще кажа само, че през цялото време усмивката не слезе от лицето ми. Всъщност - не точно усмивка, а хилеж.
   Сега, на някой може би ще му стане тъжно, гледайки ни отстрани. Чух и такива коментари - ама представяте ли си.Целият свят ще ни види какви сме...ц..ц...ц. Като че ли светът не ни е виждал, та точно "Мисия Лондон " ще му отвори очите. То е ясно, че бай Ганьо не е просто литературен образ. Бай Ганьо живее сред нас, в нас. Бай Ганьо се разхожда по света, Бай Ганьо ни представлява, тупайки се в гърдите, без свян - булгааар, булгааар!
    Вероятно много хора излизат от киносалона с усещането за срам, за неудобство, за национална горчивина. Аз излязох с усмивка. Защото видях един български филм, който, освен че ме кара да се смея истински и искрено, ми доказва, че българското кино има бъдеще, че имаме кадърни режисьори и актьори, че умеем да погледнем иронично на себе си, че нещата не са загубени.
 Накратко казано - филмът ми хареса, много!


Тагове:   оо,   мисия,


Гласувай:
35




Следващ постинг
Предишен постинг

1. phoenix2000 - Ще
26.04.2010 12:54
Ще се гледа!
Че защо трябва да се крием, кои сме и какви сме
каквито сме такива сме

В Европа няма стени пред къщите, само по малко храсти. В Холандия пък въобще няма и храсти и нямат и пердета даже.

Ама на кой му пука
цитирай
2. benra - феникс,
26.04.2010 12:56
то как става тази работа с криенето в подобни мащаби? Най-интересното е,че някои хора възкликват-ама не е вярно, не сме такива. Еми може би в частност не сме, но като насложиш някои основни поведенчески черти и описанието се оказва вярно.
А филмът е готин, гледаем, пипнат. Препоръчвам
цитирай
3. mar86 - :))))
26.04.2010 13:20
като прочетох заглавието и първото изречение, наострих нокти да те издера;))))
сега ги прибрах като послушно коте:РРР
гледах го вчера, няма да разказвам само ще кажа - ами...това сме ние (не само като герои, а и като български актьори и майстори на филми !!! всеки трябва да го гледа:))))
цитирай
4. streetsmart - Заинтригува ме, ще трябва да го гледам и аз
26.04.2010 13:20
Иначе ме подсеща за "Моята голяма гръцка сватба" - когато излезе филма, живеех в Гърция. Гледах го няколко пъти, веднъж в компанията на приятел-грък. В салона народът изпадаше в гърч от смях, а неговият коментар беше "Глупости, преувеличават, не сме чак такива". Ама това беше коментарът за пред чужденката. Иначе и той прекрасно си знаеше, че са чак такива, и оттатък. Та и за нашите кривици сигурно е така - кофти е да се излагаме пред чужденците, ама те пък да не би да не виждат?
цитирай
5. benra - mar- че,
26.04.2010 14:31
няма да ме дереееш, налии:-)))
Ми това сме, я - шарени, всякакви, някакви. Който се припознае и не се хареса знае какво да прави :-))
цитирай
6. benra - streetsmart,
26.04.2010 14:32
така така-точно с "моята луда гръцка сватба" го оприличих, като заряд на нацията. Много добре уловен, много добре предаден, с чудесна самоирония.
цитирай
7. mar86 - няма, няма;))))
26.04.2010 14:40
benra написа:
няма да ме дереееш, налии:-)))
Ми това сме, я - шарени, всякакви, някакви. Който се припознае и не се хареса знае какво да прави :-))


не съм чела книгата, но мисля да я потърся.
цитирай
8. benra - mar,
26.04.2010 14:50
точно това си мислех и аз днес-да скокна до книжния пазар и да потърся книгата. Обикновено книгите са по-добри от филмите или най-малкото-по-различни.Алек Попов има много добър хумор
цитирай
9. mar86 - да!
26.04.2010 15:02
прочетох, че съвсем не е направен по книгата и това засили интереса ми още повече:)

"Първото важно нещо, което трябва да знаете за филма "Мисия Лондон", е че той е доста различен от едноименния роман на Алек Попов. Режисьорът му Димитър Митовски разказва: "Няма да скрия, че сме се стремили да направим един изключително комерсиален продукт, който да е насочен към максимално широка публика."
цитирай
10. benra - мар,
26.04.2010 15:15
гледах две интервюта на МИтковски и точно това ми направи впечатление, че сценария е следвал структурата на книгата, но толкова...Всъщност тогава ми се понрави думата комерсиален, която Митковски повтори подчертано няколко пъти. Защото обикновено в беге пространството думата комерсиално се приравнява с никокултурно. А за мен смисълът на комерсиално ,приложен към българското кино, означава гледаеем, достъпен. И пълните салони го доказват.
Между другото миналата година така приятно ме изненада и "Прогноза" на Зорница София. Такова усещане преди години имах и, излизайки от прожекцията на "Емигранти" на Ивайло Христов.
цитирай
11. benra - и да допълня-
26.04.2010 15:15
кастингът на филма е много, много добър
цитирай
12. doriana - Е, точно сега с този пост се мотив...
26.04.2010 15:16
Е, точно сега с този пост се мотивирах наистина да ида да го гледам! Става ли за семейно посещение или е само за възрастнти (хуморът ще го разберат ли хлапета?)
:)
цитирай
13. benra - дид,
26.04.2010 15:20
гледах го с дзверето, на което не му се ходеше в този момент на кино и трябва да ти кажа,че излезе друга от салона. Отидете семейно, съвсем си става..стига да не те стресират свободно използваните широко разпространени беге псувни.
цитирай
14. benra - всъщност-
26.04.2010 15:22
не взимай голямата кошница със супер очаквания. Отиди просто на кино...
цитирай
15. mar86 - benra
26.04.2010 15:23
оправдавам ги за комерсиализма, че то в БГ това се продава - простотията, поне да си върнат вложените пари, защото ако е тънък намек и иронизиране малко хора ще го разберат:((((

хахахах много ме изкефи кутията цигари "Кинг" - червен 100 мм.;)))) аз в момента минах на такива - хм, финансови...демек комерсиални съображения:)))))
цитирай
16. benra - марче,
26.04.2010 15:27
това ми хареса най-много във филма-нямаше празен момент-във всеки детайл беше закодиран някакъв елемент. Ами речта на президента в найлонова торбичка?

