Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2008 15:39 - Гот е да работиш в центъра
Автор: benra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3511 Коментари: 15 Гласове:
0

Последна промяна: 06.03.2008 16:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Преди време ме убеждаваха да си заменим офиса, с подобен ,но в покрайнините на града.Бизнессграда била, лъскава, нова, ултра хипер модерна, парко места - бол и всякакви там екстри. Аз, обаче нали съм си магаре и като се запънах - не та, не.Искам си центъра, искам си лудницата и не ща парко места. И ей ма на  - в центъра съм , как да не съм доволна от този факт.Няма начин да не излезеш и някоя история да не ти се изпречи на пътя.История до история в тоя център.А в покрайнините какво?-панелка до панелка.Скукааа.
   И така, вървя си безгрижно по Графа някъде към 13 часа и 23 минути,днес- шести март две хиляди и осма година.Разхождам се, като много внимавам да не се озова между травмай и колче или между трамвай и някой ядосан, бързащ неразхождащ се.  Точно в този момент на върховно мое внимаване, някакъв решава да се отпаркира в краката ми.
   Амии не, не съм на улицата, съвсем на тротоара съм си.Но въпросният-баничарник измислен, хич не се впечатлява нито от този факт, нито от факта,че тази точно улица-граф Игнатиев- е затворена за движение, освен ако не се изживява като трамвай. 
  Аз обаче съм всепризната душа, много тактична и много ларж .Отгоре на всичко, напук на тъпото мрачно време, съм в чудесно настроение и благоразположение на духа, по която причина спирам обедната си разходка и давам път на баничарника да се разпаркирва, необезпокояван от нежните ми крачета.Защото, ако по погрешка мине през тях, тогава вече ще си имаме проблеми.
   Да де, аз спирам, няколко съпешеходци-също, но по линията се задава трамвай.Истински, а не страдащ от раздвоение на личността.Номер 18.Ватманката на номер 18 явно не е носителка на моят благ нрав и отстъпчив натюрел и не припознава баничарника за трамвай.Кара смело мотрисата и отчита  в последната минута, че  баничарникът, който не е трамвай, вероятно не е и кой знае колко кадърен шофьор, няма никакво намерение скоро да се изнесе от пътя й и  набива, образно казано, спирачки.Трамваят проскърцва, проскърцва и целува баничарника отзад.Ама страстно го целува.Така че мирните граждани наскачват по прозорци и витрини, за да видят този класически пример за любов на пътя. Мила родна софийска картинка.Слезе младежът-баничар, хвана се за главата, гледа си бусчето и вика:
- А ма, що не спрЕ, ма!
Ма-то обаче не е вчерашна, такива баничарници като тоя всеки ден й лазят по нервите и по релсите, и на свой ред напусна работното си място, въоръжена със силен глас и железни аргументи:
- Ти знайш как спира трамвай ,бе?!Това да не ти е...
Не разбрах какво да не му е, но момъкът определено не знаеше как спира трамвай,защото в противен случай нямаше да се паркира на трамвайните релси.
Е, за урок да му е.Шефа ще му почете конско за огънатите ламарини и следващия път ще носи тавите с баниците на ръка и ще проклина центъра, за разлика от мен.
   Гот е да работиш в центъра.Представяте ли си ако бях в оня трамвай, или в някой друг след него, водещ към някоя Модерна бизнессграда в покрайнините..сега щях да маам гащи пеш.А ей го де е Министерството на Вътрешните Работи-на една ръка разстояние.Сигурно е гот  да работиш и там.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anlov - Браво на ватманката, правораздава по улиците като Лара Крофт!
06.03.2008 15:48
Кой номер й е трамвая, че да отида някой път да се повозя при нея?:)))
цитирай
2. benra - anlov,
06.03.2008 15:51
и мен ме зарадва мацката,знаиш каква бойка беше:-))18-и номер е трамваят.
цитирай
3. deathwoman666 - anlov,
06.03.2008 15:52
номер 18 е :-D
цитирай
4. анонимен - Още по-гот е да живееш в центъра :)
06.03.2008 16:25
Още по-гот е да живееш в центъра :)
цитирай
5. benra - анонимен 4,
06.03.2008 16:28
ако обединим твоята с моята логика ще се получи-най-гот е да живееш и работиш в центъра:-))))))
цитирай
6. anlov - Ааааа, на четири места тук го прочетох тоя номер вече.
06.03.2008 16:41
Не бях го чувал, обаче сега ще го запомня.
цитирай
7. benra - anlov,
06.03.2008 16:43
специално заради теб го добавих и в текста, в първоначалния вариант бях пропуснала тази много важна подробност:-))))))Поздрави!
цитирай
8. demoniceye - И живея в центъра и работя в центъра. :)))
06.03.2008 16:59
Мразя и задръствачките и лудницата от народ, и градския транспорт, ама не си давам центъра за никакви хипер, ултра модерни сгради и паркинги на край света. В центъра съм се родила и в него ще си умирвам, хаха. :)))
цитирай
9. benra - demoniceye,
06.03.2008 17:02
викам-никакво умирване!И аз харесвам центъра.Ако го направят и пешеходен ще е супер
цитирай
10. anlov - Аз съм чааааааааак в "Младост",
06.03.2008 17:13
така че в Центъра ходя само на екзотични поклоннически пътешествия (там са струпани повечето "светини" на столицата, какво да се прави).
Кьорав трамвай няма тъдява, а само дълбоки ями за многообещаваното ни метро.
цитирай
11. benra - да бе,
06.03.2008 17:15
как го разкопаха.Преди време минавах покрай интерпред-ужас някакъв. Иначе когато го завършат метрото ще стане много удобно придвижването до центъра.Аз ползвам метро и трябва да кажа, че това е възможно най-удобния транспорт.Предпочитам го пред колата..за през седмицата.
цитирай
12. mapplethorpecala - eto, che pontakoga v literaturata ...
06.03.2008 23:38
eto,che pontakoga v literaturata se poyavyt istinski biznes resheniya..proekti.
beni,kupuvame stari marshrutki-za nachalo 10.
spretvame gi desihnerki ..i gi pravim sus sedalki.
i s masichki.vutre banichki i ayryani.

