Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2007 10:19 - Неправилно паркирани мисли преди LIVE
Автор: benra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1196 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 16.10.2007 13:03


   Сутринта, докато си пиех кафето, реших да пусна телевизора.Преди редовно се събуждах телевизионно, но от месец-два смених ритуала.Музиката, определено ми зарежда деня по-качествено. Но днес някак си механично цъкнах другото дистанционно. И о, забава !- Коритаров и Ива Николова се надвикваха от екрана.Надвикваха се - може би е казано леко пресилено, защото са надвикване са нужни поне двама, а Коритаров, в случая успяваше само да смъца - Млъкни малко..млъкни! Да, ама не е познал.Не млъква туй що не мълчи.Дори си помислих, че е по-лесно да накараш Иван Кристоф да замълчи, отколкото разпалената Ива. Опияняването от камерите води до безмозъчна логорея, би казал някой...не аз. Не че не я харесвам Николова, о не. И не че Коритаров ми е кой знае какъв любимец, но след като дори присъстващия Сашо Диков не се чуваше...Представяте ли си Сашо Диков и Ива Николова при Коритаров..сутринта.В осем без и кво коментират?Не ББ(Биг Брадър), а ББ(Бойко Борисов) и Мартин Заимов. Не схванах кой чий защитник се явяваше. То поведението на Ивчето беше точно като на лайфовете на Брадъра.Та не схванах точно кой кого щото късно се включих, пък и Диков припяваше-права е Ива ,права е... Във всеки случай Коритаров размахваше днешния Труд, дори в един момент, в който Ива си поемаше въздух(без въздух викането не се получава) успя да прочете споделенията Заимови. 
Малко накъсано ги прочете, защото между изреченията му се налагаше да примъцва на разпенената мацка(за много кратко време си взима много въздух дамата, подозирам,че е била синхронистка на младини )- Заткнись (или както там се пише на руски), тя пък кудкудякаше как на много езици може да го разбере, ама на български не й се получава. Аз дори забравих да си пия кафето, така бях зяпнала. Да си бях поръчала виц по телефона за разбуждане, нямаше да е така забавно.
В крайна сметка разбрах, че цялата патаклама е за липсващата програма на десния кандидат за кмет.Не точно,че липсвала де, имало проект, ама нещо вчера сутринта (за пояснение на негледалите-вчера сутринта в студиото на НОВа са дебатирали бат Бойко и Мартин Заимов) забравил ли си го що ли.Ама не било важно.Сърцето и душата били важни.Сърцето и душата на Коритаров, обаче бяха на друго мнение, докато душата на дамата явно беше дясна душа.Или нещо такова.И да не си помислите, че водещият пък съвсем е останал без дясна програма. Неее...дали му я, ама после. И що се ядосва? Може пък да си я е забравил Заимов на бюрото, аз как си забравих вчера мобилния. Единственото ,което ми се изясни, че докато Петър Стоянов бил шеф на СДС имали проекто програма за развитие,чието заглавие почти досущ едва ли не дублирало заглавие на програма на БСП от 94-та.Обаче мистър К ,понеже чете, ама не само чете, а и помни(подчертано изрично то самия него)привикал г-н президента и вече бивш вожд на СДС и му показал дублажа.След 24 часа името било сменено. Възможно ли е?Аз бях сразена-как се сменя име на програма за 24 часа, еееййй!Сега, не съм сигурна да твърдя,че мистър К. упрекваше десния проекто-кмет, че го е хванало шубето да си показва програмата на паметливия водещ и то в ефир. Ако го кажа, значи да излъжа.Не съм сигурна, обаче и аз да бях, и аз не бих посмяла, егати.Току виж излезе,че копира програмата на Софиянски от 2003. И кво правим тогава?! Сигурна съм в едно - на Николова хич не й дремеше имало ли е програма или не, а пък Сашо Диков май не знаеше точно какъв мач коментират. И друго съм сигурна-ББ не се спомена.Поне не и след 8 без петнадесет. Много исках да разбера все пак кой е спечелил вчерашния дебат-тоя с програмата или тоя без, обаче почна семейство Симпсън и ми смениха забавата. Що така ми се получава - да изпускам финалите? Надявам се големият финал да ми е по-ясен. 
И сори ако нищо не разбрахте, обаче и аз така...вероятно защото не съм много будна.То и многото скоби в поста са по тази причина, а не защото са неправилно паркирани мисли.


Тагове:   live,   мисли,   неправилно,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ssstto - Цялата патаклама беше
11.10.2007 19:43
щото най-големия критикар Коритаров най-мрази да го критикуват,а Сашо Диков и Ива Николова го критикуваха,че е провалил дебата.Имаше едно проучване с въпроси на това и онова,ама въпрос 'Как оценявате дебата?'нямаше.Щото целия дебат беше фарс.
цитирай
2. benra - :-)
12.10.2007 12:31
Ясно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4393234
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031