Между другото сега най-големия пушачески комерсиален хит е свиването на цигари. Мойто мъж от години си свива, ама сега ми се жалва,че не може да си намери тютюн щото народът масово го изкупувал..по комерсиални причини :-)))
цитирай
17. mar86 - benra
26.04.2010 15:31
то и аз съм тръгнала натам, да си купя машинка, а пък учител имам (мераклия!), та ще ме учи дълго, дълго;)))) ама накрая все ще навием рулото:))))

трябва да излизам, беше ми приятно в твоя блог днес!
цитирай
18. benra - мар,
26.04.2010 15:40
удоволствието беше за мен:-)))
цитирай
19. gothic - Книгата не я пропускайте, наистина ...
26.04.2010 15:52
Книгата не я пропускайте, наистина си струва!
цитирай
20. benra - gothic,
26.04.2010 15:59
ще си я взема непременно
цитирай
21. zebb - benra,
26.04.2010 20:28
житейският ни път е свързан с много рани - едни ни правят по-силни, други ни предпазват от бъдещи грешки, а трети ни комплексират. Самоиронията и хуморът са чудесен начин да се опитаме да ги превъзмогнем и да продължим напред. С Надежда!
P.S По bTV казаха, че цигарите без бандерол са мно-о-го вредни. Внимавайте ... с каналите!
P.P.S И Морето ти праща поздрави !:)
цитирай
22. bregovi4 - Ама Алек Попов ли
26.04.2010 22:37
автора?.. Ако не ме лъже паметта, навремето четох един сборник разкази от него, като стила ми напомни нещо средно между Стивън Кинг и Робърт Шекли.. :)
ако е същия - това само ще ме мотивира допълнително да го гледам!
А за ,,кошницата,, съм съгласен - око да види първо, а мненията после.. :)
Актьорският състав бе първосигнален и при мен!
цитирай
23. joysii - горчив привкус и усещането за тъпота
27.04.2010 00:04
Абсолютно.Да се чудиш защо изобщо се захващат да опитват да правят филми.И интересното е,че имаме прекрасни,талантливи и многопластови актьори, които в киното не намират реализация, поради тъпи сценарии или някаква експериментална режисура,която остава непонятна за зрителите.
Дано "Мисия Лондон" да става.Ще го гледам.
Трябва да ти плащат за реклама:):)
цитирай
24. amenda - И аз ще намеря време да го видя :-)
27.04.2010 00:49
И аз ще намеря време да го видя :-)
цитирай
25. анонимен - Zaintriguvame, shte otida da go ...
27.04.2010 03:23
Zaintriguvame, shte otida da go gledam... A za Bai Ganio si prava - toi e navsiakude po sveta i ne e samo ot bulgarski proizhod, pviarvai mi. Radvam se che mozhem s humor da poglednem na sebe si, samo s tzukane i sram ne se zhivee, triabva da ima i usmivka...:)
цитирай
26. miaa - Браво на режисьора! Браво на способните българи!
27.04.2010 08:32
Талантливите хора, виждат недостатъците не само в другите!
Те са част от нашия" побъркан свят". Но притежават дарбата и силата да го отразят)!
цитирай
27. swan16 - Да кажа и аз двете си позиции- и като ...
27.04.2010 09:00
Да кажа и аз двете си позиции- и като на асистент режисьор в киното преди, и като на служител на външно министерство сега. Филма е направен с много труд, много професионално и доста добре отразява истината. И все пак мга да кажа, че не всички работещи в мисиите ни в чужбина са такава, каквито са представени във филма. Винаги има изключения и в двете посоки разбира се. Радвам се, че след десет години от визирания период във филма такива образи са вече единици. Поздравления на екипа на филма и най-вече на Вики Божинив и им желая още много успехи занапред. А на пътуващите в чужбина мога спокойна да заявя, че няма защо да се страхуват да се обърнат към посолствата ни - колегите са отзивчиви, съвествни и добронамерени.
цитирай
28. mar86 - swan16 стига бе!!!
27.04.2010 09:24
това за поведението на нашите служители в чуждите ни мисии е материал за нова тема...да не си отварям устата, достатъчно съм се сблъсквала с тях, високомерието и самочувствието им, без покритие. ти като служител на Външно може и да ги защитаваш, но позволи и ние да имаме впечатления.

преди време преписвах и пусках тук текстове от книгата на Марчевски "Италиански потайности" - нищо не се е променило, все същата селяния!!!
цитирай
29. swan16 - mar86, Преди да стана служител на ...
27.04.2010 09:28
mar86 ,Преди да стана служител на министерството съм била обикновен пътуващ гражданин. И сега, когато не пътувам по работа пак съм също такъв обикновен гражданин. Нека кажа, че от няколко служители не можем да си направим представителна извадка за всички. И също така не можем да очакваме от служителите на посолството да ни плащат сметките по хотели, кръчми, самолетни билети, да ни носят цигари и храна в затвора или да са ни гидове из града просто защото не това им е работата.
цитирай
30. mar86 - swan16
27.04.2010 09:42
контактите ми с такива служители са били чисто служебни и слава богу, че не ми се е налагало да ме хранят или приютяват:((((

една година си направих един експеримент - бях в Прага по време на избори за парламент в БГ. отидох в посолството два дни преди това, за да попитам трябва ли да се регистрирам предварително за да гласувам. звъннах и след 3-4 мин чакане от един прозорец се показа някакво 15-16 годишно момче (явно син на някого) - изслуша въпроса ми и се скри, като подвикна навътре едно "мамо"...след още 10 мин се появи "мамата" със сънена физиономия, изслуша ме с досада и троснато ми се сопна - НЕ, направо идвате ей там в двора в деня на изборите...да не разказвам после за "двора"...защото ми дойде в повече и не само на мен, а и на хора отгодини живеещи в Чехия и дошли от всички крайща да гласуват за БЪЛГАРИЯ...

