Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2007 10:58 - За любовта и крилцата
Автор: benra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4195 Коментари: 24 Гласове:
0

Последна промяна: 10.10.2007 11:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Вчера на едно място с едни хора си говорехме за мъже, любов, гащи. И не знам по каква аналогия - на любов ,на мъже или на гащи, или пък и на трите вкупом се сетих за една случка.
     Отидох в близката аптека да си купя витамини. Много я обичам тази аптека, защото в нея можеш да си купиш почти всичко-от балони(истински балони) до маска за коса. Освен,че е просторна и чудесно заредена, обслужването е винаги на ниво. едни симпатични, да не кажа направо красиви момичета винаги са насреща

да ти помогнат, докато небрежно зяпаш по рафтовете. А бе в нея се чуствам като в Метро - влизам за бонбонче, излизам - с изпразнена кредитна карта. Та така и този път- влизам за витамини, но напук на логиката, която повелява директно да отида на касата, където са витамините, аз почвам да зяпам по рафтчетата - я, нова маска,ммм ампулки, ооооо бонбони с Мечо Пух, иии..салфетки с Уинкс. Освен,че фокусирам тези изкушения, за мен не остава незабележим и приятният мъж, който също разглежда рафтовете.Обаче погледът му блуждае с онази несигурност, която издава дилетанта. Както ви казах, обслужването в тази аптека е на ниво, затова блуждаенето трае толкова,колкото да го отчета  аз и ...
- Да Ви помогна с нещо?! - изчуруликва една от аптекарко-консултантките, с вид на току що слязла от реклама на Максфактор
- ......... - привлекателният мъж явно не е обръгнал на красиво женско внимание защото само я поглежда и се изчервява
- Нещо специално ли търсите? - не се отказва усмивката
- Дамски превръзки, два пакета! - прошепва мъжът, фиксирайки нещо на върха на безупречно лъснатите си обувки.Тилът му също е безупречно гладък, явно скоро е посетил коафьора си.
Другите консултантки ,видно са толкова наблюдателни, колкото и аз, защото още една от тях ,по вид неотстъпваща на първата от рекламата, се присъединява услужливо:
- С крилца или без? - ако има в аптеката клиент, който до този момент е разсейвал вниманието си в търсене на нурофен примерно, след това припяване вече цялото внимание е фокусирано на триалога до рафтовете
- ............ - мъжът, както повечето привлекателни мъже, не е от разговорливите
- Памучни или копринени? - отстоява правото си на първа девойката на Максфактор
.........
Мълчанието, обаче, не е никак мълчаливо, защото публиката започва да хихика. Симпатягата вероятно страда от липса на чуство за хумор, защото видимо не се забавлява , а прави идиотски опити да се вкопае в пода.Не го ласкае нито фактът,че две изкусителни пиленца пърхат с крила около него, готови да изпълнят и най-интимните му желания, нито фактът,че е обект на всеобща възхита.Е,не съвсем всеобща де.Двама господа го гледат със смесица от съжаление и презрение, но като им види човек обувките разбира,че нямат никакво,ама абсолютно никакво основание.
За съжаление гъделичкащият гърдите ми смях си проправя път към Свободата и става повод да напусна мястото на действието преди крилатия хепиенд. Олуейз.
Сега, като си припомням случката, не ми звучи кой знае колко смешна, но в онази вечер смехът не ме напусна часове.През магарешко хълцане се опитах да обясня на любимия за смешността на крилцата.Той не ме разбра.Опитах се да му обясня и връзката между дълбоката, вечна любов и мъжественността на крилатата саможертва, но той придоби изражението на двамата от аптеката и аз се отказах. 
На другата сутрин си купих витамини.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - ми така е
10.10.2007 11:10
като мъжете са оперирани от ччувство за хумор :)
а не ти пробутаха и гланц на максфактор?
цитирай
2. benra - можеха
10.10.2007 11:19
като нищо, но вниманието бе концентрирано друтаде:-)))
цитирай
3. ianchefff - ти на кого викаш
10.10.2007 11:28
"опериран", ма??
:)
цитирай
4. pakostinka - Абе не знам дали мъжете нямат чувство за хумор
10.10.2007 11:28
или жените не подават точно и ясно информацията, щото с този пазар без заявяване на конкретните желания - всеки би се чудил и засрамил от незнанието си за това какъв избор да направи, а въпросът памучни или копринени го е нокаутирал :)))
цитирай
5. benra - iancheff,
10.10.2007 11:32
дай да се разберем, ако имаш информация ,че е генетично или пък полово-кодирано, сподели
:-)))
цитирай
6. sowhat - янчев
10.10.2007 11:33
ти ли беше тоя красивят и смутеният.
бих дала банкет само и само да те видя в тази ситуация . :))))))))))
може и по ви бокса :)
цитирай
7. benra - pakostnika,
10.10.2007 11:33
да бе да-все жените виновни!:-)))Който приема да си го носи-копринен, памучен, крилат..тва е положението
цитирай
8. ianchefff - Никой не е виновен.
10.10.2007 11:37
совхат, ми няма какво да гледаш.
На мен не ми пука.
Купувал съм с крилца, без крилца, тампони различни и т.н.
Т'ва е нещо нормално, не виждам ниакъв проблем.
А за тези, които се притесняват, хм...
Дреме ми.
цитирай
9. анонимен - berna
10.10.2007 11:45
Моме какво е това нескопосано упражнение върху многооооооооооооо стар виц за презервативи.
цитирай
10. benra - анонимен,
10.10.2007 11:47
ще имаш да вземаш, обаче не ти ли е хрумвало,че вицовете са отражение на живия живот?А всъщност, симпатягата може и презервативи да си е купил в крайна сметка, знам ли...
цитирай
11. akasha85 - факт е......
10.10.2007 11:55
че повечето мъже видимо се притесняват и се смущават в подобни ситиации.ставала съм свидетелка как бременна жена изпуска пакета с превръзки и моли мъжа си да го вдигне,просто защото й е невъзможно с този корем ( а той беше доста респектиращ,сигурно вътре се забавляваха двойка близнаци..) да се наведе толкова,а той комплексара я изгледа така гадно,измърмори нещо доста силно и си обърна гърба.....един вид: ТИ ЛУДА ЛИ СИ?! което не му прави особена чест,особено когато жената носи неговото дете!
затова евала на мъжете,които са запознати с явлението крилца,коприна,нощни,дневни,ежедневни,с две капки,с три капки и пр. и не се притесняват да питат за тампони,ама да са от онези със спираловидните каналчета...................... :)
след като жената може да им избира слипове,боксери,пяна за бръснене и т.н. и т.н. могат и те да помогнат на половинката в трудните седмици :)
цитирай
12. viovioi - *
10.10.2007 11:56
Този тип или се е надувал или си е тъп. Тъп-Тип:)) Става:))))
цитирай
13. akasha85 - най-вероятно тъп,тъп-тип :)
10.10.2007 12:22
най-вероятно тъп,тъп-тип :)
цитирай
14. deinata - недейте така
10.10.2007 12:25
не винаги ни е лесна на нас мъжете, да разберем необятността на женската душевност, в сигурността си че трябват крилца понякога се оказва че всъщност те са абсолютно излишни и че копринената наслада някак си е отстъпила място на памучната мекота. И всичко това само за един единствен миг :))))
цитирай
15. cris55 - хи,хи
10.10.2007 12:40
аз се чудя що като го пратя моя за превързочни материали направо пощурява...срамно било, а?
цитирай
16. benra - моят
10.10.2007 12:48
не е имал честта, но на въпросната случка ти казах как погледна- ма,моля ти се,що за щуротии:-)))
цитирай
17. eleni - аххахаххахахахаххахахах
10.10.2007 12:53
аз веднъж пратих едно гадже да ми купи тампони, но предвидливо указах, че трябва да са O.b. comfort. А той милият да попадне на най-допотопната квартална аптека с едни лели вътре, очевидно неупотребявали и невиждали подобен артикул, които, сред страшен кикот му казали: "Ами, господине, имаме някакви тампончета тука, ама не са "комфорт". Не сме чували за такива. Той комфортът от Вас зависи." И той, милият се върна ужасен, но после доста се посмяхме:))))
цитирай
18. cris55 - незнам
10.10.2007 12:53
кво толкова срамно да купиш превръзки, но когато се налага моя става и заминав...определено не са най-приятните му мигове..и за капап в аптеката до нас, работи българка...
цитирай
19. aseng - Абе не знам какъв е проблемът да купиш някакви превръзки?
10.10.2007 13:35
Разбира се, не знам какви точно за какво служат, камо ли пък как се чувства тя в момента, така че искам точни указания и тогава тръгвам.
Ама времето, когато се притеснявах да купувам презервативи, превръзки (сори, ама все там влизат...:)) или нещо друго за мен отдавна е отминало, а съм на 26 в момента. Какви са тези "господа" (очаква се да са по-възрастни), които още се притесняват, представа нямам:)!
цитирай
20. venercheto - ами не знам, срам ги е и аз го разбирам ...
10.10.2007 13:57
ами не знам, срам ги е и аз го разбирам тва. моя въпрос е, какъв мъж е тоя, дето не изпитва и капка неуодбство при пазаруването на дамски превръзки? :)

