Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2009 10:13 - кмете, дайте телефон
Автор: benra Категория: Други   
Прочетен: 8919 Коментари: 50 Гласове:
0

Последна промяна: 20.02.2009 13:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Както всички забелязват - снегът винаги ни изненадва. Било то през октомври, ноември, декември, февруари. Изненадата е винаги пълна , тотална и доста трудно проходима. Помня бате Бойко като стана кмет как се тупна в гърдите и каза - София ще стане най-чистата европейска столица, другарки и другари! Сега..за другарките и другарите не съм много сигурна, но някак си така ми звучи в спомените. Помня и как тогава скептично се усмихнах и промърморих - да бе да, на кукуво лято. Обаче все пак една искрица надеждичка се промъкна в обезверената ми душа и заискри. Представих си едни вечно празни контейнери, едни чисти тротоари, едни улици без дупки, една зима без лед. Всъщност това последното звучи направо гадно. Друго си е да ти се белне простора, снегът да затрупа всичките му мръсотии, неравности и неизправности. Гледаш през прозореца и - красота. Коминчетата пушат, блокове и къщички се гушат, а бе европейска работа, столична, кметска. Вероятно точно това е имал предвид софийският кмет, обещавайки чистота и красота на града. Няма нужда да се качваш на Витоша, за да видиш и пипнеш сняг. И всичко изглежда напълно идеално, докато не ти се наложи да излезеш от вкъщи. Няма значение пеша, с градски транспорт или с лично мепесе - все много ще псуваш и все Бойко.
     Драги другарю кмет, драги Борисов, хубаво обявихте преди време телефони за дупки по пътната мрежа на поверената Ви община, що не вземете сега да обявите и едно телефонче за сняг. Защото така като гледам положението навън, Вие явно не сте забелязали, че втори ден вали , трупа, навява. Да вземем да Ви звъннем, та белким поразчистите улици и тротоари. Не е лято, другарю Борисов, не е. Зимата отново ни изненадА.


Тагове:   Дайте,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miralyub - така е- като сте лош човешки матр...
20.02.2009 10:17
така е- като сте лош човешки матриЯл:)))))))))))) - няма да се бъхти Бойко Снегорина за вас, я....
цитирай
2. benra - мира,
20.02.2009 10:24
ако трябва да съм честна ,това за материала го слушах и наистина смятам,че лееко се преекспонира от заинтересованите. Просто на нашият кмет езикът му избързва. Обаче,че днес не видях почистена улица, че шофьори и пешеходци псуваха,че градът е в ужасно състояние-това не може да се подмине ей така. Да не говорим,че онзи ден ми се наложи да мина по околовръстното.Ами то там не е дупка до дупка, ами яма до яма.съжалих,че не съм взела фотоапарата,вместо да им звъня на телефона да им пратя по факс снимков материал. Сега предполагам,че след този снеговалеж дупките ще станат още повече и още по-огромни.
цитирай
3. miralyub - Ура! След дупките на Бойко, вече има ...
20.02.2009 10:33
Ура! След дупките на Бойко, вече има и зимата на Бойко!!! Развива се човекът...
Един анонимен мой читател тези дни ми писа, че научил защо почнали да се блъскат горе, в Космоса /за двата сателита/ и долу, под водата /за двете подводници/- ами, защото ББ не бил опесъчил!:))))))))))))))))).
Иначе сериозно по темата- и при нас е същата картинка...някой пак не си е свършил работата - пътищата непроходими, градът блокиран, имаме и селища без ток...
цитирай
4. анонимен - Не е виновен Борисов.
20.02.2009 10:35
Виновни са хората гласували за него.
цитирай
5. miralyub - тлнет, ти си еретик:))))))))) - ...
20.02.2009 10:39
тлнет,
ти си еретик:))))))))) - сега ше те разпънат на кръст!:)
цитирай
6. benra - tlnet,
20.02.2009 10:52
да бе ти по поговорката-не е виновен тоя който лапа баницата,а....Ама не е баш така. Щото освен,че е зимно време е и предизборно време,така че...
цитирай
7. анонимен - Не не,
20.02.2009 11:00
аз лично не мога да оправдая никой гласувал за Борисов. Никакви поговорки, никакви предизборни времена.
Нещата са свръх-мега прости. Аз в целия си съзнателен живот търпя последствията на хора гласували за комунисти,царе и генерали.
