Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2010 10:17 - Ша ти казвам бъдещето ша ти казвам
Автор: benra Категория: Изкуство   
Прочетен: 6031 Коментари: 32 Гласове:
36

Последна промяна: 12.11.2010 14:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image      - Ша ти казвам бъдещето ша ти казвам, момиче!
 Кво момиче съм аз? Ама ме ласкае, знам че ме ласкае и въпреки това изпъвам гордо гръб.
    -  Нещастна любов имаш – догонва ме – билка за любов ша ти давам, стой, не бегай, ма! Гласът на мургавата кака звучи подкупващо - обещаващо      - МАгия са ти правИли . Стара жена, лоша жена, дреха ти е крала и мАгия ти е правИла .
Ясна ми е -мисли си, че няма начин да няма около ми някоя по-възрастна , дето съм я нарочила, че ми мисли злото. Ядец-нямам. Около мен - мир и любов всемирна.
   Тя обаче не го знае това и не се отказва. Явно, видяла, че забавям темпото, решава, че е хванала балъка на деня. Застига ме с енергична крачка :    - Слушай сега, момиче. Умно си, хубаво си – брей как ми позна, бе    - Оня дето те лъже да го оставиш. Един такъв рус, бел – еее, аз руси мъже не харесвам…освен Брат Пит може би, ама не помня да сме имали вземане - даване с него.     - Нема тоя да ти е венчило. Тоя само те лъже и по други ходи – знам си аз, с Анджито . Сериозно си ходят,  дори законно, бих казала... даже няколко дечица си народиха. Ама не я прекъсвам, да не й секнат виденията.   - МАгия ти е правила -подема пак рефрена циганката, натъртвайки на А-то. Аз междувременно я разглеждам – може и моя възраст да е, може и малко по-млада или малко по-стара, ама много малко. Зъбите й-бели и равни, на ушите -големи златни обици,филигран, дрехите й-поразмъкнати, но чисти. Дори долавям някакъв парфюм. Макар че определението "парфюм" да е доста пресилено. Пръскала се е с нещо. Дали пък не са някакви феромони на доверието - за привличане на балъци. Псевдо –врачката обаче тълкува оглеждането за интерес и с още по-голямо въодушевление продължава историята за мАгията:     - Една такава дебела жена, ама не ти е точно рода- май приема мълчанието ми за потвърждение и смело продължава - комшийка може да ти е – а, не ще да е..Комшийката ми вярно си мислеше, че е дебела, ама отслабна.На канско гладуване се подложи, само зеле ядеше, свали 15 кила, на нищо не мяза вече    - Дреха ти е крала, мАгия ти е правила – добре де, разбрах, че мАгия ми е правила. Давай по същество, за оня русия . Кой ще е тоя, като няма да е Брат Пит? Пит е ясен - бита карта е вече, това и без врачуване го знам  аз и целият свят. Новата ми познайница не бърза:    - Много завистници имаш. Завиждат ти, майка, ем си убава, ем си умна, ем си добра – те това е М о я т а циганка. Изпъчвам гърди, гордо. Верно, че под якето много не се виждат, ама се пъча - ем убава, ем умна...добра  - то не че е кой знае какъв келепир, ама карай.  Аз се пъча, а интонацията на циганката става леко тъжна, дори загрижена, почти по майчински или поне лелински, в краен случай-сестрински:      - Лоша мАгия ти е правила, тежка- да се не женваш никогиш. – прави драматична пауза като клати глава и тихо, но съчувствено, цъка с език. Любопитно ми е дали дъвче тютюн. В представите ми истинската врачка непременно дъвче тютюн и го плюе.Тая може само да плюе, де да я знам      - Ех, момиче, майка…душманка си пуснАла в къщата си, душманка, майка. На ходжа те е носИла – тук ме поглежда въпросително. Явно търси потвърждение. Иде ми да я питам дали майка ми ми е душманка и да й кажа, че от години не ми е идвала на гости дреха да ми краде.  