и не само това, непрекъснато се сблъсквам с подобно отношение, затова повечето ми познати, които живеят навън предпочитат да хванат самолета за 3 дни и да си сменят документите в БГ, вместо в мисиите ни:((( някои от тях, четейки какво става в момента предпочитат да не го правят и оставят само с чуждите си паспорти...разбираш ли какво означава това, страшно е - българите вече не са българи...
цитирай
31. анонимен - swan16,
27.04.2010 09:47
Налагало ми се е да търся служители в български посолства в три европейски държави и то не за да ми платят нещо си, а за да си свършат работата, за която им се плаща. Резултат - пълна нула. Така че нека не си обясняваме колко свестни са колегите, пък колко несправедливи сме ние, обикновените граждани, дето нищо не разбираме.
цитирай
32. newlogic - Готино филмче
27.04.2010 09:55
Аз гледах филмчето снощи и е добро. Аз очакваш, че ще е по-смешен, обаче. Незнам дали описва поведението на служителите в българските посолства добре, но добре описва поведението на българите и стремежа им към бърза и лесна печалба - "далавера". Филма е направен в стил "Гепи" и "Две димящи дула", което е доста интересно. Ако загледате внимателно, ще забележите, че освен БГ посолството се показват и други моменти на политическия живот от други държави, които не са по-малко лоши от тези на БГ-то.
А за прословуте "Патки", съм чувал за истиски случай в един парк намиращ се в Сейнт Албанс (на стотина километра северно от Лондон), в който се заселили "чужденци"(за щастие не са били българи), които започнали да "намаляват популацията" на патиците там, една по една. Добре, че ги хванали на време. :)
цитирай
33. eien - Сван 16, коментирал под номер 29:
27.04.2010 10:07
"Не можем да очакваме от служителите на посолството да ни плащат сметките по хотели, кръчми, самолетни билети, да ни носят цигари и храна в затвора или да са ни гидове из града просто защото не това им е работата".
Това, което пишете е грозно! Невярно!
В Токио съм повече години и никой не се е обърнал с такова искане!
Зависи къде сте, кой идва и с какви нужди идва.
Едно е важно: служителите следва да бъдат професионалисти, отзивчиви и най-вече Хора! Несамозабравили се!
цитирай
34. swan16 - eien, Вие може и да не сте се сблъс...
27.04.2010 10:26
eien, Вие може и да не сте се сблъсквали с това в Токио, но фактите са си факти. При това лесно диказуеми. И очевидно не четете правилно щом не сте схванали какво искам да кажа. Не твърдя, че няма груби и неотзивчиви хора в мисиите, но твърдя, че много повече отя тях са добросъвестни, професионалисти, и най-вече Хора, както Вие казахте.
цитирай
35. eien - Сван 16, като бивш университетски преподавател обичам и имам навика да чета внимателно
27.04.2010 10:34
Едно е факт: все още над 50% от българите, попадали в посослствата ни по една или друга причина и сериозна нужда, не са били обслужвани нормално, компетентно и на ниво. В потвърждение на този факт, по-нататък.
цитирай
36. benra - zebb,
27.04.2010 10:37
значи да съм доволна,че съм непушач:-)))
Благодаря за морските поздрави, поздрави го и ти!:-)))
цитирай
37. benra - bregovi4,
27.04.2010 10:38
да, по книгата на алек Попов е, но не я следва дословно, както каза и самият режисьор. Гледай и после сподели впечатления!
цитирай
38. benra - joysii,
27.04.2010 10:39
удоволствието да видиш нещо добро, направено от и за сънародници е достатъчна отплата:-))))
цитирай
39. benra - amenda, анонимни,
27.04.2010 10:40
ще чакам да споделите впечатления после
цитирай
40. ledzeppelin - ...
27.04.2010 10:43
Ее,супер.
Аз не си спомням откога не съм ходила на кино,но това ЗАДЪЛЖЕ ще се занеса да го гледам. Ти ме доубеди! Поздрав,Бени! :)))

