Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2012 10:33 - Кокошка, тип „Щастлива"
Автор: benra Категория: Изкуство   
Прочетен: 4311 Коментари: 9 Гласове:
20

Последна промяна: 30.03.2012 16:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
- Кокошка с Кокошка – крещи Гошо от холо-кухньо-спалнята – как можа да включиш дванайсетволтовото зарядно на минимикстрансмисера в контакта? Ти да си чувала с кокошия си мозък за транформатор?
Ама не си, разбира се! Кокошките мозък изобщо нямат въобще. Викаше ми мама навремето, че под тая руса коса и зад тия сини очи не ще да има много акъл, ама на-кой да слуша. Знаех си аз, подозирах все пак, че не си от най-умните, ама ти съвсем кокошка се оказа. Колко пъти съм ти казвал, че това е два-най-се волта, а онова двеста и двайсе и като включиш това в онова и това ще изгори, а може и къщата да подпалиш. Кокошка такааа.....

Не си довършва мисълта, защото съзира ръцете ми, красиво приложени към средата на телосложението и описващи едно прелестно Ф. Ф като феерия, като фантазия или в случая - като фурия. Брадичката ми е решително вирната, ролката на бретона – застопорена, а погледът - вперен директно в неговия и не излъчвам никаква вина, ама съвсем никакво никаква. Напротив, излъчвам нещо повече. Това нещо повече се вербализира преди собственикът на въпросния минимикстрансмисер да поеме въздух и да си довърши такаааа-то.
- Гоше, Жоро..Георги!
- Ъ?
- Я ми кажи ти на мене, ние у нас подово имаме ли?
- Не...
- А да си термопанелизирал случайно гарсониерата?
- Това какво общо.....
- Не ме прекъсвай! Отговаряй!
- Не, не съм!
- Не си, а уголемена клетка да си ми изградил? Или поне уголемени гръдни площи?
-..............................
- Мълчиш, а...мълчиш. От 30 години на 30 квадрата се теснея и зимата 3 ката дрехи обличам преди лягане...и сутиена ми с три подплънки и пак празен.
- Ама, Василке...
- Край , Георги! До днес бях обикновена кокошка, но вече не на мене тия – запозната съм с новите евростандарти, евроизисквания и евротертипи. От утре искам да съм щастлива кокошка! По всичките му там евросалтанати. Аз европейка ли съм или деветволтова крушка с български реотан. Във връзка с това прилагам следното, отнасящо се до правилното ми и себесъобразно функциониране:

Услуги от щастлива кокошка:

Пране – 5 лева парчето.
Гладене – 5 лева парчето, риза – 10 евро без яката, чаршафи – по договаряне. Чорапи и гащи – не гладя.
Готвене – само с екопродукти, два пъти в седмицата , 20 евро на порция. За количества – 50 процента надценка. По празници и в почивни дни - 100 процента надценка. 
Пазаруване – става изцяло твое задължение, защото супермаркета ми нарушава свободата, предизвиква ми клаустрофобия и прилепвам вируси и инфекции.
Други задължения, невписани в списъка – се анулират в съответствие с Евроразпореждане 20125 ABC от 1 април 2012г.

Привеждам на твоето знание също:

Притежателят на Кокошка, тип „Щастлива“ е длъжен да й осигури (извлечение от гореспоменатото евроразпореждане) :

*автоматична хранилка и поилка, заредени с храни и напитки според личните предпочитания на кокошката и от най-високо качество – в случая отлежало перно, реколта 1828

*минимална жилищна площ в размер 1000 пъти по косинус от пи, разделено на хикс игрек зет, но не по-малко от 200 квадратни метра плюс един декар двор – моя бележка : къща, в краен случай мезонет. Градинката пред блока не се зачита за двор.

*два пъти месечно излети в планината, четири пъти седмично разходки в парка, ама не кварталния, а централния. Минимум една чужбинска екскурзия на сезон.Една седмица ски-ваканция и 10 дена морски бриз. – 
моя бележка : морският бриз да е 4 седмици, поне една-средиземноморски

*24 часа, 7 дни в седмицата, 366 в годината – пълен душевен рахат.

*В случай на нарушаване на гореописаните правила Кокошката има право да подаде иск в Страсбург. Глобата за нарушителя на правата на щастливата кокошка е от 1000 до 500 000 евро. В брой. Кредити не се зачитат.

Всеки, който дръзне да смени типа на дадена кокошка от “Щастлива” в “Нещастна” ще бъде съден с цялата строгост на закона.


- Ама, Васенце, миличка, пиленце, сърничке моя, искрице в двеста и двайсе волтовия ми живот – промълвява Гошо, като приключвам с изчитането и се опитва да обхване средноталието ми.
- Без "Ама", изпълнявай! – отблъсквам го решително -...аз отивам на Разходка. Да имаш кокошка днес е лукс и привилегия!

****
От поредицата "ежедневни панелизми"




Гласувай:
20



1. kite333 - Хахаха
30.03.2012 12:41
чак завидях на новия кокоши живот :)))
цитирай
2. magicktarot - Ха хахах, невероятна си, Бени! :)))))
30.03.2012 13:20
Много силно!
цитирай
3. makont - Е, ха да видим сега дали ще посмее някой да се обърне
30.03.2012 15:56
към нас на "кокошка такава". Невероятна си, Бени, разсмя ме от сърце. А за прасетата играчки. Усмивки!
цитирай
4. benra - чак завидях на новия кокоши живот ...
30.03.2012 16:09
kite333 написа:
чак завидях на новия кокоши живот :)))

Ще завидиш ами...то това днес е лукс..да си кокошка.Мдааа
цитирай
5. benra - Много силно! Кокошка съм и това си ...
30.03.2012 16:10
magicktarot написа:
Много силно!

Кокошка съм и това си е :-)))
цитирай
6. benra - към нас на "кокошка такава...
30.03.2012 16:10
makont написа:
към нас на "кокошка такава". Невероятна си, Бени, разсмя ме от сърце. А за прасетата играчки. Усмивки!

Не ще посмей! За прасетата ш помислим :-)Поздрави!
цитирай
7. babaelenica - Хммм
30.03.2012 23:35
Ми сега, кът ни знам ква кокошка съм?
Най-вероятно неграмотна, ни могъ да чита и да пишъ правилно.
Сал позата ми е позната, ам ний у дома ни казвъми Фурия, ам поза на италианска перачка.
:)))
цитирай
8. анонимен - ЕЕЕееееееееее
01.04.2012 22:12
Супер написано.
цитирай
9. анонимен - Познатоооо
06.06.2012 16:00
Когато смениш гледната точка на Аз-а...кардиналните промени водят до европейски резултати...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4402787
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930