Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2007 11:31 - Ефект или дефект-без носталгия по Техномаркет
Автор: benra Категория: Други   
Прочетен: 1715 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 29.11.2007 13:08


Телевизорът ми заживя свой живот - на бавен каданс. Ей така,както се бях излегнала на дивана и в предсънено състояние гледах поредния незапомнящ се сериал, картината изведнъж застина. Разтърках очи.Той и ТЯ се бяха впили един в друг, не дишаха дори. После той баааавно свали ръката си от подкръстието й, обаче ръцете бяха две..не- четири.И тя не беше една-бяха две...Седнах на дивана и се вторачих в телевизора.Не гледах XXL и определено не ставаше въпрос за нищо групово.Също така и не сънувах - картината бе придобила странна призрачност. Героите - удвоени и утроени се носеха плавно по екрана. Викнах милото - той разбира от техника. Аз боравя само с дистанционно.Така и не разбрах що си купихме телевизор с 58 хиляди опции при условие, че основния телезрител е моя милост.Та викнах го спеца да се дзверим заедно. Той веднага отсече 
 - Натиснала си нещо! 
Имах си хас да не съм натиснала.Ми натискам, как иначе да сменям каналите.Жена съм, от мен не може да се изисква постоянство.
 - Моооже и да съм натиснала, знам ли?!Значи това е ефект някакъв - с леко съмнение го попитах
Почесването над лявото му ухо ми подсказа,че е малко вероятно да е ефект.Все пак милото взе дистанционното и почна да го гледа умно.Гледа известно време, след което започна да щрака и той.
Образът си оставаше все така призрачно-ленив. Картина в картина - две призрачни картини.
- Да не би телевизорът ни да е обладан от духове - направих някакъв плах опит да се пошегувам
На милото хич не му беше смешно.Ми как да му е смешно. Откакто се изръси с два бона за това чудо на телевизионната техника вече 3 пъти го беше мъкнал в Ка енд Ка инжинеринг -оторизиран вносител и представителен сервиза на всякаква техника с марка  Самсунг. 
Дори два пъти   ни го връщаха уж оправено.То не бяха черти, то не бяха примигвания, но такова чудо за пръв път се случваше. Вече предвкусвах познатия развой на нещата.Все пак, за по-сигурно, решихме да попопрочетем отново книжката на Самсунга.Току виж не било дефект, а някакъв странен, неизвестен нами ефект.Защото нали така го избирахме-много ефекти да има, ефектен да е, като за два бона. Четохме, не е като да не сме.Нощта ни завари четящи на всички възможни езици.Както се сещате,съвсем естествено книжката е на английски,немски ,френски,гръцки, но българска версия няма.Естествено, логично, нормално. Макар в Закона за защита на потребителя, Глава Втора,член 3. да твърдят , че
2) Търговецът е длъжен да предоставя по подходящ начин информацията по ал. 1, която трябва да бъде вярна, пълна, точна и ясна.
(3) Информацията по ал. 1 при предоставянето й в писмен вид трябва да е на български език и да е изразена в единиците на величините от Международната система единици SI

Но ние не сме буквалисти, никак не сме, пък и опит с изпълняването на разни ми ти закони и разпоредби-бол.
Някъде към 4, почти на зазоряване милото отсече
  - Дефект е, дай камерата! В първия момент реших,че нещо се е смахнал от толкова четене. Ама после ми присветна гениалната му идея.Умно е милото, няма спор. Съвсем бях забравила какво е да се мъкне това 42- инчово нещо в сервиза.Защото цитирам дословно
- Госпожо, Вие трябва сами а си го донесете, ние човек не моем а Ви изпратим!Неаме хора.
И дори Член 27 от гореспоменатия закон, а именно
(2) Транспортирането на едрогабаритни стоки за ремонт или замяна в гаранционния срок, както и връщането им на потребителя, се извършва за сметка на търговеца. 