А хората,които коментират по подобен начин се взимат твърде на сериозно. А започнеш ли да се взимаш на сериозно - свършено е. :Р
цитирай
41. benra - swan, mar, eien,
27.04.2010 10:47
очаквах я тази дискусия. Няма начин, всеки, на който му се е налагало да се сблъска със служители в някоя от нашите мисии не е безразличен.
Тъжното е,че и при мен на прима виста изникна горчив спомен. Помня как в една европейска държава отидох по повод подновяване на документи. Слешителката на гишето дъвчеше сандвич и беше много огорчена,че й се налага да обяснява,каквото и да било. През трохи и преглъщане даде някакво откъслечно инфо в резултат на което скочихме в самолетчето за по-лесно и бързо.
Както казва eien - всеки човек, независимо какво и къде работи, е длъжен да бъде професионалист. а тези хора представляват и страната ни...официално, т.е. отговорностите им са още по-големи.
swan, съгласна съм с теб,че далеч не всички са такива.Лично познавам дама, работила в една от азиатските ни мисии.Изключително добросъвестен човек.Но и от нея съм чувала такива неща от кухнята, че...Лошо е, много лошо,когато заради шепа недобросъвестни и професионалистите изгарят
цитирай
42. benra - лед,
27.04.2010 10:48
занеси се непременно и после докладвай ЗАДЪЛЖЕ :-)))Поздрав и на теб!
цитирай
43. swan16 - Бени, стана ми тъжно едно, че изм...
27.04.2010 10:53
Бени, стана ми тъжно едно, че изместихме темата от този толкова хубав филм и второ, че както каза ти заради шепа хора очернихме много други, които са наистина добри и съвестни служители.
цитирай
44. benra - swan,
27.04.2010 10:56
така е-темата е за филма, който е просто ЧУДЕСЕН. Но някак си самата му тема няма начин да не извика подобна дискусия, защото всеки ,който се е сблъсквал с нещо подобно си казва-да бе, точно така е. Трябва да ти кажа,че и аз тутакси си спомних онази преживяща служителка...
Всъщност това показва колко добър е филма и колко добре направен-след като предизвиква асоциации и дискусии, след като, освен че разсмива-размисля. Всъщност начинът да поправим грешките си е да ги видим и признаем.
цитирай
45. rpatel - Точно се чудих дали си струва да го ...
27.04.2010 11:14
Точно се чудих дали си струва да го гледам, но след твоя постиг съм сигурна, че си струва да отделя 2 часа. По принцип в последните години малко се поразочаровах от българските филм, но този явно е изключение.
цитирай
46. benra - rpatel,
27.04.2010 11:24
отдели,мисля че няма да си разочарована и да ги сметнеш за пропилени 2 часа.
цитирай
47. eien - Benra, има и още нещо:
27.04.2010 11:38
нито един дипломатически служител тук или в страните, в които съм била, например: страни като Австрия, Германия, Англия, Индия, Китай, Хърватска...не биха и помислили да пишат из форумите, че сънародници ги безпокоели за това-онова. Нали затова са дипломати - дипломатично да се отнасят към проблемите им и да съдействат моментално, надлежно и компетентно.
Независимо колко е часът от денонощието, не нашите служители да се укрепяват зад зидове и железни огради, а нощното им дежурство да говори по домофона със заучената реплика: " На вратата пише работното време! Сега нема никой!" Работата на един държавен служител е също да знае добре своята длъжностна характеристика и при нужда, да излиза извън рамките й в името на едно: съвестно и без назлъндисване да помогне на чуждата територия на изпадналите в беда или нужда.
Никого не съм очерняла и нямам намерение да очерням.
Знае се обаче, че дипломацията ни куца. Като се започне от писането с грешки на мнозина от служителите в министерството, невладеенето на българската граматика и правопис, невладеенето на ниво на задължителните поне два чужди езика, на попадането в наша мисия в страна като дипломат, където не знае въобще местния език даже на едно елементарно ниво и разчита например на знанията от испанската гимназия с втори език френски, незнание и некомпетентност относно нравите и традициите на страната, в която следва да изпълнява дипломатическите си задължения /в книгата това е посочено/и т.н. и т.н.
цитирай
48. thomas - @benra
27.04.2010 11:53
От трейлъра нещата изглеждат трагични. Преиграване, фалш, театралничене, простащина и вулгарност за привличане на публиката. И ако обърнем внимание и на абсолютно незаконното "продуктово позициониране" (евфемизъм за реклама) на цигари King, което е включено в телевизионната версия на трейлъра, то как да искам да им отделя два часа, че и да ги почерпя за простотията, която са натворили, след като те не искат дори да ме излъжат, че са направили нещо хубаво! Но след толкова мажоретки, скачащи в тяхна подкрепа, може би ще се наложи все пак да се пожертвам и да го изгледам, за да мога да критикувам обосновано не само представянето и рекламата, а и самия филм. Ако пък той се окаже хубав, значи тези хора просто не знаят как да покажат това на публиката си. Или поне на онази част от нея, която не е първосигнална.
цитирай
49. gothic - И аз виждам, че темичката леко се ...
27.04.2010 11:59
И аз виждам, че темичката леко се поизмести. И ще си позволя да взема отношение. Държавен служител съм. Но в по-голямата си част от битието съм редови гражданин със всичките си права и задължения и сблъсъци с институции. И отоговорно мога да заявя: навсякъде, без изключение, има и съвестни служители, има и мърлячи. И е направилно, след сбъсъка с няколко мърлячи да вдигаш мерника на цялата администрация. Както и след срещата с почтен, коректен и любезен служител да я величаеш. Защото проблема НЕ Е в администрацията, а в хората - ПЕРСОНАЛНО. Точно хората са съвестни или мърлячи....
цитирай
50. benra - thomas,
27.04.2010 12:01
на теб най-вероятно филмът няма да ти хареса, защото имаш по-изтънчен естетски вкус от моя. Самите създатели на филма го определиха за комерсиален. Комерсът не е случаен и е търсен нарочно. Прийомите са умишлени.КАзваш вулгарност?Точно толкова, колкото е навсякъде около нас.ДА,може би леко подчертана, но това е с цел постигане на определен ефект. КАзваш-преиграване.ДА,българските артисти имат лошата способност да рецитират репликите си-нещо,което винаги ме е ужасявало и ме е карало да се срамувам вместо тях. Юлиан Вергов, Нейков, Пападопулос,Ернестина Шинова ...аз ги харесах. Не се срамувах заради тях и от тях.Намирам ги за едни чудесни български актьори. Иска ми се да го гледаш, би ми интересно мнението ти. Т.е.-другата гледна точка.
цитирай
51. mar86 - готик
27.04.2010 12:03
нали това е идеята - мърлячите ВЪН! знаеш ли колко сме лесни ние "потребителите" (на каквото и да било) една усмивка само (дори и без професионализъм) може да те направи щастлив и да повярваш, че нещо се променя...

цитирай
52. benra - eien, gothic,
27.04.2010 12:04
съгласна съм изцяло с готик-има хора и хора.
Но работата на работодателя отсее кадърните от некадърните и да ги поощри.За съжаление в българския модел в повечето случаи не се получава и обикновено кадърните обират негативите, а некадърните продължават да си живуркат.
eien, така е-широкоширещата се, крещяща неграмотност, очевадната некомпетентност, съчетание с нежелание да се свърши работа навсякъде и във всяка сфера от живота са дразнещи.
Странното е,че университетите бълват толкова способни кадри...какво се случва с тях?
цитирай
53. mar86 - томас
27.04.2010 12:07
не гледам ТВ, още по-малко пък реклами, не мога да взема отношение по трейлъра, но каквато и простотия да са показали, извадена от контекста е само част от комерсиалното, а те не го отричат:))))
цитирай
54. thomas - @benra
27.04.2010 12:10
Леко бъркаш. Имам почти комерсиален вкус. Но в рамките на онова, което все пак се нарича ВКУС. А това Любо Нейков да стане прочут със сочната си българска псувня почти колкото Де Ниро с неговото "Are you talking to me?" - това не мога да го приема за проява на вкус. И ако не си чула, по радиата върви реклама на рингтон Мисия Лондон, в който има ни повече, ни по-малко, една точно определена фраза - "Е те сега си еба майката!". Какво да си помисля, освен че Мисия Лондон е новият, най-висок досега, триумф на простотията.
цитирай
55. benra - thomas,
27.04.2010 12:14
образът на Любо Нейков му е паснал като втора кожа. Даже чудесно го виждам като един бъдещ Бай Ганьо.
Гледай и после пак ще говорим. Не е само псувнята.Всеки детайл е съществен. Дори наглед незначителните неща очертават и характеризират.
Не е триумф на простотията, по-скоро е парад на простотията, парад, който я отрича, показвайки я.
цитирай
56. benra - нали това е идеята - мърлячите ВЪН! ...
27.04.2010 12:15
mar86 написа:
нали това е идеята - мърлячите ВЪН! знаеш ли колко сме лесни ние "потребителите" (на каквото и да било) една усмивка само (дори и без професионализъм) може да те направи щастлив и да повярваш, че нещо се променя...


