Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2010 10:51 - Зима е...мрън мрън мрън
Автор: benra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5560 Коментари: 11 Гласове:
15

Последна промяна: 09.03.2010 12:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
       image  Мрън, мрън, мрън, мрън
Ми обичам лятото, кво толкова.
Зимата, извън планинската романтика на сгушена сред побелели борове къщичка със запалена камина, означава само - дрехи, дрехи, дрехи... червен нос, студени крака, лоша прическа и непрекъснат стремеж да не се окажа в положение "паднала жена". 
        Мрън мрън мрън
Не смея да измрънкам,че навън е непочистено, че веднага ще ме парират - аман от вас софиянци, омръзна ни да мрънкате, ела да видите как е в другите градове.
Ами ...бих дошла...ако беше лято. В градски условия едва се придвижвам, пък кво остава в извънградски. 
        Нищо няма да кажа за Фандъкова, ама нищичкоооо. Ни мрън, ни хръм. Горката - сигурно и без това й пламтят ушите, така като слушах хората около себе си сутринта...Ами да й пламтят...на мен ушите не ми пламтят, защото първо на първо си слагам качулката и второ на второ не се натискам да ставам кмет. Затова пък ми пламти носът.
        А тия другите дето мрънкат от непочистеното(аз не мрънкам за това, а за друго)  -Какво мрънкат,не мога да ги разбера -бяло,чисто, блестящо.Този сезон не можах да си скапя новите ботуши. Защото солта, знаете, скапва кожата. Ей-ми ги е ботушите-няма бели следи по тях, няма нищо, като нови са. Жена е Фандъкова, на място. На много важно място. Плюс това има още нещо -напълно безсмислено е да се чисти в крайните квартали, докато продължава да вали. Това е като да наливаш вода в кана без дъно. Всъщност можем да направим една много уместна аналогия, актуална за условията на криза,в които се намираме - защо да ядем като пак ще огладнеем. Така де - и в двете ситуации си е излишно разхищение на средства и усилия. Пък и на време. А времето също е пари. Между другото, като пристигнах в центъра, установих,че ситуацията тук не е особено по-различна от тази в кварталите и направо се възхитих. Бравос-общината тази година ще реализира големи икономии, бравос! Криза е.
      Плюс това съм напълно сигурна, че главните пътни артерии са почистени до асфалт. Затова и не проверявам какво казват по тоз въпрос медиите, защото няма начин да е друго, освен - до асфалт. Мой си е проблемът,че не се движа по главни артерии.
      Но не ми беше това  мрънкането. Не, в никакъв случай - на мен бялото си ми харесва. Искам да попитам времето - докога смята да ме навлича като мечка, защото мнооого ми омръзна. Не друго...

     Мрън Мрън Мрън.

Много вери спешъл благодарности на cindy, че ме ограмоти,разяснявайки ми как да направя така щото-Само да е лятооооооо- демек да звучи музика.CINDY, благодарности!!!
 




Тагове:   мрън,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - Поне мрънкането ни е безплатно :...
09.03.2010 10:55
Поне мрънкането ни е безплатно :):):)
цитирай
2. benra - дори,
09.03.2010 10:59
хич не е рентабилен тоя климат дето го имаме.Ама-ха! Не може така
цитирай
3. dorichela - Споделям мнението ти :) Какво ст...
09.03.2010 12:54
Споделям мнението ти :) Какво стана, февруари почнаха снеговалежите.. До кога, до април?! И после пролет от май до юли, лятото от Август до октомври и после есен.... А зимата пак от февруари, шантаво време :)
цитирай
4. totoni - Нека да е лятооооооо, само да е лято. ...
09.03.2010 13:11
Нека да е лятооооооо, само да е лято...:))
Ееех, Варна, морето, сините вълни...
Еееееее, и замирисва на мореееееее:)))
Ееех, мечти:)))
Поздрави, Бени, ще се топлим с блянове за лятото, к'во да правим?
цитирай
5. mem - :-))***
09.03.2010 14:32
:-))***
цитирай
6. kasnaprolet9999 - Бенра, то и аз днес се размрънках,
09.03.2010 15:48
нали съм пролет, та нямам нерви вече да чакам, този сняг ще ми умори минзухарите :)))
цитирай
7. bregovi4 - Хубава песен,
09.03.2010 20:36
ама аз лично предпочитам топлата прегръдка на одеалцето, пред потната такава на лятото.. :) Но, всеки си башка луд, така че мрънкането се приема, но без да се насърчава.. :)) Пустото му лято, мрън мрън.. Туй то :)
цитирай
8. benra - пролет,
10.03.2010 11:44
няма да ги умори, а ако ги..ще му натрием носа с много слънце
цитирай
9. benra - брегович,
10.03.2010 11:44
голям любител съм на топлото...Включая и на одеалцата
цитирай
10. ledzeppelin - ..
12.03.2010 11:18
И аз от няколко дни вече окончателно се размрънках с пълна сила.
Писна ми тая зима и най-гадно е,че се стопля,2 дни играеш федербал и пийваш биричка в Борисова и после бам! - 2 метра сняг и пак трябва да се завираш по тъпи кръчми и заведения и апартаменти и ... А и не обичам студа.Изобщо - ужас е! Винаги съм искала да живея на някой остров,на плажа,където никога не е студено и аз по цял ден си се припичам на слънчице.
цитирай
11. benra - лед,
12.03.2010 12:53
и аз искам остров.Чудесно се чувствам на топло.И вълните да ми плискат в краката...Еееех
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4393828
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031