сори за контрата, aseng, ама си мисля че и аз няма да се чувствам кой знае колко удобно, ако мъжа ми ме изстреля да купувам свредели за бормашина, a и някои гений започне да ме разпитва точно какви.

:))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
21. анонимен - Ами ако мъжът изпрати жена си в ма...
10.10.2007 14:43
Ами ако мъжът изпрати жена си в магазина за авточасти да купи "делко" ?Тя как ще се чувства?
цитирай
22. benra - Някои
10.10.2007 14:55
жени биха се чуствали твърде комфортно, особено ако ги обслужи всеотдаен младеж:-)
цитирай
23. aseng - Венерче, веднага ти отговарям:)!
10.10.2007 15:08
Мъжът, който не изпитва капка неудобство при пазаруване на дамски превръзки (в случая аз), е този, който не изпитва съмнения, че е възможно някой да помисли, че са за него:)!
А ако теб все пак те пратят за свредели, искай да ти кажат всички технически характеристики и си ги запиши:)!
цитирай
24. akasha85 - или звъниш по телефона
10.10.2007 19:04
наскоро трябваше да сменят спирачни дискове и накладки на пежото ми,естествено частите ходих аз да си ги купувам..............въоръжена с необходимата информация,за да изглеждам убедителна! и пак младежа ме заби с някви въпроси,но звъннах на брат ми и пак се разбрахме....... :)

въпрос на желание!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4414893
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930