така си е!
цитирай
57. gothic - mar86, benra
27.04.2010 12:19
Именно! И това е далеч не само в държавната администрация. Толерирани некадърници има немалко и в частния бизнес, в по-голямата си част - шуробаджанашки. А обикновено кадърните обират негативите, защото НАВСЯКЪДЕ те влачат протежетата на гърба си. Навсякъде има три категории служители - кариеристи-натегачи, обикновено без много-много качества, които непрекъснато се увъртат около ръководствата, доносничат и распективно обират заплатите и премиите (а някъде и рушветите). Вторият тип са (предимно дами) тези, които работят само за трудов стаж. Обикновено те са половинки на мъже с добри доходи и ходят на работа само за години и за социални контакти. И третият тип са работните мулета. Те умеят да работят и са компетентни, носят на гърба си първите две категории, и обират негативине от простотиите сътворени от тях (ако случайно те пипнат нещо). А промяната трябва да започне точно от потребителите. Как? Ами ето как. Когато след посещението в някоя администрация или фирма не сме доволни от обслужването, не да оплюваме цялата структура, а да назовем високо и ясно персонално човека от който не сме доволни. Защото и досега масова практика е жалби да се пишат срещу институции, а не срущу служители. Защото да потърсиш ПЕРСОНАЛНА отговорност е доста по-трудно, нали?
цитирай
58. benra - gothic,
27.04.2010 12:23
именно затова не конкретизирах, а казах-всички сфери на живота. За жалост.
Напълно съм съгласна,че потребителите са тези, които трябва да предизвикат промяната.Чрез нетърпимост-ясна и категорично проявена и заявена.
АЗ между другото съм отказала 2-3 магазина поради непрофесионално обслужване. И обикновено ясно и категорично казвам какво и защо
Отговорността трябва да бъде персонална, но при работа в екип, самият екип трябва да е наясно,че там персоналната отговорност води до групова такава.
цитирай
59. mar86 - готик
27.04.2010 12:32
"Толерирани некадърници има немалко и в частния бизнес, в по-голямата си част - шуробаджанашки."

да, така е, но когато некадърника знае възможностите си, а не те гледа отвисоко и с пренебрежение, ти е някак по-лесно да го толерираш, дори и като потребител.
имам контакти с голяма туристическа агенция (на хонорар), там работи една жена от "втория тип", около 50 годишна, набира стаж, абсолютна невежа (сигурно не иска и да се научи...то за кога ли?) съпруга на "някой си", но от тази жена лъха толкова позитивизъм, усмивката не слиза от лицето й, че ти става приятно да я гледаш и дори да се забавляваш с невежеството й. за това говоря, за отношението, то е важно, преди всичко останало...
цитирай
60. thomas - @benra
27.04.2010 12:33
А на мен вчера ми идеше да откажа да си плащам данъците заради ужасното и късащо нервите обслужване в некадърно написаната онлайн системата на НАП. Обаче нали се сещаш, че няма как да се получи, защото то не е като да откажа да пазарувам от кофти онлайн магазин. Та в България задължителността идеално толерира некадърността. Защото хората в НАП не знаят как да ти поискат парите дори, а трябва да търсиш път в ужасно некадърния им лабиринт, за да им ги дадеш! И то, докато те спъват на всяка крачка в този лабиринт.
цитирай
61. gothic - То аз затова категорично отказвам ...
27.04.2010 13:19
То аз затова категорично отказвам да пазарувам в "Европа". А НАП е една цяла отделна тема :Р А Бени, групова отговорност няма. Има само персонална. Има само групова безотговорност, породена от липсата на пресонална отговорност....
цитирай
62. анонимен - Baj Ewro
27.04.2010 15:06
Аз не зная кое какво е само зная, че е смешно това постоянно повтаряне бай ганьо, че бай ганьо...
Ама вие знаете ли коjко "бай еуро", колко простотия и примитивизъм има не само по европа но и по света.
Хайде да си поговорим, как е положението с туристи в българиa, когато дойдат и започнат да се държат по най възмутителен начин...
Бай Ганьо е деребна риба в сравнение с тях.
Аз не живея в българия от много години сам се нагледала на бай евровщини.
Така че нека да не се втотачваме само в сламките в нашите очи ами да видим и гредите в чуждите.
цитирай
63. benra - 62,
27.04.2010 15:10
гредите в чуждите често ни се струват толкова големи, че сламките в нашите не ни пречат
пък и основното тук е филмът, който , както и бай ГАньо, е базиран на действителни поведенчески български черти. Не е измислица
цитирай
64. benra - томас,
27.04.2010 15:11
както казва и готик НАП е цяла отделна тема...НО...няма начин да няма начин
цитирай
65. benra - готик,
27.04.2010 15:12
определено не се изразих правилно и ти си прав-има групова безотговорност, когато персоналната отговорност бива измествана и персоналната вина бива пренебрегната.
Много, много са треските за дялане.
Но филмът е готин:-))
цитирай
66. thomas - @62
27.04.2010 15:13
Извинявай, ама явно си се потопила сред световния пролетариат - друго обяснение нямам. Защото в нормалния бял свят бай ти Ганьо е само от нашите! :-)
цитирай
67. phoenix2000 - Щом българина е Бай Ганьо
27.04.2010 15:30
Българката е дивна балканска кучка
цитирай
68. benra - феникс,
27.04.2010 15:38
бай ГАньо си е наш роден образ ама чак пък българинът обобщено да е бай ГАньо...ц...
иначе има и кучки и котки и мишки...всякаква балканска фауна:-))
цитирай
69. phoenix2000 - Верно е
27.04.2010 15:42
чиста централно балканска порода с азиатски произход и новоевропейци
цитирай
70. ianchefff - супер приятно
27.04.2010 17:22
бях изненадан от този филм.
Надявах се да се е получил, но не ми се вярваше.
За щастие, получил се един много много добър филм, достоен за прожекция навсякъде по света.
И пак за щастие, без никакъв проблем се избягва клишето "хубав като за български филм". Това не е просто хубав филм, който е конкуренция на останалите БГ филми и нищо повече. Това си е един добре измислен, сниман и изигран европейски филм.
цитирай
71. thomas - @ianchefff
27.04.2010 17:28
Мислиш ли? Или ти се иска да е така? Ако вътре играят като в трейлъра и си рецитират репликите като в театър и поглеждат самодоволно в стил "ей, ама хубаво го казАх, а?" (a.k.a. Nice, a?), не мисля, че ще предизвикат нещо повече от снизходителни усмивки на евентуалните любопитстващи зрители. Българските ни "лафчета" също надали ще бъдат разбрани. А пък заигравките с пийващата си кралица и Даяно-подобната стриптизьорка само могат да ни докарат някой международен скандал (или поне ако кралското семейство разбере за случая). Но обещавам преди окончателно да разкостя филма, да го видя все пак (само някой ако може да ми уреди безплатен билет, че иначе ще си проваля бойкота срещу незаконната реклама на цигари), че иначе изпадам в комичната ситуация на всички онези, които оплюха Аватар, без дори да го видят.
цитирай
72. ianchefff - thomas,
27.04.2010 17:38
чуй се само какви ги говориш: "Но обещавам преди окончателно да разкостя филма, да го видя все пак...", значи ти още не си го гледал, но имаш мнение, а?
И да, репликите в трейлъра ама много ми харесват.
Да, ясно е, че чужденците няма да разберат някои реплики, но какво от това?
И още нещо. Къде видя "незаконна реклама на цигари"?
Подобни реклами има в повечето холивудски и европейски филми, това е част от финансирането на филма.