sutrin brumchim ,kachvame tezi,koito iskat da hapnat blaga byurek banitza.po 20 lv kiloto.100 grama -2lv,to est edno evro.edna ot marshrutkite zarejda drugite s banitzi i ayryanovi bidoni!
kupuvame si i telefonnata sistema na marshrutkite-znaem kak se sledyat i izvestyavat- mini s 3 min zakusnenie,vlachi i drugi takiva tayni kodifikatzii!

sutrinta sa banitzite.samo sled dva mesetza ayryanovata marshrutka bi bila hit.
kolko ayryanovi litra moje da vozi edna marshrutka.da kajem 150.v hladilnikova kamerka!150 chashki.
po levche.i taka
tova e biznes ideya!
kakto vsyaka ideya s publikuvaneto i tuk tya stava moya(nasha ) sobstvenost..taka che banicharite da mu mislyat...
(hahahahahah!)
цитирай
13. gothic - Чакам с нетърпение още мааааааалко ...
07.03.2008 01:53
Чакам с нетърпение още мааааааалко да се пооправи времето! С какъв огромен кеф ще отивам и се прибирам от работа пешком, по "Цар Симеон"...Какво удоволствие е в пиковите часове да гледаш как автомобил с около 200 конски сили движи по-бавно от пешеходец!
цитирай
14. benra - :-)))
07.03.2008 09:11
графе, идеята Ви е брилянтна!

gothic, много обичам пешеходстването!
цитирай
15. bizcocho - Za edin tragediq, za drug komedi...
10.03.2008 13:34
Za edin tragediq,za drug komediq:)Az se posmqh:))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4411128
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930