За съжаление истината е, че българите сме супер малоумни хора.
Безсмислено е да се търси вина в хората, които ни управляват. Всеки човек със средна интелигентност му е ясно, че това са неспособни да управляват хора, търсещи единствено лични облаги и власт.
Пак казвам - нещата са супер прости.
цитирай
8. benra - Ама съвършено прав си
20.02.2009 11:19
Нещата са хипер мега прости - всеки трябва да си върши работата! От чистача до кмета. Просто и ясно.
Сега като газя снега или като ми боксува колата в непочистените коловози няма да псувам леля Пена от третия дето се е повела по Бойковия чар, нали се сещаш.
цитирай
9. july26 - Бен, според мен той вече носи на гръб боклука някъде заедно със всички общинари!
20.02.2009 11:32
Има си план и си го изпълнява, сега че вали сняг...ами ще изчака почистването малко, той първо ще отсече главата на ламята и тогава, ако не се е задала някоя друга ламя, ще свърши това, за което е избран принципно. Не само да почиства снега, а да направи София един поне малко по-красив град! И не от това, което е сега, а от това, което беше допреди десетина години поне, да не се връщам още по-назад, че няма смисъл.
Пък ако той не си даде телефона, ще взема да ти дам моя! И да ми звъннеш! Поне някаква полза може да има, на него ако звъннеш само ще чуеш тоя ми пречи, оня ми пречи, ние ги хващам, те ги пускат... Такива неща...
Бе аз дали да не взема да се кандидатирам за кмет, мм? То не било трудно чак толкова май, като гледам нашия как се справя! И освен това ще съм гарантирано ТВ звезда! Е, малко трудно го докарвам откъм физиономии страшни, ама ще се науча, кво пък толкова!
А, и пий РЕД БУЛ, нали дава крила, та няма да те вълнуват тротоарите и улиците! Ще си пърхаш високо, високо и ще ти е светло на душата! Може би...
Чакай, че забравих! Сега ще каже нещо от рода, че Емел Етем да не би да си свърши работата, пътищата да не би да са почистени, та ние сме се загледали в столичните улици? Дали ще го направи, мм?
:)))
цитирай
10. benra - july,
20.02.2009 11:39
кандидатирай се, кандидатирай се.Ще станеш един кмет и ще ти звъня през ден по телефона:-)))

Тя, тая ламя многоглава, да ти кажа, пък и отсечеш една-поникват две глави. Т.е.-ние сечем, те растат, ние чистим, то вали, е ...кво да го правим.
А за Емел Етем...преди малко четох как на Витиня с повече от 10 км в час е невъзможно да се придвижват автомобилите, ама иначе било почистено. То и София се води почистена, така че...
цитирай
11. анонимен - снощи прекосих София 2 пъти и видях ...
20.02.2009 11:49
снощи прекосих София 2 пъти и видях много снегорини, които освен че пръскаха, си бяха пуснали и греблата! олее! все пак се чистеше, няма как да го отрека, беше към 1-2 през ноща. но днес сутринта :/шок и мокри петички! ужас!
цитирай
12. gothic - tlnet, абсолютен факт!!!
20.02.2009 12:03
tlnet, абсолютен факт!!!
цитирай
13. benra - анонимен 11,
20.02.2009 12:05
явно снегорините чистят нощем-то така е и по-лесно,защото няма движение, но...ефектът е почти нулев.
цитирай
14. benra - gothic,
20.02.2009 12:06
да е прав, колко да е прав...:-)))Факт е обаче,че до сега нито един кмет не можа да направи столицата такава,каквато обещава
цитирай
15. анонимен - Да Бенра
20.02.2009 12:28
и точно това потвърждава думите ми.
цитирай
16. benra - tlnet,
20.02.2009 12:31
ами и аз това казвам-прав си, което обаче не отървава кмета от отговорност. Просто ни мвенява на нас-гласуващите-още по-голяма такава и да си опичаме акъла. Макар че, изборът...Сега примерно чета как онези от депесето снижили изискванията към бъдещият шеф на фонд земеделие.МОжело да не бъде икономист, финансист, дори висшето образование не било задължително.Ами...за какво говорим тогава.
цитирай
17. анонимен - Отговорност.
20.02.2009 12:44
Ако някой в България носеше отговорност за решенията си, досега всички да бяха подали оставка.
цитирай
18. july26 - Бен, то вярно е много просто всичко!