цитирай
73. benra - янчев,
27.04.2010 17:47
точно, спокойно се избягва клишето-хубав като за български филм.
И, томас, няма рецитиране...ц. Трейлърът не е филмът. Гледай!
цитирай
74. thomas - @ianchefff
27.04.2010 17:47
Ако беше прочел нагоре, щеше да видиш, че не съм го гледал, както и обяснението за моята дилема - да налея ли в касата на филма своя дял от народната любов, с което да подкрепя бъдещи закононарушения, или да бойкотирам мутренската наглост. Дотогава мнението ми се базира на трейлъра. Е, ако той няма общо с филма, толкова по-зле. Но ако има, значи съм прав. А ако репликите в трейлъра ти харесват (псувнята, простотията и читалищния атристизъм), то значи не си честен дори и сам със себе си. Незаконната реклама на цигари е в телевизионния вариант на трейлъра, който се върти всеки ден многократно в прайм тайм. А СЕМ нехае, явно защото са му запушили устата с пари. Реклами на продукти по метода product placement е нормално да има. Реклами на цигари в цяла Европа, включително и България, е НЕДОПУСТИМО и НЕЗАКОННО да има.
цитирай
75. ianchefff - thomas,
27.04.2010 17:57
във всеки втори чалга клип в последно време има реклама на цигарите "мерилин". Значи ли, че и от чалгата са запушили устата на СЕМ?
Честен съм със себе си, мда.
Въпрос на вкус.
И какво означава това: "Дотогава мнението ми се базира на трейлъра. Е, ако той няма общо с филма, толкова по-зле. "?

В момента мнението ти е негативно. И ако трейлъра няма нищо общо с филма, т.е. ако ти хареса, пак щяло да е зле. Е, защо? Защото просто няма да си прав ли? Няма никакво значение прав ли си или не си.
Споко. :)
цитирай
76. thomas - @ianchefff
27.04.2010 18:17
Да, на същите хора са и тези цигари, така че логично е методът за запушване на устите да е същия. Впрочем виждал ли си билбордове по улиците, също рекламиращи цигари? Е, да ти кажа - и това е много незаконно. От доста години. И пак никой нищо... Да се чудиш защо ли.

"Дотогава мнението ми се базира на трейлъра. Е, ако той няма общо с филма, толкова по-зле" означава цели две неща, така че разбирам затруднението ти.
Вариант 1. Лъжат масата от прости зрители, като им показват нещо, което няма общо с филма. Вярно, ще кажеш, къде е проблемът, че им показват в трейлъра нещо долнопробно, пък после им подаряват шедьовър? Проблемът е, че това се дължи най-вероятно на причина номер 2...
Вариант 2. Авторите си мислят, че най-доброто е в трейлъра. А понеже то е зле, значи те са толкова зле, че дори не са разбрали, че са направили шедьовър, а са се надявали да продадат като качествен продукт онова от трейлъра.

Надявам се това да ти подреди нещата в главата...
цитирай
77. анонимен - Baj Euro
27.04.2010 18:55
Леле-е, Thomas, не думай,
какво пишеш бе човек...
Кажи и на нас, потопените в пролетарска смрад, къде е този нормален бял свят за който ти пишеш и където няма простотия и примитивизъм. че аз вече пребледнях от завист, как така да не знам, че съм в пролетарски батак потопена, а има хора като теб, дето са в небеса чудесни, наречени бял свят......
Как казват ..простотията не ходи по свинете, ходи по хората....Само българи ли са те, тия хора.....
По белия свят, приятелю има всичко.
Не виждам стойност да се прехлъсвам че видиш ли АЗ живея извън България и имам един огроооомен плюс, да дрънкам врели некипели - или в България, щото сам голяма работа - или навън, щото сам мнооого благодарна че не умирам от бай ганоув6тината ами съм в беля свят в които има само хармония и ред.......

Тук за съжаление няма пустиня, иначе можеше и да мога като птицата щраус да си скрия главата в пясъка и ..ни чул ни видял, хайде да си плюя бай ми Ганйо от България и се радвам на бялото под пясъка...........

Та, Thomas, друже, аз не отричам Простотията, приимитизма и.т.н. Само исках да обърна внимание, че има и Бай ти ми Евро (в смисъл, че не може да се каже само българиtе и това е, бай ганьо - талисманчето на България...), zа когото няма един Алеко Европейски да го опише.
Нито пък някой ще посмее да оплюе посланническото присъствие на държавата си, каквото и да е то.......

