Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2011 11:54 - Феноменът "Мен ме не лови"
Автор: benra Категория: Други   
Прочетен: 12299 Коментари: 32 Гласове:
45


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Преди малко попаднах на ТОВА.
Пила, карала, хванали я.
Красива е, талантлива е, известна е, вероятно ще й бъде простено. Вероятно.
Глоба и толкова. Няколко чаровни усмивки, три извинения, четири заклевания, че повече така няма да прави, никога преди това не е правила и изобщо не знае как точно е станало. Защото е пила..само...едно...малко..насила при това.
Ежедневно, ежечасово, ежеминутно прочитаме как някой е ударил две-три-пет чашки, качил се е на колата и...
Хроника, черна хроника. Страшна хроника. Извънредни новини. Траур(недай Боже).
Породени от...
БЕЗОТГОВОРНОСТ. НЕЗАЧИТАНЕ. ТЪПОТА.
Да, точно така - крещя. Силно крещя!!! Ама много силно!!! Ето ТАКА-ААААА-ААА!
Докога и как и кой...???
Преди време мои приятели, семейство, с дете, се метнаха всеки на колата си, след като бяха пийнали по питие. Питам - ама защо? Те - късно е, няма движение, пък и ние малко пихме. Е, Слава Богу, стигнаха невредими - и те, и околните.
Феноменът - мен ме не лови и нищо ми нема, свеж съм като краставичка- е широко разпространен по нашите ширини. Толкова широко, че направо се шири разпищолено. Или просто уригва на ракия зад волана. Все тая. Него не го лови.
Съвест.
Съвестта не го лови. Никак, въобще, изобщо. Феноменът.
На цигарите има огромни черни, страшни, чудовищни надписи, че вредят, ама много вредят. Пушачите вредят на себе си и на околните. Много,  страшно и фатално. Взимат се мерки. Крути. Драстични. Правителствени, Европейски. Световни. Вселенски.
А какво става с пиячите (знаете за кои говоря, не подскачайте обидени, докато отпивате от обедната си чаша вино)? Те не вредят ли? На себе си, на околните?
Просто питам...



Гласувай:
45



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kasnaprolet9999 - Много хора не се замислят, нито за ...
27.04.2011 12:02
Много хора не се замислят, нито за вредата от цигарите, нито от това, което причиняват на другите. Не се замислят и върху начина си на хранена и вида на храната, която приемат. Важното е да се кефят, ето това е в основата на всичко, няма значение с цената на какво го постигат.
цитирай
2. razkazvachka - Безотговорност с благословия отгоре и контрол отгоре-отгоре:
27.04.2011 12:30

Рибата мирише от главата - и големите риби, и малките риби...
цитирай
3. makont - Безотговорност е точната дума,
27.04.2011 12:33
безотговорни към себе си, към човека до теб, към собственото си дете, та какво остана за другите. Мисленето трябва да си променим, но как. С много яки глоби, кой ще глобява? Подкупни са. С много яки присъди, кой ще съди? И те са подкупни. Може би само като се опари човек ще му дойде ъкъла в главата, но понякога опарването е фатално, убива, убива и други, невинни. И какво ни остава, да си кажем: "Бог да ни пази", дори и от самите нас.
цитирай
4. smile999 - Крещя с теб. . . дали ще се чуем по-...
27.04.2011 12:54
Крещя с теб...дали ще се чуем по-силно?!
цитирай
5. veseliak - Не е феномен, а си е чисто и просто отсъствие на респект към правилата
27.04.2011 12:57
Млад/а, известен/на и красив/а не считат, че законът трябва да се уважава. Защото за такива винаги има или се намира довод да се заобиколи нормата. И съответните лобисти за това. Както и подходящите адвокати и т.н. по верижката.
Същите тия, поради известността си, може да се разглеждат и като еталони за останалите неизвестни, които възприемат липсата на възмездие като нормална и правят същите неща.
И тях я ги накажат с цалата сила на закона я не, щото в тяхната верижка отсъстват лобистите, но пък адвокатите пак са налице а е налице и се утвърдила практиката с известните. Правораздавателният орган трябва да има поне малко последователност в решенията си, поради което всички оставаме с впечатление, че справедливост въобще липсва, а законът е врата у полье, която е отворена за слободия и беззаконие...
цитирай
6. gwendoline - Викай, ще крещя с теб!! Белким някой чуе!
27.04.2011 13:53
Не пийте когато сте зад волана!Моля! Животът зависи от една секунда забавена реакция ...
цитирай
7. allbi - Тука и да крещим...
27.04.2011 14:27
файдата - никаква :(

И колко пък мълчахме на мълчаливия простест, а?
Само чесане на клавиатурите и егото!