Не, не ще да е майка и затова завъртам неопределено глава.Няма да я разочаровам, я, толкова труд хвърля. Жената приема жеста ми за задоволителен и театрото продължава, дори сме събрали малко публика- двама трима са се спряли, люпят семки и чакат да видят как ще се развие сагата на живота ми:     - Нема да се плашиш, майка, ша гу разваляме мАгията!!!  -категоричността в думите й е като първа глътка въздух на страдащ от клаустрофобия, прекарал 2 часа в заседнал асансьор.    -У вас ша ма водиш!!!…..- ааа,така няма да се разбереме. Не съм чистила от събота, да си имаме уважението. Моята циганка улавя сигналите на негостоприемство, които започвам да излъчвам и сменя предвидливо посоката:   -Ама може и тука, веднага  -  това тук и сега по -  ме устройва. Вдигам въпросително вежди, като въртя с палеца си халката на безименния. Навик, какво да го правиш. Леко ми е широка и вече найсет години се хващам да го правя в моменти на досада. Чакам оферта, ако продължи да се мотка, каката ме губи като слушател, интересът ми вече е поизбледнял и тялото ми се накланя като ей сега да си тръгне, барабар с портмонето и ушите, които симулират слушане.     - Слушай, момиче(четка, ясно), кво ша правим. Даваш ми 200 лева... – лелее, и заможна й изглеждам явно. Скъпарски мАгии ми се правят . Подсъзнателно притискам кожената си чанта.Тоя ми жест не е фиксиран обаче, защото мургавелката продължава:    - Пишеш ми на едно листче името на оня, русия - на брат Пит, ясно - и на друго листче името на другия-черния – явно за черния не се сещам веднага и ми проличава, щото циганката ме срязва:    - знаеш, го,знаеш го. Гледа те, иска те, мисли те, ама ти го бягаш. Няма го бягаш.Той ти е венчилото, той ти е късметя! Разваляме мАгията и до година ша са женваш и две деца ша ти прави, къща голяма ша ти купува, на ръце ша та носи, царица ша си му – баси как го изпуснах тоя черния! Чудя се, ако й дам 200 лева дали ще ми уреди автоматически развод, да го взимам тоя като толкова се напъва царица да ме прави. Така де.     - Давай парите, момиче, да разваляме бързо проклетията,да се женваш, да ти тръгне живото – явно и на врачката вече й втръсва тоя монолог.    - Ми, аз, таковата, нямам – проговорвам, като си се чудя защо въобще го правя, а не си хващам пътя, дето си го вървя, че имам вечеря да готвя, защото оня, моят, като се пребере все е гладен като вълк и от вратата ме подхваща - "Батман, кво ше вечеряме, че не съм ял цял ден". Да си ял бе, да си ял. Ааама-ха! Мен един черен царица иска да ме прави...     - А нямаш!?Нали взе вчера заплата, как да нямаш???- е те тука те сигАнката ме занитИ и а-ха да почна да превъртам лентите с черни и руси мъже в риалитито ми скучновато, като се сещам, че е 2-ри. 2-ра дата на пореден месец. Тарикат-циганка бе, тарикат, признах й го. Не разчита на един гол психологизъм.     - Взех, ама я дадох на мъжа ми, защото му казали, че му е правена магия и няма да се ожени, та да му я развалят – изричам усмихната, продължавайки да въртя халката си с камъче по средата. Много си я харесвам халката, как ни хрумнаха такива оригинални -хем жълто с бяло злато комбинация, хем с камъче -елегантна работа, и дискретна, само дето ми е леко широчка.     И циганките понякога мълчат. Аз обаче съм любезна – благодаря й за отделеното време и й давам два лева да пие едно кафе за мое здраве. Бързам, трябва да готвя. Макар че…оня черния...трябва да го обмисля и ако моичкият знае много-много ще прежаля 200 лева, кво пък толкова.   



