Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2008 11:45 - Спомен за една фантазия
Автор: benra Категория: Изкуство   
Прочетен: 2019 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 05.11.2008 17:24


     Вечер е.Тъмно.Небето е обсипано със звезди, които ме побутват - върви, не мисли, разумът не създава спомени.Леко подухва, но не усещам вятър по голите си рамене, само в косите си.По-скоро се притеснявам, че ще ги разбърка.Така старателно съм се приготвяла, за да приличам на снимката си.
  Не!-за да съм по-хубава от снимката си!
 Облечена съм в бяло.За да ме разпознае.
Не е вярно! 
Защото знам, че бялото ми отива. Бялото ме е спасявало толкова пъти. 
Поне да го бях виждала.
На снимка, дори и със слънчеви очила.Тази неизвестност…Плаши и възбужда.Човърка фантазиите ми, изостря ги и развихря картинни представи, които ме карат да чувствам.Една позабравена емоция се е намърдала в мен и живее, диктува очакванията ми, направлява ги, създава случвания.

     Нямам време да доразсъждавам по въпроса за непознатите , снимките и фантазиите - съзирам един силует, вторачил се в мен.
Не съзирам!
По-скоро Усещам очи, които ме докосват, обгръщат, обследват…оценяват…одобряват?Плъзват от глезена съм коленете - подгъват ги,талията ми се чувства изключително тънка и податлива, тръпката  минава нагоре..
дали косата ми е много разбъркана?, отстранявам един немирен кичур, като се стремя движението ми да издава фриволност, а не страх. Токчетата леко ме залюляват.
Токчетата?Симулирам стабилна небрежност.

    Погледът му ме изгаря.Познава ме.
Не!Възхищава ме!
По дяволите снимките, та и аз го познавам!Той е фантазията, която съм сънувала толкова пъти.Той е сънят, който е превръщал фантазиите в образи.Той е чувството, което свива стомаха ми и после разперва криле.Думите му ме милват.Думите?Не съм предполагала, че баналните фрази имат свойството да милват.Иде ми да ги хвана и да ги задържа до лицето си, като дъха му.Вместо това отговарям -
за мен сок и виенско кафе,благодаря. Усмихвам се, старая се да изглеждам индиферентно случайна. Просто минавам...за малко...ей така.
  Лоша актриса съм.Думите-така и не ги научих да се превръщат във жестове и сега една руменина, плъзнала по страните ми ми отмъщава.Климатикът не работи, топло е.Не-горещо е!Пламтя.Цялата.Като пожар изпепелявам всички разумности, които си бях наумила.Превръщат се в пепел и се разпиляват.Не ги събирам, днес е ветровито.Опитвам се да овладея мислите си, които обикновено ми се подчиняват.Сега обаче ситуацията е друга.Мислите ми са се впуснали към него.Прегръщат го, разрошват косата му, надникват в очите му, плъзват се по спортната риза,под спортната риза, до колана. Кресвам им наум-спрете, ужасни сте, да бъдем сериозни, поне за миг.Той се усмихва.Научил се е да чете мислите ми.Очите ми са му съучастници.Пресяга се и маха оня, досадния кичур от лицето ми...Затварям очи...Горещо е.
По-нататък не помня



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. x2man - хайде
03.04.2008 21:36
сега, чак пък никакви спомени...:)
много хубаво написано
цитирай
2. koreandur - ех, benra, неслучайно съм ти фенка и ...
03.04.2008 23:44
ех, benra, неслучайно съм ти фенка и съм те сложила в "моят блог",мдам:)
цитирай
3. nellka - Чудесно написано!
04.04.2008 08:58
за малките, обикновени неща-необикновено!
и преди да поруменея... :-)))
приятен ден, Бенита! Красавица!
цитирай
4. benra - x2man,
04.04.2008 09:40
хубаво е спомените да са хубави:-)))
цитирай
5. benra - koreandur,
04.04.2008 09:40
Поласкана съм, приятно е:-))
цитирай
6. benra - Nel,
04.04.2008 09:41
руменината ти отива!
цитирай
7. fenris - да като затворя очи
04.04.2008 13:59
и тази фантазия оживява, благодаря ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4405064
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930