Нищо лично - по принцип (сори че се обадих)

цитирай
8. roza17 - Това, което е направила Е. Петрова е ...
27.04.2011 14:43
Това, което е направила Е.Петрова е отвратително. Остава да беше качила в колата и децата си или пък да беше блъснала някого...Да, и красивите и талантливите могат да бъдат отвратителни понякога. А колко щеше да е хубаво да са само такива, на каквито се правят...
цитирай
9. gothic - Ето какво
27.04.2011 14:49
мисли по въпроса Георги Даскалов. Съжалявам, но е прав абсолютно.

http://www.ekipnews.com/news/mnenia/komentari_na_georgi_daskalov/tragediqta_na_edna_naciq_/105959/
цитирай
10. marcusjunius - Бени - извинявай, че малко ще нас...
27.04.2011 15:03
Бени - извинявай, че малко ще наспамя

Готик, заинтригува ме заглавието в линка - 'трагедията на една нация"

И не останах "разочарован". Нямам представа кой е Г. Даскалов, но писанието му е абсолютно вредно. Трагедията на хората е, че действително вярват в такъв подход. Ето показателен цитат от статията, който обрисува място, в което не бих искал да живея. За съжаление съм принуден, щото различни места като че ли не останаха по света.

"Нямаме никакъв шанс като нация, ако не бъде наложено повсеместно спазване на правилата. Силово и от държавата, понеже у обществото, за съжаление, няма сила за това. Трябват бой, глоби и железен контрол, докато се научим, че в града се кара с 50 километра в час, спира се на пешеходна пътека, не се завива на ляво от дясната лента и така нататък скучни, досадни неща. Ако искаме да бъдем нормална държава, правова, както пише в Конституцията."
цитирай
11. benra - Re:
27.04.2011 15:33
пролет, много хора просто не мислят...

разказвачке, риби..ама хищни

маконт, и аз се питам-какво ни остава и какво трябва да направим?

смайли, сигурно ще се чуем
цитирай
12. benra - Re:
27.04.2011 15:35
веселяк, отсъствие на респект, защото се допуска да има отсъствие на респект.Нали знаеш нашенската си поговорка-правилата са,за да се нарушават

гуен, да..секунда...толкова

WWB, усмихва ме присъствието ти...и разсъжденията-също

8, не, не се обадих. Ти щеше ли?

цитирай
13. benra - Re:
27.04.2011 15:38
алби,
знам че си огорчена...Клавиатурата е единият начин

роза, те просто са нормални хора. А нормалните хора вършат ето такива неща и е нормално да бъдат санкционирани. Нормално...

готик, марк...не знам..честно.Противореча сама на себе си.Хвърлям се от едната крайност в другата. Може ли да се разчита на човешката съвестност?
цитирай
14. marcusjunius - Бени - това може би ти е познато. Аз ...
27.04.2011 15:44
Бени - това може би ти е познато. Аз наистина го вярвам.

"Където има морал, няма нужда от закон. Където няма морал, няма сила, която да може да упражни какъвто и да било закон." Анонимен либертарианец

