Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2010 10:24 - Тя, ти, аз...
Автор: benra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3336 Коментари: 18 Гласове:
23

Последна промяна: 08.03.2010 10:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Цветя, цветя, цветя...и сняг. Нищо чудно по някое време да грейне и слънце, нищо чудно. Нали е осми март.
     Вглеждам се в лицата на другите жени  и се опитвам да отгатна как се чувстват днес. Дали денят за тях е по-специален? Виждам, че много жени носят букетчета в ръце - розички, зюмбюли. Повечето мъже също са въоръжени с цветя - няма как, колежките трябва да бъдат почетени.
       Моят ден тръгна също с цветя -едно усмихнато-Честит празник, мамо и най-красивият букет на света-още преди тъмното на нощта да си е отишло.
  Взирам се в жените - ето онова момиче с подаващи се руси плитки под плетената шапка - сложило е слушалките, поклаща  леко глава в такт с музиката и се усмихва. Вероятно отива на лекции. Което значи-купонът започва от рано сутринта и ще приключи някъде по малките часове. Жената до него държи три зюмбюлчета в ръце. Вероятно за колежките. Снегът е полегнал на прясно оформените къси букли, а умората на лицето й се е отдръпнала, за да даде път на нещо, което целогодишно стои позабравено в стария скрин.
- И като се събудих на леглото ми имаше роза и картичка-Честит празник, обичам те...- чувам възбуден шепот отдясно и се обръщам. Цялото й лице сияе, докато разказва на приятелката си как я е посрещнало понеделнишкото утро.
- А пък моят не го зачита този празник, комунистически бил - въздиша другата жена, опитвайки се гласът й да звучи безразлично.
Един мъж, който също като мен дочува разговора свива устни и поклаща глава.
Чудя се какво си мисли. Какво означава жеста му. Не носи цветя. Дали това значи,че и той смята празника за комунистическа отживелица или пък може би си няма любима жена?
      Всъщност - коя е жената, която празнува днес?
Всички ще бъдат единодушни по въпроса, предполагам. Истинската жена!
А коя е истинската жена?
Тази, която кара кръвта ти да кипи и слабините ти да пулсират диво? Тази, която с майчинска нежност те завива в студените нощи? Тази, която е  до теб, дори когато целият свят се срутва отгоре ти?Тази, която наричаш -мамо?Тази, която върви една крачка пред теб и ти служи за мерило?Тази,с която украсява делника ти?Тази, която е само за празници?Тази, която властва над сънищата ти? Тази, която ти казва - ти можеш? Тази, която не се страхува да заяви - Аз мога! Тази, която...
Съпругата, любимата, приятелката, колежката, съседката, случайната непозната. Истинската.
Тя, Ти, Аз...



Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Честит празник, Бени! Ние пра...
08.03.2010 12:59
Честит празник, Бени!
Ние празнуваме всеки ден , не само днес!
Просто мъжете днес се сещат, че сме ЖЕНИ, а не само майки и домакини :))
Бъди винаги усмихната и обичана!
цитирай
2. benra - darling,
08.03.2010 13:56
Благодаря!
Ами..не знам дали само днес се сещат, по-скоро днес няма начин да не се сетят :-)))
Местит празник и на теб!
цитирай
3. panazea - Празникът си е хубав!
08.03.2010 14:07
За любимите , за майките , за съкровищата!
Честит празник!
цитирай
4. kasnaprolet9999 - Честит празник,
08.03.2010 14:30
страхотно си го написала, аз празнувам, когато душата ми празнува, значи е празник :))))
Слагам го в моята блогвълна "Само за жени"
цитирай
5. miaa - Прекрасно си го написала!
08.03.2010 17:56
Честит празник, Бени! Пожелавам ти много любов и щастие..
цитирай
6. анонимен - casmilus
08.03.2010 20:04
Здраве, късмет и Любов! И Вяра - за да се преборите за останалото ...
цитирай
7. анонимен - benra,
08.03.2010 20:06
трябва ли ни специална и измислена дата, за да ни е сладко и хубаво да сме жени и майки и да ни чувстват такива? Ако ще е само на нея и само заради нея - не, мерси!
цитирай
8. lagrima - Аз празнувах, защото децата и ми ...
09.03.2010 00:50
Аз празнувах,защото децата и ми подариха най-прекрасния подарък-картичка с невероятно пожелание..
Здраве и късмет ти желая!Обичай и бъди обичана!
цитирай
9. hel - Много хубав текст. Нужен ни е този ...
09.03.2010 02:44
Много хубав текст. Нужен ни е този празник. Дори да съумяваме от всеки ден да правим малък празник, нека има и един по-така... Празнично беше по улиците, магазините, офисите.... Осмомартенска атмосфера!
Бъди щастлива, Бени!
цитирай
10. benra - За любимите, за майките, за съкр...
09.03.2010 10:15
panazea написа:
За любимите , за майките , за съкровищата!
Честит празник!