20.02.2009 12:44
Всички просто изпростяхме,това е! Тия, дето уж имаме нещо в главите и по джобовете, не ни се занимава с такива неща като управление на нещо друго освен на себе си и своите си царства! Тия, които уж имат нещо в главите, ама нямат в джобовете, опитват управлявайки обществени пространства някакви, да оправят положението и с джобовете! Тия, дето имат в джобовете, ама нямат нищо в главите...по-добре и да не говорим за тях изобщо, щото полза никаква! А тия без ум и нищо в джобовете...ами какво изобщо да говорим за тях! Но те говорят най-силно и най-много и създават впечатлението и на знаещи и можещи в нашата мила родна страна! Не говоря за кмета, той е отделен случай!
Е, как изобщо можем и да очакваме,че нещо ще се промени,мм? Аз лично съм готов да избирам по-малкото зло от няколко такива, та в тоя смисъл съм за Станишев! Щото поне ако са се накрали вече, може и да кротнат следващия мандат! Ама като дойде някой нов, докато и той се накраде...А и докато се научи да управлява, избивайки разните лами, дето му пречат...дали изобщо ще стигне до управление някакво?!
цитирай
19. benra - july,
20.02.2009 12:49
ти ме уби с тоя Станишев. Нали се сещаш,че той не е сам, ръка за ръка с него върви и ДПС. В този ред на мисли съм категорично против и то съвсем не етнически аргументирано. Какво значи награбили се? Алчен насита няма, това е. Трябва да има някакъв механизъм,чрез който ние да ги управляваме. Ясно е,че това е механизмът на протеста, но не онзи хаотичен протест, наречен граждански, който видяхме преди месец. Не че нещо...но ефект нямаше.Тези,които ни управляват трябва ясно и категорично да разберат,че не си ли вършат работата са аут. а ние какво правим?Недоволстваме и продължаваме да им позволяваме да продължават по същия начин, оправдавайки се,че нямаме алтернатива.
След като нямаш алтернатива, стани алтернатива...
цитирай
20. анонимен - Естествено,
20.02.2009 12:51
че нямаме алтернатива. Исторически е доказано, че българите не ставаме за нищо. От 1300 години история ние полвината сме били под нечие робство.
цитирай
21. benra - tlnet,
20.02.2009 12:54
не е като да нямаш право ,но това пораженско мислене е обослувило начина, по който се развиваме.
Трябва да се мисли позитивно.Не наивитетски, но позитивно.Защото не е като да нямаме ресурс. Но този ресурс се е впрегнал да се развива в собствената си ниша,дреме му за държавата.
Били сме под нечие робство и то не 1300, а повече...но никога не сме спирали да надигаме глава и да си търсим Свободата.
Един приятел викаше-да вземат Щатите да ни купят та накрая да прокопсаме.
Не искам да вярвам,че толкова си можем.
цитирай
22. july26 - " Трябва да има някакъв механизъм"....така е, даже го има
20.02.2009 13:01
И на Запад го има и пак се краде и злоупотребява, да ти давам ли примери или и сама ще се сетиш?
Аз описах по-горе конкретното положение тук ,у нас.Иначе и навън е така, но все пак по-завоалирано и не толкова фрапантно изглеждащо,както тук. Това е. Тези неща с глобалната криза как мислиш се стигна до тях? Ами от лъжи и злоупотреби,прикривани с години и в един момент няма как да не лъснат на повърхността,то все един ден неминуемо се случва! А аз да съм алтернатива...по-скоро не искам,честно. Аз лично по-скоро гледам да не преча и да не правя глупости,считайки,че ако всеки прави като мен, нещата ще бъдат доста по-добри.Е да ,ама останалите гледат в канчето на другите и не искат и това да правят.Е, начело на кого да заставам и за какво тогава? Каква ми е мотивацията? Съвсем позитивно питам, ето, развивам се тук и сега и не говоря за робството, макар че и то донякъде е поизваяло бая черти у българина...За какво?
цитирай
23. benra - july,
20.02.2009 13:06
така е, и вчера говорихме-винаги има корупция, измами,лична изгода.Няма начин, идеалистично управление е невъзможно, нереално. Но ето и ти казваш-завоалирано е.Т.е. прави се така,че масата да е що годи доволна,за да може машинацийките да не се набиват така на очи.Докато нашите го дават съвсем ачик-ачик.