Преди няколко години в Берлин станаха едни афери с посланника на швейцария Борер-Фиелинг. За срам си беше.....
Е-ми....... отзоваха го и толкова.
Ни книги писаха, ни филми даваха.
Така че нека да не почваме разбиването на илюзията бял свят без пролетарии izwan Balgaria.
Бай Ганйо си е бай гануо.Но не е прототипа Българин
Benra, uзвини ме, че се отклони темата, но това е и в нея, няма как.
цитирай
78. benra - 77,
28.04.2010 09:45
няма проблеми - в темата е, разбира се.
цитирай
79. ianchefff - thomas,
28.04.2010 10:17
все пак става въпрос за филм, а не за боя за обувки, нали? Но ти си се нахъсал пак да ни обясниш как ще го размажеш този филм, или както се изразяваш, да го "разкостиш". Евалла. Не мога да разбера, защо винаги виждаш лошото в нещо ново и тръгваш с рогата напред. А това е нещо ново, което от доста време не е правено толкова качествено. Да, има си кусури, но няма нищо съвършено на този свят.
:)
цитирай
80. benra - аз друго не мога да разбера
28.04.2010 10:23
как можеш да разкостваш нещо, което не си видял? Как става?
цитирай
81. ianchefff - бен,
28.04.2010 10:36
някои хора ги умеят тези неща. Т.нар. "критици", "специалисти" и "разбирачи", дето ги улавят нещата във въдуха. Ама ние не сме от тях. Найс, а?
;)
цитирай
82. thomas - @benra
28.04.2010 10:39
Денят се познава от заранта. Филмът се познава от трейлъра. Е, понякога трейлърите лъжат. Но в смисъл, че могат да ти представят като много интересен някой иначе посредствен филм. Никога в обратната посока. Вие обаче твърдите, че имаме точно този случай. Е как да повярвам, че едни хора, които са толкова некадърни, че не могат да сложат в рекламата си най-доброто от това, което са направили, ще знаят рецептата как да забъркат вкусно основното ястие?! И нещо повече - не само, че са показали нормалните български простотии в трейлъра, не само се подиграват със закона, като си рекламират мутренските цигари, но и да се подиграват на британците (включително на кралската фамилия), при положение, че самите те са забележителни цървуланковци. Това дали е достатъчно основание за мнение? :-)
цитирай
83. luben - Eй, така
28.04.2010 10:40
и не писа при мен... добре, че си цъфнала на първа и полюбопитствах да видя дали ти е харесал филма :)
цитирай
84. benra - янчев,
28.04.2010 10:40
вери найс:-)))
цитирай
85. djgator - benra
28.04.2010 10:48
И на мен много ми хареса, а това че показва нашите "кирливи ризи" наистина ме накара да почувствам срам, при мисълта, че ще го гледат чужденци :)
цитирай
86. benra - томас,
28.04.2010 10:49
не мога да разбера инатчийската упоритост, с който защитаваш тезата си. Знаеш ли, никога не съдя за нещо по част от него, защото целостта е съвкупност от много елементи, които взаимнос се допълват и образуват завършеност. Не непременно съвършенство, разбира се. Било то филм, човек, книга, ситуация...
Нали знаеш,че думи, извадени от контекста на разтовора всеки може да чуе и изтълкува различно през призмата на Аза си.
Не се опитвам да ти внуша,че грешиш. В крайна сметка харесването и нехаресването са твърде субективни винаги.Нито критиците им, нито привържениците им не могат да се похвалят с обективност.
Недоумявам в твърдото нежелание да подкрепиш първоначалното си мнение с по-сигурни елементи. Два часа...само два часа, за да кажеш-това, това и това не ми хареса във филма. Ложически връзки, сюжетна линия, реплики, актьорска игра, взаимодействие между сйжетна среда и реалност-някакви такива неща.
Ето аз гледах филма и казвам-хареса ми, харесаха ми актьорите, хареса ми тънко просташкия хумор, защото той е именно такъв, какъвто съществува около нас. Хареса ми завършеността на детайлите и осмислящата им функция. Хареса ми,че не усетих как минаха двата часа и как не почувствах грам срам.
Може да не ми харесва българската реалност, което не означава,че не трябва да одобрявам осмиването й. Това би означавало да отрека и Войников, и Чудомир, и Алеко...а защо не и Ботев

цитирай
87. benra - И на мен много ми хареса, а това че ...
28.04.2010 10:51
djgator написа:
И на мен много ми хареса, а това че показва нашите "кирливи ризи" наистина ме накара да почувствам срам, при мисълта, че ще го гледат чужденци :)

ами сещаш ли се една реплика от филма, която казваше-Нека да ни видят сега нас, българите!!!
Това ни е характерна черта-да се мислим за най-умните, най-хубавите, най-хитрите, а когато се погледнем отстрани и не се харесаме чак тогава започваме да се притесняваме какво ще кажат за нас чужденците.
На мен пък не ми пука. искам да дойде този момент, в който да погледна държавата си и да кажа-Найс, а....Другото е мимикрия.
Поздрави!
цитирай
88. benra - и не писа при мен. . . добре, че си ц...
28.04.2010 10:52
luben написа:
и не писа при мен... добре, че си цъфнала на първа и полюбопитствах да видя дали ти е харесал филма :)

Виновата!

Толкова исках да кресна на целия свят,че филмът ми е харесал, че типично графомански не можах да се огранича в едно мнение:-)))
НО истината е,че написаното от теб беше последното побутване към киносалона.
цитирай
89. ianchefff - томас,
28.04.2010 10:58
това:

"Денят се познава от заранта. Филмът се познава от трейлъра. Е, понякога трейлърите лъжат. Но в смисъл, че могат да ти представят като много интересен някой иначе посредствен филм. Никога в обратната посока."

не е вярно.
Има всякакви трейлъри на всякакви филми. Хубави трейлъри с ужасни филми, ужасни трейлъри с хубави филми и т.н.
Но ти си защитавай тезата, няма проблем.
А и защо не можеш да проумееш, че всичко е и въпрос на вкус.
Това, което ти харесва, на мен не ми харесва и обратно. И точка.

