Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2007 11:58 - Частица от Аз
Автор: benra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 949 Коментари: 2 Гласове:
0



Излъгах всъщност, казвайки, че ми е непоетично.истината е,че когато ми е никакво ми е най-поетично.Тогава чета стихове, тогава въздишам по стихове,тогава мерената , а бе и немерената, реч ме възклицават. Ако някой ме накара да се самообясня, най-вероятно бих го направила в стих. Винаги съм се чудела защо..До конкретен отговор не достигнах, но вероятно, най-вероятно, защото съм си такава.Тъп отговор, и на мен не ми се нрави, обаче засега е единствен.
Понеже днес си размишлявам и за модата(не само днес), знам -стиховете са демоде. Някак си лигаво стоят на фона на съвременната динамика.Луна, звезди и аз и ти...къде ти!Светът е доста по-технологичен, терминологичен и екзистенциален. Ама много ексистенциален.Направо потенциално екзестенциален. На мен и екзистенциалността, обаче, често ми идва стихово. Е, отблъсквам я...щото нали таковата демодирана, но егото ми я записва.Не за друго, част от мен е, а не върви да изхвърляш част от себе си.Най-вече екзистенциално погледнато. Предлагам ви частица от себе си, но моля, не я изхвърляйте.

***

Повиках тишината със мълчание,

отвърна ми мисловен тътен-

като разголващо признание

на врачка спряла те сред пътя.

Обгърнаха ме мисли-като дреха

от синтетична и немилваща материя

уж търсех в самотата си утеха,

а диагноза ми поставиха-истерия.

Реших да се разголя-кво пък толкова,

душевно & телесно откровение...

Нарекох копчетата болка

И късах методично, с настървение.

Сега се търся-дрехите и...себе си,

(разголвайки се хвърлях хаотично)

И, много моля, ако ме намерите,

предайте ми Душата - Лично!



Тагове:   частица,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. buboleche - :))
09.10.2007 12:00
Това е много хубаво, за съжаление никой не може да те намери , освен ти самата .:))
цитирай
2. deinata - хихи всъщност нали си знаеш
09.10.2007 13:05
Измамно спокойствие
в тишината потърсено
душевно разголване
неосъзнато подирено
откровение
до цинизъм достигнало.

С такава диагноза поставена,
сред другите да бродиш
оставена,
с душа лирично настроена
с мисли за нещо красиво,
в свят обгърнат от сиво.
Търсиш дрехите шарени
намираш желания неизказани,
за всички
така нетипично,
поглеждаш ги в очите
толкова ЛИЧНО.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4393090
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031