Иначе и аз като-давам напред не поради ,а въпреки.Отдавна съм спряла да очаквам,каквото и да било. КОето не значи,че ще спра да изисквам.КАкто изисквам от себе си и хората си,така ще изисквам и от тези,които периодично искат да ги гласувам.
Българската народопсихология е странно нещо.Българинът не умее да е екипен. Имаме личности, имаме качествени хора, но стане ли въпрос за екипност-край.Интересно е обаче,че българинът е и много адаптивен.Излезе ли извън пределите на рОдината и тутакси се приспособява към другия ритъм,към правилата, към изискванията и..успява. Значи какво-потенциал имаме обаче ни липсват редица други важни качества.
цитирай
24. gothic - benra, tlnet проблема се състои в ...
20.02.2009 13:11
benra, tlnet проблема се състои в това, че никой тук няма куража да поеме лична отговорност. В обществото се е приел модела на размиване на личната отговорност за пропуски, грешки, недомислия, недобросъвестност или некомпетентност в колективната такава. А колективната отговорност много лесно се превръща в колективна безотговорност. И как да върви работата в такъв случай
цитирай
25. benra - всъщност,
20.02.2009 13:14
gothic, май това ни е единственото колективно нещо-отговорността, превръщаща се автоматично в безотговорност. Всеки прехъврля топката другиму.Ето и сега сигурно Бойко казва-аз пращам снегорините, ти чистят, ма ей на-снегът не спира, какво да правим.
Междувременно тия дето си чистят уж тротоарите какво правят-изриват тротоарите и хвърлят снега по що годе изчистените улици.МИнават колите и става ад. Т.е. всеки отказва отговорността за каквото и да било да е негова. А дойдат ли избори вика-е.ал съм го, нема да гласувам, всите са маскари.И така-порочен кръг.
цитирай
26. gothic - Абсолютно си права, Бени. Нався...
20.02.2009 13:23
Абсолютно си права, Бени. Навсякъде има уж графици за почистване на снега, а сутринта трудно можеше да се върви. Освен колективната безотговорност - и мерак все някой друг да свърши работата...
цитирай
27. allbi - E,
20.02.2009 14:32
Да ви имам кмета, майна :))
Сякаш при нас е нещо различно...
Сутринта не мога да се измъкна от "индустриалната зона" автобуси не идват изобщо сняг до коляно...
Пфу, абе не е за разправяне...
цитирай
28. benra - allbi,
20.02.2009 14:36
не ти и трябва да го имаш:-)))ЗИма е, истинска
цитирай
29. анонимен - Бен,
20.02.2009 14:44
Само Господ е виновен!! Само Той!!! Предлагам веднага да му се преразгледа концесионерския договор!! Тва на нищо не прилича, ама-ха!!
цитирай
30. benra - анонимен,
20.02.2009 14:55
не така...не такааа! Той все още не е Господ, иначе вече да е спряло да навява.
цитирай
31. july26 - За да не е толкова фрапантно и изкривено всичко, е нужно просто време
20.02.2009 15:58
Все още има възможности, все още пластовете не са се наместили, за обществените говоря.Все още има апетитни имоти и далавери още от социализма.Народа е убеден,че пазарната икономика е истината,ЕС ни е...ва майката с изисквания бюрократични, които ние просто не сме научени и обучени да изпълняваме не толкова с цел да ни помага,колкото с цел да спести бюджети от едно или друго. С това последното съм наясно,щото и навън се краде от еврофондове и то в мащаби с пъти по-големи,ние откъде го научихме това упражнение,нали от тях? И там евродепутатите злоупотребяват със заплати и обществени пари, и там има лобита...за какво говорим изобщо?! Та като поулегнат нещата, бедният ще си знае,че е беден и мърдане няма, не само в Бг, ами ив Испания,Англия,Гърция..Богатият ще си е богат и пак ще е ясно...Докато в един момент ще дойде някой Ивайло, ще вдигне едно въстание и ще опита да обърне нещата,без да е ясно какво точно иска да постигне освен промяна на статуквото. Само че с какво ще го замени? И тогава май отново стигаме до Маркс, мм? И кво стана? Че делото на давещите се е дело на самите тях.Стара и общоизвестна истина.