Тагове:   Казвам,


Гласувай:
36



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Хахххахаххаххахахахахахахха...
12.11.2010 10:39
Хахххахаххаххахахахахахаххахаххахахахахахахахахха :)
Русичък съм ,ма не Брат ми Пит :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Не казвай на Милото къде си я срещнала сИганката ,,мОлам тЪ :)))))))))))))))
цитирай
2. анонимен - WWB
12.11.2010 11:04
Ами тя си е получила своето-дала си й 2 лв. Като намери още няколко, хм, нека го наречем балами, и ето ти надницата. За какво й е да работи, като може по такъв лесен начин да си изкара парите. Слава богу че такива балами почти не се срещат. И такива циганя остават на сухо. Но това е друг разговор. Добре е все пак, че докато те е баламосвала-не са ти пребъркали чантата. А още по добре е че не си я пуснала в къщата си. Защото хем може нещо да тафоса, хем може да направи оглед, и като ви няма-да влезат и да крадат. Въобще, човек трябва да държи далеко от себе си такива.
цитирай
3. makont - Страхотна си, Бенра,
12.11.2010 11:24
така се смях. И аз не харесвам руси, мама ми каза така за първото момче, дето се навърташе около мен, че русите мъже не са хубави и ми повлия на вкуса, взех си черен. Пратия тая циганка и при мен, да ме поначетка малко: момиче, хубава, умна , добра. И аз няма какво толкова да пъча, но ще се постарая. Хареса ми халката ти от бяло злато, златно злато и камъче. Моята пък е само от златно злато. Усмивки от мен! Прекрасен есенен петък!
цитирай
4. gothic - Хехе!!! Точно като за петък преди ...
12.11.2010 11:25
Хехе!!! Точно като за петък преди обяд. Забавна и....поучителна история. Благодаря ти :)
цитирай
5. benra - Re:
12.11.2010 11:56
karambol, няма да кажа, тържествено обещавам!

WWB, :-)))))))))))))))))))))))

makont, и на теб-хубав, слънчев петък!

gothic, моля :-))
цитирай
6. elensia - )
12.11.2010 12:11
Леле, Бени с тея нови моди ше ги разорим гледачките :) Аз пък въобще не нося халка.
цитирай
7. lubara - Поздрави, benra !
12.11.2010 12:33
Два лева е намазала, в днешно време, кой ти ги дава. Че надникът й за деня може да дойде и по-голям от твоя.
цитирай
8. miaa - Невероятна си, правдоподобно о...
12.11.2010 12:48
Невероятна си,Бенра правдоподобно описваш т.н ясновидки.И винаги съм се чудела, как толкова хора им се доверяват?! Явно има такива, които вярват и си затварят очите за лъжите. Страшното е да не олекнат с доста:)
цитирай
9. benra - Re:
12.11.2010 13:48
еленсиа, направо я закъсват :-))))

любо, тук два, там два...:-)))

miaa, страшното е,че има много хора, които им се връзват и се започва едно плащане, едно чудо
цитирай
10. kosara2008 - :)))) ДА ГИ ДАВАШ ТИЕ 200СТЕ ЧИ ДА НЕ ГУ ИСПУСКЪШ СЕГИ...
12.11.2010 14:15
ПРЕДИ - МОЖИ, АМА СЕГИ СИ ИМЪШ ВРАЧИЦА и ща помагъ нъ теб, айде мъ како дай 200 и ф кърпътъ тий йе вързан ,че и подире ти ощи припка...:)))))ох, некой ден чи ма умориш така кат джиткаш и прайш тигели из центъро :)))

