Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2009 11:32 - Мерки и теглилки
Автор: benra Категория: Други   
Прочетен: 2771 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 27.02.2009 11:42


 

      Самоусещането в цифри е нещо, което е карало не една, уважаваща себе си представителка на нежния пол да се подложи на жестоки гастрономически лишения и безмилостни физически изтезания. Всъщност в никакъв случай не твърдя, че суетността е изцяло женски приоритет. Напротив, познавам мъже, които толкова са срастнали с огледалата, че понякога ме карат да изпитвам чувство за малоценност. Но все пак темата за килограмите е една от главните  теми предимно на дамските сбирки. И отново, за да не обидя мъжката половина от човечеството - драги мъже, не се притеснявайте, основната тема отново сте вие. Темата за килограмите просто се явява логично продължение на вечната тема за мъжЪТ.  Ако погледнем чисто аритметично на зависимостта между мъжете и женските килограми, ще установим една обратно пропорционална  зависимост. Т.е. колкото по-малко са килограмите на жената толкова повече са мъжете, които се интересуват от нея . Или по-скоро в тази зависимост вярват безпрекословно повечето жени. Аз лично, ако трябва да бъда честна - тази обратно пропорционална зависимост никога не съм я разбирала и , вероятно поради тази причина, винаги яростно съм я отричала. Не вярвам!Ама хич не вярвам в причинно - следствената връзка между отчитането на кантара-враг и мъжкото внимание. Нека само  да уточня, че говоря по принцип, за общовалидни ситуации. 
    Да, определено килограмите имат нещо общо- определено. Но не с другия, а с нас самите. Защото околните  гледат на нас през нашите очи. Така рефлектира и личната ни зависимост от мерките и теглилките.     
   Примерно - качва се Мими на кантара след седмица на пир и безметежна забава и що да види - килограмите от 50 станали 55. АУ! Много АУ! направо -Траджеди! Първата мисъл,която минава през мимината главата е, че грешно е декодирала вчерашните погледи, които й е мятал Пешо .Припознала е изумлението и съжалението за похот и възхита. Изпада Мими в депресия от това си прозрение, изравя размъкнатия безформен блузон , който е купила преди 5-6- години в подобно състояние, навлича го и тъжно съставя кански план как за рекордно кратко време да свали рекордно много числа от екранчето на кантара . Едно, че Пешо трябва да бъде покорен, друго. че си е харесала една убийствено секси рокля. Носи се месец Мими, скрила себе си и личната си драма в блузона, който е бетер шапка невидимка. Обаче сваля килограмите!Достига лелеяната форма на ходеща закачалка и кантарът отново й се усмихва, олекнал. Купува си Мими роклята, която е с актуалното за всички сезони ултра-хипер - дълбоко деколте, слага си 5 броя подплънки в сутиена и се поглежда, доволна, в огледалото. Е, докато си слага подплънките въздъхва лекичко наум. Но много лекичко въздъхва, защото добре знае - всяка красота си има цена . Пък и какво толкова - може да си сложи силикон. А Пешо гледа тъжно подире й и си вика - ех, скъпата ми амфорка, защо се направи на обикновена ваза? И въздиша ли въздиша. Мими обаче припознава въздишките за възхита. И е доволна - канските мъки са си заслужавали. Страданията не са били напразно. Удовлетворена е - и от цифрите, и от себе си.
Всъщност, не е ли това основното - да се харесваме, да се чувстваме удобно в кожата си? Пък дори и подчинени на цифрите...Дали? Не знам, не съм убедена, че цифрите имат чак такова значение...


Тагове:   мерки,


Гласувай:
0



1. allbi - Бени,
26.02.2009 11:41
Ти била ли си дебела някога ?
Изключвам бременност и следродов период...
Като бивша дебелана ще ти кажа, че най-много се обичам като смъкна и хич не се спирам пред нищо
като реша...
Така, става ти едно леко, приятно и те така...
цитирай
2. benra - алби,
26.02.2009 11:47
ами не, не съм. Но това е основна тема на приятелките ми и имам наблюдения. Затова и така пиша-като страничен наблюдател. Забелязала съм,че повечето апетитни секси мацки в стремежа си да бъдат кльощави загубват доста голяма част от чара си. И с мъже съм го коментирала този феномен. Сега,пак уточнявам,говоря за маниакалното слабеене, а не за наистина необходимото.
цитирай
3. rotazia - Права си Бени !
26.02.2009 11:55
От 25 ГОДИНИ, всяка божа сутрин съм на кантара !
В моя блог има един шарж, казва се "Мъжете ми''.
Един от важните ''мъже'' в живота ми е кантара-ментор, модератор! Та, 63 кг за мен е първата порция
добро настроение за новия ми ден!
цитирай
4. essy - И аз като теб,
26.02.2009 13:38
не съм убедена, че цифрите имат някакво значение стига да се чувстваш удобно в кожата си.
Никога не съм измъчвала душицата си с разни диети и други такива. Прекалено голям чревоугодник съм и не мога да си позволя да си стягам душицата и да я измъчвам :)
цитирай
5. benra - rotazia,
26.02.2009 14:26
аз нямам кантар, никога не съм имала:-))))МОже да си купя някой ден и да се привържа към мнението му за мен,кой знае
цитирай
6. benra - essy,
26.02.2009 14:27
да,важното е да се чувстваш комфортно.Мисля,че жените често приписваме на килограмите вини за щяло и не щяло, вини,чиито е адресат трябва да е друг
цитирай
7. dorichela - :)
26.02.2009 15:33
Леките закръглени форми винаги са привличали погледите на мъжете,най-млакото,че една жена изглежда здрава... Жените,които представляват само кокали и кожа са 2 вида... заложено им е в гена, или са анорексички... Въпрос на вкус е какво е "красиво", а какво е "здравословно" е съвсем друг въпрос. В крайна сметка, важното е човек да бъде себе си и да се харесва такъв! :) И аз съм висока и стройна като табуретка,но си се харесвам.. и приятеля ми си ме харесва.. и всички хора с които съм се заобградила, ме харесват /о,каква съм нескромнотия!!!/ :):) Но все пак.. излъчването на самоя човек и аурата,която носи, е това,което е всъщност!
Поздрави и спирам,че се проточих :)
цитирай
8. benra - dorichela,
26.02.2009 15:37
именно - излъчването на самия човек, това е той. А хората,които ни обичат ни обичат с всяка несъвършенност и въпреки съвършенството:-)))
Не че смятам стремежа към по-добра фигура за лош.Но първо-какво е по-добра фигура? и второ - когато е мания ми е необясним
цитирай
9. dorichela - :)
26.02.2009 15:53
По-добра фигура е тази,в която се чувстваш добре в кожата си :)
цитирай
10. dimsum - :/8:/
27.02.2009 11:40
Моля Ви от шрифта ме заболяха очите- прекалено е дребничъъък :(
цитирай
11. benra - dimsum,
27.02.2009 11:41
странно...уж е среден размер..ще го увелича
цитирай
12. dimsum - :)
27.02.2009 11:43
Сега като го отворих е ок!Благодаря и супер ден!
цитирай
13. benra - dim,
27.02.2009 11:44
и на теб!:-))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4392454
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031