Има решение, не съм сигурен че в ситуацията в момента е възможно да се случи.Просто аморфната маса,наречена " българско общество", е в абсолютен разнобойи няма как да бъде обединена някак освен " анти"!.Е ,затова няма да стане, или поне скоро нещо по-различно от това тук. Щото и тоя с ББ буквите е част от това " анти" за каквото и да било, още по-малко е екипен играч и да не продължавам нататък,че няма смисъл! Затова и казах ,че по-скоро съм за Станишев,щото поне дава вид, а и донякъдуе опитва да бъде екипен играч! Дори и в организацията на краденето на каквото има за крадене! И затова бих избрал по-малкото зло! Обясних ли достатъчно аргументирано?!
:)
цитирай
32. july26 - :))))
20.02.2009 16:13
И после видях какво е казал кмета, виж в " Новини" на Инвестор!
Ами същото, което сутринта ти писах ,че ще каже! Гледайте как пътищата не са почистени, а в сравнение с тях улиците на софия...ехееее! Лъснати, та блестят! Е, тези с обществена значимост, тия незначителните за обществеността няма какво да ги мислим тях!
:)))))))))))))
цитирай
33. benra - july,
20.02.2009 16:15
аргументите ти са трудни за оспорване в петък следобед...

А кмета,четох го и аз и...кво да ти кажа:-))))))))))))))))))))аз живея явно в някаква друга София.
цитирай
34. анонимен - Aз...
20.02.2009 16:18
... съм един от многото нещастници, гласували за другаря Борисов. За което искрено се разкайвам. Посипвам си главата с пепел, пардон, сняг.
И чета днес поредното му изявление, че улиците били излизани до асфалт. И гледам навън, и се чудя: ами той много бял този афалт, много пухкав... аз ли не съм в София, другарят Борисов ли...
цитирай
35. benra - анонимен 34,
20.02.2009 16:19
а бе явно сме объркали града, защото и аз така разбрах-до ас-фалт било чисто.
цитирай
36. анонимен - Aз...
20.02.2009 16:21
... се сещам защо не е изчистена София. Ами снегорините цяла нощ са чистили около общината. Или където е др. б.Б.Б. А може би б. Б.Б. е в Б. или Б.
цитирай
37. benra - една позната
20.02.2009 16:24
каза,че е видяла снегорин в късната предутринна нощ.Ако не се е бил заблудил твърде възможно е и да е отивал към общината:-)))))
цитирай
38. анонимен - Все някой Ви е виновен
20.02.2009 16:56
Много ми е интересно, хора като Вас, които обвиняват Борисов(не го харесвам много много) си хвърлят опаковките по тротоарите, боклука през терасите и т.н. и после искат да живеят в чист град, държава и т.н. Докато сте такива прасета ще си живеете в кочината. Успех
цитирай
39. benra - до 38,
20.02.2009 17:01
защо говорите наизуст, моля? Първо-не обвинявам, а изисквам да си свърши работата.И второ-кога ме видяхте да си хвърлям боклука от терасата?
Хайде да си преосмислите лицето и числото, в което говорите, моля.
Поздрави!
цитирай
40. анонимен - Дo 38
20.02.2009 17:09
Айдеее, ето го батко, бе! По-точно, батколюбец от батковите хора. Почнахте да си изпускате нервите, май.
цитирай
41. анонимен - до 39
20.02.2009 17:12
Не е негова работа да чисти пред входовете на жилища и магазини. Това си е работа на собствениците. А няма как булевардите да са съвсем чисти при положение,че постоянно вали, има снегонавявания, и някой който си чисти пред магазина хвърля снега на булеварда, където току що е минал снегорина. Просто българите в мнозинството си са мързели, чакащи всичко на готово. Не че и политиците ни стават за нещо.
цитирай
42. benra - до 41
20.02.2009 17:16
да, не е негова работа да чисти пред жилищни блокове и магазини и никой не изисква това от него.
Става въпрос за улиците в града, които НЕ са почистени.Нахвърлян е пясък по някои, по други и това не е направено, поради която причина са се образували дълбоки коловози и колите се затрудняват да излязат. Намирам се в центръа.КАто изключим Раковска и Витошка, прилежащите им улички са ад...
Така че, много моля, не измествайте въпроса на темата.Не става дума за жилищни ,а за общински пространства.
Между другото, и кметът-и той е българин.
Мога да имам някои симпатии към другаря Бойко, но те днес не са на дневен ред
цитирай
43. анонимен - до 42
20.02.2009 17:24
много ми е интересно как ще премине снегорин в малките улички около центъра като от двете страни са паркирани коли. Аз също съм в центъра и смятам, че е почистено доколкото е възможно. И не съм симпатизант на Бойко Борисов, говря по принцип.