цитирай
90. thomas - @benra
28.04.2010 11:27
Двата часа ще ги пожертвам. Парите също не ме притесняват - само за Аватар съм ги платил 5 пъти, и то не само за себе си ;-) Притеснява ме обаче това, че ще ги дам, за да подхраня допълнително самочувствието на авторите и да усиля рева при тупането по косматите им гърди.
цитирай
91. анонимен - @thomas
28.04.2010 11:41
Вие сигурно и кафе пиете с притеснение - барманките слагат 1 гр. по-малко.И вечер се тупат ...
цитирай
92. benra - томас,
28.04.2010 11:41
не, ще ги дадеш,за да изясниш пред себе си-интуицията ти права ли е била или не.
цитирай
93. thomas - @ianchefff
28.04.2010 11:53
Вкус, вкус... Надявам се, ама искрено се надявам, да се хвалиш с този вкус от колегиални чувства към колегите си (нали и ти си режисьор, ако не бъркам), а не защото вкусът ти наистина само толкова може ;-)
цитирай
94. ianchefff - da, някои твърдят, че съм режисьор.
28.04.2010 11:57
И не, не го твръдя от "колегиални чувства към колегите".
Даже напротив, мислех, че ще е поредната боза.
Оказа се, че не е така, за което просто се радвам. Това е моят вкус, не твоят.
:)
цитирай
95. thomas - @91
28.04.2010 12:07
Не, не се тупат - никой не би им обърнал внимание. Срамуват се. Но така все пак преживяват малко по-добре тъпия си живот. Съвсем различно е да даваш пиар оръжия в ръцете на хора, имащи достъп до медиите - там вече трябва много да се внимава.
цитирай
96. ianchefff - tomas,
28.04.2010 12:51
много лесно раздаваш определения от типа "тъпия си живот". Не знаеш историята на всяка една сервитьорка. На всеки един живот. Нещата не са толкова прости, колкото се опитваш да ги представиш. Повтарям, опитваш.
Не всеки може да работи цар. Но всеки по най-различни причини, фактори, обстоятелства и т.н. работи нещо даден момент. Една сервитьорка също заслужава уважение, ако си върши работата както трябва. Но ти явно си от друга каста и свят и си над нещата, както се казва.
цитирай
97. анонимен - @tomas
28.04.2010 13:11
Вие сте роден за Галактически Император. Липсва Ви само Вейдър!
Завиждам на nationals на Империята Ви ... или пък не!
цитирай
98. thomas - @ianchefff
28.04.2010 13:26
Разбира се, че не всеки може да води смислен живот. Под смислен разбирам да е наистина полезен на човечеството. Това щастие се усмихва на малцина. Останалите, признават си го или не, са само тор за историята. Не казвам, че аз няма да съм един от тях, защото последната дума я има тя и е още рано да се каже. Но ако нямаш и желание някой ден да вкараш гол в историческия мач, и дори отказваш да участваш в него, няма сила, която ще те сложи там, освен много лют късмет. Но едно е сигурно - че когато лъжеш хората, които ти плащат (като в описания случай с барманката, дето те удря в кафето, или в случая моите лъжци от пазара на Графа с ягодите, или на таксиджията, който ти умножава километрите по 1.5), то ти не си и тор на историята дори, а просто някакъв плевел. Ясно?
цитирай
99. анонимен - @thomas
28.04.2010 13:37
(91)
Става въпрос за Вас- какво усещате.Оставете барманката.
цитирай
100. thomas - @99
28.04.2010 13:42
Питаш ме дали се кефя, когато ме мамят ли!? Че всъщност не разбирам въпроса. Не, разбира се, че не! А трябва ли?
цитирай
101. анонимен - @thomas
28.04.2010 14:57
(91,99)
(Съжалявам-някои работим в "тъпия си живот"!)
И двамата знаем, че разбрахте въпроса отлично-сигурен съм.Барът е алегория - знаете го!Отговорете си на Вас! За мен е без значение!
:|


цитирай
102. thomas - @102
02.05.2010 09:52
Гледах го, както и обещах. Определено съжалявам, че дадох пари на създателите и разпространителите му, защото с това ще ги накарам да си мислят, че подкрепям простотията и те ще ми произведат и доставят още такава в бъдеще. Специално за Янчев - филмът изглежда много български. Дано ме разбра. И си личи, че е евтин, въпреки че поне в картината и звука няма съществени компромиси. Обаче гафове като лимузината с ляв волан "насред Лондон" са абсолютно непростими, а наученото в НАТФИЗ не може да го неутрализира каквото и да е самочувствие за "световно ниво", което, впрочем, е точно толкова реално, колкото и самочувствието на бай ти Ганя. Всичко друго е прах в очите.
цитирай
103. thomas - Разкостването...
02.05.2010 14:33
Както и обещах... Каквото те на патките - това и аз на тях ;-)

http://thomas.blog.bg/izkustvo/2010/05/02/.538256
цитирай
104. анонимен - Бай Ганьо се развихря в BigBrother Family
04.05.2010 15:02
Ако гледате BigBrother Family няма начин всеки да види днешния Бай Ганьо в действие. Всички герои в къщата - стари и нови семейства са по един нов Бай Ганьо в действие. Имаше едно единствено семейство, мисля че беше Каменарови, което беше не само най-свястното, но и за пример и подражание по интелигентност, държане, възпитание и т.н. и точно затова беше изгонено от BigBrother Family, като изгонването беше представено, че е извършено от зрителите. Искам да кажа, че беше представено, че всички ние зрителите изпадаме в екстаз и възторг от най-вулгарната простащина, защото ние зрителите сме всички олигофрени - харесваме простащината, псувните, публичните оригвания и звучни пръдни, демонстриране на пълно пренебрежение и публично унижаване на майката, съпругата, жената на любовта и живота и на този фон, шумно изгонване на благоприличното, възпитано, образовано и интелигентно семейство Каменарови и натрапване на целия народ, че всички ние сме простаци, наркомани, а жените ни са проститутките на Европа и света. Затова призовавам всички българи като един да гласуваме във www.facebook.com в създадените групи, като едната е "Да върнем най-достойното семейство - сем. Каменарови в къщата на BigBrother Family" и подкрепим групата, като подписка за повсеместно саботиране на спонсорите на това шоу. Това ще бъде естествена реакция и самозащита срещу повсеместната агресия рекламирана и стимулирана от екрана на телевизия "Нова". Под формата на шоу гледано почти в цял свят, всички хора по света да се отвратят от българите. И най-страшното е че всички журналисти, социолози, психолози и т.н. повсеместно и организирано "доказват" че това е представителна извадка от нашето общество. Включете се в групите, за да докажем, че не сме такива, каквито се показват по телевизията.
цитирай
105. enjoy6 - Филмчето си го бива!
04.05.2010 19:06
Даже много и аз излязох нахилена.
Фенка съм на българското и европейското кино.
Мисля, че най-после имаме добри попадения в новото българско кино наред със "Светът е голям и спасение дебне отвсякъде"!
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4407434
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930