Ще допълня само, че където няма морал, упражняването на закон чрез сила води единствено до тирания. Не води до законност.
цитирай
15. benra - до админите
27.04.2011 15:44
защо изтрихте анонимните???Забелязах, че това е новата политика, но ....на мен не ми пречат.Много хора не искат да си правят блог, но биха желали да дискутират темите ни. Други пък предпочитат да го направят скрити - уважавам желанието им. Няма ли начин да не биват изтривани, поне тук?Моля!
цитирай
16. benra - Марк
27.04.2011 15:46
"Където има морал, няма нужда от закон. Където няма морал, няма сила, която да може да упражни какъвто и да било закон." Анонимен либертарианец
Добре..съгласна съм. А как се създава морал, който старателно е заличаван, погубван, затриван?
цитирай
17. marcusjunius - Бен, мисля, че едно от големите к...
27.04.2011 16:01
Бен, мисля, че едно от големите коварства на лобистите за несвободно общество е това, че са убедили хората, че моралът има нужда да бъде създаден. Моралът няма нужда да бъде създаван - той Е. Моралът - това не са някакви елитарни философски дрънканици - той е първична, априорна истина, която всеки човек познава, без да е минавал "шофьорски курсове". Но много хора са убедени, че го нямат и че е трудно да се сдобият с него - така те просто забравят за него и не го употребяват. Чакат някой да ги "научи" и "пречисти", някой да им упражнява закона, някой да ги командва. А готови за тази роля винаги има.
цитирай
18. sande - Разбирам тревогата и възмущението ти, benra , но това безумие няма да свърши скоро.
27.04.2011 16:40
Независимо от всички възможни мерки, заплахи, глоби, затвори и смърт.

Отдавна е казано: На българите война не им трябва. Дай им коли и те сами ще се изтрепят.
цитирай
19. gothic - marcusjunius
27.04.2011 19:01
marcusjunius написа:
Бени - извинявай, че малко ще наспамя

Готик, заинтригува ме заглавието в линка - 'трагедията на една нация"

И не останах "разочарован". Нямам представа кой е Г. Даскалов, но писанието му е абсолютно вредно. Трагедията на хората е, че действително вярват в такъв подход. Ето показателен цитат от статията, който обрисува място, в което не бих искал да живея. За съжаление съм принуден, щото различни места като че ли не останаха по света.

"Нямаме никакъв шанс като нация, ако не бъде наложено повсеместно спазване на правилата. Силово и от държавата, понеже у обществото, за съжаление, няма сила за това. Трябват бой, глоби и железен контрол, докато се научим, че в града се кара с 50 километра в час, спира се на пешеходна пътека, не се завива на ляво от дясната лента и така нататък скучни, досадни неща. Ако искаме да бъдем нормална държава, правова, както пише в Конституцията."



Марк, Г. Даскалов е журналист от въпросната електронна медия. Всяка сутрин пускам коментарите му в профила си във Фейсбук. Съветвам те да прегледаш и по-стари негови неща. Струва си....
цитирай
20. paranoia - Извинявам се предварително на всички.
27.04.2011 22:00
Не прочетох коментарите ви. Да пич benra съгласен съм. Една катастрофа имам в живота си, возех се на задната седалка и беше толкова тежка че си направих изводите. Беше преди 9 години, а съм активен шофьор горе долу от толкова. Чукам на дърво нямам сериозна катастрофа зад волана. Пиян не съм карал и shoping количка в хипермаркет, но това не ми пречи и да пуша и пия активно. И ми харесва. И ако щеш ми вярвай ама сутрин и вечер бягам по 3 км. и 60 лицеви ги правя без да се припотя.
Не вини алкохола и цигарите, вини хората които не могат да си правят сметката и нямат акъл в кратуните си, защото те избират да изпият определен брой чаши и те избират да се качат да шофират.
Това е от мен, пак се извинявам че пренебрегнах повечето коментари. Имам уважителна причина, с която не желая да ви занимавам.

Едно кадърно видео под лозунга "ШОФИРАЙ РАЗУМНО СПАСИ ЖИВОТ":
http://vbox7.com/play:786c4ff8
цитирай
21. injir - , , Съвестта не го лови., , Или съв...
27.04.2011 23:15
,,Съвестта не го лови.,, Или съвестта спи. Или още по-лошо. Няма я.
цитирай
22. author4fun - В този дух, но с доза тъга, един виц, който чух скоро....
27.04.2011 23:22
Катаджия спира кола. Вътре семейство с дете. Документи, проверка, естествено - дрегер. Духа шофьора - положително. Оправдава се:
-Старши, не съм пил.
-Ама дргера показва 1,2 промила?!?
-Развален ти е дрегера, пробвай жената.
Пробва катаджията - положителна проба.
-Ма и жена ти е пила.
-Не, старши, развален ти е дрегера. Дай на детето.
Катаджията дава и ... пак положителна проба!
-Верно е развален, извинявам се, приятен път.
Шофьорът на жена си:
-Виде ли ма, нищо нема да му стане на детето от една малка ракия!
Та така - и вицове имало за това....
цитирай
23. dmv - Koгато пияните
27.04.2011 23:39
ги осъждат като "нарочни",а не по непредпазливост убиииииийййййции,то тогава биха се замислили...иначе кучетата лаят ,керванът си върви...
цитирай
24. apostapostoloff - Някакъв брюкселски бюрократ реши,
28.04.2011 03:53
че тютюнът и пушачите трябва да се демонизират и преследват, без да има каквито и да било НАУЧНИ ДОКАЗАТЕЛСТВА за вредата от тютюна.