не го трогна.
Човек бързо забравя неприятните неща, но моето мило беше паметливо.И идеята му да снимаме дефекта ми се стори направо гениална.Домъкнахме малкият телевизор от спалнята, строихме го до голямото чудовище и включихме камерата. Призрачните картини, пробягващи по призрачния 42 инчов екран бяха запаметени и за поколенията.
   На следващия ден дремех в офиса, когато милото ми се обади- бесен! 
Събрал се сервиза на прожекцията-чудо и приказ , кеф.Цъкали, гледали,цъкали,гледали и накрая отсекли и те, досущ като милото предишната нощ
  -дефект е, дОнеси го!- Милото се запънало и казало
  -Няма, ще дойдете да си го вземете.
Щото аз и на него съм му чела закона и особено частта, в която пише, че а си го повредил при транспорта, а гаранцията отпада. Провели един разговор на високо ниво  ,без особен ефект и милото решил да ми звънне,за да ме уведоми как отива у нас да хвърля 42-инчовия призрак през балкона.
Ужас!Сетих се как отдолу минават беззащитни хора, които нямат нищо общо ни със Самсунг, ни с Техномаркет ,ни с Ка енд Ка и го ударих на молба
- Моля те,бе мило, в най-милото те моля, остави телевизора да живее!Аз поемам проблема -винаги съм била жертвоготовна,ви-на-ги!
Затворих на милото, поех дълбоко въздух и набрах отдел клиенти на Техномаркет. След като им обясних, съвсем законово аргументирано, как моят телевизор е техен проблем.Защото Ка енд Ка е пряко свързан с тях и защото като оторизиран сервиз на Техномаркет, респективно на моят Самсунг, те-търговците продали ми тона скапано нещо- са длъжни да контролират качеството на предлагания сервиз.Обещах им, че след като моят проблем не е техен, то не ги вълнува и намерението ми да подаря призрачния 42-инчов телевизионен приемник, на някоя телевизия,примерно на Нова телевизия, за да  направи безплатна реклама на новите и ефектни технологии, които предлага и продава въпросния маркет.Все пак-няма лоша реклама, нали?След което им обещах да ги запозная с адвоката си. Много готин тип е,честно. 
След краткия и съдържателен разговор се оказа,че можело. Можело да ми звънне шефът на сервиза, на Ка енд Ка, и да ме попита кога ми е удобно негови служители да дойдат да вземат повредената стока.След което да бъдат точни. Дори ми се обаждаха периодично да ми обясняват защо ,видиш ли, се проточва сервиза...частта не пристига.Да сме ги извинели ,за което. Накрая ни го върнаха-отремонтиран.Някаква сложна повреда беше, постарах се да не я запомня. Все пак я имам записана на камерата, за поколенията и за потенциалните бъдещи клиенти на Техномаркет. Аз вече съм-не благодаря! Не защото и дивидито сдаде багажа, след има-няма два месеца работа, а защото две години комуникации с Техномаркет и ко са ми достатъчни.А маркети, и то техно -бол!

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - БРАВО
28.11.2007 16:30
Може ли в подобна ситуация да се обадиш от мое име?
цитирай
2. benra - да,
28.11.2007 16:31
разбира се,нямаш проблеми:-)))Само ти пожелавам да нямаш подобни ситуации!
цитирай
3. анонимен - като"Бял конец" ме з...
28.11.2007 16:38
като"Бял конец" ме знай.За мен е удоволствие след близо 20г.да ти чета раз-мислите.Продължават много да ми харесват..
цитирай
4. benra - :-)))
28.11.2007 16:59
значи си имам таен читател-приятел.Сюпееер!Историите с бели конци са голяма работа, както знаеш
цитирай
5. анонимен - viagra use
28.08.2011 09:28
My sister encouraged I'd personally possibly such as this web site. Your dog had previously been altogether correctly. This kind of present in reality prepared my best moment. You can't think that easily the way in which a whole lot instance I had put in due to this material! Thanks a lot!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4417663
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930