Хубаво е,когато има празници!
цитирай
11. benra - страхотно си го написала, аз пра...
09.03.2010 10:15
kasnaprolet9999 написа:
страхотно си го написала, аз празнувам, когато душата ми празнува, значи е празник :))))
Слагам го в моята блогвълна "Само за жени"

Така си е-душата е барометър!
цитирай
12. benra - Здраве, късмет и Любов! И Вяра - за да ...
09.03.2010 10:16
анонимен написа:
Здраве, късмет и Любов! И Вяра - за да се преборите за останалото ...

Благодаря!
цитирай
13. benra - трябва ли ни специална и измислена ...
09.03.2010 10:17
animo написа:
трябва ли ни специална и измислена дата, за да ни е сладко и хубаво да сме жени и майки и да ни чувстват такива? Ако ще е само на нея и само заради нея - не, мерси!

Ами не знам...трябва да има дата, която да се усеща по-специална.Защо не-това са само положителни емоции.останалото е ежедневие.Поздрави!
цитирай
14. benra - Аз празнувах, защото децата и ми ...
09.03.2010 10:18
lagrima написа:
Аз празнувах,защото децата и ми подариха най-прекрасния подарък-картичка с невероятно пожелание..
Здраве и късмет ти желая!Обичай и бъди обичана!

Спомням си,че като бях дете този празник беше тачен предимно като ден на майката-правехме картички,снимаха ни.И сега като че ли най-милото внимание е това на децата ни
цитирай
15. benra - Много хубав текст. Нужен ни е този ...
09.03.2010 10:19
hel написа:
Много хубав текст. Нужен ни е този празник. Дори да съумяваме от всеки ден да правим малък празник, нека има и един по-така... Празнично беше по улиците, магазините, офисите.... Осмомартенска атмосфера!
Бъди щастлива, Бени!

Напълно споделям твоето мнение.Няма лошо да има един по-специален ден-за мъжете, за жените, за децата.Аз се радвам на празниците, някак си всичко наоколо става по-ведро
цитирай
16. mem - Обичам да имам специален ден. Не си ...
09.03.2010 14:36
Обичам да имам специален ден. Не си го давам. :-))
цитирай
17. mamas - Следпразничен поздрав!
09.03.2010 17:41
Хареса ми и на мен това, което си написала. Няма нужда от коментар.
Вчера бях изпълнена с енергия. Малко ми трябваше: зюмбюлите, които дъщеря ми от София беше поръчала на по-големия си брат непременно да намери, добавеното от него букетче минзухари и синчец, обаждането на най-малкия ми син от Варна... За мен този ден винаги е бил най-вече празник на майката. Като такъв го почувствах и сега - и съм щастлива...
цитирай
18. benra - мамас,
09.03.2010 18:14
малко е нужно ,малко, а колко много дава
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4411565
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930