тенкс за широкатамивсезъба улыбка!!!:))))
цитирай
11. pilcho - Хахахахахахахахахахахаха
12.11.2010 14:16
нямам думи!!! :)))))
цитирай
12. swan16 - Тя жената толкова труд е хвърлила, ...
12.11.2010 14:18
Тя жената толкова труд е хвърлила, толкова приказки изприказвала, устата и е пресъхнала, пък ти Бени, 2 лева да и дадеш само за едно кафе? Че бива ли така бе джанъм?! Хем и с рус, и с черен те е снабдила, царицата те е нарекла и обрекла, а ти 2 лв...Другия път гледай там нещо повече да и дадеш, че може и някой я шейх, я зеленчуков бос да ти отреди ;)
цитирай
13. benra - kosara,
12.11.2010 14:19
:-))))))))))))))))))))))))))))))))сус, мъри сестро, смей съ ни съ уморвай:-))))
цитирай
14. benra - pilcho,
12.11.2010 14:20
хахахаха, къде ги попиля :-)))))))))))))))))))))))))
цитирай
15. ronya - скицоооооо :)))
12.11.2010 14:20
Седя си веднъж в една сладкарница и ям баклавичка... Идва една да ми гледа, и знайш - позна!!! Каза ми, че обичам сладко!!! ;)))))))
Разсмя ме от сърце, засмяна да си винаги :))
цитирай
16. benra - swan,
12.11.2010 14:21
май си права, така кат се замисля-не ме й срам-стисла със стислите. Следващият път обещавам да се поправя :-)))))
цитирай
17. benra - ronya,
12.11.2010 14:27
тая твойта голяма експертка е била, шъ знайш:-)))))
Засмяна, засмяна колко да съм засмяна-колкото за един рус и един черен:-)))
цитирай
18. mikino - Какааа, с тие работи шега не бива хаххахахахахахаха!
12.11.2010 14:30
Сакън внимавай, че някои и билки предлагат!
Смях се с пълен глас!
цитирай
19. phoenix2000 - Много гот
12.11.2010 15:12
А и филма е много як
цитирай
20. benra - Re:
12.11.2010 15:47
mikino, икаква шега, съвсем сериозни сме, като за 200 лева:-)))

phoenix, як е филмът
цитирай
21. joysii - Ама. . . има нещо странно и привле...
12.11.2010 17:20
Ама...има нещо странно и привлекателно в тия циганки дето се опитват да ти врачуват по улиците.Колко пъти съм им се връзвала...Нищо не ми познават , но ми е забавно да ги слушам.
И...все за два лева.
Ма тя като претне едно и също на още десетина будали като мен и...ето ти ...моя дневен надник.
.................................................
Много свеж постинг.Поздрави.
цитирай
22. benra - joysii,
12.11.2010 17:39
поздрави и на теб!:-)))
цитирай
23. ren - иих, що така я направи жената, беее. ...
12.11.2010 21:33
иих, що така я направи жената, беее...тя се скъса да те омайосва ти...тц!
с голям кеф го прочетох това - направо си е за вестник Стършел!!:)))
цитирай
24. divna8 - Ей, добре, че са това врачките... Горкият ти мъж неженен да си остане за малко :)))))))))
12.11.2010 22:28
" - Взех, ама я дадох на мъжа ми, защото му казали, че му е правена магия и няма да се ожени, та да му я развалят – "
******************************************************

Жива и здрава да си, Бенра, с това чувство за хумор... "мАгия не тъ лОви, ш'знайш" :):):)
цитирай
25. razkazvachka - Браво! Това си е нагледен урок как се прави пиар -
12.11.2010 22:28
много професионално!
цитирай
26. drakulla - :)))
13.11.2010 09:15
Рядко чета дълги разкази, но твоя - с голям интерес "ша знайш" :)))
цитирай
27. zdravezateb - "ем си убава, ем си умна, ем си добра..."
13.11.2010 11:56
...пък стисната, как можа на таз експерт само 2 лева да ми дадеш , бе момиче?
цитирай
28. megg - Язък!
14.11.2010 16:28
Феромоните на доверието станаха зян!
Чудесен разказ, поздрави! :)
цитирай
29. benra - Re:
15.11.2010 10:31
ren, ми айде де:-)))

divna, благодаряяяя!!!

разказвачке, професионален пиар, викаш, мооожее

дракула, радвам се, че имА нерви да го дочетеш до края :-))))

zdravezateb, ми ей ма на-стисла голяма :-)))

megg, поздрави и на теб!
цитирай
30. cchery - Хахахаха, Бен, има ли вече ново по въпроса с оня черничкия?!?!
15.11.2010 13:21
Що се отнася до русия, ако не е Брад Пит и си се сетила кой е, дай го насам....... :)))))))
цитирай
31. benra - чери,
17.11.2010 16:10
чакам го да се появи и като-ще свиркам :-)))
цитирай
32. mia24 - :)
20.01.2011 10:59
Винаги се забавлявам искрено, когато срещам неща, написани в този интелигентно-ироничен стил. Хубаво е, че има хора, които от неприятните срещи и случки в живота сътворяват толкова забавни истории :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4418183
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930