В наши дни със сигурност се знае, че алкохолът е опасен твърд наркотик, легализиран преди хилядолетия поради явно невежество. Но... Алкохолът минава за неотменен атрибут на "здравия" мъжкар. Нещо повече... У нас на хората, които не пият, се гледа с подозрение и презрение.
цитирай
25. анонимен - Аз имам една теория, не знам дали е ...
28.04.2011 07:26
Аз имам една теория, не знам дали е вярна. Около 25-30 поколения от българския народ са живели под робство. Това означава пасивно и активно противопоставяне на правилата на поробителите. Всеки се е стремял да заобиколи закона и да излъже управляващите. Малката вратичка "комшулък", чисто български патент, се е използвала за прекарване на овцете от къща в къща, за да не могат турските бирници да ги преброят. Ето първите примери за укриване на данъци. И така след дългите години на робството, българина е придобил генетично свойството да не уважава правилата, да не цени държавното и да не признава авторитети. Аз така си обяснявам недисциплинираността на българската нация. Не претендирам за патент.
цитирай
26. gothic - Допълнение по темата
28.04.2011 10:12
пак от Г. Даскалов...

http://www.ekipnews.com/news/mnenia/komentari_na_georgi_daskalov/elena_petrova_v_sofiq_daniel_georgiev_v_simeonovgrad_i_hilqdi_v_cqla_bylgariq/106133/
цитирай
27. nicodima - Защо ли ми напомня холивудски сюжет тази случка?!
28.04.2011 10:41
Умират си нашите звезди да ги вкарат в калифорнийски калъп.
Видях я как мяукаше по телевизията, вместо да осъзнае, че тя е една малка брънчица от едно огромно МАСОВО ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, което убива невинни всеки ден.
Просто още едно доказателство за липса на обществен и индивидуален морал!
цитирай
28. virtualna1biblioteca - Законите трябва да се спазват !
28.04.2011 11:08
Тогава произшествията ще са по-малко .
Може би съм крайна , но смятам ,че на пиян шофьор трябва да се взима книжката за 2 години . Ех , вярно , че не пия , но само строги закони ще спасят невинни жертви по пътищата .
цитирай
29. lelya - Права си Бени, това е абсолютен б...
28.04.2011 12:08
Права си Бени, това е абсолютен български феномен. И не само за карането на кола солидно подпийнали. Кофти е да обобщавам, но не мога - българина си умира да нарушава правилата. Понеже искам да го оправдая, отдавам това неистово желание на дългото време соц, през което нашенеца е спазвал правилата от страх. Сега трябва да се възпита да вярва в тях и да ги спазва по убеждение, но...години ще минат. За сега това е национален спорт.
цитирай
30. benra - Тогава произшествията ще са по-...
28.04.2011 12:33
анонимен написа:
Тогава произшествията ще са по-малко .
Може би съм крайна , но смятам ,че на пиян шофьор трябва да се взима книжката за 2 години . Ех , вярно , че не пия , но само строги закони ще спасят невинни жертви по пътищата .

цитирам преди да бъде изтрито мнението
цитирай
31. tutankhamon661 - benra
01.05.2011 13:43
Цигарите действат бавно и до един момент можеш да ги спреш. Докато пияният шофьор оставя жертвата на място. Малкa подробност.
цитирай
32. benra - tutankamon,
02.05.2011 10:42
че аз какво казвам?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4392748
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031