цитирай
44. benra - аз
20.02.2009 17:28
пък по-скоро му симпатизирам, но днес не смятам града за почистен.Напротив-откъдето и да минах-киша до шия и коловози.Дори сутринта по, уж почистената, Мария Луиза имаше сняг на преспички.
Около света Неделя нямаше нито един общински служител, който да чисти.В неснежен ден се размотават с метлите.При миналия снеговалеж нещата бяха къде къде по-добре.
Това са категоричните ми лични впечатления.
А не искам да споменавам за улиците извън центъра ,там положението е патово.
цитирай
45. krassko - ПИСНА МИ, ПИСНА МИ, ПИСНА МИ !!!
20.02.2009 21:18
При цялота ми уважение към теб и приятелката ми от Видин.

За какво е всичко това ???
Ако беше "завъртяла" 2 - 3 телефона щеше да знаеш телефона на този който отговаря за снегопочистването в Столична община.
Цинтралните булеварди са приоритет на Столична община. Вътрешнокварталните улици са грижа на съответните Общини. Във всяка Община както и в Столична община има конкретни хора които отговарят за снегопочистването. Трябва да звъним на тях, да ги тормозим и дори да ги изгоним като са некадърни да си изпълняват служебните задължения. Затова не ни е виновен нито ББ нито избирателите. Виновни сме ние, че търпим и сме снизходителни към държавни служители - некадърници. Държавната администрация не е ясла за роднини и съпартийци.
С писане на постинги и коментари нищо няма да променим. Трябва да бъдем непримирими и да изгоним некадърниците от управлението на Града. За да го навправим красив и удобен за живеене.

18. july26 - "По малкото зло" - сега е Кмет на една от Общините и последните "апетитни хапки" от общинските имоти се прехвърлят от Публична общинска в Частна общинска собственост. Дано да знаеш какво означава това. Същият Кмет по времето когато искаха да съдят Тато че за 30 г и раздал 67 апартамета, размени за три месеца 137 апартамента на "свои" хора по схемата даваш двустаен на Общината и вземаш тристает на същата цена.
Всичко това не може да продължава безкрайно и все някога трябва да спре !!!
Но вината е наша защото продължаваме да го търпим.
цитирай
46. buket - benra
21.02.2009 05:53
София ще стане красива.И това го знае всяко хлапе.
И не само София ще стане красива...
Но това е бъдеще. Това е Цел.
Която не се постига от един човек, знаеш го.
Поогледайте "материала" от по-висока гледна точка.
Хиляди рАчета в кораба "България" теглят кормилото на една страна. Стотици други едно през друго дърпат в обратна посока. Стотици други вече качени най-отгоре ръкомахат щАстливи...а под кормилото, черупки от смачкани рачета...много рачета.
Така е и със сНегорина...
Казват че: "И сам войнът е войн"
За кмета отнася ли се?
цитирай
47. marinella - един на друг
21.02.2009 13:09
Поздравявам те за обективността. Когато си говорим един на друг, мислим почти еднакво. Проблемът е, че когато трябва да викнем в хор - всеки вика на различен глас и говори на различен език.
цитирай
48. buratino - benra ,
22.02.2009 20:13
току що цитираха Вашия блог по БНТ!
цитирай
49. benra - krassko,
23.02.2009 09:42
да, вероятно не Бойко трябва да скочи в снегорина и да почиства улиците.НЕ очаквам такова нещо. Но ако продукта,който прозивежда моята фирма е некачествен клиентите ще отправят критиките си към шефа на фирмата,, а не към слуфители А, Б, В...ЗАщото той е тозци,който организира,следи, координира.Функцията на кмета далеч не е представителна. Разбирам,че имаш симпатии към кмета, аз-също, но това не ми пречи да виждам очевадните неща. Не очаквам да е магьосник, но очаквам да виждам реално свършени неща, а не само да чувам думи. Поздрави
цитирай
50. benra - buket,
23.02.2009 09:44
естествено,че е дна птичка пролет не прави, това е ясно на всички.Но много птички се изредиха, а градът е все така мръсен.Истина е,че г-н Борисов направи една пешеходна улица,даде градинките на стопанисване на големи частни фирми, стегна концесионерите по чистотата и т.н.НО в деня, в който написах това градът ни беше повече от ужасен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4391859
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031